Tijd terug ook al proberen te kijken, maar bij sommige users krijg ik een wit scherm en jij bent daar 1 vanquote:
Dan moet je naar beneden scrollen, daar staat fobo danquote:Op maandag 26 juni 2006 14:00 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
Tijd terug ook al proberen te kijken, maar bij sommige users krijg ik een wit scherm en jij bent daar 1 van
Hier heb jij ook een mooie quote:quote:Op maandag 26 juni 2006 14:03 schreef melismay het volgende:
[..]
Dan moet je naar beneden scrollen, daar staat fobo dan
En Twist, ik ga niet met je mee naar Portugal hoor, dan ga je maar lekker alleen op vakantie
Niet zo haatdragend Melis, er zullen vast ook enkele goede Portugezen bestaan.quote:Op maandag 26 juni 2006 14:03 schreef melismay het volgende:
En Twist, ik ga niet met je mee naar Portugal hoor, dan ga je maar lekker alleen op vakantie
ja.. manke portugezen... zoals C. Ronaldoquote:Op maandag 26 juni 2006 14:04 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Niet zo haatdragend Melis, er zullen vast ook enkele goede Portugezen bestaan.![]()
Misschien dat Melis die Ronaldo wel zal willen ontmoeten.quote:Op maandag 26 juni 2006 14:06 schreef nixxx het volgende:
[..]
ja.. manke portugezen... zoals C. Ronaldo
Jij bent zelfs 2 keer gequote. Je was echt geweldig vannacht.quote:Op maandag 26 juni 2006 14:08 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Misschien dat Melis die Ronaldo wel zal willen ontmoeten.![]()
Zal ik zijn andere been ook bewerken met mijn naaldhakken, zodat ie nooit meer kan voetballenquote:Op maandag 26 juni 2006 14:08 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Misschien dat Melis die Ronaldo wel zal willen ontmoeten.![]()
ik denk dat je hem goed moet masseren daar.. om de stijfheid weg te werkenquote:Op maandag 26 juni 2006 14:09 schreef melismay het volgende:
[..]
Zal ik zijn andere been ook bewerken met mijn naaldhakken, zodat ie nooit meer kan voetballen
dat had je voor de wedstrijd moeten doenquote:Op maandag 26 juni 2006 14:09 schreef melismay het volgende:
[..]
Zal ik zijn andere been ook bewerken met mijn naaldhakken, zodat ie nooit meer kan voetballen
quote:Op maandag 26 juni 2006 14:08 schreef _Cara_ het volgende:
Jemig.. heeft er iemand een kop koffie voor me...
Heb zojuist mn neefje voor zijn 1e sollicitatiegesprek (vakantiebaantje ) weggebracht..![]()
Hij was poepnerveus..en nu ik ook..![]()
Ik stond onder grote spanning en dan presteer ik op het toppunt van mijn kunnen.quote:Op maandag 26 juni 2006 14:08 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Jij bent zelfs 2 keer gequote. Je was echt geweldig vannacht.!
Kun je dat niet bij Wesley Sneijder doen?quote:Op maandag 26 juni 2006 14:09 schreef melismay het volgende:
[..]
thxs for the coffeequote:Op maandag 26 juni 2006 14:10 schreef nixxx het volgende:
[..]
alstu mevrouw
wat voor baantje is het?
whehehehe ik ken dat soort werkquote:Op maandag 26 juni 2006 14:15 schreef _Cara_ het volgende:
thxs for the coffee![]()
Een soort metaalbewerkings bedrijf...ik hoor dadelijk wel wat ie precies moet doen..4 weken..kan ie mooi wat centjes verdienen.![]()
Werken is goed voor je....![]()
jij wordt ambtenaar, wat weet jij van werkenquote:
denk jij nu maar gewoon aan de tijd.. ok?quote:Op maandag 26 juni 2006 14:17 schreef nixxx het volgende:
[..]
jij wordt ambtenaar, wat weet jij van werken![]()
Moet jij nodig zeggen.quote:Op maandag 26 juni 2006 14:17 schreef nixxx het volgende:
[..]
jij wordt ambtenaar, wat weet jij van werken![]()
quote:
Je had z'n moeder kunnen zijn.quote:Op maandag 26 juni 2006 14:20 schreef Thisbe het volgende:
Ronaldodie wil ik wel even masseren hoor.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |