het is voetbal geen modeshowquote:Op maandag 26 juni 2006 01:18 schreef Thisbe het volgende:
Ik vind die Ronaldo van Portugal werkelijk waar om op te vreten![]()
ook met enorme blauwe plek op zijn lies?quote:Op maandag 26 juni 2006 01:18 schreef Thisbe het volgende:
Ik vind die Ronaldo van Portugal werkelijk waar om op te vreten![]()
Je hebt gekeken?quote:Op maandag 26 juni 2006 01:21 schreef nixxx het volgende:
[..]
ook met enorme blauwe plek op zijn lies?Boulahrouz!
neeeeeeeee kijk uit, je wordt het in het grote gat der verliefdheid gezogenquote:Op maandag 26 juni 2006 01:23 schreef Thisbe het volgende:
Ja is is enorm lekker.
Ik ben trouwens een beetje verliefd, besefte ik vandaag. Niet verder vertellen hoor, dat doet afbreuk aan mijn imago!![]()
in de kroeg .. met Chris.. voetbal kijken en een beetje sjansenquote:
Nu wordt het spannend.quote:Op maandag 26 juni 2006 01:25 schreef nixxx het volgende:
[..]
in de kroeg .. met Chris.. voetbal kijken en een beetje sjansen
serieus??quote:Op maandag 26 juni 2006 01:27 schreef Thisbe het volgende:
Met christine? Woei, nu wordt het inderdaad spannend!
ben je gek.. niet met christine... elk apartquote:Op maandag 26 juni 2006 01:27 schreef Thisbe het volgende:
Met christine? Woei, nu wordt het inderdaad spannend!
ben je nou wel of niet met haar naar de kroeg geweest knurft?quote:Op maandag 26 juni 2006 01:28 schreef nixxx het volgende:
[..]
ben je gek.. niet met christine... elk apart
minders sexxxxyquote:Op maandag 26 juni 2006 01:28 schreef nixxx het volgende:
[..]
ben je gek.. niet met christine... elk apart
ja, wel met haar in de kroeg, nee niet met haar sjansenquote:Op maandag 26 juni 2006 01:30 schreef Thisbe het volgende:
[..]
ben je nou wel of niet met haar naar de kroeg geweest knurft?
Een portugees probeerde me na afloop te kussen trouwens![]()
ben jij een kloon van mij of vice versa?quote:
beterschapquote:Op maandag 26 juni 2006 06:55 schreef Pheno het volgende:
ik moet wel, ik weet het ziekmeldnummer niet uit mijn hoofd. Voel me niet fit iig, en ze kunnen me de pot op. Mijn beschikbaarheid is al ongezond hoog, dus nu ga ik voor de 99% beschikbaarheid
Pheno ook denk ikquote:Op maandag 26 juni 2006 08:51 schreef Q. het volgende:
Ik ben volgens mij de enige nederlander die niet ziek is van het voetbal maar 'gewoon' ziek.![]()
Ik dacht, ik geef je t voordeel van de twijfelquote:Op maandag 26 juni 2006 09:21 schreef Twisted_fok het volgende:
Nee, ik ben gewoon addergebroed.
Kekke ava.quote:Op maandag 26 juni 2006 09:21 schreef Twisted_fok het volgende:
Nee, ik ben gewoon addergebroed.
Niet doen dus.quote:Op maandag 26 juni 2006 09:33 schreef melismay het volgende:
[..]
Ik dacht, ik geef je t voordeel van de twijfel
quote:
Waarom, in godsnaam, waarom?! Je geeft niks om voetbal maar gaat je wel leuk verkneukelen...quote:Op maandag 26 juni 2006 09:36 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Dank. Ik heb zelfs m'n ondertitel aangepast. Als ik iets doe, dan doe ik het goed, heh.
Beterschap Phenoquote:Op maandag 26 juni 2006 06:55 schreef Pheno het volgende:
ik moet wel, ik weet het ziekmeldnummer niet uit mijn hoofd. Voel me niet fit iig, en ze kunnen me de pot op. Mijn beschikbaarheid is al ongezond hoog, dus nu ga ik voor de 99% beschikbaarheid
Daarom juist. Ik werd (en word nog steeds) ook overal lastig gevallen met die oranje meuk. Daar vraag ik toch ook niet om.quote:Op maandag 26 juni 2006 09:52 schreef melismay het volgende:
[..]
Waarom, in godsnaam, waarom?! Je geeft niks om voetbal maar gaat je wel leuk verkneukelen...
Echt naast mij onwetendheid wat mannen betreft, snap ik nu officieel ook niks meer van vrouwen
Geen mooier vermaak... dan leedvermaak..quote:Op maandag 26 juni 2006 09:52 schreef melismay het volgende:
Waarom, in godsnaam, waarom?! Je geeft niks om voetbal maar gaat je wel leuk verkneukelen...
Echt naast mij onwetendheid wat mannen betreft, snap ik nu officieel ook niks meer van vrouwen
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |