dat moet je verbergen he, anders krijg ik je nooit gekoppeldquote:
Joh, met al die honderden vrouwen die jij al om je vinger hebt gewonden, moet dat toch een eitje zijn om Q. te koppelen...quote:Op maandag 26 juni 2006 12:40 schreef nixxx het volgende:
[..]
dat moet je verbergen he, anders krijg ik je nooit gekoppeld
hou je mond wijsneusquote:Op maandag 26 juni 2006 12:43 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Joh, met al die honderden vrouwen die jij al om je vinger hebt gewonden, moet dat toch een eitje zijn om Q. te koppelen...![]()
Valt mee. Ik heb niet in de zon liggen bakken ofzo. Ik heb een gezond bruin kleurtje...quote:Op maandag 26 juni 2006 12:44 schreef nixxx het volgende:
[..]
hou je mond wijsneus![]()
poepiebruin zeker?
lekker hoor.. hier is het ook wel even goed geweest, maar gister was het weer boutquote:Op maandag 26 juni 2006 12:46 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Valt mee. Ik heb niet in de zon liggen bakken ofzo. Ik heb een gezond bruin kleurtje...![]()
Yup, gelukkig zijn we zondagnacht al thuisgekomen, dus weinig last van gehad op de terugweg. (afgezien van een megastortbui in Frankrijk)quote:Op maandag 26 juni 2006 12:48 schreef nixxx het volgende:
[..]
lekker hoor.. hier is het ook wel even goed geweest, maar gister was het weer boutmaar dat heb je ook wel gemerkt dan
werkse dan! .. eindgesprek? ontslagquote:Op maandag 26 juni 2006 12:50 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Yup, gelukkig zijn we zondagnacht al thuisgekomen, dus weinig last van gehad op de terugweg. (afgezien van een megastortbui in Frankrijk)
En nu keihard aan de slag om m'n marketingplan af te ronden en m'n eindgesprek voor te bereiden. Nog tien minuutjes lunchpauze en dan weer keihard aan de slag!
Nee, gelukkig niet... Eindgesprek van m'n opleiding. Afronding van het jaar...quote:
quote:Op maandag 26 juni 2006 12:53 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Nee, gelukkig niet... Eindgesprek van m'n opleiding. Afronding van het jaar...
Thanks!quote:
tof! hopen dat je een niet zeikerige examinator treftquote:
* nixxx negeert Twisted_portugeesquote:
Graftakkehoerquote:
quote:Op maandag 26 juni 2006 13:23 schreef nixxx het volgende:
[..]
tof! hopen dat je een niet zeikerige examinator treft
Hoe haal je het in je hoofd, daar gaat ons huwelijkquote:
Nu ik m'n quotes binnen heb ga ik zo weer terug naar de oude Twist.quote:Op maandag 26 juni 2006 13:31 schreef Dickies het volgende:
[..]
Hoe haal je het in je hoofd, daar gaat ons huwelijk![]()
woei en terug is ze.... schizofreen met meervoudig persoonlijkheidsstoornisquote:Op maandag 26 juni 2006 13:37 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Nu ik m'n quotes binnen heb ga ik zo weer terug naar de oude Twist.
Thank god.quote:Op maandag 26 juni 2006 13:37 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Nu ik m'n quotes binnen heb ga ik zo weer terug naar de oude Twist.
Wel waar op zichquote:Op maandag 26 juni 2006 13:37 schreef nixxx het volgende:
http://www.nu.nl/news/764(...)_wil_vaker_seks.html whehehe
Kloon.quote:
Ja ik hoorde veronrustende verhalen..quote:Op maandag 26 juni 2006 13:42 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Gelukkig net op tijd de boel weer terug gezet.
wat je zegt ben je zelf!!!quote:
Wat voor opleiding volg je?quote:
True.quote:Op maandag 26 juni 2006 13:37 schreef nixxx het volgende:
http://www.nu.nl/news/764(...)_wil_vaker_seks.html whehehe
Oh jaquote:Op maandag 26 juni 2006 13:47 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Waar is m'n dvd?
Ik heb al een tietenverzameling voor je aangelegd.
Oh, dan is het je vergeven.quote:Op maandag 26 juni 2006 13:49 schreef Dickies het volgende:
[..]
Oh jaIk heb het zowaar druk de laatste dagen
Morgen jarig en tentamens enzeau.
Maar ik ben benieuwd![]()
![]()
quote:Op maandag 26 juni 2006 13:48 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Maar het was voor een goed doel. Bekijk de quotes in m'n fobo maar.
Schattigquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |