Ja, maar ik heb niet precies gezien wie door bondscoach Q. opgesteld werden.quote:Op maandag 26 juni 2006 00:44 schreef liefie_ het volgende:
[..]
nee besloten trainingen
maja ik weet niet of er mensen door t hek hebben staan gluren
soms gebeurt dat zoals je hebt kunnen zien dit wk
misschien houdt ie t nog ff geheim voor t verassingseffectquote:Op maandag 26 juni 2006 00:45 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Ja, maar ik heb niet precies gezien wie door bondscoach Q. opgesteld werden.![]()
Dat zou kunnen, hij probeert de pers zand in de ogen te strooien.quote:Op maandag 26 juni 2006 00:47 schreef liefie_ het volgende:
[..]
misschien houdt ie t nog ff geheim voor t verassingseffect
De vierjarige rust is weer begonnenquote:Op maandag 26 juni 2006 00:58 schreef Aarti het volgende:
Is het nu rust?
Om maar te zwijgen over de sollicitaties naar een vierjarige ban in MEDquote:Op maandag 26 juni 2006 01:00 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Dat hebben de meesten ook wel nodig, als ik zo eens rondneus tussen de active topics.
Tweejaarlijks, in 2008 is het EK in Oostenrijk.quote:
Mijn euforie is zojuist gehalveerdquote:Op maandag 26 juni 2006 01:04 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Tweejaarlijks, in 2008 is het EK in Oostenrijk.
quote:Op maandag 26 juni 2006 01:04 schreef Twisted_fok het volgende:
Het is dat ik Plato wel lief vind, anders zou ik hem zo aan kunnen geven.Plato
Ja, wie weet zullen we op een dag nog eens in het huwelijksbootje stappen.quote:Op maandag 26 juni 2006 01:07 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
The nazi and the brain. Wij vormen wel een mooi liefdesverhaal zo.
Geen happy end dus.quote:Op maandag 26 juni 2006 01:09 schreef Twisted_fok het volgende:
Dan zegt Plato tegen mij: Are you pondering what I am pondering, nazi?
Dan antwoord ik met: Narf!
Je ziet toch dat ik op het punt sta om met Twist te trouwen?quote:Op maandag 26 juni 2006 01:09 schreef Thisbe het volgende:
Dag Plato, zullen wij even vozen, lekkere Italiaan van me?
Natuurlijk wel, dan gaan we samen de wereld veroveren. Dat is waar jij altijd over aan het mijmeren bent.quote:
Jij in de rol van Eva Braun?quote:Op maandag 26 juni 2006 01:11 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Natuurlijk wel, dan gaan we samen de wereld veroveren. Dat is waar jij altijd over aan het mijmeren bent.
Nou en? Trouwen is niet hetzelfde als vieze dingen doenquote:Op maandag 26 juni 2006 01:10 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Je ziet toch dat ik op het punt sta om met Twist te trouwen?![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |