quote:Op dinsdag 27 juni 2006 17:49 schreef kozakken het volgende:
Net weer terug van de osteopaat. Blij dat ik geweest ben, maar ik heb wel altijd een beetje 'naweeen'
De hele boel is redelijk uit z'n fatsoen (again). Hypermobiliteit samen met zwangerschap is niet zo'n briljante combinatie, blijkt. Bekken veel te flexibel, rug te flexibel en ga zo maar door. Ik kraak dus lekker op m'n voegen.
De oplettende kijkerquote:Op dinsdag 27 juni 2006 18:06 schreef nanalune het volgende:
[..]
Je kunt ook TE flexibel zijn !
Niet zo leuk dus, hopenlijk heb je er niet te veel pijn van?
Neuk, , hartstikke fijn voor je dat de 20 weken echo goed was! en jeetje, je krijgt er echt een week of twee bij gewoon! leuk zeg! Dat ' hij' is dat omdat je het geslacht weet?of gewoon een ' beter -dan-' het' benaming?
Ik heb nog maar wat geprobeerd wat leuke dingen te doen, en ik merk wel dat ik echt weer een beetje opleef na een dipje van een paar dagen.. soms zie je achteraf pas dat je niet zo lekker in je vel steekt..![]()
quote:Op dinsdag 27 juni 2006 18:11 schreef Neuk het volgende:
[..]
De oplettende kijker
Het is een knulletje inderdaad (vandaar piraatje)
Ik zei 'volgens mij zie ik een hamburger!'quote:Op dinsdag 27 juni 2006 18:18 schreef Belana het volgende:
Neuk, wat leuk een jongetje! Jongetjes zijn leuk
quote:Op dinsdag 27 juni 2006 18:18 schreef Belana het volgende:
Ik heb de hele dag al bijna aan 1 stuk door harde buikenbijzonder vermoeiend zeg. Ik heb al een hele tijd wel veel harde buiken, maar dit is echt niet normaal. Misschien toch maar weer urine laten controleren. Ik weet alleen ff niet hoe, want ik kan dat end niet meer lopen... nah, ff over nadenken hoe ik dat ga doen
Neuk, wat leuk een jongetje! Jongetjes zijn leuk
Het is echt leuk te weten! We hebben nu ook veel leukere plannetjes voor de kinderkamer enzo ipv het neutraal te houden. Ik kan me zo voorstellen dat het er idd minder toe doet als je in verwachting bent van de tweede vooral omdat je dan al zoveel spulletjes hebt ook. Nu kan ik leuk gerichte aankoopjes doen enzo.quote:Op dinsdag 27 juni 2006 19:50 schreef Meimeltje het volgende:
Neuk leuk een jochie!!
Ik wil het ook graag weten, zit al af te tellen tot de 20 weken echo, naja in mijn geval is het een 21,5 weken echo
Ik heb vanmiddag de kinderwagen en box opgehaald, eerder dan we dachten
Ik blijf dit een aparte zin vindenquote:
Dat lijkt mij nou ook leuk, ja.... Maar ik kan er natuurlijk ook niets over zeggen. Groen als ik ben en ik heb er gewoon ook geen verstand van. We zullen wel zien, Nanalunequote:Op dinsdag 27 juni 2006 23:10 schreef nanalune het volgende:
Liever heb ik natuurlijk dat het gerommel wat ik nu voel doorzet..magoed ik durf er eigenlijk ook niets over te zeggen![]()
quote:Op dinsdag 27 juni 2006 23:39 schreef Paradijsvogeltje het volgende:
[..]
Dat lijkt mij nou ook leuk, ja.... Maar ik kan er natuurlijk ook niets over zeggen. Groen als ik ben en ik heb er gewoon ook geen verstand van. We zullen wel zien, Nanalune![]()
quote:Op dinsdag 27 juni 2006 23:43 schreef nanalune het volgende:
[..]
je beebie mag in principe nog even blijven zitten he? Wordt je al ongeduldig?
![]()
Dat kan ik geloven, klinkt idd ellendig.quote:Op woensdag 28 juni 2006 07:35 schreef Sugar het volgende:
Nu voel ik me beetje moe, maar wel weer zo gezond als een vis. En wat ben je daar dan blij om na zoiets.![]()
Jemig, dat lijkt me idd een dag om af te schieten...quote:Op woensdag 28 juni 2006 07:35 schreef Sugar het volgende:
Mijn god, wat een dag heb ik gisteren gehad.![]()
Total-loss zo moe, misselijk en pijn in de buik. Echt heel erg. Na een paar uur draaien en mezelf in de weg zitten, kotste ik alles eruit.En terwijl ik dat deed verloor ik steeds plas / water / vocht! Echt veel, lag zelfs een plasje op de grond terwijl ik net daarvoor naar de wc was geweest. Ik vond het ook niet naar pies ruiken (Loena, Loena) en heb mijn man lekker met zijn neus in mijn broek geduwd.
Hij vond het wel naar pies ruiken, gelukkig.
Omdat ik daarna lichtflitsen zag, heb ik toch even vlos gebeld (op haar 06, eng!). Ze vermoedde net als wij dat het plas was. Gelukkig echt. Die lichtflitsen passen heel erg bij migraine ook, dus ging maar uit van een behoorlijk heftige migraine-aanval. Dat klopte, bleek later. Pfieuw.
Niks met baby dus, maar wel een ongelooflijk rotte middag en avond. Ik kon niet meer uit mijn woorden komen (verdraai dan dingen), kotste nog een keer en kreeg nog verlammingsverschijnselen. Leuk.![]()
![]()
Nu voel ik me beetje moe, maar wel weer zo gezond als een vis. En wat ben je daar dan blij om na zoiets.![]()
hihiquote:Op woensdag 28 juni 2006 07:58 schreef PM-girl het volgende:
NEuk, jawel, ik ben al vanaf 10 weken bij de vk. Ik schreef dat ik voor het eerst naar de gyM (zwangerschapsgym) was geweest!
Roze slijmerig spul? Prop? Plus beetje bloed?quote:Op woensdag 28 juni 2006 08:42 schreef nanalune het volgende:
oe oe oe oe, ik verlies róóóóóóóze... wasda?het ruikt 'muf', maar het zijn steeds kleine beetjes . Ik heb al een maxi verbandje onder geschoven en ik moest toch naar het ziekenhuis voor dat hartfilmpje, dan kan ik vragen wat het is!
Jeu... ik zat gewoon te juichen op de wc, natuurlijk vast weer te voorbarig.. maar ik ben blij met elk teken van wat dan ook!
Sugar![]()
tssssskquote:Op woensdag 28 juni 2006 09:22 schreef Belana het volgende:niks aan de hand mensen, Liam is naar de oppas, ik kon eindelijk weer een beetje uitslapen
![]()
Grinnikquote:Op woensdag 28 juni 2006 09:22 schreef Belana het volgende:niks aan de hand mensen, Liam is naar de oppas, ik kon eindelijk weer een beetje uitslapen
![]()
quote:Op woensdag 28 juni 2006 09:22 schreef Belana het volgende:niks aan de hand mensen, Liam is naar de oppas, ik kon eindelijk weer een beetje uitslapen
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |