Alberto Vermicelli ziet zich vrijwel nooit genoodzaakt om users bij hun lurven te pakken, maar in dit geval is het van cruciaal belang dat FOK!-user
Meki, de beruchte Albert Heyn allochtoon, verbaal gestraft wordt voor zijn uitspraken. In zijn
topique laat hij op duidelijke wijze weer eens zien dat hij geen pap heeft gegeten van het woord "integratie", laat staan "vaderlandsliefde". Dus, beste Meki, als je dan toch zo graag wil laten zien dat je Nederland geen warm hart toedraagt, dat je liever couscous dan stampot eet en liever je uitgehuwelijkte nicht wilt trouwen, ga dan gerust terug naar het Rifgebergte in Marokko! Dit geldt overigens ook voor diegenen die een Portugal-vlaggetje in hun avatar hebben staan. Ik hoop dat jullie een leven lang Clearasil mogen gebruiken en wegrotten achter jullie PC'tjes!
Was getekend,
Een boze Albert Vermeersch.
P.S. Figo
"Ik heb begrepen dat mijn DNA voor 99 procent overeenkomt met dat van Bokito. Maar voor die ene procent ben ik wel heel erg dankbaar" - Frans Timmermans, Staatssecretaris van Europese Zaken, 2007