Ik kom mn bed niet uit, daar ben ik te verrot voor. Vannacht hooguit uur geslapen.quote:Op maandag 26 juni 2006 11:16 schreef Pheno het volgende:
[..]
ik wil ook best wel, maar ik zit hier nu maar wat te computeren. Luie hangstoel is ook prettig
zwelt je achterwerk op van de opwindingquote:Op maandag 26 juni 2006 11:38 schreef Thisbe het volgende:
Utrecht is cool. Zaterdag ben ik weer te bewonderen in Heerenplein.![]()
En ik kwam er net achter dat ik finaal uit mijn kanten hipster ben gescheurd gisteravond.Van de opwinding.
![]()
heb je internet?quote:Op maandag 26 juni 2006 11:44 schreef liefie_ het volgende:
hai
Anna, maar dan in het hoge boze Noorden.quote:Op maandag 26 juni 2006 11:22 schreef Q. het volgende:
[..]
Tof. Ik ben er.
Waar ga je deze keer heen?
ben bij mutiquote:
Das een eind!quote:Op maandag 26 juni 2006 11:48 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Anna, maar dan in het hoge boze Noorden.
overschakelen op de ouderwetse oma onderbroeken dan maarquote:Op maandag 26 juni 2006 11:48 schreef Thisbe het volgende:
Nee Nixxx, mijn achterwerk blijft keurig in proporties. Maar mijn niemendalletje is blijkbaar niet bestand tegen opspringen en andere rare bewegingen.
oef, dat zijn er veelquote:Op maandag 26 juni 2006 11:48 schreef liefie_ het volgende:
[..]
ben bij muti
gister 864 feestjes gehad hier
maar over een half uurtje ga ik of zo
Het is geheel vrijwillig Q. Echt waar!quote:Op maandag 26 juni 2006 11:51 schreef Q. het volgende:
Damn, sterkte.
nee ik heb geen druppel alcohol opquote:Op maandag 26 juni 2006 11:53 schreef nixxx het volgende:
[..]
oef, dat zijn er veel![]()
of ben je in de war met drankjes
ik heb niet 1 druppel alcohol opquote:
ik heb wel die kleur..quote:Op maandag 26 juni 2006 11:52 schreef nixxx het volgende:
[..]
overschakelen op de ouderwetse oma onderbroeken dan maar![]()
[afbeelding]
maar ietsjes kleiner toch? of ben je aangekomen?quote:Op maandag 26 juni 2006 11:59 schreef _Cara_ het volgende:
[..]
ik heb wel die kleur...iets harder rood eigenlijk...
![]()
ik val nog steeds alleen maar af..quote:Op maandag 26 juni 2006 12:02 schreef nixxx het volgende:
[..]
maar ietsjes kleiner toch? of ben je aangekomen?![]()
edit: dit is pas hard rood
[afbeelding]
er moet wel wat overblijven he... een zak botten is niet leukquote:
niet eensquote:Op maandag 26 juni 2006 11:58 schreef nixxx het volgende:
[..]
ik heb niet 1 druppel alcohol opmeerdere glazen plastic bekertjes
nou moet ik ook telkens plassenquote:
dat heb ik van bierquote:Op maandag 26 juni 2006 12:11 schreef liefie_ het volgende:
[..]
nou moet ik ook telkens plassen
niet gaaf
ja, ga naar qyroz toequote:Op maandag 26 juni 2006 12:17 schreef liefie_ het volgende:
ik lust geen bier
erg he
daar moet ik eens wat aan gaan doen
aha en dan lust ik wonderbaarlijk opeens bier?quote:
We hebben nog een leuke foto voor jouquote:Op maandag 26 juni 2006 12:15 schreef Q. het volgende:
Bier!
dat leert hij je wel drinkenquote:Op maandag 26 juni 2006 12:20 schreef liefie_ het volgende:
[..]
aha en dan lust ik wonderbaarlijk opeens bier?
quote:
nou dan moeten we dat maar eens doen hequote:Op maandag 26 juni 2006 12:21 schreef nixxx het volgende:
[..]
dat leert hij je wel drinken
en het is nog een aardige gozer ook
ssst ik koppel je!quote:
neequote:
quote:
Ik wil 'm ook wel in Fok onvriendelijk formaat naar je toemailen hoor...quote:
en boven je bed hangen?quote:Op maandag 26 juni 2006 12:30 schreef Q. het volgende:
Doe maar, kan ik uitprinten en inlijsten.
Hij is onderweg!quote:Op maandag 26 juni 2006 12:30 schreef Q. het volgende:
Doe maar, kan ik uitprinten en inlijsten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |