Ik weet bijna zeker van niet, ze heeft nu vast een schijthekel aan me.quote:Op maandag 26 juni 2006 00:33 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Zou Melis na vanavond nog wel willen?![]()
gaarnequote:
oeh ik ben 2e keusquote:Op maandag 26 juni 2006 00:34 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Ik weet bijna zeker van niet, ze heeft nu vast een schijthekel aan me.
Daarom strik ik liefie_ alvast.
Nu ze zich zo gewillig aanbiedt moet je die kans niet laten schieten.quote:Op maandag 26 juni 2006 00:34 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Ik weet bijna zeker van niet, ze heeft nu vast een schijthekel aan me.
Daarom strik ik liefie_ alvast.
Je bent 1e reserve. Klinkt al stukken beterquote:
ach sex is sexquote:Op maandag 26 juni 2006 00:36 schreef Litpho het volgende:
[..]
Je bent 1e reserve. Klinkt al stukken beter.
Als je een Portugese was had je nu een basisplaats, want de eerste elf zijn nu allemaal geschorst.quote:Op maandag 26 juni 2006 00:36 schreef Litpho het volgende:
[..]
Je bent 1e reserve. Klinkt al stukken beter.
Je maakte een overtreding, dat was je tweede gele kaart dus je moet het bed nu verlaten.quote:
Nadat negentig minuten miljoenen mensen gekeken hebben hoe jullie zinloos om elkaar heen draaienquote:Op maandag 26 juni 2006 00:37 schreef Twisted_fok het volgende:
Als liefie_ Nederland is en ik Portugal, dan ga ik winnen.
oke nu ben ik even in de warquote:Op maandag 26 juni 2006 00:37 schreef Twisted_fok het volgende:
Als liefie_ Nederland is en ik Portugal, dan ga ik winnen.
Geyl.quote:Op maandag 26 juni 2006 00:38 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Je maakte een overtreding, dat was je tweede gele kaart dus je moet het bed nu verlaten.![]()
Lijkt me best een leuke wedstrijd.quote:Op maandag 26 juni 2006 00:39 schreef liefie_ het volgende:
[..]
oke nu ben ik even in de war
hoe win je met sex?
wie de meeste orgasmes krijgt?
waarom wist niet eerder dat het een wedstrijd was
Nou wist ik al dat mannen in een relatie nooit winnen, maar nu weet ik ook waaromquote:Op maandag 26 juni 2006 00:39 schreef liefie_ het volgende:
[..]
oke nu ben ik even in de war
hoe win je met sex?
wie de meeste orgasmes krijgt?
ik win vastquote:Op maandag 26 juni 2006 00:40 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Lijkt me best een leuke wedstrijd.
Arme jongen.quote:Op maandag 26 juni 2006 00:40 schreef Litpho het volgende:
[..]
Nou wist ik al dat mannen in een relatie nooit winnen, maar nu weet ik ook waarom.
ja datquote:Op maandag 26 juni 2006 00:40 schreef Litpho het volgende:
[..]
Nou wist ik al dat mannen in een relatie nooit winnen, maar nu weet ik ook waarom.
Nou jongens en meisjes, Nederland kan in dit geval nog steeds winnen. Ze maken zelfs een grote kans.quote:Op maandag 26 juni 2006 00:41 schreef liefie_ het volgende:
[..]
ik win vast
ik kom al als iemand zucht!
hoewel onder tijsdruk raak ik misschien gestrest...
quote:Op maandag 26 juni 2006 00:41 schreef liefie_ het volgende:
[..]
ja dat
plus het feit dat jullie natuurlijk gewoon stommer zijn
zijn er toeschouwers?quote:Op maandag 26 juni 2006 00:41 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Nou jongens en meisjes, Nederland kan in dit geval nog steeds winnen. Ze maken zelfs een grote kans.
Met toeschouwers?quote:Op maandag 26 juni 2006 00:42 schreef liefie_ het volgende:
maar komt goedheb goed getraint dit jaar!
nee besloten trainingenquote:
Miljoenen, volgens Litpho.quote:Op maandag 26 juni 2006 00:42 schreef liefie_ het volgende:
[..]
zijn er toeschouwers?
hmz slecht voor mn concentratie
maar komt goedheb goed getraint dit jaar!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |