Waarom niet?quote:Op zondag 23 juli 2006 14:11 schreef Radegast het volgende:
Huntelaar komt nooit in het rijtje Cruyff, Van Basten, Bergkamp.
Omdat hun techniek tot de verbeelding spreken, en die van Huntelaar niet. Zo zijn er heel erg veel hele grote voetballers die zich niet tot die categorie mogen rekenen. Kluivert komt erbij in de buurt, maar had die lijn 4 a 5 jaar geleden door moeten trekken. Helaas...quote:
Ik zie anders behoorlijk wat overeenkomsten tussen Van Basten en Huntelaar.quote:Op zondag 23 juli 2006 17:15 schreef twi het volgende:
[..]
Omdat hun techniek tot de verbeelding spreken, en die van Huntelaar niet. Zo zijn er heel erg veel hele grote voetballers die zich niet tot die categorie mogen rekenen. Kluivert komt erbij in de buurt, maar had die lijn 4 a 5 jaar geleden door moeten trekken. Helaas...
Van Basten had iets genialers, maar inderdaad zou Huntelaar daar nog het meeste op lijken, ook qua type/persoonlijkheid. Maar dan moet 'ie wel een fabelachtige ontwikkeling meemaken de komende 2 jaar, want hij loopt flink achter.quote:Op zondag 23 juli 2006 17:17 schreef cultheld het volgende:
[..]
Ik zie anders behoorlijk wat overeenkomsten tussen Van Basten en Huntelaar.
Ja, zo heeft iedereen wel z'n zwakke momenten.quote:Op zondag 23 juli 2006 17:25 schreef rival het volgende:
voor iedereen die zegt dat kuijt beter is!
Portugal-Nederland, kuijt alleen voor de keeper!
misschien.. misschien niet.... maar we weten allemaal dat hij WEL zou scoren alleen op de keeper tegen portugal!quote:Op donderdag 6 juli 2006 00:24 schreef cultheld het volgende:
[..]
Want Huntelaar had die ballen wél bij de middenlijn opgehaald en persoonlijk naar de 16 gebracht?
een moment valt best goed te praten. DAT moment alleen niet! ik vond dirk super, en dat als ajaxied. maar als je zo een kans niet benut, dan ben je simpelweg geen TOPspits!quote:Op zondag 23 juli 2006 17:29 schreef RayMania het volgende:
[..]
Ja, zo heeft iedereen wel z'n zwakke momenten.
Ajaxiedquote:Op zondag 23 juli 2006 17:37 schreef rival het volgende:
[..]
een moment valt best goed te praten. DAT moment alleen niet! ik vond dirk super, en dat als ajaxied. maar als je zo een kans niet benut, dan ben je simpelweg geen TOPspits!
He, jij moet niet zeuren, jij hangt je posters van Riquelme al niet eens meer aan de muur maar aan 't plafond.quote:Op donderdag 27 juli 2006 02:43 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Ik voel een ruk mee met Babanginea topic aankomen
Doe eens normaal man, men
quote:Op woensdag 9 augustus 2006 08:55 schreef Badabingea het volgende:
Mooi stukje uit de Sportweek:
Heb je ervaring met het aanvoerderschap? Gaat er wel een toekomstige aanvoerder in je schuil?
Huntelaar, zonder aarzelen: "Op den duur wel, ja. In de jeugd bij PSv ben ik al eerder aanvoerder geweest."
En dat ging dan verder dan een muntje opgooien?
Gortdroog: "Ja, je moest het ook weer opvangen."
quote:Op woensdag 9 augustus 2006 08:55 schreef Badabingea het volgende:
Mooi stukje uit de Sportweek:
Heb je ervaring met het aanvoerderschap? Gaat er wel een toekomstige aanvoerder in je schuil?
Huntelaar, zonder aarzelen: "Op den duur wel, ja. In de jeugd bij PSv ben ik al eerder aanvoerder geweest."
En dat ging dan verder dan een muntje opgooien?
Gortdroog: "Ja, je moest het ook weer opvangen."
Ik vind het een mooie fotoquote:Op woensdag 9 augustus 2006 23:38 schreef Beschouw het volgende:
Lijkt potdomme wel een gelovige foto.
quote:"Het lijkt me een heel mooi duel om er weer eens een of twee te maken."
quote:Op woensdag 9 augustus 2006 23:46 schreef cultheld het volgende:
Het Officiële PSV Topic #48 - Want eendracht maakt macht!
Klaas Jan Huntelaar Fantopic
Soms is gelijk krijgen best kut
Ere wie ere toekomt. Cultheld heeft goede ogen.quote:Op woensdag 9 augustus 2006 23:46 schreef cultheld het volgende:
Inderdaad, gelukkig heeft Cultheld geen invloed bij psvquote:Op donderdag 10 augustus 2006 00:27 schreef TIM-846 het volgende:
psv bedankt voor deze spits!
Hij heeft teveel kansen nodig om te scorenquote:Op donderdag 10 augustus 2006 00:40 schreef Flawless2006 het volgende:
Waarom ging hij ook weer niet meer naar Duitsland?![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |