abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 30 oktober 2004 @ 20:06:14 #101
95275 Djekko
Wat nou ondertitel
pi_22960661
quote:
Op zaterdag 30 oktober 2004 20:03 schreef PJORourke het volgende:
Hebben jullie Van der Schaaf trouwens nog?
Traint weer net mee de groep mee ja. Komt net terug van een toch wel ernstige enkelblessure.
Amsterdam had het, Eindhoven heeft het en Rotterdam heeft geen flauw benul waar het over gaat
pi_22960679
quote:
Op zaterdag 30 oktober 2004 20:02 schreef Djekko het volgende:

[..]

Van Bommel gaat aan het eind van het seizoen weg, Vogel waarschijnlijk ook (ligt eraan of ie constant blijft spelen). Dat is toch al een aardig gat. Daar mag je best een speler die cultheld noemt voor terug proberen te halen, en dan Takak een kans geven als meer aanvallende van de middenvelders.

Overigens vind ik het idee van cultheld om Song proberen te halen belachelijk. Wat denk je waarom hij op een zijspoor is beland bij Feyenoord? Die gast spreekt noch Engels, noch Nederlands terwijl hij hier al twee jaar is. Ik denk niet dat ie dat bij PSV in één keer wel doet.
't verschil is dat wij Park en Lee hebben, die kunnen hem helpen met integreren en hij ziet Hiddink als god, dus is dan waarschijnlijk wel bereid om Engels of Nederlands te leren. Vergeet niet hoe hij begon bij Feyenoord, hij excelleerde daar.
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
  zaterdag 30 oktober 2004 @ 20:12:27 #103
96190 PJORourke
Beautiful burnout
pi_22960794
quote:
Op zaterdag 30 oktober 2004 20:06 schreef Djekko het volgende:

Traint weer net mee de groep mee ja. Komt net terug van een toch wel ernstige enkelblessure.
Da's pech voor jullie.
What are you going to do to me? You go fuck yourself - I say what I want.
- Oriana Fallaci 1929-2006
pi_22960813
quote:
Op zaterdag 30 oktober 2004 20:12 schreef PJORourke het volgende:

[..]

Da's pech voor jullie.
Wil je hem zo graag huren? 't mag wel...........
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
  zaterdag 30 oktober 2004 @ 20:13:15 #105
95275 Djekko
Wat nou ondertitel
pi_22960814
quote:
Op zaterdag 30 oktober 2004 20:06 schreef cultheld het volgende:

[..]

't verschil is dat wij Park en Lee hebben, die kunnen hem helpen met integreren en hij ziet Hiddink als god, dus is dan waarschijnlijk wel bereid om Engels of Nederlands te leren. Vergeet niet hoe hij begon bij Feyenoord, hij excelleerde daar.
Daar heb je een punt , maar in feite kopen we dan weer gewoon een nieuwe rechtsback. Dan kun je net zo goed Bogelund op links posteren als het moet.
Amsterdam had het, Eindhoven heeft het en Rotterdam heeft geen flauw benul waar het over gaat
pi_22960851
quote:
Op zaterdag 30 oktober 2004 20:13 schreef Djekko het volgende:

[..]

Daar heb je een punt , maar in feite kopen we dan weer gewoon een nieuwe rechtsback. Dan kun je net zo goed Bogelund op links posteren als het moet.
Ja maar Song kan ook als linksback prima uit de voeten En hij is in potentie beter dan Bogelund. Een andere mogelijke speler voor de breedte lijkt me Braafheid Een soort Lamey op de linksback positie.
  zaterdag 30 oktober 2004 @ 20:20:06 #107
93264 Spideyman
"With great power.....
pi_22960971
quote:
Op zaterdag 30 oktober 2004 19:41 schreef cultheld het volgende:

[..]

Dat zeg jij, ik denk dat 't tijd wordt voor dit PSV om de ploeg naar een hoger niveau te tillen. We hebben nu de financiële middelen er voor en de spelers die ik op 't oog heb zijn nu nog haalbaar, straks niet meer. Als stand-in voor Lee zou ik voor Braafheid of Song (die kan ook linksback en zit bij Feyenoord nu op een zij spoor) gaan. Wat is er mis met het proberen te halen van Tainio, Né, Väyrinen, Barreto en Yildirim? Ze lukken uiteraard niet alle vijf, maar stel dat je er twee van weet binnen te halen. Dan heb je twee topspelers bij je selectie, wel ff wat anders dan Fehér en Sibon. Als we in de CL ver willen komen moeten er zeker twee van zulke spelers komen.
Voor na het vertrek van Van Bommel zou ik voor een 4-1-2-1-2 systeem gaan, met als backs Ooijer en Lee, centraal in de verdediging Alex en Bouma, centraal verdedigend op het middenveld Cocu, met z'n tweeën op 't middenveld bijv. Tainio en Né, achter de spitsen Park en in de spits Farfán en Vonlanthen. Als dat op elkaar ingespeeld zou raken, staat er echt een goed team, ook voor de toekomst, want Cocu kan niet lang meer mee.
Park achter de spitsen is geen goed idee, dat hebben we tegen Utrecht kunnen zien. Mooi rechtsvoor laten voetballen, dat doet ie perfect. Dat is de plaats waar Yildirim ook speelt, stel dat je hem aantrekt dan zit er een van de twee op de bank. Dat verdient geen van twee.

Taino en Né ken ik niet goed genoeg, Vayrinen vind ik niet goed genoeg.
..... comes great responsibility"
--==Forza PSV==-- --==Forza Nilis==--
I Shot Her Above The Kneecap, She Can Still Walk - Jack Bauer
  zaterdag 30 oktober 2004 @ 20:26:03 #108
96190 PJORourke
Beautiful burnout
pi_22961093
quote:
Op zaterdag 30 oktober 2004 20:13 schreef cultheld het volgende:
Wil je hem zo graag huren? 't mag wel...........
Als Hiddink hem maar opstelt, dan ben ik al lang tevreden...
What are you going to do to me? You go fuck yourself - I say what I want.
- Oriana Fallaci 1929-2006
pi_22961154
quote:
Op zaterdag 30 oktober 2004 20:20 schreef Spideyman het volgende:

[..]

Park achter de spitsen is geen goed idee, dat hebben we tegen Utrecht kunnen zien. Mooi rechtsvoor laten voetballen, dat doet ie perfect. Dat is de plaats waar Yildirim ook speelt, stel dat je hem aantrekt dan zit er een van de twee op de bank. Dat verdient geen van twee.

Taino en Né ken ik niet goed genoeg, Vayrinen vind ik niet goed genoeg.
Väyrinen is echt heel goed hoor, vooral als ie PSV materiaal om zich heen heeft kan 't een superspeler worden Jij zegt dat geen van twee het verdient om op de bank te zitten, maar PSV moet toch streven naar een hoger niveau, lijkt me. Bij clubs als Juventus, Inter enz. is 't niet anders en ik weet wel dat we ons er niet mee kunnen vergelijken maar we moeten wel naar zoveel mogelijk succes streven lijkt me. Marco Né is de wekelijkse uitblinker van Beveren en staat niet voor niets in de belangstelling van Arsenal. Tainio is de beste middenvelder van Auxerre en bijna transfervrij Ik zou zeggen: Hiddink, give it a try
  zaterdag 30 oktober 2004 @ 21:27:06 #110
93264 Spideyman
"With great power.....
pi_22962280
quote:
Op zaterdag 30 oktober 2004 20:29 schreef cultheld het volgende:

[..]
Maar wat heeft PSV nu nodig? Laten we dat eerst eens op een rijtje zetten.

moet vervangen worden

Per direct: Stand-in linksbackpositie
Voor volgend seizoen: Vervanger Van Bommel
Voor over 2 seizoenen: Vervanger Cocu

PSV heeft al een selectie heeft van meer dan 30 spelers, als je nu nieuwe aankopen doet worden dat er veel teveel. Fehér, Sibon (net aangekocht), Van der Schaaf en Smit zijn de mindere spelers in de selectie en kunnen misschien verkocht worden, dan heb je ruimte voor nieuwe aankopen. (en dan hebben we Affelay, Bakkal en Takak ook nog).
pi_22965090
een beetje tvp
pi_22965771
quote:
Op zaterdag 30 oktober 2004 21:27 schreef Spideyman het volgende:

[..]

Maar wat heeft PSV nu nodig? Laten we dat eerst eens op een rijtje zetten.

moet vervangen worden

Per direct: Stand-in linksbackpositie
Voor volgend seizoen: Vervanger Van Bommel
Voor over 2 seizoenen: Vervanger Cocu

PSV heeft al een selectie heeft van meer dan 30 spelers, als je nu nieuwe aankopen doet worden dat er veel teveel. Fehér, Sibon (net aangekocht), Van der Schaaf en Smit zijn de mindere spelers in de selectie en kunnen misschien verkocht worden, dan heb je ruimte voor nieuwe aankopen. (en dan hebben we Affelay, Bakkal en Takak ook nog).
Dit is dan ook exact wat ik zou willen: Van der Schaaf dumpen, Sibon dumpen, Fehér dumpen, Addo dumpen, Smit dumpen, Bogelund dumpen, Takak terug halen.

Oké nu zijn die spelers weg, hoe vangen we dat op?

Addo: Van Buyten of Vandenborre proberen te halen
Fehér (de gedoodverfde opvolger van Van Bommel): Tainio
Sibon: Janssen naar het eerste halen
Bogelund: Song halen
Van der Schaaf: Marco Né
Smit: Arsenal middenvelder zien te huren
pi_22965803
quote:
Op zaterdag 30 oktober 2004 23:30 schreef ASSpirine het volgende:
een beetje tvp
Dit ook eigenlijk .
Als het niet wil branden moet je beter stoken.
  zondag 31 oktober 2004 @ 00:29:17 #114
93264 Spideyman
"With great power.....
pi_22966234
quote:
Op zondag 31 oktober 2004 00:05 schreef cultheld het volgende:

[..]

Dit is dan ook exact wat ik zou willen: Van der Schaaf dumpen, Sibon dumpen, Fehér dumpen, Addo dumpen, Smit dumpen, Bogelund dumpen, Takak terug halen.

Oké nu zijn die spelers weg, hoe vangen we dat op?

Addo: Van Buyten of Vandenborre proberen te halen
Fehér (de gedoodverfde opvolger van Van Bommel): Tainio
Sibon: Janssen naar het eerste halen
Bogelund: Song halen
Van der Schaaf: Marco Né
Smit: Arsenal middenvelder zien te huren
Zou nog niet eens een slechte oplossing zijn, aangezien het hier niet om peperdure spelers gaat. Toch spreekt het niet van een goed beleid als je begin dit seizoen Addo, Sibon en Fehér vastlegd en aan het eind van het seizoen verkoopt. Of misschien ook wel.... ik ben er nog niet over uit. Het heeft natuurlijk ook zo z'n doorwerking in de groep, je hoeft maar een mindere periode bij PSV te hebben en je wordt er uitgeknikkerd denken ze dan. Zo bouw je geen teamspirit op.

Song is trouwens een rechtsback, daar hebben we er al genoeg van. Voor linksachter/ linkscentraal achter is het misschien een optie om jeugdspeler Wuytens naar het eerste te laten promoveren.

Persoonlijk zie ik trouwens Landzaat het liefst als vervanger van Held van Bommel.
pi_22966327
Spidey, Song kan zowel links- als rechtsback spelen Hij is geen 'valse linksback' hij is daar net zo goed als rechts. Addo speelt al langer bij PSV en heeft 't nooit kunnen brengen PSV moet naar een hoger niveau en daar moet onze Guus maar eens aan meewerken
  Moderator / Redactie Sport / Weblog zondag 31 oktober 2004 @ 10:05:41 #116
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_22970069
Song die heeft bewezen bij feijenoord dat hij de druk niet aankan.
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
  zondag 31 oktober 2004 @ 11:52:12 #117
93264 Spideyman
"With great power.....
pi_22971645
quote:
Op zondag 31 oktober 2004 10:05 schreef rubbereend het volgende:
Song die heeft bewezen bij feijenoord dat hij de druk niet aankan.
Misschien dat de koreanen bij PSV hem wat meer kunnen laten integreren. En hij zou dan worden aangetrokken als tweede man achter Lee, dus hij speelt ook niet elke wedstrijd.

Maar over het algemeen heb ik ook geen goed gevoel bij hem.
pi_22976014
goede zaak voor PSV
zelfs met een gelijkspel slaan we een grotere kloof
wat zijn we toch goed
pi_22976550
Zo 7 /11 /2004 14:30 competitie: FC Den Bosch - PSV
Za 13 /11 /2004 19:30 competitie: PSV - Willem II
Zo 21 /11 /2004 12:30 competitie: Vitesse - PSV
Za 27 /11 /2004 19:30 competitie: PSV - FC Twente
Za 4 /12 /2004 19:30 competitie: De Graafschap - PSV
Zo 12 /12 /2004 12:30 competitie: Feyenoord - PSV
Za 18 /12 /2004 19:30 competitie: PSV - Roda JC

Serieus gezien zie ik PSV nog slechts punten verliezen in Rotterdam en misschien in Arnhem dus met een punt of 6,8 de winterstop in gaan behoort zeker tot de mogelijkheden.

En dan geeft PSV echt niet meer de titel weg zeker ook omdat je nu door de nieuwe CL-format nog maar 2 of hooguit 4 wedstrijden extra speelt.
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
  Moderator / Redactie Sport / Weblog zondag 31 oktober 2004 @ 15:49:14 #120
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_22976689
quote:
Op zondag 31 oktober 2004 11:52 schreef Spideyman het volgende:

[..]

Misschien dat de koreanen bij PSV hem wat meer kunnen laten integreren. En hij zou dan worden aangetrokken als tweede man achter Lee, dus hij speelt ook niet elke wedstrijd.

Maar over het algemeen heb ik ook geen goed gevoel bij hem.
zelden dus Lee is volgens mij altijd fit niet te geloven zeg die gozer speelt altijd Maar k vind dat er veel betere opties zijn dan Song
quote:
Op zondag 31 oktober 2004 15:43 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Zo 7 /11 /2004 14:30 competitie: FC Den Bosch - PSV
Za 13 /11 /2004 19:30 competitie: PSV - Willem II
Zo 21 /11 /2004 12:30 competitie: Vitesse - PSV
Za 27 /11 /2004 19:30 competitie: PSV - FC Twente
Za 4 /12 /2004 19:30 competitie: De Graafschap - PSV
Zo 12 /12 /2004 12:30 competitie: Feyenoord - PSV
Za 18 /12 /2004 19:30 competitie: PSV - Roda JC

Serieus gezien zie ik PSV nog slechts punten verliezen in Rotterdam en misschien in Arnhem dus met een punt of 6,8 de winterstop in gaan behoort zeker tot de mogelijkheden.

En dan geeft PSV echt niet meer de titel weg zeker ook omdat je nu door de nieuwe CL-format nog maar 2 of hooguit 4 wedstrijden extra speelt.
bij Vitesse mag je geen punten laten liggen. Die ploeg moet PSV gewoon aankunnen. Alleen in Rotterdam mogen punten verloren worden!
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
  zondag 31 oktober 2004 @ 15:53:31 #121
11102 knep
Mountainfreak
pi_22976803
Dinsdag verslaan we Rosenborg hopen op een mooi sfeertje in het stadion,
aan mij zal het niet liggen .
pi_22976855
quote:
Op zondag 31 oktober 2004 15:53 schreef knep het volgende:
Dinsdag verslaan we Rosenborg hopen op een mooi sfeertje in het stadion, aan mij zal het niet liggen .
Daar houd ik je aan!
Keep the faith!!
  zondag 31 oktober 2004 @ 16:00:06 #123
11102 knep
Mountainfreak
pi_22976947
quote:
Op zondag 31 oktober 2004 15:55 schreef lookinforyou het volgende:

[..]

Daar houd ik je aan!
pi_22977031
Song die back kan spelen? Song is een middenvelder. Die heeft PSV genoeg.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
  zondag 31 oktober 2004 @ 16:14:53 #125
93264 Spideyman
"With great power.....
pi_22977254
quote:
Op zondag 31 oktober 2004 16:03 schreef methodmich het volgende:
Song die back kan spelen? Song is een middenvelder. Die heeft PSV genoeg.
Cultheld zei dat ie zowel als links als rechtsback goed uit de voeten kan.

Wie heb er nou gelijk?
pi_22977372
Wat speelde Zuid-Korea ook al weer op het WK? 3-5-2, met Song als lateraal op rechts.

Bij Feyenoord speelde hij zijn beste duels als hij voor Emerton mocht spelen of veel met hem mocht wisselen. Als pure back valt ie door de mand.
www.thuisuiteten.nl
pi_22977438
quote:
Op zondag 31 oktober 2004 16:20 schreef methodmich het volgende:
Wat speelde Zuid-Korea ook al weer op het WK? 3-5-2, met Song als lateraal op rechts.

Bij Feyenoord speelde hij zijn beste duels als hij voor Emerton mocht spelen of veel met hem mocht wisselen. Als pure back valt ie door de mand.
Ik doel dan ook op backs die 1 linie voor de cv's staan he
pi_22977601
Die heeft PSV toch niet, dus waarom moet die komen dan?
www.thuisuiteten.nl
  zondag 31 oktober 2004 @ 16:44:11 #129
93264 Spideyman
"With great power.....
pi_22977908
quote:
Op zondag 31 oktober 2004 16:29 schreef methodmich het volgende:
Die heeft PSV toch niet, dus waarom moet die komen dan?
We zijn op zoek naar een stand-in voor Lee, een linksback dus die er geen probleem mee heeft om als tweede man achter Lee naar PSV te komen. Nog leuke ideeen?
pi_22977931
Dan zou ik gelijk een betere linksback kopen dan Lee en Lee reserve maken.
www.thuisuiteten.nl
  zondag 31 oktober 2004 @ 16:50:40 #131
93264 Spideyman
"With great power.....
pi_22978029
quote:
Op zondag 31 oktober 2004 16:45 schreef methodmich het volgende:
Dan zou ik gelijk een betere linksback kopen dan Lee en Lee reserve maken.
Ook een optie. Lee heeft echter langzaam waardering opgebouwd onder het Eindhovens publiek en ook Hiddink is steeds blijer met hem. Met de wedstrijd tegen Ajax voor Lee als hoogtepunt natuurlijk. Gek genoeg is hij min of meer een publiekslieveling, een soort cultheld if you will.
  zondag 31 oktober 2004 @ 16:52:09 #132
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_22978060
Nou, je kunt zeggen wat je wilt, maar cultheld is alles behalve een publiekslieveling...
pi_22978132
Olivier Deschacht is wel wat voor PSV
www.thuisuiteten.nl
  zondag 31 oktober 2004 @ 16:59:05 #134
93264 Spideyman
"With great power.....
pi_22978208
quote:
Op zondag 31 oktober 2004 16:52 schreef twi het volgende:
Nou, je kunt zeggen wat je wilt, maar cultheld is alles behalve een publiekslieveling...
hehe, lokaal gezien ligt dat anders he

wat ik nooit heb durven te vragen trouwens, die avatar van jou, waar komt die vandaan? ik heb volgens mij een keer toen ik wat jonger was een gallerie gezien met veschillende schilderijen die dezelfde stijl hadden als jouw avatar.

* Spideyman is benieuwd.....
pi_22978214
Wat denken jullie van Braafheid dan?
  zondag 31 oktober 2004 @ 17:00:08 #136
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_22978228
quote:
Op zondag 31 oktober 2004 16:59 schreef Spideyman het volgende:

[..]

hehe, lokaal gezien ligt dat anders he

Dus eigenlijk is hij iemand die zich anders voor doet?
NAAR HET ANDERE FORUM!
  zondag 31 oktober 2004 @ 17:00:44 #137
95275 Djekko
Wat nou ondertitel
pi_22978243
quote:
Op zondag 31 oktober 2004 16:59 schreef cultheld het volgende:
Wat denken jullie van Braafheid dan?
Leuke voetballer voor Utrecht, verder nog nooit echt opgevallen.
pi_22978266
quote:
Op zondag 31 oktober 2004 17:00 schreef Djekko het volgende:

[..]

Leuke voetballer voor Utrecht, verder nog nooit echt opgevallen.
Hij doet 't niet slecht de laatste tijd, zou een goedkope en bekwame stand-in voor Lee zijn
pi_22978276
Ik vind 't trouwens belachelijk dat we Huntelaar hebben verruild voor Sibon. 't is bijna een Van Persie actie van Feyenoord
  zondag 31 oktober 2004 @ 17:04:13 #140
93264 Spideyman
"With great power.....
pi_22978314
quote:
Op zondag 31 oktober 2004 17:00 schreef DutchGooner het volgende:

[..]

Dus eigenlijk is hij iemand die zich anders voor doet?
ik bedoelde meer de term cultheld, niet de user cultheld.

Maar doen wij ons niet allen voor als iemand anders met onze nicks? Veilig achter de computer..... Hanneke Groenteman zou het niks vinden.
  zondag 31 oktober 2004 @ 17:05:10 #141
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_22978334
quote:
Op zondag 31 oktober 2004 17:04 schreef Spideyman het volgende:

[..]

Op die manier
quote:
Maar doen wij ons niet allen voor als iemand anders met onze nicks? Veilig achter de computer..... Hanneke Groenteman zou het niks vinden.
Jij kent SCH dus niet?
NAAR HET ANDERE FORUM!
  zondag 31 oktober 2004 @ 17:06:17 #142
93264 Spideyman
"With great power.....
pi_22978354
quote:
Op zondag 31 oktober 2004 17:05 schreef DutchGooner het volgende:

Jij kent SCH dus niet?
ik weet alleen dat hij tot twee minderheden behoord, leg uit?
pi_22978355
quote:
Op zondag 31 oktober 2004 17:04 schreef Spideyman het volgende:

[..]

Ik praat in 't dagelijks leven niet anders over voetbal moet ik zeggen Maar ja, dat kan gewoon zonder problemen, heb ook kakkerlakken en joden als vrienden
  zondag 31 oktober 2004 @ 17:07:49 #144
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_22978383
quote:
Op zondag 31 oktober 2004 17:06 schreef Spideyman het volgende:

[..]

ik weet alleen dat hij tot twee minderheden behoord, leg uit?
Volgens mij tot 3 minderheden.

Als je hem ontmoet weet je wat ik bedoel
NAAR HET ANDERE FORUM!
pi_22978415
quote:
Op zondag 31 oktober 2004 17:07 schreef DutchGooner het volgende:

[..]

Volgens mij tot 3 minderheden.

Als je hem ontmoet weet je wat ik bedoel
Homo, Fries en niet voor Ajax?
  zondag 31 oktober 2004 @ 17:09:51 #146
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_22978428
quote:
Op zondag 31 oktober 2004 17:08 schreef cultheld het volgende:

[..]

Homo, Fries en niet voor Ajax?
Zoiets jah,bedoelde eik voetbalsupporter
NAAR HET ANDERE FORUM!
pi_22978522
  zondag 31 oktober 2004 @ 17:33:47 #148
93264 Spideyman
"With great power.....
pi_22978836
quote:
Op zondag 31 oktober 2004 17:15 schreef cultheld het volgende:
http://psv.netwerk.to/nie(...)0bod%20van%20PSV.php
En het geruchtencircus kan weer op gang komen. Korte samenvatting: De zaakwaarnemer an Robinho zegt dat PSV tot nu toe als enige een bod op Robinho heeft gedaan en dat zowel de club als speler nog niet met dat bod akkoord gaan.
pi_22978883
Niet dat ik er nu meer in geloof of zo, ik ga binnenkort denk ik serieus mailen (vanaf verschillende adressen ) naar PSV notabelen met een lijstje van namen
pi_22978927
Oh god, nu gaat het echt fout...
www.thuisuiteten.nl
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')