quote:Op zaterdag 22 juli 2006 20:51 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
wow man hij scoorde het 1e doelpunt in het nieuwe stadion
![]()
Zooooooo niet boeient![]()
Het is maar goed dat je in de haven gaat werkenquote:
Ja vinden wij ook.quote:
jongen dat is stoerquote:Op zaterdag 22 juli 2006 20:55 schreef jna het volgende:
[..]
Ja vinden wij ook.
Weet je wat ik ook zo boeiend vond? De lessen Nederlands op school![]()
quote:Op zaterdag 22 juli 2006 20:55 schreef jna het volgende:
[..]
Ja vinden wij ook.
Ik vond er anders geen zak aanquote:Op zaterdag 22 juli 2006 20:55 schreef jna het volgende:
[..]
Ja vinden wij ook.
Is al zeker. Huntelaar is de beste spits van de wereld.quote:Op zondag 23 juli 2006 00:07 schreef koningdavid het volgende:
Hij heeft wel weer even zijn visitekaartje afgegeven.
Cruyff, Van Basten, Bergkamp.... Huntelaar (zou het?)
Dus niet. Hij is goed, niet de beste...quote:Op zondag 23 juli 2006 09:15 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
Is al zeker. Huntelaar is de beste spits van de wereld.
hij heeft wel enigzins potentiaal. Hij heeft alleen niet het hoofd van een vedette, maar je went eraan.quote:Op zondag 23 juli 2006 10:46 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Dus niet. Hij is goed, niet de beste...
klopt dirk is beterquote:Op zondag 23 juli 2006 10:46 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Dus niet. Hij is goed, niet de beste...
En Jefferson is weer een klasse of 2 beterquote:
Ga zelf maar zoeken.quote:Op zondag 23 juli 2006 11:08 schreef ub40_bboy het volgende:
[..]
Laat maar even zien die statistieken.
Lijkt me duidelijk zonder uit te rekenen. Cart_man praat maar wat hopend op reacties.quote:Op zondag 23 juli 2006 11:13 schreef jna het volgende:
Huntelaar:
Totaal 106 76
Kuyt:
Totaal 261 122
Van VI.nl, ga maar fijn uitrekenen iemand.
quote:Op zondag 23 juli 2006 11:13 schreef jna het volgende:
Huntelaar:
Totaal 106 76 0,71698113207547169811320754716981 per wedstrijd.
Kuyt:
Totaal 261 122 0,46743295019157088122605363984674 per wedstrijd.
Van VI.nl, ga maar fijn uitrekenen iemand.
Nee hoor, deed ik niet. Ik ging overigens niet uit van alleen maar doelpunten...quote:Op zondag 23 juli 2006 11:14 schreef ub40_bboy het volgende:
[..]
Lijkt me duidelijk zonder uit te rekenen. Cart_man praat maar wat hopend op reacties.
quote:Op zondag 23 juli 2006 11:17 schreef Erasmusch het volgende:
En nu met assists en zonder de 1e divisie.
voor de gene die dat dalijk gaat zeggen:quote:Ja maar daar zitten de doelpunten van agovv ook bij
Is Feyenoord een topclub dan?quote:Op zondag 23 juli 2006 11:43 schreef RayMania het volgende:
Of zijn doelpunten bij een topclub:
Huntelaar 16 16 1 per wedstrijd.
Kuijt 160 51 0,31875 per wedstrijd.
Kuijt heeft 160 wedstrijden voor FC Utrecht gespeeld, waarin hij 51x scoorde.quote:Op zondag 23 juli 2006 11:48 schreef Erasmusch het volgende:
[..]
Is Feyenoord een topclub dan?
edit: hoe kom je trouwens aan 160 wedstrijden? Hij heeft de laatste 2 seizoenen 51 doelpunten gemaakt.
Utrechtquote:Op zondag 23 juli 2006 11:48 schreef Erasmusch het volgende:
[..]
Is Feyenoord een topclub dan?
edit: hoe kom je trouwens aan 160 wedstrijden? Hij heeft de laatste 2 seizoenen 51 doelpunten gemaakt.
Cruyff en Bergkamp debuteerden op hun 17e bij een topclub, Van Basten zelfs op zijn 16e. Huntelaar was 22 (als ik het goed heb). Daarom ben ik bang dat hij nog niet zo goed als zijn voorgangers gaat worden.quote:Op zondag 23 juli 2006 00:07 schreef koningdavid het volgende:
Hij heeft wel weer even zijn visitekaartje afgegeven.
Cruyff, Van Basten, Bergkamp.... Huntelaar (zou het?)
Hij is completer dan Van Nistelrooy. Bovendien is hij ook nog leergieriger, tegen Arsenal had hij al een prachtig schot met links, hij zal er wel op aan het trainen zijn.quote:Op zondag 23 juli 2006 14:14 schreef twi het volgende:
Inderdaad, daar heeft 'ie de klasse helaas niet voor. Maar niveautje Van Nistelrooij moet lukken
Waarom niet?quote:Op zondag 23 juli 2006 14:11 schreef Radegast het volgende:
Huntelaar komt nooit in het rijtje Cruyff, Van Basten, Bergkamp.
Omdat hun techniek tot de verbeelding spreken, en die van Huntelaar niet. Zo zijn er heel erg veel hele grote voetballers die zich niet tot die categorie mogen rekenen. Kluivert komt erbij in de buurt, maar had die lijn 4 a 5 jaar geleden door moeten trekken. Helaas...quote:
Ik zie anders behoorlijk wat overeenkomsten tussen Van Basten en Huntelaar.quote:Op zondag 23 juli 2006 17:15 schreef twi het volgende:
[..]
Omdat hun techniek tot de verbeelding spreken, en die van Huntelaar niet. Zo zijn er heel erg veel hele grote voetballers die zich niet tot die categorie mogen rekenen. Kluivert komt erbij in de buurt, maar had die lijn 4 a 5 jaar geleden door moeten trekken. Helaas...
Van Basten had iets genialers, maar inderdaad zou Huntelaar daar nog het meeste op lijken, ook qua type/persoonlijkheid. Maar dan moet 'ie wel een fabelachtige ontwikkeling meemaken de komende 2 jaar, want hij loopt flink achter.quote:Op zondag 23 juli 2006 17:17 schreef cultheld het volgende:
[..]
Ik zie anders behoorlijk wat overeenkomsten tussen Van Basten en Huntelaar.
Ja, zo heeft iedereen wel z'n zwakke momenten.quote:Op zondag 23 juli 2006 17:25 schreef rival het volgende:
voor iedereen die zegt dat kuijt beter is!
Portugal-Nederland, kuijt alleen voor de keeper!
misschien.. misschien niet.... maar we weten allemaal dat hij WEL zou scoren alleen op de keeper tegen portugal!quote:Op donderdag 6 juli 2006 00:24 schreef cultheld het volgende:
[..]
Want Huntelaar had die ballen wél bij de middenlijn opgehaald en persoonlijk naar de 16 gebracht?
een moment valt best goed te praten. DAT moment alleen niet! ik vond dirk super, en dat als ajaxied. maar als je zo een kans niet benut, dan ben je simpelweg geen TOPspits!quote:Op zondag 23 juli 2006 17:29 schreef RayMania het volgende:
[..]
Ja, zo heeft iedereen wel z'n zwakke momenten.
Ajaxiedquote:Op zondag 23 juli 2006 17:37 schreef rival het volgende:
[..]
een moment valt best goed te praten. DAT moment alleen niet! ik vond dirk super, en dat als ajaxied. maar als je zo een kans niet benut, dan ben je simpelweg geen TOPspits!
He, jij moet niet zeuren, jij hangt je posters van Riquelme al niet eens meer aan de muur maar aan 't plafond.quote:Op donderdag 27 juli 2006 02:43 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Ik voel een ruk mee met Babanginea topic aankomen
Doe eens normaal man, men
quote:Op woensdag 9 augustus 2006 08:55 schreef Badabingea het volgende:
Mooi stukje uit de Sportweek:
Heb je ervaring met het aanvoerderschap? Gaat er wel een toekomstige aanvoerder in je schuil?
Huntelaar, zonder aarzelen: "Op den duur wel, ja. In de jeugd bij PSv ben ik al eerder aanvoerder geweest."
En dat ging dan verder dan een muntje opgooien?
Gortdroog: "Ja, je moest het ook weer opvangen."
quote:Op woensdag 9 augustus 2006 08:55 schreef Badabingea het volgende:
Mooi stukje uit de Sportweek:
Heb je ervaring met het aanvoerderschap? Gaat er wel een toekomstige aanvoerder in je schuil?
Huntelaar, zonder aarzelen: "Op den duur wel, ja. In de jeugd bij PSv ben ik al eerder aanvoerder geweest."
En dat ging dan verder dan een muntje opgooien?
Gortdroog: "Ja, je moest het ook weer opvangen."
Ik vind het een mooie fotoquote:Op woensdag 9 augustus 2006 23:38 schreef Beschouw het volgende:
Lijkt potdomme wel een gelovige foto.
quote:"Het lijkt me een heel mooi duel om er weer eens een of twee te maken."
quote:Op woensdag 9 augustus 2006 23:46 schreef cultheld het volgende:
Het Officiële PSV Topic #48 - Want eendracht maakt macht!
Klaas Jan Huntelaar Fantopic
Soms is gelijk krijgen best kut
Ere wie ere toekomt. Cultheld heeft goede ogen.quote:Op woensdag 9 augustus 2006 23:46 schreef cultheld het volgende:
Inderdaad, gelukkig heeft Cultheld geen invloed bij psvquote:Op donderdag 10 augustus 2006 00:27 schreef TIM-846 het volgende:
psv bedankt voor deze spits!
Hij heeft teveel kansen nodig om te scorenquote:Op donderdag 10 augustus 2006 00:40 schreef Flawless2006 het volgende:
Waarom ging hij ook weer niet meer naar Duitsland?![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |