hoeveel doelpunten, records en prijzen moet hij nog pakken voordat je om bent?quote:Op maandag 26 juni 2006 00:07 schreef Zjakkie het volgende:
En toch vind ik die Huntelaar hype nog steeds overdreven
Ach, laat ze maar. Wij weten wel beter, en daar gaat het toch om?quote:Op maandag 26 juni 2006 00:10 schreef -Wolf- het volgende:
[..]
hoeveel doelpunten, records en prijzen moet hij nog pakken voordat je om bent?
ik ga heerlijk genieten van Klaas-Jan komend seizoen.quote:Op maandag 26 juni 2006 00:12 schreef Trancelocator het volgende:
[..]
Ach, laat ze maar. Wij weten wel beter, en daar gaat het toch om?![]()
ik ga ook eens kijken denk ik. lekker begin van 3 weken vakantie.quote:Op maandag 26 juni 2006 00:30 schreef Erwtensoep het volgende:
Volgende week zien we hem weer in aktie
Veel doelpunten maken op hoog niveau. Ik geloof best dat Huntelaar een goede gaat worden, maar hij is het nog niet. Geloof jij nou echt dat als Huntelaar mee was gegaan dat we dan ineens veel beter voetbal gezien hadden op het WK? Ik niet.quote:Op maandag 26 juni 2006 00:10 schreef -Wolf- het volgende:
[..]
hoeveel doelpunten, records en prijzen moet hij nog pakken voordat je om bent?
Ik liever naar de CL van dit jaar.quote:Op maandag 26 juni 2006 00:53 schreef -Wolf- het volgende:
Dit WK is voorbij. Ik kijk liever naar de EK-kwalificatie nu.
Zeker weten. Helden bij Ajax worden net zo snel verguisd als ze zijn opgestaan.quote:Op maandag 26 juni 2006 10:00 schreef Suijk het volgende:
Nee.
Het verleden heeft anders uitgewezen menno.quote:Op maandag 26 juni 2006 10:01 schreef mennoeminem het volgende:
@ SCH
Gefrustreerd omdat ie niet meer in Heerenveen speelt ...
Als KJH 6 wedstrijden niet scoort dan scoort ie de 7 e wel maar laten vallen
dat zal niet gebeuren.
Waarom wordt Sneijder nog steeds toegejuicht dan, die speelt al minstens anderhalf seizoen kut. Zelfde met Raffa destijds....quote:Op maandag 26 juni 2006 10:03 schreef SCH het volgende:
[..]
Het verleden heeft anders uitgewezen menno.
Rafael werd ook verguisd, net als Babel, De Ridder, Boukhari, Seedorf enz enz enzquote:Op maandag 26 juni 2006 10:38 schreef aldostuta het volgende:
[..]
Waarom wordt Sneijder nog steeds toegejuicht dan, die speelt al minstens anderhalf seizoen kut. Zelfde met Raffa destijds....
Waarom generaliseer je zo.quote:Op maandag 26 juni 2006 10:42 schreef SCH het volgende:
[..]
Rafael werd ook verguisd, net als Babel, De Ridder, Boukhari, Seedorf enz enz enz
Ik heb die spelers niet verguisd hoor. En een heleboel anderen ook niet. En anderen wel.quote:
Wat een ontzettend domme en generaliserende opmerking. Ik heb Heitinga en Stekelenburg ook nooit laten vallen ook al ging het een tijdje even kut met ze.quote:Op maandag 26 juni 2006 09:40 schreef SCH het volgende:
Oh een fantopic voor Klaas-Jan van al die Ajacieden die hem laten vallen als een baksteen als hij de eerste 6 wedstrijden niet scoort en vervolgens geblesseerd raakt
Nee jij niet. Ik heb het over het gemiddelde van de Ajax-supporters en dan heb ik gewoon gelijk.quote:Op maandag 26 juni 2006 11:16 schreef Suijk het volgende:
[..]
Ik heb die spelers niet verguisd hoor. En een heleboel anderen ook niet. En anderen wel.
man hou eens op met dat goedkope bashen van ajax supporters, calimeroquote:Op maandag 26 juni 2006 11:26 schreef SCH het volgende:
[..]
Nee jij niet. Ik heb het over het gemiddelde van de Ajax-supporters en dan heb ik gewoon gelijk.
Tja, het fluit publiek is wel eens wat luider aanwezig, maar dat is ook omdat de rest zo stil is.quote:Op maandag 26 juni 2006 11:26 schreef SCH het volgende:
[..]
Nee jij niet. Ik heb het over het gemiddelde van de Ajax-supporters en dan heb ik gewoon gelijk.
Deze schiterende OP?quote:Op maandag 26 juni 2006 12:52 schreef DeTolk het volgende:
is het nu zoveel gevraagd om de OP even te kopieeren en te plakken uit het vorige topic????
quote:Op dinsdag 30 mei 2006 10:35 schreef Badabingea het volgende:
10e alweer
Misschien moet je toch iets vaker in de Arena komen, want dit is echt onzin....quote:Op maandag 26 juni 2006 10:42 schreef SCH het volgende:
[..]
Rafael werd ook verguisd, net als Babel, De Ridder, Boukhari, Seedorf enz enz enz
Nee hoor, Babel werd al vrij snel weer afgeschreven. Idem voor De Ridder en Boukhari, de laatste werd uitgefloten, net als Seedorf. Je bent nergens zo snel een held als bij Ajax en je bent nergens zo snel weer afgeschreven.quote:Op maandag 26 juni 2006 15:36 schreef aldostuta het volgende:
[..]
Misschien moet je toch iets vaker in de Arena komen, want dit is echt onzin....
Kun jij niet gewoon normaal mee posten?quote:Op maandag 26 juni 2006 18:05 schreef Erwtensoep het volgende:
Kan die relnicht dit topic niet verlaten.
Dan ineens welquote:Op maandag 26 juni 2006 18:10 schreef Erwtensoep het volgende:
Nee want ik vind het een totaal onzinnige discussie
En de discussie of Huntelaar mee moest naar het WK is wel zinvolquote:Op maandag 26 juni 2006 18:11 schreef Erwtensoep het volgende:
?
quote:Op maandag 26 juni 2006 18:02 schreef -Wolf- het volgende:
Babel heb ik dus nooit afgeschreven. Wat een hoop onzin kraam jij uit zeg.
Dat is je goed recht, dan praat je toch niet mee, even goede vrienden, snertje van mequote:Op maandag 26 juni 2006 18:10 schreef Erwtensoep het volgende:
Nee want ik vind het een totaal onzinnige discussie
Nee, niet hier neequote:Op maandag 26 juni 2006 18:14 schreef Erwtensoep het volgende:
Heb ik geen woord over gerept in dit topic
quote:Op maandag 26 juni 2006 11:06 schreef Mwanatabu het volgende:
Straks begint het seizoen weer, en dan gaat deze Feyenoord(st)er lekker genieten van mooie goaltjes, behalve astie-t tegen Feyenoord doet
Ik help het je hopen maar ik geloof daar dus niet zo in. Spelers zijn over het algemeen zo goed als hun laatste 2 of 3 wedstrijden. Als het Ajax tegen zit en Huntelaar 2 x een pingel mist, nog wat kansen niet maakt en Ajax tegen Sinterklaas op de 8e plek staat en niet door voorronde CL komt, dan denk ik niet dat de Ajax-supporters nog steeds teren op die momenten van afgelopen seizoen.quote:Op maandag 26 juni 2006 18:17 schreef Suijk het volgende:
Ik denk dat KJH toch op een wat hoger niveau zit en dat hij zijn goaltjes wel zal blijven meepakken. Als nou de rest van het team ook eens ging draaien, dat niet alles van hem afhangt, dan mag hij best eens een keer droogstaan. Maar volgens mij vergeten de Ajax-supporters niet dat hij zo ongeveer in zijn eentje Ajax naar de CL playoffs en de beker heeft geschoten.
Dat is bij elke club zo. Je kan niet eeuwig blijven teren op prestaties uit het verleden. Als hij een paar kansen mist oké. Maar als hij een seizoen lang alle kansen mist die hij krijgt vind ik het terecht.quote:Op maandag 26 juni 2006 19:33 schreef SCH het volgende:
[..]
Ik help het je hopen maar ik geloof daar dus niet zo in. Spelers zijn over het algemeen zo goed als hun laatste 2 of 3 wedstrijden. Als het Ajax tegen zit en Huntelaar 2 x een pingel mist, nog wat kansen niet maakt en Ajax tegen Sinterklaas op de 8e plek staat en niet door voorronde CL komt, dan denk ik niet dat de Ajax-supporters nog steeds teren op die momenten van afgelopen seizoen.
Dan is het: Huntelaar eruit, ole, ole.
Nee hoor. Ik niet, ik geef alle spelers kansen, en als ze hun dag niet hebben. Dat kan gebeuren.quote:Op maandag 26 juni 2006 19:33 schreef SCH het volgende:
[..]
Ik help het je hopen maar ik geloof daar dus niet zo in. Spelers zijn over het algemeen zo goed als hun laatste 2 of 3 wedstrijden. Als het Ajax tegen zit en Huntelaar 2 x een pingel mist, nog wat kansen niet maakt en Ajax tegen Sinterklaas op de 8e plek staat en niet door voorronde CL komt, dan denk ik niet dat de Ajax-supporters nog steeds teren op die momenten van afgelopen seizoen.
Dan is het: Huntelaar eruit, ole, ole.
Welke mensenquote:Op woensdag 28 juni 2006 23:36 schreef -Wolf- het volgende:
Mensen, ophouden met die flauwekul... Huntelaar gaat echt niet weg.
Nog even.quote:Op vrijdag 30 juni 2006 13:24 schreef mennoeminem het volgende:
Huntelaar blijft ....
Die oefenpotjes moeten natuurlijk wel gewonnen wordenquote:Op vrijdag 30 juni 2006 13:42 schreef Erasmusch het volgende:
Da's handig, zo in de zomerstop
Wat een grap!quote:Op vrijdag 30 juni 2006 14:05 schreef Pritt het volgende:
Mijn moeder hoorde van de bakker dat Feyenoord geitresseerd is in Huntelaar.
Patrick Paauwe en Chris Gyan zouden mogelijk als ruilmiddel gebruikt worden.
Tuurlijk wil Feyenoord Huntelaar, maar de grote vraag luidt: Wil Huntelaar naar Feyenoordquote:Op vrijdag 30 juni 2006 14:08 schreef Erasmusch het volgende:
Dan is je bakker slecht geinformeerd, Gyan en Paauwe zouden het niet eens overwegen naar ajax te verkassen
quote:Op vrijdag 30 juni 2006 14:05 schreef Pritt het volgende:
Mijn moeder hoorde van de bakker dat Feyenoord geitresseerd is in Huntelaar.
Patrick Paauwe en Chris Gyan zouden mogelijk als ruilmiddel gebruikt worden.
quote:Op dinsdag 4 juli 2006 10:34 schreef Pritt het volgende:
Huntelaar zag er gewoon goed uit in het nieuwe Ajax-shirt.
Want Huntelaar had die ballen wél bij de middenlijn opgehaald en persoonlijk naar de 16 gebracht?quote:Op donderdag 6 juli 2006 00:23 schreef tong80 het volgende:
Over 3 maanden vragen we ons massaal af wat van Basten bezielde hem niet te selecteren.
Jaquote:Op donderdag 6 juli 2006 00:24 schreef cultheld het volgende:
[..]
Want Huntelaar had die ballen wél bij de middenlijn opgehaald en persoonlijk naar de 16 gebracht?
Ik ook!quote:Op maandag 26 juni 2006 00:13 schreef -Wolf- het volgende:
[..]
ik ga heerlijk genieten van Klaas-Jan komend seizoen.
Ze vinden hem wel goed, maar durven het niet toe te geven.quote:Op maandag 10 juli 2006 12:59 schreef Erwtensoep het volgende:
En de Ajax-haters gaan zich weer doodergeren![]()
quote:Op zaterdag 22 juli 2006 20:51 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
wow man hij scoorde het 1e doelpunt in het nieuwe stadion
![]()
Zooooooo niet boeient![]()
Het is maar goed dat je in de haven gaat werkenquote:
Ja vinden wij ook.quote:
jongen dat is stoerquote:Op zaterdag 22 juli 2006 20:55 schreef jna het volgende:
[..]
Ja vinden wij ook.
Weet je wat ik ook zo boeiend vond? De lessen Nederlands op school![]()
quote:Op zaterdag 22 juli 2006 20:55 schreef jna het volgende:
[..]
Ja vinden wij ook.
Ik vond er anders geen zak aanquote:Op zaterdag 22 juli 2006 20:55 schreef jna het volgende:
[..]
Ja vinden wij ook.
Is al zeker. Huntelaar is de beste spits van de wereld.quote:Op zondag 23 juli 2006 00:07 schreef koningdavid het volgende:
Hij heeft wel weer even zijn visitekaartje afgegeven.
Cruyff, Van Basten, Bergkamp.... Huntelaar (zou het?)
Dus niet. Hij is goed, niet de beste...quote:Op zondag 23 juli 2006 09:15 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
Is al zeker. Huntelaar is de beste spits van de wereld.
hij heeft wel enigzins potentiaal. Hij heeft alleen niet het hoofd van een vedette, maar je went eraan.quote:Op zondag 23 juli 2006 10:46 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Dus niet. Hij is goed, niet de beste...
klopt dirk is beterquote:Op zondag 23 juli 2006 10:46 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Dus niet. Hij is goed, niet de beste...
En Jefferson is weer een klasse of 2 beterquote:
Ga zelf maar zoeken.quote:Op zondag 23 juli 2006 11:08 schreef ub40_bboy het volgende:
[..]
Laat maar even zien die statistieken.
Lijkt me duidelijk zonder uit te rekenen. Cart_man praat maar wat hopend op reacties.quote:Op zondag 23 juli 2006 11:13 schreef jna het volgende:
Huntelaar:
Totaal 106 76
Kuyt:
Totaal 261 122
Van VI.nl, ga maar fijn uitrekenen iemand.
quote:Op zondag 23 juli 2006 11:13 schreef jna het volgende:
Huntelaar:
Totaal 106 76 0,71698113207547169811320754716981 per wedstrijd.
Kuyt:
Totaal 261 122 0,46743295019157088122605363984674 per wedstrijd.
Van VI.nl, ga maar fijn uitrekenen iemand.
Nee hoor, deed ik niet. Ik ging overigens niet uit van alleen maar doelpunten...quote:Op zondag 23 juli 2006 11:14 schreef ub40_bboy het volgende:
[..]
Lijkt me duidelijk zonder uit te rekenen. Cart_man praat maar wat hopend op reacties.
quote:Op zondag 23 juli 2006 11:17 schreef Erasmusch het volgende:
En nu met assists en zonder de 1e divisie.
voor de gene die dat dalijk gaat zeggen:quote:Ja maar daar zitten de doelpunten van agovv ook bij
Is Feyenoord een topclub dan?quote:Op zondag 23 juli 2006 11:43 schreef RayMania het volgende:
Of zijn doelpunten bij een topclub:
Huntelaar 16 16 1 per wedstrijd.
Kuijt 160 51 0,31875 per wedstrijd.
Kuijt heeft 160 wedstrijden voor FC Utrecht gespeeld, waarin hij 51x scoorde.quote:Op zondag 23 juli 2006 11:48 schreef Erasmusch het volgende:
[..]
Is Feyenoord een topclub dan?
edit: hoe kom je trouwens aan 160 wedstrijden? Hij heeft de laatste 2 seizoenen 51 doelpunten gemaakt.
Utrechtquote:Op zondag 23 juli 2006 11:48 schreef Erasmusch het volgende:
[..]
Is Feyenoord een topclub dan?
edit: hoe kom je trouwens aan 160 wedstrijden? Hij heeft de laatste 2 seizoenen 51 doelpunten gemaakt.
Cruyff en Bergkamp debuteerden op hun 17e bij een topclub, Van Basten zelfs op zijn 16e. Huntelaar was 22 (als ik het goed heb). Daarom ben ik bang dat hij nog niet zo goed als zijn voorgangers gaat worden.quote:Op zondag 23 juli 2006 00:07 schreef koningdavid het volgende:
Hij heeft wel weer even zijn visitekaartje afgegeven.
Cruyff, Van Basten, Bergkamp.... Huntelaar (zou het?)
Hij is completer dan Van Nistelrooy. Bovendien is hij ook nog leergieriger, tegen Arsenal had hij al een prachtig schot met links, hij zal er wel op aan het trainen zijn.quote:Op zondag 23 juli 2006 14:14 schreef twi het volgende:
Inderdaad, daar heeft 'ie de klasse helaas niet voor. Maar niveautje Van Nistelrooij moet lukken
Waarom niet?quote:Op zondag 23 juli 2006 14:11 schreef Radegast het volgende:
Huntelaar komt nooit in het rijtje Cruyff, Van Basten, Bergkamp.
Omdat hun techniek tot de verbeelding spreken, en die van Huntelaar niet. Zo zijn er heel erg veel hele grote voetballers die zich niet tot die categorie mogen rekenen. Kluivert komt erbij in de buurt, maar had die lijn 4 a 5 jaar geleden door moeten trekken. Helaas...quote:
Ik zie anders behoorlijk wat overeenkomsten tussen Van Basten en Huntelaar.quote:Op zondag 23 juli 2006 17:15 schreef twi het volgende:
[..]
Omdat hun techniek tot de verbeelding spreken, en die van Huntelaar niet. Zo zijn er heel erg veel hele grote voetballers die zich niet tot die categorie mogen rekenen. Kluivert komt erbij in de buurt, maar had die lijn 4 a 5 jaar geleden door moeten trekken. Helaas...
Van Basten had iets genialers, maar inderdaad zou Huntelaar daar nog het meeste op lijken, ook qua type/persoonlijkheid. Maar dan moet 'ie wel een fabelachtige ontwikkeling meemaken de komende 2 jaar, want hij loopt flink achter.quote:Op zondag 23 juli 2006 17:17 schreef cultheld het volgende:
[..]
Ik zie anders behoorlijk wat overeenkomsten tussen Van Basten en Huntelaar.
Ja, zo heeft iedereen wel z'n zwakke momenten.quote:Op zondag 23 juli 2006 17:25 schreef rival het volgende:
voor iedereen die zegt dat kuijt beter is!
Portugal-Nederland, kuijt alleen voor de keeper!
misschien.. misschien niet.... maar we weten allemaal dat hij WEL zou scoren alleen op de keeper tegen portugal!quote:Op donderdag 6 juli 2006 00:24 schreef cultheld het volgende:
[..]
Want Huntelaar had die ballen wél bij de middenlijn opgehaald en persoonlijk naar de 16 gebracht?
een moment valt best goed te praten. DAT moment alleen niet! ik vond dirk super, en dat als ajaxied. maar als je zo een kans niet benut, dan ben je simpelweg geen TOPspits!quote:Op zondag 23 juli 2006 17:29 schreef RayMania het volgende:
[..]
Ja, zo heeft iedereen wel z'n zwakke momenten.
Ajaxiedquote:Op zondag 23 juli 2006 17:37 schreef rival het volgende:
[..]
een moment valt best goed te praten. DAT moment alleen niet! ik vond dirk super, en dat als ajaxied. maar als je zo een kans niet benut, dan ben je simpelweg geen TOPspits!
He, jij moet niet zeuren, jij hangt je posters van Riquelme al niet eens meer aan de muur maar aan 't plafond.quote:Op donderdag 27 juli 2006 02:43 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Ik voel een ruk mee met Babanginea topic aankomen
Doe eens normaal man, men
quote:Op woensdag 9 augustus 2006 08:55 schreef Badabingea het volgende:
Mooi stukje uit de Sportweek:
Heb je ervaring met het aanvoerderschap? Gaat er wel een toekomstige aanvoerder in je schuil?
Huntelaar, zonder aarzelen: "Op den duur wel, ja. In de jeugd bij PSv ben ik al eerder aanvoerder geweest."
En dat ging dan verder dan een muntje opgooien?
Gortdroog: "Ja, je moest het ook weer opvangen."
quote:Op woensdag 9 augustus 2006 08:55 schreef Badabingea het volgende:
Mooi stukje uit de Sportweek:
Heb je ervaring met het aanvoerderschap? Gaat er wel een toekomstige aanvoerder in je schuil?
Huntelaar, zonder aarzelen: "Op den duur wel, ja. In de jeugd bij PSv ben ik al eerder aanvoerder geweest."
En dat ging dan verder dan een muntje opgooien?
Gortdroog: "Ja, je moest het ook weer opvangen."
Ik vind het een mooie fotoquote:Op woensdag 9 augustus 2006 23:38 schreef Beschouw het volgende:
Lijkt potdomme wel een gelovige foto.
quote:"Het lijkt me een heel mooi duel om er weer eens een of twee te maken."
quote:Op woensdag 9 augustus 2006 23:46 schreef cultheld het volgende:
Het Officiële PSV Topic #48 - Want eendracht maakt macht!
Klaas Jan Huntelaar Fantopic
Soms is gelijk krijgen best kut
Ere wie ere toekomt. Cultheld heeft goede ogen.quote:Op woensdag 9 augustus 2006 23:46 schreef cultheld het volgende:
Inderdaad, gelukkig heeft Cultheld geen invloed bij psvquote:Op donderdag 10 augustus 2006 00:27 schreef TIM-846 het volgende:
psv bedankt voor deze spits!
Hij heeft teveel kansen nodig om te scorenquote:Op donderdag 10 augustus 2006 00:40 schreef Flawless2006 het volgende:
Waarom ging hij ook weer niet meer naar Duitsland?![]()
quote:Op woensdag 16 augustus 2006 22:44 schreef Rekkie het volgende:
Machtige voetballer hoor.....
Jij hebt een andere wedstrijd gezien?quote:Op woensdag 16 augustus 2006 22:43 schreef Erwtensoep het volgende:
Drie keer scoren bij je debuut en 2 assists. Niet normaal.
Ik heb dezelfde gezienquote:Op woensdag 16 augustus 2006 22:45 schreef RayMania het volgende:
[..]
Jij hebt een andere wedstrijd gezien?
Yep... hij moet nog veel leren bij Ajax.quote:Op woensdag 16 augustus 2006 22:57 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Wat een middelmatige voetballer zeg![]()
jij bent onverbeterlijkquote:Op woensdag 16 augustus 2006 22:57 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Wat een middelmatige voetballer zeg![]()
Kan er ook niks anders van maken. Knap hoor!quote:Op woensdag 16 augustus 2006 23:07 schreef BliksemSchigt het volgende:
Wat een held2 goals, 2 assists.
Weet iemand of er ook een samenvatting is op NLD1? Hoop nog ergens op het internet de goals te zien...quote:
met zijn leeftijd kunnen we nog wel tot 3 WK's toe winnen.quote:Op woensdag 16 augustus 2006 23:48 schreef tong80 het volgende:
Steeds erger dat ie niet op het WK was
quote:Op woensdag 16 augustus 2006 23:19 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
Kan er ook niks anders van maken. Knap hoor!
Ik kan er echt niet mee zitten.quote:Op woensdag 16 augustus 2006 23:48 schreef tong80 het volgende:
Steeds erger dat ie niet op het WK was
Hij kan zijn been wel breken morgenquote:Op woensdag 16 augustus 2006 23:50 schreef -Wolf- het volgende:
[..]
met zijn leeftijd kunnen we nog wel tot 3 WK's toe winnen.
Huiliequote:Op maandag 26 juni 2006 09:40 schreef SCH het volgende:
Oh een fantopic voor Klaas-Jan van al die Ajacieden die hem laten vallen als een baksteen als hij de eerste 6 wedstrijden niet scoort en vervolgens geblesseerd raakt
Diezelfde homo die zei dat Huntelaar zijn been mocht breken toen hij naar Ajax ging.quote:Op donderdag 17 augustus 2006 00:00 schreef devv05 het volgende:
[..]
Huilie
Maarja je moet toch wat verzinnen nu KJH niet hopeloos gefaald heeft en je eigenlijk gewoon keihard voor lul staat met je uitspraken.
Gebrek aan ervaringquote:Op donderdag 10 augustus 2006 00:40 schreef Flawless2006 het volgende:
Waarom ging hij ook weer niet meer naar Duitsland?![]()
ja, dat heeft ie vorig seizoen ook niet gedaan hequote:Op donderdag 17 augustus 2006 08:50 schreef SCH het volgende:
Huntelaar moet zich eerst maar eens een heel seizoen bewijzen
Zelfvertrouwen is goed, maar men moet altijd kijken dat je daardoor niet naast je schoenen gaat lopen. Dat kan hij, nu, nog niet maken.quote:Op donderdag 17 augustus 2006 08:57 schreef -Schorpioen- het volgende:
Weer met verbazing gekeken.....hoe flikt die gozer dat toch !!!
En voor de wedstrijd ook gewoon zeggen dat je gaat scoren. Net als voor de wedstrijd tegen Kopehagen. Daar zei ie ook gewoon droog, "Ik schiet er vandaag 2 in" .
Een appel en een eiquote:Op donderdag 17 augustus 2006 09:05 schreef gitaarsnaar het volgende:
Wat zou Huntelaar nu waard zijn?
Ik ken er nog 1quote:Op donderdag 17 augustus 2006 01:59 schreef Gelderland het volgende:
wat een geweldenaar....![]()
hij had gewoon mee moeten gaan naar Duitsland, daar ben ik nóg kwaad over , dat v. Basten dat niet gedaan heeft
met hem waren we zeker verder gekomen
Wat ben jij zielig bezig zeg.quote:
Meer dan 18 miljoen i.i.g.........................quote:
Het dubbelequote:Op donderdag 17 augustus 2006 13:22 schreef M.A.R.S. het volgende:
[..]
Meer dan 18 miljoen i.i.g.........................
Joh... moet je eens zien wat Ajax-"fans" in het feyenoord-topic doen.quote:Op donderdag 17 augustus 2006 13:20 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
Wat ben jij zielig bezig zeg.
Ik ben Feyenoorder en óók fan van Huntelaar. Vind het dus gewoon zielig om iemand van een andere club het plezier niet te gunnen. Als je nou één keer iets post van "hij is stom en heeft konijnentanden" à la, maar om elke thread te vullen met sneue opmerkingen, kom op zeg.quote:Op donderdag 17 augustus 2006 13:29 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Joh... moet je eens zien wat Ajax-"fans" in het feyenoord-topic doen.
Dat hou je toch...
Eensch... maar daar moet je gewoon over heen lezen en vooral geen aandacht aan besteden.quote:Op donderdag 17 augustus 2006 13:36 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
Ik ben Feyenoorder en óók fan van Huntelaar. Vind het dus gewoon zielig om iemand van een andere club het plezier niet te gunnen. Als je nou één keer iets post van "hij is stom en heeft konijnentanden" à la, maar om elke thread te vullen met sneue opmerkingen, kom op zeg.![]()
quote:Op donderdag 17 augustus 2006 09:13 schreef DieLange78 het volgende:
Niemand weet waar ik de doelpunten kan bekijken?
quote:Op donderdag 17 augustus 2006 13:29 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Joh... moet je eens zien wat Ajax-"fans" in het feyenoord-topic doen.
Dat hou je toch...
Op een gegeven moment zegt die commentator, bij het 2e goal van Huntelaar, dat ie op Edwin van der Sar af gaat.quote:Op donderdag 17 augustus 2006 14:18 schreef twi het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=r-cl64Um3ZU
Al was het niet het B-elftal, dan ben ik ervan overtuigd dat ze ook wel hadden gewonnen. Wat speelde Huntelaar gister weer geweldig.quote:Op donderdag 17 augustus 2006 09:47 schreef Ingridh007 het volgende:
The Hunter
Sowieso was Nederland goed bezig, tegen dat B elftal van de Ieren dan
Inderdaad, wtf zeg.. Amerikanen weer. Die vent moet ook eens nodig naar een Britse uitzending van een Chelsea-pot kijken om een fatsoenlijke Engelse uitspraak van 'Arjen Robben' te horen. Damn, wat gaar.quote:Op donderdag 17 augustus 2006 17:41 schreef Ronaldsen het volgende:
[..]
Op een gegeven moment zegt die commentator, bij het 2e goal van Huntelaar, dat ie op Edwin van der Sar af gaat.
Of heb ik niet goed geluisterd?
2 op 1 bedoel je.quote:Op donderdag 17 augustus 2006 18:09 schreef michiel_merk het volgende:
hans kraai jr vroeg voor de wedstrijd 'wat weet jij van faas wilkes' waarop hij antwoorde 'hij scoorde 1 op 1 maar ik ga 1 op 2 spelen' en hij blufte niet![]()
Jup. Amerikanenquote:Op donderdag 17 augustus 2006 17:41 schreef Ronaldsen het volgende:
[..]
Op een gegeven moment zegt die commentator, bij het 2e goal van Huntelaar, dat ie op Edwin van der Sar af gaat.
Of heb ik niet goed geluisterd?
Wat was nummer twee dan?quote:Op donderdag 17 augustus 2006 18:12 schreef Nashje het volgende:
2 assists.
Dat hakje was echt subliemquote:Op donderdag 17 augustus 2006 19:39 schreef devv05 het volgende:
[..]
Hakje op Robben en de prachtige pass op van Persie.
Ah, die pass heb ik dan gemist. Oké, des te beter.quote:Op donderdag 17 augustus 2006 19:39 schreef devv05 het volgende:
[..]
Hakje op Robben en de prachtige pass op van Persie.
eensquote:Op donderdag 17 augustus 2006 22:24 schreef spurs het volgende:
Huntelaar is op dit moment gewoon de beste Nederlandse spits en dat was hij ook al voor het WK, was ook onbegrijpelijk dat van Basten hem niet mee nam.
Precies, hij kon bij PSV in het 2e spelen, maar hij ging naar AGOVV om te voetballen. Die blijft nog wel evenquote:Op donderdag 17 augustus 2006 23:32 schreef patrickt37 het volgende:
KJH is een hele slimme nuchtere jongen, die heel zijn carriere al heeft uitgestippeld.
Ik denk dat hij blijft voetballen bij Ajax tot na de EK. Daarna gaat hij voor een mega salaris naar het buitenland.
hij ging toch naar de Graafschap en dáárna (omdatie weg mocht/moest bij de Graafschap) naar AGOVVquote:Op donderdag 17 augustus 2006 23:35 schreef VoreG het volgende:
[..]
Precies, hij kon bij PSV in het 2e spelen, maar hij ging naar AGOVV om te voetballen. Die blijft nog wel even
Was toch door psv geleent aan de Graafschap en daarna kon hij terug? Dat dacht ik tenminste.quote:Op donderdag 17 augustus 2006 23:40 schreef Gelderland het volgende:
[..]
hij ging toch naar de Graafschap en dáárna (omdatie weg mocht/moest bij de Graafschap) naar AGOVV![]()
nja iig isie de laatste jaren pas goed.. hij moet 't ook niet van alleen talent (ála vd Vaart bijv.) hebben, maar vooral van ontwikkeling....(groei)
Hangt ervan af wat je onder "even" verstaatquote:Op donderdag 17 augustus 2006 23:35 schreef VoreG het volgende:
[..]
Precies, hij kon bij PSV in het 2e spelen, maar hij ging naar AGOVV om te voetballen. Die blijft nog wel even
wat zegt z'n broertje ervanquote:Op donderdag 17 augustus 2006 23:45 schreef cultheld het volgende:
[..]
Hangt ervan af wat je onder "even" verstaat.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |