Heel normaal! Niet minder erg dan hoorquote:Op dinsdag 27 juni 2006 10:59 schreef cattie het volgende:
[..]
Lief dat je het vraagt!![]()
Vandaag gaat het tot nu toe wel, ik voel me wel redelijk. Gisteren ging het even absoluut niet en had ik ook een vreselijke hormonale huilbui. Ik werd ook opeens heel bang voor de bevalling en alle veranderingen in ons leven (of ik wel een goede moeder zal zijn enzo). Gelukkig heeft mijn man me toen wel weer op de rails gekregen.
Heel veel plezier vandaag met Cas!
quote:Op dinsdag 27 juni 2006 11:02 schreef kozakken het volgende:
...
Dat is ook zo dubbel, met het kindje lijkt alles goed te gaan. Alleen de verpakking is nogal gammel.
...
Dat bouwen van een hut klinkt ook wel erg leuk!quote:Op dinsdag 27 juni 2006 11:05 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
Heel normaal! Niet minder erg dan hoor
Hier ook bij de derde soms twijfels en hormonaal gestoorde gedachten. Val ik uit tegen één van mijn trollen en vind mezelf op slag de Ergste Moeder van de Hele Wereld en "hoe moet dat nou met een dérde als ik nu al zo'n gestresste trut ben?".
Volgende moment vind je jezelf terug terwijl je een hut aan het bouwen bent met twee kraaiende kinderen en kan je het allemaal wel eens even aan.
Lief dat je man dan even rotsje-in-de-branding kan spelen he?
het gaat nooit over
Hopelijk komen wij hem ook te zien in het topic geboortekaartjesquote:Op dinsdag 27 juni 2006 10:30 schreef Lishe het volgende:
En wat een lief kaartje, iedereen die het leest vind het gedichtje zo mooi.![]()
Flauw van dr hoorquote:
Zou het graag willen laten zien, maar ik heb geen scanneer, misschien via de camera in de telefoon, ik zal es proberenquote:Op dinsdag 27 juni 2006 12:50 schreef Belana het volgende:
spannend allemaal nana, fijn dat ze het goed in de gaten houden iddgaan wij dat voetje ook zien???
Och nanalune, wat vervelend nou die zorgen...goed dat jij en het ziekenhuis er zo alert op zijn hoor! Sterkte!quote:Op dinsdag 27 juni 2006 12:48 schreef nanalune het volgende:
* nanalune meldt zich te laat![]()
Net een hartfilmpje laten maken in het ZH, vanmorgen vanaf half 10 lopen drukken en duwen en er zat gewoon géén leven in, van kwart over elf tot kwart voor 12 gelegen en op zich was het goed, maar moet morgen nog een keer, omdat ik zo weinig voel.
Ook een echo gehad, er is niet veel vruchtwater meer, dus dat kan ook een reden zijn... en een heel lief voetje op een fotootje mee gekregen.. daar zit ik nu vliefd naar te kijken
...
ben blij dat ze het serieus nemen. Voelt goed dat ik morgen weer even kan luisteren naar het hartje.
met de foon van mijn man, moet nog steeds een digitale camera hebben , maar ja .. prioriteitenquote:Op dinsdag 27 juni 2006 12:51 schreef pinquit het volgende:
waar maak je je buikfotos mee dan!?
Et tu? Geen gerommel , krampjes, voorgevoelens oid?Wat je zei over wisselende stemmingen of twijfel herken ik wel hoor! Ik bedenk me dan dat dát juist betekent dat ik normaal ben en doequote:Op dinsdag 27 juni 2006 13:02 schreef cattie het volgende:
Aaah, wat lief dat voetje!
Fijn dat alles oke is.
quote:Op dinsdag 27 juni 2006 13:10 schreef cattie het volgende:
Veel gerommel, veel krampjes, voorgevoel, maar nog geen kindje..
Zelf heb ik nu het idee dat het vrijdag gaat worden. Maar ik had al 3x eerder een datum in mijn hoofd en dat is toen ook niet door gegaan.
Hoe voelt het bij jou? Heb je zelf het idee dat het nog lang gaat duren?
Soms vraag ik me af of ik uberhaupt nog ga bevallen.quote:Op dinsdag 27 juni 2006 13:12 schreef nanalune het volgende:
[..]
soms denk ik dat het wel eens kan gebeuren , maar ik schrijf zulks soort ideeen dan niet gelijk op Fok, want het gaat tot nu toe gewoon weer over na een uurtje ofzo.. nu weer helemaal niets bijvoorbeeld...ik weet het niet..
quote:Op dinsdag 27 juni 2006 13:19 schreef E.T. het volgende:
Geen verse babies???
Wij zijn net naar de vk geweest voor de nekplooimeting. Er is geen reden om aan te nemen dat er iets mis met dit voetballertje. De combinatietest gaf een kans van 1 op 7500 (oid), bij mijn leeftijd hoort 1 op 450 ofzo. Kind is hartstikke beweeglijk (echt een opmerkelijk verschil met Saskia op 12 wk!) dat betekende dus flink zoeken en porren om de nekplooi goed in beeld te krijgen. Verder hebben we 2 benen, 2 armen, aan de ene hand telden we netjes 5 vingers.. De blaas was mooi gevuld en goede grootte, hoofdje was mooi van grootte.. En de hele tijd alle kanten op draaien en schoppen en slaan
![]()
Dankjewel!quote:Op dinsdag 27 juni 2006 10:23 schreef dutchie het volgende:
PM, ik heb dat ook gehad. Vreselijk irritant.Ik heb er uiteindelijk antagel voor gehaald op aanraden van de apotheker. Overdag was het nog wel te houden, maar 's nachts 'kroop' zo omhoog dat ik niet meer kon slapen. Vla eten hielp niet meer. Die antagel nam ik voor het slapen gaan in (ook alleen maar als ik er last van had, niet standaard) en dan kwam ik de nacht wel door. Misschien iets voor jou en anders advies inwinnen bij de apotheek of je ha. Het is gewoon heel irritant.
Ik zou gewoon even langs de HA gaan PM girl. Better safe than sorry, nietwaar?quote:Op dinsdag 27 juni 2006 13:44 schreef PM-girl het volgende:
[..]
Dat gejaagde wat Leah omschreef herken ik niet echt, alleen als ik in bed lig 's avonds, dan ben ik onrustig daardoor lijkt het.
![]()
Net als mijn tukkie daarnetquote:
Ha! Dat zijn de mooie dingen om hier te lezen!quote:Op dinsdag 27 juni 2006 13:19 schreef E.T. het volgende:
Geen verse babies???
Wij zijn net naar de vk geweest voor de nekplooimeting. Er is geen reden om aan te nemen dat er iets mis met dit voetballertje. De combinatietest gaf een kans van 1 op 7500 (oid), bij mijn leeftijd hoort 1 op 450 ofzo. Kind is hartstikke beweeglijk (echt een opmerkelijk verschil met Saskia op 12 wk!) dat betekende dus flink zoeken en porren om de nekplooi goed in beeld te krijgen. Verder hebben we 2 benen, 2 armen, aan de ene hand telden we netjes 5 vingers.. De blaas was mooi gevuld en goede grootte, hoofdje was mooi van grootte.. En de hele tijd alle kanten op draaien en schoppen en slaan
![]()
Ik herken het wel en bij mij komt het wel door opkruipend maagzuur en vooral door de permanent geirriteerde keel en een geirriteerde maagpoort en slokdarm die daarbij hoort.quote:Op dinsdag 27 juni 2006 13:44 schreef PM-girl het volgende:
[..]
Dankjewel!
Ik dacht alleen dat antagel voor maagzuur is? Ik denk niet dat het maagzuur is, want dat heb ik ook wel eens maar voelt niet zo.
Het lijkt haast alsof ik een balletje heb ingeslikt en dat oneraan mijn keel zit. Als ik eet wordt het erger, 's avonds ook. Maar het is niet iets wat omhoog gelopen komt zoals vloeistof.
Dat gejaagde wat Leah omschreef herken ik niet echt, alleen als ik in bed lig 's avonds, dan ben ik onrustig daardoor lijkt het.
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |