Ok, dankjewel! KUn je ergens anders aan merken of voelen dat het je schildklier is?quote:Op maandag 26 juni 2006 23:03 schreef Leah het volgende:
[..]
Zou je schildklier kunnen zijn. Die moet veel harder werken in de zwangerschap, en kan daar dus van opzetten. Vooral als je een vrij slanke hals hebt kun je dat gaan voelen.
Als het blijft zou ik wel even kontakt op nemen met je HA.
quote:Heel vroeger, nog ver voor de zwangerschapstesten bonden vrouwen een grasspriet oid om hun nek, knapte dat dan was je zwanger
Als je niet zwanger bent kun je je behoorlijk beroerd en opgejaagd gaan voelen, maar ik weet niet hoe dat in de zwangerschap is.quote:Op maandag 26 juni 2006 23:10 schreef PM-girl het volgende:
[..]
Ok, dankjewel! KUn je ergens anders aan merken of voelen dat het je schildklier is?
[..]
Nee klopt, ik kijk het aan en als het eind van de week nog niet weg is, ff bellen! dankjewel!quote:Op maandag 26 juni 2006 23:15 schreef Leah het volgende:
[..]
Als je niet zwanger bent kun je je behoorlijk beroerd en opgejaagd gaan voelen, maar ik weet niet hoe dat in de zwangerschap is.
Toevallig kreeg ik na de bevalling last van mijn schildklier, vandaar dat ik dit zo even op kan lepelen, maar ik ben geen arts en ik zou er zeker even naar laten kijken als het blijft.
Niet dat ik denk dat het iets is, maar ik weet ook niet wat normaal is, en wat niet.
Alsof ik continue heel erg gestressed was, dat gevoel van als je heel erg hebt moeten rennen om de trein te halen, en dan nog maar net haalt. Alleen dan als ik gewoon rustig op de bank zatquote:Op dinsdag 27 juni 2006 08:13 schreef PM-girl het volgende:
Het 'keelgevoel' lijkt wat minder te zijn, maar dat was gisteren ook aan het begin van de dag. Leah, wat bedoelde je eigenlijk precies met opgejaagd gevoel door je schildklier?
dan moet deze wel goed om indalen... dus niet eigenwijs doen zoals Liam en met het gezichtje omhoog naar buiten willenquote:Op maandag 26 juni 2006 23:03 schreef Loena-tik- het volgende:
[..]
Oh Belaantje, de tweede gaat ècht een stuk makkelijker hoor!!! en nummer drie doe je gewoon tijdens de boodschappen door![]()
quote:Op dinsdag 27 juni 2006 08:48 schreef Misticle_lightning het volgende:
...een kleine dondersteen die de hele tijd maar weer ronddenderd in mijn buik en maar niet wil gaan liggen zoals het moet.
Lief dat je het vraagt!quote:Op dinsdag 27 juni 2006 10:23 schreef dutchie het volgende:
(..)
Cattie, hoe voel je je nu? Ik weet nog hoe ongeduldig je bent, maar kun je daar nu nog een beetje mee omgaan of is het je teveel?
Leah, ja het herstel gaat heel voorspoedig. Je merkt echt dat je iedere dag een forse sprong vooruit maakt. Heerlijk is dat. Vandaag voor de laatste dag hulp (die is lief!!!) en vanmiddag zijn Cas en ik alleen. Léon is bij oma. Maar ik heb er zelfs zin in om lekker alleen met Cas te zijn. Zie er absoluut niet tegenop.
Woei, sommige dames hier bouwen echt beren!quote:Op dinsdag 27 juni 2006 10:29 schreef Martineke het volgende:
Cas mooie vent
ook hier was de tweede niet zwaarder dan de eerste, Maxim 5170 met 55 cm, Romijn 4620 met 52 cm
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |