Waarom niet?quote:Op zondag 23 juli 2006 14:11 schreef Radegast het volgende:
Huntelaar komt nooit in het rijtje Cruyff, Van Basten, Bergkamp.
Omdat hun techniek tot de verbeelding spreken, en die van Huntelaar niet. Zo zijn er heel erg veel hele grote voetballers die zich niet tot die categorie mogen rekenen. Kluivert komt erbij in de buurt, maar had die lijn 4 a 5 jaar geleden door moeten trekken. Helaas...quote:
Ik zie anders behoorlijk wat overeenkomsten tussen Van Basten en Huntelaar.quote:Op zondag 23 juli 2006 17:15 schreef twi het volgende:
[..]
Omdat hun techniek tot de verbeelding spreken, en die van Huntelaar niet. Zo zijn er heel erg veel hele grote voetballers die zich niet tot die categorie mogen rekenen. Kluivert komt erbij in de buurt, maar had die lijn 4 a 5 jaar geleden door moeten trekken. Helaas...
Van Basten had iets genialers, maar inderdaad zou Huntelaar daar nog het meeste op lijken, ook qua type/persoonlijkheid. Maar dan moet 'ie wel een fabelachtige ontwikkeling meemaken de komende 2 jaar, want hij loopt flink achter.quote:Op zondag 23 juli 2006 17:17 schreef cultheld het volgende:
[..]
Ik zie anders behoorlijk wat overeenkomsten tussen Van Basten en Huntelaar.
Ja, zo heeft iedereen wel z'n zwakke momenten.quote:Op zondag 23 juli 2006 17:25 schreef rival het volgende:
voor iedereen die zegt dat kuijt beter is!
Portugal-Nederland, kuijt alleen voor de keeper!
misschien.. misschien niet.... maar we weten allemaal dat hij WEL zou scoren alleen op de keeper tegen portugal!quote:Op donderdag 6 juli 2006 00:24 schreef cultheld het volgende:
[..]
Want Huntelaar had die ballen wél bij de middenlijn opgehaald en persoonlijk naar de 16 gebracht?
een moment valt best goed te praten. DAT moment alleen niet! ik vond dirk super, en dat als ajaxied. maar als je zo een kans niet benut, dan ben je simpelweg geen TOPspits!quote:Op zondag 23 juli 2006 17:29 schreef RayMania het volgende:
[..]
Ja, zo heeft iedereen wel z'n zwakke momenten.
Ajaxiedquote:Op zondag 23 juli 2006 17:37 schreef rival het volgende:
[..]
een moment valt best goed te praten. DAT moment alleen niet! ik vond dirk super, en dat als ajaxied. maar als je zo een kans niet benut, dan ben je simpelweg geen TOPspits!
He, jij moet niet zeuren, jij hangt je posters van Riquelme al niet eens meer aan de muur maar aan 't plafond.quote:Op donderdag 27 juli 2006 02:43 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Ik voel een ruk mee met Babanginea topic aankomen
Doe eens normaal man, men
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |