wat nixxx niet lukt, lukt plato welquote:Op maandag 26 juni 2006 10:51 schreef Frezer het volgende:
[..]
Wat zie ik nu?? Plato, jij veuge sjansert!
Veug?quote:Op maandag 26 juni 2006 10:51 schreef Frezer het volgende:
[..]
Wat zie ik nu?? Plato, jij veuge sjansert!
pauperbuurtquote:
jaquote:
Vuig, schat. Sorry, het is nog vroeg,quote:
Iedereen jaloers op ons, twee gelukkige contactgestoorde psycho's.quote:Op maandag 26 juni 2006 10:49 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Ja, we worden vast een heel beroemd echtpaar.![]()
Ik dacht al dat het en Brabantse uitdrukking was.quote:Op maandag 26 juni 2006 10:53 schreef Frezer het volgende:
[..]
Vuig, schat. Sorry, het is nog vroeg,.
liefie_ bedenkt de brabantse uitdrukkingen hierquote:Op maandag 26 juni 2006 10:53 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Ik dacht al dat het en Brabantse uitdrukking was.![]()
Klinkt heel idyllisch.quote:Op maandag 26 juni 2006 10:53 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Iedereen jaloers op ons, twee gelukkige contactgestoorde psycho's.
ik zie het voor me..quote:Op maandag 26 juni 2006 10:53 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Je gaat naar Plato om te foezelewoezelen?quote:
Maar Frezer is ook een Brabo.quote:Op maandag 26 juni 2006 10:54 schreef Pheno het volgende:
[..]
liefie_ bedenkt de brabantse uitdrukkingen hier
jaloerse stalker meldt!quote:Op maandag 26 juni 2006 10:53 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Dat is al de tweede steek onder water vandaag.quote:
owjaquote:
maar hij bedenkt ze niet om daarna stug vol te houden dat het echt bestaatquote:
Maar ik heb te weinig fantasie om ze te bedenken,quote:
Ieder zijn gebrek.quote:Op maandag 26 juni 2006 10:55 schreef Pheno het volgende:
[..]
maar hij bedenkt ze niet om daarna stug vol te houden dat het echt bestaat
Over het algemeen ben ik heel erg liefquote:Op maandag 26 juni 2006 10:46 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Behoorlijk. Ik weet niet wie ik beter zou kunnen ontwijken in een donker steegje, hij of melis.
word je ook eens onder de gordel geraaktquote:Op maandag 26 juni 2006 10:55 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Dat is al de tweede steek onder water vandaag.![]()
Heeft Christine jou gisteren soms onder de gordel geraakt?quote:Op maandag 26 juni 2006 10:58 schreef nixxx het volgende:
[..]
word je ook eens onder de gordel geraaktdoor een vrouw nog wel
#3quote:Op maandag 26 juni 2006 10:58 schreef nixxx het volgende:
[..]
word je ook eens onder de gordel geraaktdoor een vrouw nog wel
quote:Op maandag 26 juni 2006 10:59 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Heeft Christine jou gisteren soms onder de gordel geraakt?![]()
Toch valt het me van je tegen dat je naar een voetbalwedstrijd bent gaan kijken.quote:
nee natuurlijk niet! tot het moment dat een oud klasgenoot van het vwo die daar achter de bar stond me herkende en zo'n heineken toeter hoed op mijn kop plantte.. ik had hem echt nooit herkendquote:Op maandag 26 juni 2006 11:01 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Toch valt het me van je tegen dat je naar een voetbalwedstrijd bent gaan kijken.
Je had toch geen oranje kleding aan?![]()
Dat valt me van je tegen Nixxx.quote:Op maandag 26 juni 2006 11:05 schreef nixxx het volgende:
[..]
nee natuurlijk niet! tot het moment dat een oud klasgenoot van het vwo die daar achter de bar stond me herkende en zo'n heineken toeter hoed op mijn kop plantte.. ik had hem echt nooit herkend
die was er nietquote:Op maandag 26 juni 2006 11:06 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Dat valt me van je tegen Nixxx.
Ik hoop dat je nieuwe baas, waar je over een week op dit tijdstip bent, je niet herkend heft.![]()
ontzettendquote:
quote:
Overtuigend Nixxx, heel overtuigend.quote:Op maandag 26 juni 2006 11:12 schreef nixxx het volgende:
[..]
ontzettendelke dag om half zeven op ofzo en dan om half zeven weer terug zijn
Lijkt me enig.quote:Op maandag 26 juni 2006 11:12 schreef nixxx het volgende:
[..]
ontzettendelke dag om half zeven op ofzo en dan om half zeven weer terug zijn
Ik wil best wel werken, heb nog zoooo veel werk liggen. Hier thuis in bed is het ook niet echt gezellig.quote:Op maandag 26 juni 2006 11:10 schreef Pheno het volgende:
werken ....
Moet hij gewoon z'n avatar laten zien.quote:Op maandag 26 juni 2006 11:14 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Tactisch tijdstip. Nu denkt iedereen dat je ziek bent omdat Nederland verloren heeft.
Ja.quote:Op maandag 26 juni 2006 11:14 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Tactisch tijdstip. Nu denkt iedereen dat je ziek bent omdat Nederland verloren heeft.
bijna hequote:
En mn posts op FOK! zeker?quote:Op maandag 26 juni 2006 11:14 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Moet hij gewoon z'n avatar laten zien.![]()
Dat is wellicht een minder goed idee.quote:
ik wil ook best wel, maar ik zit hier nu maar wat te computeren. Luie hangstoel is ook prettigquote:Op maandag 26 juni 2006 11:14 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik wil best wel werken, heb nog zoooo veel werk liggen. Hier thuis in bed is het ook niet echt gezellig.
Ik kom vandaag door Utrecht heenquote:Op maandag 26 juni 2006 11:15 schreef Q. het volgende:
[..]
Ja.. Terwijl niemand zo'n hekel aan voetbal heeft als ik.
ik zou wel willen slapen.. 48 uur achter elkaarquote:Op maandag 26 juni 2006 11:16 schreef Pheno het volgende:
[..]
ik wil ook best wel, maar ik zit hier nu maar wat te computeren. Luie hangstoel is ook prettig
nah, veel te veelquote:Op maandag 26 juni 2006 11:17 schreef nixxx het volgende:
[..]
ik zou wel willen slapen.. 48 uur achter elkaar
ik dacht dat alleen pinguin mensen beetquote:Op maandag 26 juni 2006 11:18 schreef _Arual_ het volgende:
Ik heb net mijn nieuwe tandarts gebeten. Leuke dag vandaag.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |