Mijn vader was maar gedeeltelijk verzekerd. Maar is op zich geen probleem, er is genoeg geld gelukkig.quote:Op dinsdag 27 juni 2006 22:52 schreef moussy het volgende:
De verzekering betaalt dat toch gewoon?
wij hebben een urn van glas, ondanks dat ik als de dood ben om hem stuk te tikken is ie erg mooi
ah welja, gewoon proberen, nee heb je ja kun je krijgen.quote:Op woensdag 28 juni 2006 13:07 schreef Rewimo het volgende:
O da's een idee, ik heb een grote ton vogelvoer staanKun je die nu nog zaaien? Dan neem ik er een stel mee straks.
Dat is wel heel erg grappig!quote:Op woensdag 28 juni 2006 13:11 schreef Lishe het volgende:
Gerbera's vind ik zo mooi. Ik vind het net bloemen die door een kind getekend zijn en de kleuren zijn ook al zo mooi.
Rewimo, da's een prachtidee, zonnebloemen planten op het graf.
Toeval bestaat niet?
Net belt lief"vanaf zijn werk. "Raad eens welk geboortekaartje hier voor me ligt?". Ehm tja.... "Van Cas!". Hij had het herkend omdat er thuis ook zo 1 op de kast staat.
Heeft hij gisteren de man van Dutchie gefeliciteerd, het blijkt zijn collega te zijn!.![]()
Ik baal dat pas-bevallen-moeders rusten tussen 12 en 15.00 uur, want ik wil haar zo graag bellen om dit verhaal eens even uit de doeken te doen! DUTCH, WAKKER WORDEN!!!!
waah toevalligquote:Op woensdag 28 juni 2006 13:11 schreef Lishe het volgende:
Gerbera's vind ik zo mooi. Ik vind het net bloemen die door een kind getekend zijn en de kleuren zijn ook al zo mooi.
Rewimo, da's een prachtidee, zonnebloemen planten op het graf.
Toeval bestaat niet?
Net belt lief"vanaf zijn werk. "Raad eens welk geboortekaartje hier voor me ligt?". Ehm tja.... "Van Cas!". Hij had het herkend omdat er thuis ook zo 1 op de kast staat.
Heeft hij gisteren de man van Dutchie gefeliciteerd, het blijkt zijn collega te zijn!.![]()
Ik baal dat pas-bevallen-moeders rusten tussen 12 en 15.00 uur, want ik wil haar zo graag bellen om dit verhaal eens even uit de doeken te doen! DUTCH, WAKKER WORDEN!!!!
Ik ben gewoon aan het werk, dus je hebt me vast niet gezien.quote:Op woensdag 28 juni 2006 13:04 schreef pinquit het volgende:
grmbl yppy, elke keer als ik door de stad loop en een zwangere dame zie lopen denk ikdat jij het misschien bent![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |