Die schoppen het in dit land zelfs tot premier. Dus er is nog hoop!quote:Op maandag 26 juni 2006 15:45 schreef nixxx het volgende:
pfffrt.. hoop gedoe en allemaal mijn eigen schuld.. practicumbegeleider is nu aan het lezen en morgenochtend bespreken.![]()
![]()
![]()
ik ben echt de meest randdebiele josti die er los rondloopt
nee hoor, laat wimlex maar koning worden..quote:Op maandag 26 juni 2006 16:15 schreef Q. het volgende:
Nixxx for president!
Je kan altijd nog proberen om via Amalia of Alexia prins te worden natuurlijk...quote:Op maandag 26 juni 2006 16:19 schreef nixxx het volgende:
[..]
nee hoor, laat wimlex maar koning worden..
schopje >>> [PEDO]quote:Op maandag 26 juni 2006 16:22 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Je kan altijd nog proberen om via Amalia of Alexia prins te worden natuurlijk...![]()
Ha, ik ga voor de friet met frikandellenquote:
Oh, die zou ik morgen wel kunnen maken. Ik heb nog wel ergens een lasagne-groenten-setje liggenquote:Op maandag 26 juni 2006 17:08 schreef nixxx het volgende:
lasagna hier weer
ahh lekker patat met goeie mayonaisequote:Op maandag 26 juni 2006 17:07 schreef webspider het volgende:
[..]
Ha, ik ga voor de friet met frikandellen
De mayo moet inderdaad niet van die mcdonalds-troep zijnquote:
Dat weet je nu al?quote:zondag ga ik patatjes halen![]()
![]()
![]()
dan is t levensgevaarlijkquote:Op maandag 26 juni 2006 18:17 schreef nixxx het volgende:
over twee weken wordt het pas onveilig op de wegtoch? Dickies?
quote:Op maandag 26 juni 2006 18:41 schreef Q. het volgende:
Thee!
Lassagnettequote:Op maandag 26 juni 2006 17:08 schreef _Arual_ het volgende:
hier ook
nee.. kweetnie wat..quote:
Twijfel gevalletje?quote:
quote:
Oh. De deceptie,quote:
teveel je rechterhand gebruikt zekerquote:
het is allemaal christines schuldquote:
misschien vanaaf ff lekker gaan wandelen?quote:Op maandag 26 juni 2006 18:55 schreef Bar_en_Mar het volgende:
Te weinig frisse lucht te weinig vitamines te weinig geslapen...
blijf dan maar even wegquote:Op maandag 26 juni 2006 18:57 schreef Frezer het volgende:
Enniehoe: Poesjes,.
Als ik terug kom wil ik onderhand eens een vers topic zien,. Toedeledoki,
.
er zitten wortelen in de pan...quote:Op maandag 26 juni 2006 18:57 schreef Ynske het volgende:
[..]
misschien vanaaf ff lekker gaan wandelen?
vitamientjesnet weer lekker aan een meloen en mango gezeten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |