O, ik durfde het al bijna niet te vragen, maar ik wil heel graag in jouw sms-brigade.quote:Op woensdag 28 juni 2006 09:30 schreef Belana het volgende:
Ow en wat lief die bezorgdheid hier om elkaar, echt zoooooo lief![]()
![]()
Maar ik zal het zeker melden als het begonnen is hoor, en als het daarvoor te snel zou gaan (I wish) dan meldt Nick het welen anders Lois, want die krijgt sowieso meteen sms en aangezien ik dutch d'r nummer nu ook heb krijgt die oooook sms
quote:Op woensdag 28 juni 2006 20:37 schreef dutchie het volgende:
[..]
O, ik durfde het al bijna niet te vragen, maar ik wil heel graag in jouw sms-brigade.
quote:Op woensdag 28 juni 2006 20:53 schreef Belana het volgende:
[..]en als ik dan ook mijn hompie kan vasthouden gaan we een keer wat afspreken he
Ja joh, het was hier echt het verhaal van de dag.quote:Op woensdag 28 juni 2006 21:13 schreef sjak het volgende:
Dutch, heb je deze al gezien: [OUD SC] Het speeltuinbankje met dikke voetjes
Tjonge wat een verhaal. Ben er stil van! Je hebt het echt super gedaan hoor!!!quote:Op woensdag 28 juni 2006 21:15 schreef dutchie het volgende:
[..]
Het is echt te erg voor woorden mensen, maar ik heb mijn bevallingsverhaal gepost. Ik had 5 pagina's en nu zijn het er 4.Dus neem een bak chips en een fles cola als je het gaat lezen, het kan even duren.
![]()
Doe maar vanaf 9 mnd en dan nog is het afwachten of je kindje die klappen van hobbels kan opvangen en een zelfstandige zit heeft.quote:Op woensdag 28 juni 2006 15:44 schreef Tamea het volgende:
En in een zitje kunnen ze mee vanaf dat ze echt goed kunnen zitten, dat is dus ergens tussen de 6 en 9 maanden. Voor ons zal het dus wel volgend voorjaar worden, want als Finn zover is, is het winter
Dat zou leuk zijn! Nieuwe iniminimensjesquote:Op donderdag 29 juni 2006 07:31 schreef Belana het volgende:
goedemorgen
vandaag misschien babayday voor cattie en nana???
Ik duim mee joh!quote:Op donderdag 29 juni 2006 09:07 schreef Xanthe het volgende:
Vanmorgen gebeld met de vk en die belt me straks terug om te vertellen wanneer ik in het ziekenhuis terecht kan... Spannende dag dus vandaag.
ik heb het ook gemist geloof ikquote:Op donderdag 29 juni 2006 09:41 schreef Belana het volgende:
Ik heb iets gemist denk ikwat moet je in het ziekenhuis xanthe?
Ik voel al vanaf vrijdag de baby erg weinig en totaal niet krachtig bewegen zoals daarvoor.quote:Op donderdag 29 juni 2006 09:41 schreef Belana het volgende:
Ik heb iets gemist denk ikwat moet je in het ziekenhuis xanthe?
Niet vrijwillig hoor.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |