Ik weet bijna zeker van niet, ze heeft nu vast een schijthekel aan me.quote:Op maandag 26 juni 2006 00:33 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Zou Melis na vanavond nog wel willen?![]()
gaarnequote:
oeh ik ben 2e keusquote:Op maandag 26 juni 2006 00:34 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Ik weet bijna zeker van niet, ze heeft nu vast een schijthekel aan me.
Daarom strik ik liefie_ alvast.
Nu ze zich zo gewillig aanbiedt moet je die kans niet laten schieten.quote:Op maandag 26 juni 2006 00:34 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Ik weet bijna zeker van niet, ze heeft nu vast een schijthekel aan me.
Daarom strik ik liefie_ alvast.
Je bent 1e reserve. Klinkt al stukken beterquote:
ach sex is sexquote:Op maandag 26 juni 2006 00:36 schreef Litpho het volgende:
[..]
Je bent 1e reserve. Klinkt al stukken beter.
Als je een Portugese was had je nu een basisplaats, want de eerste elf zijn nu allemaal geschorst.quote:Op maandag 26 juni 2006 00:36 schreef Litpho het volgende:
[..]
Je bent 1e reserve. Klinkt al stukken beter.
Je maakte een overtreding, dat was je tweede gele kaart dus je moet het bed nu verlaten.quote:
Nadat negentig minuten miljoenen mensen gekeken hebben hoe jullie zinloos om elkaar heen draaienquote:Op maandag 26 juni 2006 00:37 schreef Twisted_fok het volgende:
Als liefie_ Nederland is en ik Portugal, dan ga ik winnen.
oke nu ben ik even in de warquote:Op maandag 26 juni 2006 00:37 schreef Twisted_fok het volgende:
Als liefie_ Nederland is en ik Portugal, dan ga ik winnen.
Geyl.quote:Op maandag 26 juni 2006 00:38 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Je maakte een overtreding, dat was je tweede gele kaart dus je moet het bed nu verlaten.![]()
Lijkt me best een leuke wedstrijd.quote:Op maandag 26 juni 2006 00:39 schreef liefie_ het volgende:
[..]
oke nu ben ik even in de war
hoe win je met sex?
wie de meeste orgasmes krijgt?
waarom wist niet eerder dat het een wedstrijd was
Nou wist ik al dat mannen in een relatie nooit winnen, maar nu weet ik ook waaromquote:Op maandag 26 juni 2006 00:39 schreef liefie_ het volgende:
[..]
oke nu ben ik even in de war
hoe win je met sex?
wie de meeste orgasmes krijgt?
ik win vastquote:Op maandag 26 juni 2006 00:40 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Lijkt me best een leuke wedstrijd.
Arme jongen.quote:Op maandag 26 juni 2006 00:40 schreef Litpho het volgende:
[..]
Nou wist ik al dat mannen in een relatie nooit winnen, maar nu weet ik ook waarom.
ja datquote:Op maandag 26 juni 2006 00:40 schreef Litpho het volgende:
[..]
Nou wist ik al dat mannen in een relatie nooit winnen, maar nu weet ik ook waarom.
Nou jongens en meisjes, Nederland kan in dit geval nog steeds winnen. Ze maken zelfs een grote kans.quote:Op maandag 26 juni 2006 00:41 schreef liefie_ het volgende:
[..]
ik win vast
ik kom al als iemand zucht!
hoewel onder tijsdruk raak ik misschien gestrest...
quote:Op maandag 26 juni 2006 00:41 schreef liefie_ het volgende:
[..]
ja dat
plus het feit dat jullie natuurlijk gewoon stommer zijn
zijn er toeschouwers?quote:Op maandag 26 juni 2006 00:41 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Nou jongens en meisjes, Nederland kan in dit geval nog steeds winnen. Ze maken zelfs een grote kans.
Met toeschouwers?quote:Op maandag 26 juni 2006 00:42 schreef liefie_ het volgende:
maar komt goedheb goed getraint dit jaar!
nee besloten trainingenquote:
Miljoenen, volgens Litpho.quote:Op maandag 26 juni 2006 00:42 schreef liefie_ het volgende:
[..]
zijn er toeschouwers?
hmz slecht voor mn concentratie
maar komt goedheb goed getraint dit jaar!
Ja, maar ik heb niet precies gezien wie door bondscoach Q. opgesteld werden.quote:Op maandag 26 juni 2006 00:44 schreef liefie_ het volgende:
[..]
nee besloten trainingen
maja ik weet niet of er mensen door t hek hebben staan gluren
soms gebeurt dat zoals je hebt kunnen zien dit wk
misschien houdt ie t nog ff geheim voor t verassingseffectquote:Op maandag 26 juni 2006 00:45 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Ja, maar ik heb niet precies gezien wie door bondscoach Q. opgesteld werden.![]()
Dat zou kunnen, hij probeert de pers zand in de ogen te strooien.quote:Op maandag 26 juni 2006 00:47 schreef liefie_ het volgende:
[..]
misschien houdt ie t nog ff geheim voor t verassingseffect
De vierjarige rust is weer begonnenquote:Op maandag 26 juni 2006 00:58 schreef Aarti het volgende:
Is het nu rust?
Om maar te zwijgen over de sollicitaties naar een vierjarige ban in MEDquote:Op maandag 26 juni 2006 01:00 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Dat hebben de meesten ook wel nodig, als ik zo eens rondneus tussen de active topics.
Tweejaarlijks, in 2008 is het EK in Oostenrijk.quote:
Mijn euforie is zojuist gehalveerdquote:Op maandag 26 juni 2006 01:04 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Tweejaarlijks, in 2008 is het EK in Oostenrijk.
quote:Op maandag 26 juni 2006 01:04 schreef Twisted_fok het volgende:
Het is dat ik Plato wel lief vind, anders zou ik hem zo aan kunnen geven.Plato
Ja, wie weet zullen we op een dag nog eens in het huwelijksbootje stappen.quote:Op maandag 26 juni 2006 01:07 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
The nazi and the brain. Wij vormen wel een mooi liefdesverhaal zo.
Geen happy end dus.quote:Op maandag 26 juni 2006 01:09 schreef Twisted_fok het volgende:
Dan zegt Plato tegen mij: Are you pondering what I am pondering, nazi?
Dan antwoord ik met: Narf!
Je ziet toch dat ik op het punt sta om met Twist te trouwen?quote:Op maandag 26 juni 2006 01:09 schreef Thisbe het volgende:
Dag Plato, zullen wij even vozen, lekkere Italiaan van me?
Natuurlijk wel, dan gaan we samen de wereld veroveren. Dat is waar jij altijd over aan het mijmeren bent.quote:
Jij in de rol van Eva Braun?quote:Op maandag 26 juni 2006 01:11 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Natuurlijk wel, dan gaan we samen de wereld veroveren. Dat is waar jij altijd over aan het mijmeren bent.
Nou en? Trouwen is niet hetzelfde als vieze dingen doenquote:Op maandag 26 juni 2006 01:10 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Je ziet toch dat ik op het punt sta om met Twist te trouwen?![]()
Jank ze . . .quote:Op maandag 26 juni 2006 01:14 schreef liefie_ het volgende:
godver en ik maar denken dat ik twist dit keer had
naja dan ga ik mezelf nu maar even in slaap huilen
Joey heeft het topic geopend!quote:Op maandag 26 juni 2006 01:16 schreef Twisted_fok het volgende:
Wat is dat toch met monogamie in dit topic?!
dat komt omdat ik zo verliefd op je ben en zo veel van je hou dat het me gewoon ziek maakt om te denken aan jou met een anderquote:Op maandag 26 juni 2006 01:16 schreef Twisted_fok het volgende:
Wat is dat toch met monogamie in dit topic?!
het is voetbal geen modeshowquote:Op maandag 26 juni 2006 01:18 schreef Thisbe het volgende:
Ik vind die Ronaldo van Portugal werkelijk waar om op te vreten![]()
ook met enorme blauwe plek op zijn lies?quote:Op maandag 26 juni 2006 01:18 schreef Thisbe het volgende:
Ik vind die Ronaldo van Portugal werkelijk waar om op te vreten![]()
Je hebt gekeken?quote:Op maandag 26 juni 2006 01:21 schreef nixxx het volgende:
[..]
ook met enorme blauwe plek op zijn lies?Boulahrouz!
neeeeeeeee kijk uit, je wordt het in het grote gat der verliefdheid gezogenquote:Op maandag 26 juni 2006 01:23 schreef Thisbe het volgende:
Ja is is enorm lekker.
Ik ben trouwens een beetje verliefd, besefte ik vandaag. Niet verder vertellen hoor, dat doet afbreuk aan mijn imago!![]()
in de kroeg .. met Chris.. voetbal kijken en een beetje sjansenquote:
Nu wordt het spannend.quote:Op maandag 26 juni 2006 01:25 schreef nixxx het volgende:
[..]
in de kroeg .. met Chris.. voetbal kijken en een beetje sjansen
serieus??quote:Op maandag 26 juni 2006 01:27 schreef Thisbe het volgende:
Met christine? Woei, nu wordt het inderdaad spannend!
ben je gek.. niet met christine... elk apartquote:Op maandag 26 juni 2006 01:27 schreef Thisbe het volgende:
Met christine? Woei, nu wordt het inderdaad spannend!
ben je nou wel of niet met haar naar de kroeg geweest knurft?quote:Op maandag 26 juni 2006 01:28 schreef nixxx het volgende:
[..]
ben je gek.. niet met christine... elk apart
minders sexxxxyquote:Op maandag 26 juni 2006 01:28 schreef nixxx het volgende:
[..]
ben je gek.. niet met christine... elk apart
ja, wel met haar in de kroeg, nee niet met haar sjansenquote:Op maandag 26 juni 2006 01:30 schreef Thisbe het volgende:
[..]
ben je nou wel of niet met haar naar de kroeg geweest knurft?
Een portugees probeerde me na afloop te kussen trouwens![]()
ben jij een kloon van mij of vice versa?quote:
beterschapquote:Op maandag 26 juni 2006 06:55 schreef Pheno het volgende:
ik moet wel, ik weet het ziekmeldnummer niet uit mijn hoofd. Voel me niet fit iig, en ze kunnen me de pot op. Mijn beschikbaarheid is al ongezond hoog, dus nu ga ik voor de 99% beschikbaarheid
Pheno ook denk ikquote:Op maandag 26 juni 2006 08:51 schreef Q. het volgende:
Ik ben volgens mij de enige nederlander die niet ziek is van het voetbal maar 'gewoon' ziek.![]()
Ik dacht, ik geef je t voordeel van de twijfelquote:Op maandag 26 juni 2006 09:21 schreef Twisted_fok het volgende:
Nee, ik ben gewoon addergebroed.
Kekke ava.quote:Op maandag 26 juni 2006 09:21 schreef Twisted_fok het volgende:
Nee, ik ben gewoon addergebroed.
Niet doen dus.quote:Op maandag 26 juni 2006 09:33 schreef melismay het volgende:
[..]
Ik dacht, ik geef je t voordeel van de twijfel
quote:
Waarom, in godsnaam, waarom?! Je geeft niks om voetbal maar gaat je wel leuk verkneukelen...quote:Op maandag 26 juni 2006 09:36 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Dank. Ik heb zelfs m'n ondertitel aangepast. Als ik iets doe, dan doe ik het goed, heh.
Beterschap Phenoquote:Op maandag 26 juni 2006 06:55 schreef Pheno het volgende:
ik moet wel, ik weet het ziekmeldnummer niet uit mijn hoofd. Voel me niet fit iig, en ze kunnen me de pot op. Mijn beschikbaarheid is al ongezond hoog, dus nu ga ik voor de 99% beschikbaarheid
Daarom juist. Ik werd (en word nog steeds) ook overal lastig gevallen met die oranje meuk. Daar vraag ik toch ook niet om.quote:Op maandag 26 juni 2006 09:52 schreef melismay het volgende:
[..]
Waarom, in godsnaam, waarom?! Je geeft niks om voetbal maar gaat je wel leuk verkneukelen...
Echt naast mij onwetendheid wat mannen betreft, snap ik nu officieel ook niks meer van vrouwen
Geen mooier vermaak... dan leedvermaak..quote:Op maandag 26 juni 2006 09:52 schreef melismay het volgende:
Waarom, in godsnaam, waarom?! Je geeft niks om voetbal maar gaat je wel leuk verkneukelen...
Echt naast mij onwetendheid wat mannen betreft, snap ik nu officieel ook niks meer van vrouwen
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |