Daar had ik niet eens aan gedacht.quote:Op maandag 26 juni 2006 10:10 schreef nixxx het volgende:
zo.. even snel voordat Twist een portugal fantopic opent
komt door je katerquote:Op maandag 26 juni 2006 10:11 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Daar had ik niet eens aan gedacht.![]()
stamp erop, ik koop wel een nieuwe voor jequote:
denk het nietquote:Op maandag 26 juni 2006 10:15 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Neem mijn plaats in bij de vergadering straks.
Dan wel eentje waar ik ook gezellig samen de pimp mee uit kan hangen.quote:Op maandag 26 juni 2006 10:14 schreef nixxx het volgende:
[..]
stamp erop, ik koop wel een nieuwe voor je
zoiets als in de op?quote:Op maandag 26 juni 2006 10:16 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Dan wel eentje waar ik ook gezellig samen de pimp mee uit kan hangen.![]()
[afbeelding]
Dat ga je best redden. Ik wil niet vergaderen.quote:Op maandag 26 juni 2006 10:15 schreef nixxx het volgende:
[..]
denk het nietis toch best cruciaal dat ik er om 3 uur ben hier in delft
Die is nog te schattig, maar met een beetje opvoeding kan het natuurlijk wel een heuse pimp worden.quote:
ik wil ook niet vergaderen.. en ook niet naar practicumbegeleider... ik wil meiden versieren... maar daar ben ik slecht inquote:Op maandag 26 juni 2006 10:17 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Dat ga je best redden. Ik wil niet vergaderen.
quote:Op maandag 26 juni 2006 10:19 schreef nixxx het volgende:
[..]
ik wil ook niet vergaderen.. en ook niet naar practicumbegeleider... ik wil meiden versieren... maar daar ben ik slecht inveel oefenen dus
Ik dacht dat vandaag alles af zou zijn?quote:Op maandag 26 juni 2006 10:15 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Neem mijn plaats in bij de vergadering straks.
ja.. erg druk is het niet hier..quote:Op maandag 26 juni 2006 10:20 schreef _Cara_ het volgende:
Ja ik heb t overleefd, heb wel overal spierpijn en zit onder de blauwe plekken..![]()
(gezellige bedoening hier..)
Ben je gek.quote:Op maandag 26 juni 2006 10:22 schreef melismay het volgende:
[..]
Ik dacht dat vandaag alles af zou zijn?
hey.. de volgende x ga ik de paden op de lanen in met een tentje op mn rug..quote:Op maandag 26 juni 2006 10:23 schreef nixxx het volgende:
[..]
ja.. erg druk is het niet hier..
spierpijn kun je weg laten masserenen blauwe plekken trekken wel weg.. ga je vaker zoiets doen of ben je genezen?
Als je een reispartner nodig hebtquote:Op maandag 26 juni 2006 10:27 schreef _Cara_ het volgende:
[..]
hey.. de volgende x ga ik de paden op de lanen in met een tentje op mn rug..![]()
mits dikke slaapzak..![]()
De wens der gedachtequote:Op maandag 26 juni 2006 10:23 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Ben je gek.
Na vandaag ook nog niet hoor.
quote:Op maandag 26 juni 2006 10:19 schreef nixxx het volgende:
ik wil meiden versieren... maar daar ben ik slecht inveel oefenen dus
quote:Op maandag 26 juni 2006 10:28 schreef nixxx het volgende:
[..]
Als je een reispartner nodig hebtik hou me warm aanbevolen
niet geschoten is altijd misquote:
Dat zal wel meevallen, zo dramatisch was de uitschakeling niet.quote:Op maandag 26 juni 2006 10:42 schreef nixxx het volgende:
ben wel benieuwd naar de ziekmeldingscijfers van vandaag
"Als je niet schiet ken je niet scoren" zou El Salvador zeggen.quote:
mwa.. was toch aardig katerig in de kroeg na afloop..quote:Op maandag 26 juni 2006 10:43 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Dat zal wel meevallen, zo dramatisch was de uitschakeling niet.
Althans niet in vergelijking met 1994 en 1998, daar kan ik namelijk nog steeds boos om worden.![]()
Jij bent sowieso een stuk enger dan ik dacht.quote:Op maandag 26 juni 2006 10:43 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Dat zal wel meevallen, zo dramatisch was de uitschakeling niet.
Althans niet in vergelijking met 1994 en 1998, daar kan ik namelijk nog steeds boos om worden.![]()
fanatiek is ie hequote:Op maandag 26 juni 2006 10:44 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Jij bent sowieso een stuk enger dan ik dacht.![]()
echt?quote:Op maandag 26 juni 2006 10:44 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
halloquote:Op maandag 26 juni 2006 08:51 schreef Q. het volgende:
Ik ben volgens mij de enige nederlander die niet ziek is van het voetbal maar 'gewoon' ziek.![]()
Hij was niet partijdig, hij floot gewoon dramatisch waardoor het in de tweede helft een parodie op een voetbalwedstrijd werd.quote:Op maandag 26 juni 2006 10:44 schreef nixxx het volgende:
[..]
mwa.. was toch aardig katerig in de kroeg na afloop..
en die scheids mogen ze wel persoonsbeveiliging geven
Behoorlijk. Ik weet niet wie ik beter zou kunnen ontwijken in een donker steegje, hij of melis.quote:
Dat past dus goed bij een eng meisje als jij.quote:Op maandag 26 juni 2006 10:44 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
ligt eraan of je een portugal shirt aan hebtquote:Op maandag 26 juni 2006 10:46 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Behoorlijk. Ik weet niet wie ik beter zou kunnen ontwijken in een donker steegje, hij of melis.
Nee hoor, Portugal deed wat het doen moest.quote:Op maandag 26 juni 2006 10:47 schreef Pheno het volgende:
[..]
ligt eraan of je een portugal shirt aan hebt
klopt.. de tweede helft ging helemaal nergens meer over.. die fluit geen topwedstrijden meer de komende tijdquote:Op maandag 26 juni 2006 10:46 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Hij was niet partijdig, hij floot gewoon dramatisch waardoor het in de tweede helft een parodie op een voetbalwedstrijd werd.
Zoals ik gisteren al zei: 'The nazi and the brain.' It's just perfect.quote:Op maandag 26 juni 2006 10:46 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Dat past dus goed bij een eng meisje als jij.![]()
?
Ja, we worden vast een heel beroemd echtpaar.quote:Op maandag 26 juni 2006 10:48 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Zoals ik gisteren al zei: 'The nazi and the brain.' It's just perfect.
En het grappige is dat op de Fifasite staat dat "playing with cards" één van z'n hobby's is.quote:Op maandag 26 juni 2006 10:48 schreef nixxx het volgende:
[..]
klopt.. de tweede helft ging helemaal nergens meer over.. die fluit geen topwedstrijden meer de komende tijd
whehehe!quote:Op maandag 26 juni 2006 10:49 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
En het grappige is dat op de Fifasite staat dat "playing with cards" één van z'n hobby's is.![]()
Wat zie ik nu?? Plato, jij veuge sjansert!quote:Op maandag 26 juni 2006 10:46 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Dat past dus goed bij een eng meisje als jij.![]()
?
hier in de straat hangt het nog volquote:Op maandag 26 juni 2006 10:51 schreef Pheno het volgende:
maar iedereen heeft nu natuurlijk braaf zijn oranjemeuk opgeruimd. Eindelijk
wat nixxx niet lukt, lukt plato welquote:Op maandag 26 juni 2006 10:51 schreef Frezer het volgende:
[..]
Wat zie ik nu?? Plato, jij veuge sjansert!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |