abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 27 juni 2006 @ 18:06:55 #151
74310 nanalune
Melancholische optimist..
pi_39291875
quote:
Op dinsdag 27 juni 2006 17:49 schreef kozakken het volgende:
Net weer terug van de osteopaat. Blij dat ik geweest ben, maar ik heb wel altijd een beetje 'naweeen'
De hele boel is redelijk uit z'n fatsoen (again). Hypermobiliteit samen met zwangerschap is niet zo'n briljante combinatie, blijkt. Bekken veel te flexibel, rug te flexibel en ga zo maar door. Ik kraak dus lekker op m'n voegen.
Je kunt ook TE flexibel zijn ! Niet zo leuk dus, hopenlijk heb je er niet te veel pijn van?

Neuk, , hartstikke fijn voor je dat de 20 weken echo goed was! en jeetje, je krijgt er echt een week of twee bij gewoon! leuk zeg! Dat ' hij' is dat omdat je het geslacht weet? of gewoon een ' beter -dan-' het' benaming?

Ik heb nog maar wat geprobeerd wat leuke dingen te doen, en ik merk wel dat ik echt weer een beetje opleef na een dipje van een paar dagen.. soms zie je achteraf pas dat je niet zo lekker in je vel steekt..
  dinsdag 27 juni 2006 @ 18:11:02 #152
131977 Neuk
It's a Brent New Day!!!
pi_39292000
quote:
Op dinsdag 27 juni 2006 18:06 schreef nanalune het volgende:

[..]

Je kunt ook TE flexibel zijn ! Niet zo leuk dus, hopenlijk heb je er niet te veel pijn van?

Neuk, , hartstikke fijn voor je dat de 20 weken echo goed was! en jeetje, je krijgt er echt een week of twee bij gewoon! leuk zeg! Dat ' hij' is dat omdat je het geslacht weet? of gewoon een ' beter -dan-' het' benaming?

Ik heb nog maar wat geprobeerd wat leuke dingen te doen, en ik merk wel dat ik echt weer een beetje opleef na een dipje van een paar dagen.. soms zie je achteraf pas dat je niet zo lekker in je vel steekt..
De oplettende kijker
Het is een knulletje inderdaad (vandaar piraatje )

Misschien was je dipje gewoon omdat je last hebt van dat hele warme weer?
Iedere golf van de zee,
Die wild op het strand wordt gesmeten,
Brengt wel iets moois voor je mee.
Wat heb jij van de zee gekregen?
  dinsdag 27 juni 2006 @ 18:12:51 #153
74310 nanalune
pi_39292051
quote:
Op dinsdag 27 juni 2006 18:11 schreef Neuk het volgende:

[..]

De oplettende kijker
Het is een knulletje inderdaad (vandaar piraatje )
een mannetje voor jou... wat leuk zeg!

dat dipje lag gewoon aan het feit dat ik letterlijk aan de eettafel zat te wachten en steeds maar dezelfde gedachtenkringetjes maakte.. nu ik wat dingetjes doe gaat de tijd sneller , en krijg ik meer energie
pi_39292203
Veel ventjes in oktober/november dan, als ik het me goed herinner.
  dinsdag 27 juni 2006 @ 18:18:34 #155
24188 Belana
kloon van belana
pi_39292243
Ik heb de hele dag al bijna aan 1 stuk door harde buiken bijzonder vermoeiend zeg. Ik heb al een hele tijd wel veel harde buiken, maar dit is echt niet normaal. Misschien toch maar weer urine laten controleren. Ik weet alleen ff niet hoe, want ik kan dat end niet meer lopen... nah, ff over nadenken hoe ik dat ga doen

Neuk, wat leuk een jongetje! Jongetjes zijn leuk
stormy waters...
sailin'
  dinsdag 27 juni 2006 @ 18:25:45 #156
131977 Neuk
It's a Brent New Day!!!
pi_39292472
quote:
Op dinsdag 27 juni 2006 18:18 schreef Belana het volgende:
Ik zei 'volgens mij zie ik een hamburger!'
Zegt die echo-dame: 'het is een jongetje'
Ik: 'OJA?!!!'

ik ging een beetje huilie doen enzo ... ik was blij (maar waarschijnlijk had ik met een meid dezelfde reactie gegeven)
Iedere golf van de zee,
  dinsdag 27 juni 2006 @ 18:27:14 #157
74310 nanalune
pi_39292529
quote:
Op dinsdag 27 juni 2006 18:18 schreef Belana het volgende:
Ik heb de hele dag al bijna aan 1 stuk door harde buiken bijzonder vermoeiend zeg. Ik heb al een hele tijd wel veel harde buiken, maar dit is echt niet normaal. Misschien toch maar weer urine laten controleren. Ik weet alleen ff niet hoe, want ik kan dat end niet meer lopen... nah, ff over nadenken hoe ik dat ga doen

of of of of of of... jij gaat voorkuipen
  dinsdag 27 juni 2006 @ 18:29:13 #158
24188 Belana
kloon van belana
pi_39292588
neeeeeeeeee, ik zou niet durven en nee hoor, zo voelt het ook niet. het is echt alleen baarmoeder irritatie. beebje wordt ook groot nu natuurlijk dus bij iedere beweging raakt die baarmoeder ook geirriteerd...

Neuk, het maakt ook helemaal niet uit, meisje, jongetje... maar ik heb maar 1 referentiekader
stormy waters...
sailin'
  dinsdag 27 juni 2006 @ 19:09:10 #159
141023 ik80
leer het mij zelf te doen
pi_39293988
er komt ook een meisje bij in oktober!
laatste bezoek bij de vk was weer ok. bloeddruk prima 125/75 en de vorige was 120/80
Geen idee wat het allemaal betekend.
pi_39294732
Beetje late reactie, maar mooi manneke Dutchie

En nanalune beeb en cattie beeb, laat jullie mama's eens niet zo wachten met het hete weekendweer in het vooruitzicht, kom gewoon lekker buiten kijken.
pi_39295125
Ow ik ben ook zo benieuwd wat het wordt. Deze keer wil ik het wel weten. Ene kant zou ik meisje weer ontzettend leuk vinden voor Benthe maar als ik dan het knulletje van Dutchie zie...... word ik daar ook erg hebberig van!
Uiteraard is het belangrijkste dat alles ok is natuurlijk, maar ik ben gewoon zooo nieuwsgierig!
pi_39295472
Neuk leuk een jochie!!
Ik wil het ook graag weten, zit al af te tellen tot de 20 weken echo, naja in mijn geval is het een 21,5 weken echo

Ik heb vanmiddag de kinderwagen en box opgehaald, eerder dan we dachten
  dinsdag 27 juni 2006 @ 19:56:26 #163
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_39295726
Ik weet nog niet of ik wil weten wat het wordt..
vorige keer wilde ik het wel graag weten en toen wilde Swets graag z'n meisje met blonde krulletjes
Op de een of andere manier doet 't er deze keer minder toe..
En als ie net zo beweeglijk blijft als dat ie nu is komen we er ook niet van te voren achter het was vandaag al een heel karwei om 'm zo te laten liggen dat de nekplooi gemeten kon worden, kan me zo voorstellen dat ie over een week of 8 ook weer net zo wegdraait van die echo om z'n geheim te bewaren (of haar geheim dan natuurlijk).

Maar heb nog 2 maanden om daar over na te denken

Belana, bij Liam had je toch ook op het einde nog een blaasontsteking te pakken? Een week later zette het toen toch door? Volgende week is wel mooi om te bevallen
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
  dinsdag 27 juni 2006 @ 20:05:16 #164
24188 Belana
kloon van belana
pi_39296011
ja klopt ET, dat was zelfs 4 dagen maar voor de bevalling begon
Maar pff... het is echt heel vervelend aan het worden zeg... die buik is eigenlijk constant hard. Morgen naar de vk, dus wel ook meteen ff vragen daar.
stormy waters...
sailin'
  dinsdag 27 juni 2006 @ 21:09:39 #165
131977 Neuk
It's a Brent New Day!!!
pi_39298419
quote:
Op dinsdag 27 juni 2006 19:50 schreef Meimeltje het volgende:
Neuk leuk een jochie!!
Ik wil het ook graag weten, zit al af te tellen tot de 20 weken echo, naja in mijn geval is het een 21,5 weken echo

Ik heb vanmiddag de kinderwagen en box opgehaald, eerder dan we dachten
Het is echt leuk te weten! We hebben nu ook veel leukere plannetjes voor de kinderkamer enzo ipv het neutraal te houden. Ik kan me zo voorstellen dat het er idd minder toe doet als je in verwachting bent van de tweede vooral omdat je dan al zoveel spulletjes hebt ook. Nu kan ik leuk gerichte aankoopjes doen enzo. Had ik al gezegd dat het een grote baby gaat worden? De lengtes komen overeen met 23-24 wk... Ook een beer dus, net als de papa
Iedere golf van de zee,
  dinsdag 27 juni 2006 @ 21:11:17 #166
131977 Neuk
It's a Brent New Day!!!
pi_39298464
* Neuk geeft Belana een warme kruik
Iedere golf van de zee,
  † In Memoriam † dinsdag 27 juni 2006 @ 21:31:55 #167
3234 Slaapmeisje
Jompels nog es an toe
pi_39299337
quote:
Op dinsdag 27 juni 2006 17:27 schreef Belana het volgende:
wat lekker neuk
Ik blijf dit een aparte zin vinden In ieder geval gefeliciteerd met jullie piratenjongetje Neuk
We moeten bereid zijn het leven dat we gepland hebben op te geven om het leven te vinden dat op ons wacht.
pi_39300045
Ff snel nog hier en dan snel naar t babietjes topic!!!

Ik heb nog niets bijgelezen, dus weet niet of en wie ik mag feliciteren met nieuw baby geluk!

Maar nu, mijn bevallingsverhaal.....

's Morgens om 5.00 braken de vliezen... Gelukkig niet in een waterval zoals bij de eerste, maar keurig beetje bij beetje werd er "geloosd"...
Nog even snel wat boodschapjes gedaan en maar wachten op die eerste wee...
Maar die kwam maar niet! Rond 15.30 kwam de verloskundige kijken en wist me goede moed in te praten door te vertellend at t allemaal ook nog wel een dag of drie zou kunnen gaan duren!!!

Gelukkig begon het een uurtje daarna wel wat te rommelen en terwijl iederen hier beneden even een hapje ging eten ben ik rustig boven gaan zitten...

Op een gegeven moment was ik in de badkamer en had ik zoiets van...Goh ik zal eens gaan kijken hoe lang de weeën duren en hoe lang het duurt dat ze achter elkaar komen.
Ik had bij de vorige bevallingen veel last van rugweeën en weeën die nooit helemaal weg gingen en was nu juist op dat punt aangekomen... T voelde allemaal niet prettig meer zeg maar....

Maar in plaats van rustig mn telefoon te kunnen pakken om de tijd bij te houden heb ik met een enorme oerkreet iedereen beneden in aktie gekregen...
Papalief kwam naar boven gestormd en heeft nog net zn zoontje op kunnen vangen!!!

[ Bericht 0% gewijzigd door vamperotica op 27-06-2006 22:12:39 ]
No farewell could be the last one.
If you long to meet again...
pi_39300105
Een jongetje, wat leuk!

Wij willen 't ook wel weten tzt. De 20-weken-echo krijgen we extra uitgebreid in t AMC dus als de baby een beetje meewerkt kunnen ze het daar wel zien waarschijnlijk.

wat een bliksembevalling Vamp! Wist je verder wat je moest doen als het zonder vk ging?
  dinsdag 27 juni 2006 @ 21:54:17 #170
24188 Belana
kloon van belana
pi_39300287
net ff lekker in een warm bad gezeten met een warme natte handdoek op de buik, dat heeft wel ff goed gedaan
stormy waters...
sailin'
  dinsdag 27 juni 2006 @ 22:01:50 #171
593 sjak
Juffie Bloem
pi_39300608
Fijn, neuk, dat de echo goed was! Bij mij ging het in het begin ook erg hard en liep het kindje voor qua groei, dat trok later wel wat bij. Nu ligt ie volgens de VK op schema (wat dat ook moge betekenen). Leuk dat je nu lekker gericht kunt gaan zoeken!

Belana, vervelend he, hopen dat het geen blaasontsteking is! Maar misschien zijn het inderdaad al weeen...mijn verloskundige noemt het bij mij indalingsweeen, pfff, ik noem het vervelend

Vamp, ik blijf onder de indruk van je verhaal. Was je niet vreselijk bang/geschrokken of iets dergelijks? Heb je veel last gehad van naweeen?
Lekker douchen!
  dinsdag 27 juni 2006 @ 22:14:40 #172
119411 Paradijsvogeltje
is veilig geland!
pi_39301268
Wow Vamp!
Net aan dus... goed gedaan hoor
Deze user werd mede mogelijk gemaakt door Yvonne. Bedankt!
Like does the man say 'Is now the time to take of my pants?' ...'Yes.', I said.
  dinsdag 27 juni 2006 @ 22:38:51 #173
94046 PM-girl
Is geen haartje betoeterd...
pi_39302473
Neuk, fijn dat alles goed was. Een jongen, leuk!!

Ik80, jij een meisje dus, lekker tutten met jurkjes!!

Belana, fijn dat badderen geholpen heeft, ontspannen is nu helemaal belangrijk voor jou!

Vamp, rappe bevalling uiteindelijk! Leuk om van je te horen

Dutchie, Leah e.a. mijn 'keelgevoel'' wordt heftiger en lijkt nu wat meer op maagzuur en jullie verhalen komen ermee overeen. Morgenvroeg bel ik ff de huisarts, want het is echt een heel akelig gevoel. Niet zuur, maar branderig, pijnlijk en ook wel een beetje beangstigend, alsof het balletje mijn keel kan dichtdrukken.
Nogmaals bedankt voor jullie reacties!

Net voor de eerste keer naar de gym geweest. Viel een beetje tegen, het is meer kletsen (lees klagen) dan oefenen. Terwijl ik er zo naar uit gekeken had.
...maar weI in de aap gelogeerd :P
*
Ik stuur al sinds oktober 2006 PM's, word ik dan nu PM-woman?
Laat maar: PMS-girl it is.....
  dinsdag 27 juni 2006 @ 22:45:07 #174
131977 Neuk
It's a Brent New Day!!!
pi_39302849
Woah Vamp! Da's een rappe
Iedere golf van de zee,
  dinsdag 27 juni 2006 @ 23:04:28 #175
119411 Paradijsvogeltje
is veilig geland!
pi_39303763
Auwie... het rommelt hier.
Maarja... het hoort erbij, hé?
  dinsdag 27 juni 2006 @ 23:10:02 #176
74310 nanalune
pi_39303995
Vamperotica, das echte het ' snelste' bevallingsverghaal wat ik tot nu toe gehoord heb..

Belana, toch zou ik niet verbaasd zijn als er meer aan de hand is dan een blaasontsteking in ieder geval hoop ik dat je een goede nacht hebt, en een beetje kan slapen

Morgen moet ik om half tien bij het ZH zijn voor dat extra hartfilmpje, dus als het goed is meld ik me dit keer wel op tijd Liever heb ik natuurlijk dat het gerommel wat ik nu voel doorzet..magoed ik durf er eigenlijk ook niets over te zeggen
  dinsdag 27 juni 2006 @ 23:39:49 #177
119411 Paradijsvogeltje
is veilig geland!
pi_39305183
quote:
Op dinsdag 27 juni 2006 23:10 schreef nanalune het volgende:
Liever heb ik natuurlijk dat het gerommel wat ik nu voel doorzet..magoed ik durf er eigenlijk ook niets over te zeggen
Dat lijkt mij nou ook leuk, ja.... Maar ik kan er natuurlijk ook niets over zeggen. Groen als ik ben en ik heb er gewoon ook geen verstand van. We zullen wel zien, Nanalune
  dinsdag 27 juni 2006 @ 23:41:34 #178
131977 Neuk
It's a Brent New Day!!!
pi_39305256
PM hoezo was je nog nooit bij een verloskundige geweest? Liep/loop je ook bij een gyn?

Misschien heb ik wel nooit opgelet
Iedere golf van de zee,
  dinsdag 27 juni 2006 @ 23:43:09 #179
74310 nanalune
pi_39305321
quote:
Op dinsdag 27 juni 2006 23:39 schreef Paradijsvogeltje het volgende:

[..]

Dat lijkt mij nou ook leuk, ja.... Maar ik kan er natuurlijk ook niets over zeggen. Groen als ik ben en ik heb er gewoon ook geen verstand van. We zullen wel zien, Nanalune
je beebie mag in principe nog even blijven zitten he? Wordt je al ongeduldig?
  woensdag 28 juni 2006 @ 00:52:17 #180
119411 Paradijsvogeltje
is veilig geland!
pi_39307346
quote:
Op dinsdag 27 juni 2006 23:43 schreef nanalune het volgende:

[..]

je beebie mag in principe nog even blijven zitten he? Wordt je al ongeduldig?
  woensdag 28 juni 2006 @ 00:53:36 #181
5177 Leah
I'm going to Graceland
pi_39307368
Oeps... ben je bezig?
Losing love is like a window in your hart,
everybody sees you're blown apart, everbody sees the wind blow.
  woensdag 28 juni 2006 @ 04:15:07 #182
593 sjak
Juffie Bloem
pi_39310012
Oe, wat een ongeduld PV'tje. Je baby moet nog even een paar weekjes blijven zitten hoor, of heb je ons een verkeerde datum doorgegeven?

Nana, ik hoop ook voor je dat het doorgezet heeft.

Ik kan gewoon even niet slapen, lig maar wat te malen. Als ik in slaap val dan zijn er ineens allemaal enge scenario's. Nou ja, maar even eruit dus om wat bij te lezen en dan zo met frisse moed opnieuw proberen.

Belana, hoe is het met het rommelen?
Lekker douchen!
pi_39310161
Oh jee PV, als je nu al zo ongeduldig bent, hoe moet dat straks zijn tegen de tijd dat het wel safe is voor je beebje om er uit te komen!

Succes nanalune!
pi_39310338
Belana, waar ben je? Je bent altijd zo vroeg. Ben je bezig?
Ik heb een blauw snoepje en ik heb een roze snoepje
  woensdag 28 juni 2006 @ 07:35:28 #185
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_39310433
Mijn god, wat een dag heb ik gisteren gehad.
Total-loss zo moe, misselijk en pijn in de buik. Echt heel erg. Na een paar uur draaien en mezelf in de weg zitten, kotste ik alles eruit. En terwijl ik dat deed verloor ik steeds plas / water / vocht! Echt veel, lag zelfs een plasje op de grond terwijl ik net daarvoor naar de wc was geweest. Ik vond het ook niet naar pies ruiken (Loena, Loena) en heb mijn man lekker met zijn neus in mijn broek geduwd. Hij vond het wel naar pies ruiken, gelukkig.
Omdat ik daarna lichtflitsen zag, heb ik toch even vlos gebeld (op haar 06, eng!). Ze vermoedde net als wij dat het plas was. Gelukkig echt. Die lichtflitsen passen heel erg bij migraine ook, dus ging maar uit van een behoorlijk heftige migraine-aanval. Dat klopte, bleek later. Pfieuw.
Niks met baby dus, maar wel een ongelooflijk rotte middag en avond. Ik kon niet meer uit mijn woorden komen (verdraai dan dingen), kotste nog een keer en kreeg nog verlammingsverschijnselen. Leuk.

Nu voel ik me beetje moe, maar wel weer zo gezond als een vis. En wat ben je daar dan blij om na zoiets.
Dat alle stoplichten groen zijn, de geluiden precies goed, de lucht blauwer dan anders, wind mee en het geluk achterop!
pi_39310530
quote:
Op woensdag 28 juni 2006 07:35 schreef Sugar het volgende:

Nu voel ik me beetje moe, maar wel weer zo gezond als een vis. En wat ben je daar dan blij om na zoiets.
Dat kan ik geloven, klinkt idd ellendig.
  woensdag 28 juni 2006 @ 07:58:32 #187
94046 PM-girl
Is geen haartje betoeterd...
pi_39310553
Jeetje sugar, klinkt heftig, gelukkig weer voorbij. Had je dit nooit eerder gehad?

NEuk, jawel, ik ben al vanaf 10 weken bij de vk. Ik schreef dat ik voor het eerst naar de gyM (zwangerschapsgym) was geweest!
...maar weI in de aap gelogeerd :P
*
Ik stuur al sinds oktober 2006 PM's, word ik dan nu PM-woman?
Laat maar: PMS-girl it is.....
pi_39310566
quote:
Op woensdag 28 juni 2006 07:35 schreef Sugar het volgende:
Mijn god, wat een dag heb ik gisteren gehad.
Total-loss zo moe, misselijk en pijn in de buik. Echt heel erg. Na een paar uur draaien en mezelf in de weg zitten, kotste ik alles eruit. En terwijl ik dat deed verloor ik steeds plas / water / vocht! Echt veel, lag zelfs een plasje op de grond terwijl ik net daarvoor naar de wc was geweest. Ik vond het ook niet naar pies ruiken (Loena, Loena) en heb mijn man lekker met zijn neus in mijn broek geduwd. Hij vond het wel naar pies ruiken, gelukkig.
Omdat ik daarna lichtflitsen zag, heb ik toch even vlos gebeld (op haar 06, eng!). Ze vermoedde net als wij dat het plas was. Gelukkig echt. Die lichtflitsen passen heel erg bij migraine ook, dus ging maar uit van een behoorlijk heftige migraine-aanval. Dat klopte, bleek later. Pfieuw.
Niks met baby dus, maar wel een ongelooflijk rotte middag en avond. Ik kon niet meer uit mijn woorden komen (verdraai dan dingen), kotste nog een keer en kreeg nog verlammingsverschijnselen. Leuk.

Jemig, dat lijkt me idd een dag om af te schieten... Heb zelf ook migraine, maar zelden zó heftig, dat is 2 of 3 keer voorgekomen in mijn 29 jaar gelukkig en nooit tijdens de zwangerschap. Sterkte joh, hopen dat het een eenmalig iets was dat te maken had met een hormoonspiegelverschuiving ofzo (daar loopt mijn migraine altijd op, die rothormonen).

Verder hier een aantal mensen:
Neuk: een piraat! leuk!
Vamp: You put the "stort" in "stortbevalling"
Nanalune: rommel ze!
If you have a problem, if no-one else can help, and if you can find them, maybe you can hire the A-Team
  woensdag 28 juni 2006 @ 08:05:13 #189
131977 Neuk
It's a Brent New Day!!!
pi_39310618
quote:
Op woensdag 28 juni 2006 07:58 schreef PM-girl het volgende:
NEuk, jawel, ik ben al vanaf 10 weken bij de vk. Ik schreef dat ik voor het eerst naar de gyM (zwangerschapsgym) was geweest!
hihi sollie

hormormels!
Iedere golf van de zee,
pi_39310732
Belena... waar ben je...
raar je bent er anders zo vroeg.
pi_39310756
Oei Belana idd..Spannend...
pi_39310834
Sugar, wat eng en rot voor je
Hopelijk voel je je nu weer wat beter
pi_39311031
Belana waar ben je? Zou het dan toch.... spannend!!!!
De jan lul van het geheel.
Alles is gaan hangen, behalve me lach :)
Kutsch; tussen kut en kitsch
Het voelt heerlijk!!!!
  woensdag 28 juni 2006 @ 08:42:38 #194
74310 nanalune
pi_39311049
oe oe oe oe, ik verlies róóóóóóóze... wasda? het ruikt 'muf', maar het zijn steeds kleine beetjes . Ik heb al een maxi verbandje onder geschoven en ik moest toch naar het ziekenhuis voor dat hartfilmpje, dan kan ik vragen wat het is!

Jeu... ik zat gewoon te juichen op de wc, natuurlijk vast weer te voorbarig.. maar ik ben blij met elk teken van wat dan ook!

Sugar
pi_39311086
quote:
Op woensdag 28 juni 2006 08:42 schreef nanalune het volgende:
oe oe oe oe, ik verlies róóóóóóóze... wasda? het ruikt 'muf', maar het zijn steeds kleine beetjes . Ik heb al een maxi verbandje onder geschoven en ik moest toch naar het ziekenhuis voor dat hartfilmpje, dan kan ik vragen wat het is!

Jeu... ik zat gewoon te juichen op de wc, natuurlijk vast weer te voorbarig.. maar ik ben blij met elk teken van wat dan ook!

Sugar
Roze slijmerig spul? Prop? Plus beetje bloed?
Vraagma in het ziekenhuis ja.
Bij mijn oudste verloor ik 2 daagjes roze en toen *plop*
If you have a problem, if no-one else can help, and if you can find them, maybe you can hire the A-Team
  woensdag 28 juni 2006 @ 08:47:58 #196
74310 nanalune
pi_39311128
3 mini sliertjes bloed, van een prop is er nog niet echt sprake

Weet je wel hoe lang 2 dagen duren!!...
  woensdag 28 juni 2006 @ 09:22:56 #197
24188 Belana
kloon van belana
pi_39311722
niks aan de hand mensen, Liam is naar de oppas, ik kon eindelijk weer een beetje uitslapen
stormy waters...
sailin'
pi_39311741
quote:
Op woensdag 28 juni 2006 09:22 schreef Belana het volgende:
niks aan de hand mensen, Liam is naar de oppas, ik kon eindelijk weer een beetje uitslapen
tsssssk
pi_39311771
quote:
Grinnik

Kunnen we ons nu nog richten op Cattie
pi_39311801
quote:
nou zeg Blijf ik daar voor thuis
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')