Daar had ik niet eens aan gedacht.quote:Op maandag 26 juni 2006 10:10 schreef nixxx het volgende:
zo.. even snel voordat Twist een portugal fantopic opent
komt door je katerquote:Op maandag 26 juni 2006 10:11 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Daar had ik niet eens aan gedacht.![]()
stamp erop, ik koop wel een nieuwe voor jequote:
denk het nietquote:Op maandag 26 juni 2006 10:15 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Neem mijn plaats in bij de vergadering straks.
Dan wel eentje waar ik ook gezellig samen de pimp mee uit kan hangen.quote:Op maandag 26 juni 2006 10:14 schreef nixxx het volgende:
[..]
stamp erop, ik koop wel een nieuwe voor je
zoiets als in de op?quote:Op maandag 26 juni 2006 10:16 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Dan wel eentje waar ik ook gezellig samen de pimp mee uit kan hangen.![]()
[afbeelding]
Dat ga je best redden. Ik wil niet vergaderen.quote:Op maandag 26 juni 2006 10:15 schreef nixxx het volgende:
[..]
denk het nietis toch best cruciaal dat ik er om 3 uur ben hier in delft
Die is nog te schattig, maar met een beetje opvoeding kan het natuurlijk wel een heuse pimp worden.quote:
ik wil ook niet vergaderen.. en ook niet naar practicumbegeleider... ik wil meiden versieren... maar daar ben ik slecht inquote:Op maandag 26 juni 2006 10:17 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Dat ga je best redden. Ik wil niet vergaderen.
quote:Op maandag 26 juni 2006 10:19 schreef nixxx het volgende:
[..]
ik wil ook niet vergaderen.. en ook niet naar practicumbegeleider... ik wil meiden versieren... maar daar ben ik slecht inveel oefenen dus
Ik dacht dat vandaag alles af zou zijn?quote:Op maandag 26 juni 2006 10:15 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Neem mijn plaats in bij de vergadering straks.
ja.. erg druk is het niet hier..quote:Op maandag 26 juni 2006 10:20 schreef _Cara_ het volgende:
Ja ik heb t overleefd, heb wel overal spierpijn en zit onder de blauwe plekken..![]()
(gezellige bedoening hier..)
Ben je gek.quote:Op maandag 26 juni 2006 10:22 schreef melismay het volgende:
[..]
Ik dacht dat vandaag alles af zou zijn?
hey.. de volgende x ga ik de paden op de lanen in met een tentje op mn rug..quote:Op maandag 26 juni 2006 10:23 schreef nixxx het volgende:
[..]
ja.. erg druk is het niet hier..
spierpijn kun je weg laten masserenen blauwe plekken trekken wel weg.. ga je vaker zoiets doen of ben je genezen?
Als je een reispartner nodig hebtquote:Op maandag 26 juni 2006 10:27 schreef _Cara_ het volgende:
[..]
hey.. de volgende x ga ik de paden op de lanen in met een tentje op mn rug..![]()
mits dikke slaapzak..![]()
De wens der gedachtequote:Op maandag 26 juni 2006 10:23 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Ben je gek.
Na vandaag ook nog niet hoor.
quote:Op maandag 26 juni 2006 10:19 schreef nixxx het volgende:
ik wil meiden versieren... maar daar ben ik slecht inveel oefenen dus
quote:Op maandag 26 juni 2006 10:28 schreef nixxx het volgende:
[..]
Als je een reispartner nodig hebtik hou me warm aanbevolen
niet geschoten is altijd misquote:
Dat zal wel meevallen, zo dramatisch was de uitschakeling niet.quote:Op maandag 26 juni 2006 10:42 schreef nixxx het volgende:
ben wel benieuwd naar de ziekmeldingscijfers van vandaag
"Als je niet schiet ken je niet scoren" zou El Salvador zeggen.quote:
mwa.. was toch aardig katerig in de kroeg na afloop..quote:Op maandag 26 juni 2006 10:43 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Dat zal wel meevallen, zo dramatisch was de uitschakeling niet.
Althans niet in vergelijking met 1994 en 1998, daar kan ik namelijk nog steeds boos om worden.![]()
Jij bent sowieso een stuk enger dan ik dacht.quote:Op maandag 26 juni 2006 10:43 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Dat zal wel meevallen, zo dramatisch was de uitschakeling niet.
Althans niet in vergelijking met 1994 en 1998, daar kan ik namelijk nog steeds boos om worden.![]()
fanatiek is ie hequote:Op maandag 26 juni 2006 10:44 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Jij bent sowieso een stuk enger dan ik dacht.![]()
echt?quote:Op maandag 26 juni 2006 10:44 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
halloquote:Op maandag 26 juni 2006 08:51 schreef Q. het volgende:
Ik ben volgens mij de enige nederlander die niet ziek is van het voetbal maar 'gewoon' ziek.![]()
Hij was niet partijdig, hij floot gewoon dramatisch waardoor het in de tweede helft een parodie op een voetbalwedstrijd werd.quote:Op maandag 26 juni 2006 10:44 schreef nixxx het volgende:
[..]
mwa.. was toch aardig katerig in de kroeg na afloop..
en die scheids mogen ze wel persoonsbeveiliging geven
Behoorlijk. Ik weet niet wie ik beter zou kunnen ontwijken in een donker steegje, hij of melis.quote:
Dat past dus goed bij een eng meisje als jij.quote:Op maandag 26 juni 2006 10:44 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
ligt eraan of je een portugal shirt aan hebtquote:Op maandag 26 juni 2006 10:46 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Behoorlijk. Ik weet niet wie ik beter zou kunnen ontwijken in een donker steegje, hij of melis.
Nee hoor, Portugal deed wat het doen moest.quote:Op maandag 26 juni 2006 10:47 schreef Pheno het volgende:
[..]
ligt eraan of je een portugal shirt aan hebt
klopt.. de tweede helft ging helemaal nergens meer over.. die fluit geen topwedstrijden meer de komende tijdquote:Op maandag 26 juni 2006 10:46 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Hij was niet partijdig, hij floot gewoon dramatisch waardoor het in de tweede helft een parodie op een voetbalwedstrijd werd.
Zoals ik gisteren al zei: 'The nazi and the brain.' It's just perfect.quote:Op maandag 26 juni 2006 10:46 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Dat past dus goed bij een eng meisje als jij.![]()
?
Ja, we worden vast een heel beroemd echtpaar.quote:Op maandag 26 juni 2006 10:48 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Zoals ik gisteren al zei: 'The nazi and the brain.' It's just perfect.
En het grappige is dat op de Fifasite staat dat "playing with cards" één van z'n hobby's is.quote:Op maandag 26 juni 2006 10:48 schreef nixxx het volgende:
[..]
klopt.. de tweede helft ging helemaal nergens meer over.. die fluit geen topwedstrijden meer de komende tijd
whehehe!quote:Op maandag 26 juni 2006 10:49 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
En het grappige is dat op de Fifasite staat dat "playing with cards" één van z'n hobby's is.![]()
Wat zie ik nu?? Plato, jij veuge sjansert!quote:Op maandag 26 juni 2006 10:46 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Dat past dus goed bij een eng meisje als jij.![]()
?
hier in de straat hangt het nog volquote:Op maandag 26 juni 2006 10:51 schreef Pheno het volgende:
maar iedereen heeft nu natuurlijk braaf zijn oranjemeuk opgeruimd. Eindelijk
wat nixxx niet lukt, lukt plato welquote:Op maandag 26 juni 2006 10:51 schreef Frezer het volgende:
[..]
Wat zie ik nu?? Plato, jij veuge sjansert!
Veug?quote:Op maandag 26 juni 2006 10:51 schreef Frezer het volgende:
[..]
Wat zie ik nu?? Plato, jij veuge sjansert!
pauperbuurtquote:
jaquote:
Vuig, schat. Sorry, het is nog vroeg,quote:
Iedereen jaloers op ons, twee gelukkige contactgestoorde psycho's.quote:Op maandag 26 juni 2006 10:49 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Ja, we worden vast een heel beroemd echtpaar.![]()
Ik dacht al dat het en Brabantse uitdrukking was.quote:Op maandag 26 juni 2006 10:53 schreef Frezer het volgende:
[..]
Vuig, schat. Sorry, het is nog vroeg,.
liefie_ bedenkt de brabantse uitdrukkingen hierquote:Op maandag 26 juni 2006 10:53 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Ik dacht al dat het en Brabantse uitdrukking was.![]()
Klinkt heel idyllisch.quote:Op maandag 26 juni 2006 10:53 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Iedereen jaloers op ons, twee gelukkige contactgestoorde psycho's.
ik zie het voor me..quote:Op maandag 26 juni 2006 10:53 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Je gaat naar Plato om te foezelewoezelen?quote:
Maar Frezer is ook een Brabo.quote:Op maandag 26 juni 2006 10:54 schreef Pheno het volgende:
[..]
liefie_ bedenkt de brabantse uitdrukkingen hier
jaloerse stalker meldt!quote:Op maandag 26 juni 2006 10:53 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Dat is al de tweede steek onder water vandaag.quote:
owjaquote:
maar hij bedenkt ze niet om daarna stug vol te houden dat het echt bestaatquote:
Maar ik heb te weinig fantasie om ze te bedenken,quote:
Ieder zijn gebrek.quote:Op maandag 26 juni 2006 10:55 schreef Pheno het volgende:
[..]
maar hij bedenkt ze niet om daarna stug vol te houden dat het echt bestaat
Over het algemeen ben ik heel erg liefquote:Op maandag 26 juni 2006 10:46 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Behoorlijk. Ik weet niet wie ik beter zou kunnen ontwijken in een donker steegje, hij of melis.
word je ook eens onder de gordel geraaktquote:Op maandag 26 juni 2006 10:55 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Dat is al de tweede steek onder water vandaag.![]()
Heeft Christine jou gisteren soms onder de gordel geraakt?quote:Op maandag 26 juni 2006 10:58 schreef nixxx het volgende:
[..]
word je ook eens onder de gordel geraaktdoor een vrouw nog wel
#3quote:Op maandag 26 juni 2006 10:58 schreef nixxx het volgende:
[..]
word je ook eens onder de gordel geraaktdoor een vrouw nog wel
quote:Op maandag 26 juni 2006 10:59 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Heeft Christine jou gisteren soms onder de gordel geraakt?![]()
Toch valt het me van je tegen dat je naar een voetbalwedstrijd bent gaan kijken.quote:
nee natuurlijk niet! tot het moment dat een oud klasgenoot van het vwo die daar achter de bar stond me herkende en zo'n heineken toeter hoed op mijn kop plantte.. ik had hem echt nooit herkendquote:Op maandag 26 juni 2006 11:01 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Toch valt het me van je tegen dat je naar een voetbalwedstrijd bent gaan kijken.
Je had toch geen oranje kleding aan?![]()
Dat valt me van je tegen Nixxx.quote:Op maandag 26 juni 2006 11:05 schreef nixxx het volgende:
[..]
nee natuurlijk niet! tot het moment dat een oud klasgenoot van het vwo die daar achter de bar stond me herkende en zo'n heineken toeter hoed op mijn kop plantte.. ik had hem echt nooit herkend
die was er nietquote:Op maandag 26 juni 2006 11:06 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Dat valt me van je tegen Nixxx.
Ik hoop dat je nieuwe baas, waar je over een week op dit tijdstip bent, je niet herkend heft.![]()
ontzettendquote:
quote:
Overtuigend Nixxx, heel overtuigend.quote:Op maandag 26 juni 2006 11:12 schreef nixxx het volgende:
[..]
ontzettendelke dag om half zeven op ofzo en dan om half zeven weer terug zijn
Lijkt me enig.quote:Op maandag 26 juni 2006 11:12 schreef nixxx het volgende:
[..]
ontzettendelke dag om half zeven op ofzo en dan om half zeven weer terug zijn
Ik wil best wel werken, heb nog zoooo veel werk liggen. Hier thuis in bed is het ook niet echt gezellig.quote:Op maandag 26 juni 2006 11:10 schreef Pheno het volgende:
werken ....
Moet hij gewoon z'n avatar laten zien.quote:Op maandag 26 juni 2006 11:14 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Tactisch tijdstip. Nu denkt iedereen dat je ziek bent omdat Nederland verloren heeft.
Ja.quote:Op maandag 26 juni 2006 11:14 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Tactisch tijdstip. Nu denkt iedereen dat je ziek bent omdat Nederland verloren heeft.
bijna hequote:
En mn posts op FOK! zeker?quote:Op maandag 26 juni 2006 11:14 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Moet hij gewoon z'n avatar laten zien.![]()
Dat is wellicht een minder goed idee.quote:
ik wil ook best wel, maar ik zit hier nu maar wat te computeren. Luie hangstoel is ook prettigquote:Op maandag 26 juni 2006 11:14 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik wil best wel werken, heb nog zoooo veel werk liggen. Hier thuis in bed is het ook niet echt gezellig.
Ik kom vandaag door Utrecht heenquote:Op maandag 26 juni 2006 11:15 schreef Q. het volgende:
[..]
Ja.. Terwijl niemand zo'n hekel aan voetbal heeft als ik.
ik zou wel willen slapen.. 48 uur achter elkaarquote:Op maandag 26 juni 2006 11:16 schreef Pheno het volgende:
[..]
ik wil ook best wel, maar ik zit hier nu maar wat te computeren. Luie hangstoel is ook prettig
nah, veel te veelquote:Op maandag 26 juni 2006 11:17 schreef nixxx het volgende:
[..]
ik zou wel willen slapen.. 48 uur achter elkaar
ik dacht dat alleen pinguin mensen beetquote:Op maandag 26 juni 2006 11:18 schreef _Arual_ het volgende:
Ik heb net mijn nieuwe tandarts gebeten. Leuke dag vandaag.
Ik kom mn bed niet uit, daar ben ik te verrot voor. Vannacht hooguit uur geslapen.quote:Op maandag 26 juni 2006 11:16 schreef Pheno het volgende:
[..]
ik wil ook best wel, maar ik zit hier nu maar wat te computeren. Luie hangstoel is ook prettig
zwelt je achterwerk op van de opwindingquote:Op maandag 26 juni 2006 11:38 schreef Thisbe het volgende:
Utrecht is cool. Zaterdag ben ik weer te bewonderen in Heerenplein.![]()
En ik kwam er net achter dat ik finaal uit mijn kanten hipster ben gescheurd gisteravond.Van de opwinding.
![]()
heb je internet?quote:Op maandag 26 juni 2006 11:44 schreef liefie_ het volgende:
hai
Anna, maar dan in het hoge boze Noorden.quote:Op maandag 26 juni 2006 11:22 schreef Q. het volgende:
[..]
Tof. Ik ben er.
Waar ga je deze keer heen?
ben bij mutiquote:
Das een eind!quote:Op maandag 26 juni 2006 11:48 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Anna, maar dan in het hoge boze Noorden.
overschakelen op de ouderwetse oma onderbroeken dan maarquote:Op maandag 26 juni 2006 11:48 schreef Thisbe het volgende:
Nee Nixxx, mijn achterwerk blijft keurig in proporties. Maar mijn niemendalletje is blijkbaar niet bestand tegen opspringen en andere rare bewegingen.
oef, dat zijn er veelquote:Op maandag 26 juni 2006 11:48 schreef liefie_ het volgende:
[..]
ben bij muti
gister 864 feestjes gehad hier
maar over een half uurtje ga ik of zo
Het is geheel vrijwillig Q. Echt waar!quote:Op maandag 26 juni 2006 11:51 schreef Q. het volgende:
Damn, sterkte.
nee ik heb geen druppel alcohol opquote:Op maandag 26 juni 2006 11:53 schreef nixxx het volgende:
[..]
oef, dat zijn er veel![]()
of ben je in de war met drankjes
ik heb niet 1 druppel alcohol opquote:
ik heb wel die kleur..quote:Op maandag 26 juni 2006 11:52 schreef nixxx het volgende:
[..]
overschakelen op de ouderwetse oma onderbroeken dan maar![]()
[afbeelding]
maar ietsjes kleiner toch? of ben je aangekomen?quote:Op maandag 26 juni 2006 11:59 schreef _Cara_ het volgende:
[..]
ik heb wel die kleur...iets harder rood eigenlijk...
![]()
ik val nog steeds alleen maar af..quote:Op maandag 26 juni 2006 12:02 schreef nixxx het volgende:
[..]
maar ietsjes kleiner toch? of ben je aangekomen?![]()
edit: dit is pas hard rood
[afbeelding]
er moet wel wat overblijven he... een zak botten is niet leukquote:
niet eensquote:Op maandag 26 juni 2006 11:58 schreef nixxx het volgende:
[..]
ik heb niet 1 druppel alcohol opmeerdere glazen plastic bekertjes
nou moet ik ook telkens plassenquote:
dat heb ik van bierquote:Op maandag 26 juni 2006 12:11 schreef liefie_ het volgende:
[..]
nou moet ik ook telkens plassen
niet gaaf
ja, ga naar qyroz toequote:Op maandag 26 juni 2006 12:17 schreef liefie_ het volgende:
ik lust geen bier
erg he
daar moet ik eens wat aan gaan doen
aha en dan lust ik wonderbaarlijk opeens bier?quote:
We hebben nog een leuke foto voor jouquote:Op maandag 26 juni 2006 12:15 schreef Q. het volgende:
Bier!
dat leert hij je wel drinkenquote:Op maandag 26 juni 2006 12:20 schreef liefie_ het volgende:
[..]
aha en dan lust ik wonderbaarlijk opeens bier?
quote:
nou dan moeten we dat maar eens doen hequote:Op maandag 26 juni 2006 12:21 schreef nixxx het volgende:
[..]
dat leert hij je wel drinken
en het is nog een aardige gozer ook
ssst ik koppel je!quote:
neequote:
quote:
Ik wil 'm ook wel in Fok onvriendelijk formaat naar je toemailen hoor...quote:
en boven je bed hangen?quote:Op maandag 26 juni 2006 12:30 schreef Q. het volgende:
Doe maar, kan ik uitprinten en inlijsten.
Hij is onderweg!quote:Op maandag 26 juni 2006 12:30 schreef Q. het volgende:
Doe maar, kan ik uitprinten en inlijsten.
ziek!quote:
dat moet je verbergen he, anders krijg ik je nooit gekoppeldquote:
Joh, met al die honderden vrouwen die jij al om je vinger hebt gewonden, moet dat toch een eitje zijn om Q. te koppelen...quote:Op maandag 26 juni 2006 12:40 schreef nixxx het volgende:
[..]
dat moet je verbergen he, anders krijg ik je nooit gekoppeld
hou je mond wijsneusquote:Op maandag 26 juni 2006 12:43 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Joh, met al die honderden vrouwen die jij al om je vinger hebt gewonden, moet dat toch een eitje zijn om Q. te koppelen...![]()
Valt mee. Ik heb niet in de zon liggen bakken ofzo. Ik heb een gezond bruin kleurtje...quote:Op maandag 26 juni 2006 12:44 schreef nixxx het volgende:
[..]
hou je mond wijsneus![]()
poepiebruin zeker?
lekker hoor.. hier is het ook wel even goed geweest, maar gister was het weer boutquote:Op maandag 26 juni 2006 12:46 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Valt mee. Ik heb niet in de zon liggen bakken ofzo. Ik heb een gezond bruin kleurtje...![]()
Yup, gelukkig zijn we zondagnacht al thuisgekomen, dus weinig last van gehad op de terugweg. (afgezien van een megastortbui in Frankrijk)quote:Op maandag 26 juni 2006 12:48 schreef nixxx het volgende:
[..]
lekker hoor.. hier is het ook wel even goed geweest, maar gister was het weer boutmaar dat heb je ook wel gemerkt dan
werkse dan! .. eindgesprek? ontslagquote:Op maandag 26 juni 2006 12:50 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Yup, gelukkig zijn we zondagnacht al thuisgekomen, dus weinig last van gehad op de terugweg. (afgezien van een megastortbui in Frankrijk)
En nu keihard aan de slag om m'n marketingplan af te ronden en m'n eindgesprek voor te bereiden. Nog tien minuutjes lunchpauze en dan weer keihard aan de slag!
Nee, gelukkig niet... Eindgesprek van m'n opleiding. Afronding van het jaar...quote:
quote:Op maandag 26 juni 2006 12:53 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Nee, gelukkig niet... Eindgesprek van m'n opleiding. Afronding van het jaar...
Thanks!quote:
tof! hopen dat je een niet zeikerige examinator treftquote:
* nixxx negeert Twisted_portugeesquote:
Graftakkehoerquote:
quote:Op maandag 26 juni 2006 13:23 schreef nixxx het volgende:
[..]
tof! hopen dat je een niet zeikerige examinator treft
Hoe haal je het in je hoofd, daar gaat ons huwelijkquote:
Nu ik m'n quotes binnen heb ga ik zo weer terug naar de oude Twist.quote:Op maandag 26 juni 2006 13:31 schreef Dickies het volgende:
[..]
Hoe haal je het in je hoofd, daar gaat ons huwelijk![]()
woei en terug is ze.... schizofreen met meervoudig persoonlijkheidsstoornisquote:Op maandag 26 juni 2006 13:37 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Nu ik m'n quotes binnen heb ga ik zo weer terug naar de oude Twist.
Thank god.quote:Op maandag 26 juni 2006 13:37 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Nu ik m'n quotes binnen heb ga ik zo weer terug naar de oude Twist.
Wel waar op zichquote:Op maandag 26 juni 2006 13:37 schreef nixxx het volgende:
http://www.nu.nl/news/764(...)_wil_vaker_seks.html whehehe
Kloon.quote:
Ja ik hoorde veronrustende verhalen..quote:Op maandag 26 juni 2006 13:42 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Gelukkig net op tijd de boel weer terug gezet.
wat je zegt ben je zelf!!!quote:
Wat voor opleiding volg je?quote:
True.quote:Op maandag 26 juni 2006 13:37 schreef nixxx het volgende:
http://www.nu.nl/news/764(...)_wil_vaker_seks.html whehehe
Oh jaquote:Op maandag 26 juni 2006 13:47 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Waar is m'n dvd?
Ik heb al een tietenverzameling voor je aangelegd.
Oh, dan is het je vergeven.quote:Op maandag 26 juni 2006 13:49 schreef Dickies het volgende:
[..]
Oh jaIk heb het zowaar druk de laatste dagen
Morgen jarig en tentamens enzeau.
Maar ik ben benieuwd![]()
![]()
quote:Op maandag 26 juni 2006 13:48 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Maar het was voor een goed doel. Bekijk de quotes in m'n fobo maar.
Schattigquote:
Tijd terug ook al proberen te kijken, maar bij sommige users krijg ik een wit scherm en jij bent daar 1 vanquote:
Dan moet je naar beneden scrollen, daar staat fobo danquote:Op maandag 26 juni 2006 14:00 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
Tijd terug ook al proberen te kijken, maar bij sommige users krijg ik een wit scherm en jij bent daar 1 van
Hier heb jij ook een mooie quote:quote:Op maandag 26 juni 2006 14:03 schreef melismay het volgende:
[..]
Dan moet je naar beneden scrollen, daar staat fobo dan
En Twist, ik ga niet met je mee naar Portugal hoor, dan ga je maar lekker alleen op vakantie
Niet zo haatdragend Melis, er zullen vast ook enkele goede Portugezen bestaan.quote:Op maandag 26 juni 2006 14:03 schreef melismay het volgende:
En Twist, ik ga niet met je mee naar Portugal hoor, dan ga je maar lekker alleen op vakantie
ja.. manke portugezen... zoals C. Ronaldoquote:Op maandag 26 juni 2006 14:04 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Niet zo haatdragend Melis, er zullen vast ook enkele goede Portugezen bestaan.![]()
Misschien dat Melis die Ronaldo wel zal willen ontmoeten.quote:Op maandag 26 juni 2006 14:06 schreef nixxx het volgende:
[..]
ja.. manke portugezen... zoals C. Ronaldo
Jij bent zelfs 2 keer gequote. Je was echt geweldig vannacht.quote:Op maandag 26 juni 2006 14:08 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Misschien dat Melis die Ronaldo wel zal willen ontmoeten.![]()
Zal ik zijn andere been ook bewerken met mijn naaldhakken, zodat ie nooit meer kan voetballenquote:Op maandag 26 juni 2006 14:08 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Misschien dat Melis die Ronaldo wel zal willen ontmoeten.![]()
ik denk dat je hem goed moet masseren daar.. om de stijfheid weg te werkenquote:Op maandag 26 juni 2006 14:09 schreef melismay het volgende:
[..]
Zal ik zijn andere been ook bewerken met mijn naaldhakken, zodat ie nooit meer kan voetballen
dat had je voor de wedstrijd moeten doenquote:Op maandag 26 juni 2006 14:09 schreef melismay het volgende:
[..]
Zal ik zijn andere been ook bewerken met mijn naaldhakken, zodat ie nooit meer kan voetballen
quote:Op maandag 26 juni 2006 14:08 schreef _Cara_ het volgende:
Jemig.. heeft er iemand een kop koffie voor me...
Heb zojuist mn neefje voor zijn 1e sollicitatiegesprek (vakantiebaantje ) weggebracht..![]()
Hij was poepnerveus..en nu ik ook..![]()
Ik stond onder grote spanning en dan presteer ik op het toppunt van mijn kunnen.quote:Op maandag 26 juni 2006 14:08 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Jij bent zelfs 2 keer gequote. Je was echt geweldig vannacht.!
Kun je dat niet bij Wesley Sneijder doen?quote:Op maandag 26 juni 2006 14:09 schreef melismay het volgende:
[..]
thxs for the coffeequote:Op maandag 26 juni 2006 14:10 schreef nixxx het volgende:
[..]
alstu mevrouw
wat voor baantje is het?
whehehehe ik ken dat soort werkquote:Op maandag 26 juni 2006 14:15 schreef _Cara_ het volgende:
thxs for the coffee![]()
Een soort metaalbewerkings bedrijf...ik hoor dadelijk wel wat ie precies moet doen..4 weken..kan ie mooi wat centjes verdienen.![]()
Werken is goed voor je....![]()
jij wordt ambtenaar, wat weet jij van werkenquote:
denk jij nu maar gewoon aan de tijd.. ok?quote:Op maandag 26 juni 2006 14:17 schreef nixxx het volgende:
[..]
jij wordt ambtenaar, wat weet jij van werken![]()
Moet jij nodig zeggen.quote:Op maandag 26 juni 2006 14:17 schreef nixxx het volgende:
[..]
jij wordt ambtenaar, wat weet jij van werken![]()
quote:
Je had z'n moeder kunnen zijn.quote:Op maandag 26 juni 2006 14:20 schreef Thisbe het volgende:
Ronaldodie wil ik wel even masseren hoor.
wel goed dat ie nog even door bleef spelen, das wel klasse als je zo'n harde beuk hebt gehadquote:Op maandag 26 juni 2006 14:20 schreef Thisbe het volgende:
Ronaldodie wil ik wel even masseren hoor.
Welnee, die knul is 21, en valt dus precies in mijn doelgroep.quote:
O ja, je richt je tegenwoordig op jongere mannen.quote:Op maandag 26 juni 2006 14:24 schreef Thisbe het volgende:
[..]
Welnee, die knul is 21, en valt dus precies in mijn doelgroep.
als je het maar laatquote:Op maandag 26 juni 2006 14:27 schreef nixxx het volgende:
schopje >>> PUB?
Ik weet niet of Thisbe daar op haar plaats is.quote:Op maandag 26 juni 2006 14:27 schreef nixxx het volgende:
schopje >>> PUB?
Ah ik ben soms ook zoooooooooo slimquote:Op maandag 26 juni 2006 14:03 schreef melismay het volgende:
[..]
Dan moet je naar beneden scrollen, daar staat fobo dan
haar doelgroep missch welquote:Op maandag 26 juni 2006 14:28 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Ik weet niet of Thisbe daar op haar plaats is.![]()
Ik doe dat uit principe niet bij Nederlanders, maar het was een leuke optie geweestquote:Op maandag 26 juni 2006 14:11 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Kun je dat niet bij Wesley Sneijder doen?![]()
Succes!quote:
Je bent gewoon een discrimineel!quote:Op maandag 26 juni 2006 14:31 schreef melismay het volgende:
[..]
Ik doe dat uit principe niet bij Nederlanders, maar het was een leuke optie geweest
Ja, want het is een stomvervelend ettertje.quote:Op maandag 26 juni 2006 14:31 schreef melismay het volgende:
[..]
Ik doe dat uit principe niet bij Nederlanders, maar het was een leuke optie geweest
Wat moet je nu met je leven Plato, tijdens de rest van het wk?quote:Op maandag 26 juni 2006 14:32 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Ja, want het is een stomvervelend ettertje.![]()
gezien zijn sig zal hij Duitsland gaan supporteren. En terecht, die gaan winnenquote:Op maandag 26 juni 2006 14:33 schreef Frezer het volgende:
[..]
Wat moet je nu met je leven Plato, tijdens de rest van het wk?.
Gewoon voetbal kijken, Nederlands succes is leuk, maar niet noodzakelijk.quote:Op maandag 26 juni 2006 14:33 schreef Frezer het volgende:
[..]
Wat moet je nu met je leven Plato, tijdens de rest van het wk?.
Ik heb een voorkeur voor Italië, maar als Brazilië en (sinds gisteren) Duitsland het maar niet worden dan ben ik tevreden.quote:Op maandag 26 juni 2006 14:34 schreef Pheno het volgende:
[..]
gezien zijn sig zal hij Duitsland gaan supporteren. En terecht, die gaan winnen
een echte socialist, die Platoquote:Op maandag 26 juni 2006 14:35 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Gewoon voetbal kijken, Nederlands succes is leuk, maar niet noodzakelijk.
Zou je een "Duitslandfan" tag kunnen aanvragen?quote:Op maandag 26 juni 2006 14:34 schreef Pheno het volgende:
[..]
gezien zijn sig zal hij Duitsland gaan supporteren. En terecht, die gaan winnen
en welke kleur krijg je dan?quote:Op maandag 26 juni 2006 14:38 schreef Frezer het volgende:
[..]
Zou je een "Duitslandfan" tag kunnen aanvragen?
Nationaal-socialistisch bruin natuurlijk.quote:
Ik ben Nederlander, dat is wat andersquote:
Die schoppen het in dit land zelfs tot premier. Dus er is nog hoop!quote:Op maandag 26 juni 2006 15:45 schreef nixxx het volgende:
pfffrt.. hoop gedoe en allemaal mijn eigen schuld.. practicumbegeleider is nu aan het lezen en morgenochtend bespreken.![]()
![]()
![]()
ik ben echt de meest randdebiele josti die er los rondloopt
nee hoor, laat wimlex maar koning worden..quote:Op maandag 26 juni 2006 16:15 schreef Q. het volgende:
Nixxx for president!
Je kan altijd nog proberen om via Amalia of Alexia prins te worden natuurlijk...quote:Op maandag 26 juni 2006 16:19 schreef nixxx het volgende:
[..]
nee hoor, laat wimlex maar koning worden..
schopje >>> [PEDO]quote:Op maandag 26 juni 2006 16:22 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Je kan altijd nog proberen om via Amalia of Alexia prins te worden natuurlijk...![]()
Ha, ik ga voor de friet met frikandellenquote:
Oh, die zou ik morgen wel kunnen maken. Ik heb nog wel ergens een lasagne-groenten-setje liggenquote:Op maandag 26 juni 2006 17:08 schreef nixxx het volgende:
lasagna hier weer
ahh lekker patat met goeie mayonaisequote:Op maandag 26 juni 2006 17:07 schreef webspider het volgende:
[..]
Ha, ik ga voor de friet met frikandellen
De mayo moet inderdaad niet van die mcdonalds-troep zijnquote:
Dat weet je nu al?quote:zondag ga ik patatjes halen![]()
![]()
![]()
dan is t levensgevaarlijkquote:Op maandag 26 juni 2006 18:17 schreef nixxx het volgende:
over twee weken wordt het pas onveilig op de wegtoch? Dickies?
quote:Op maandag 26 juni 2006 18:41 schreef Q. het volgende:
Thee!
Lassagnettequote:Op maandag 26 juni 2006 17:08 schreef _Arual_ het volgende:
hier ook
nee.. kweetnie wat..quote:
Twijfel gevalletje?quote:
quote:
Oh. De deceptie,quote:
teveel je rechterhand gebruikt zekerquote:
het is allemaal christines schuldquote:
misschien vanaaf ff lekker gaan wandelen?quote:Op maandag 26 juni 2006 18:55 schreef Bar_en_Mar het volgende:
Te weinig frisse lucht te weinig vitamines te weinig geslapen...
blijf dan maar even wegquote:Op maandag 26 juni 2006 18:57 schreef Frezer het volgende:
Enniehoe: Poesjes,.
Als ik terug kom wil ik onderhand eens een vers topic zien,. Toedeledoki,
.
er zitten wortelen in de pan...quote:Op maandag 26 juni 2006 18:57 schreef Ynske het volgende:
[..]
misschien vanaaf ff lekker gaan wandelen?
vitamientjesnet weer lekker aan een meloen en mango gezeten
doen, lekker even in t water opgaanquote:Op maandag 26 juni 2006 19:01 schreef Bar_en_Mar het volgende:
[..]
er zitten wortelen in de pan...
eerder naar bed lijkt gewoon niet te werken dan lig ik wakker tot half 5![]()
Wandelen is nu niet zo lekker in de regen....
Zit er meer aan te denken om te gaan zwemmen vanavond
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |