Dutch... Wat is Cas een schatje
![]()
Hier opnieuw een forse extra aanval van ischais. Vanmiddag maar een spoedafspraak bij de osteopaat geboekt. Hopenlijk opnieuw wat extra verlichting voor rug, bekken en been.
Echt... ik ben het zooooo zat! -klaag ik: ja!!- Ik ben nu 34 wk en ben al vanaf week 26 thuis en 'ziek'.
Echt.. deze week zit ik er gewoonweg weer helemaal doorheen. Vorige week ging het eigenlijk wel redelijk goed, waarschijnijnlijk iets te veel gedaan.
Morgen naar vk. Ben benieuwd wat hij of een van de zij-en zegt. (er zijn er 4 in onze praktijk).
Dat is ook zo dubbel, met het kindje lijkt alles goed te gaan. Alleen de verpakking is nogal gammel.
Kamertje van 't kindje is alweer op orde. Wieg is weer naar beneden gehaald en lekker opnieuw opgemaakt met een nieuw dekentje. Strakjes komt de kleine eerst een tijd bij ons op de kamer slapen, daarna naar zijn/haar eigen kamertje.
Wij hebben als ledikantje ook de stokke sleepi. Heeft mijn vader voor ons nagemaakt
![]()
Het is echt een heerlijk bedje en heeft voor mijn gevoel juist meer ruimte dan een 'gewoon' ledikantje. Maar deze staat nog eventjes een paar maandjes op de vliering, voordat we 'm weer in elkaar gaan zetten.
Al dat kleine beddegoed en die kleine, kleine rompertjes. Ik ben gewoon erg van 't omslaan hoor. Liever iets ruimer in het begin dan meteen weer op een nieuwe maat overmoeten. Nu was jonne 4500 gram, dus ik verwacht dat dit ook geen kleintje gaat worden.
Geboortjekaartjes zijn besteld en hopenlijk eind van deze week de enveloppen in huis. Kan ik rustig en met heeeel veel mate af en toe eens wat gaan schrijven.