quote:Op woensdag 16 augustus 2006 22:44 schreef Rekkie het volgende:
Machtige voetballer hoor.....
Jij hebt een andere wedstrijd gezien?quote:Op woensdag 16 augustus 2006 22:43 schreef Erwtensoep het volgende:
Drie keer scoren bij je debuut en 2 assists. Niet normaal.
Ik heb dezelfde gezienquote:Op woensdag 16 augustus 2006 22:45 schreef RayMania het volgende:
[..]
Jij hebt een andere wedstrijd gezien?
Yep... hij moet nog veel leren bij Ajax.quote:Op woensdag 16 augustus 2006 22:57 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Wat een middelmatige voetballer zeg![]()
jij bent onverbeterlijkquote:Op woensdag 16 augustus 2006 22:57 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Wat een middelmatige voetballer zeg![]()
Kan er ook niks anders van maken. Knap hoor!quote:Op woensdag 16 augustus 2006 23:07 schreef BliksemSchigt het volgende:
Wat een held2 goals, 2 assists.
Weet iemand of er ook een samenvatting is op NLD1? Hoop nog ergens op het internet de goals te zien...quote:
met zijn leeftijd kunnen we nog wel tot 3 WK's toe winnen.quote:Op woensdag 16 augustus 2006 23:48 schreef tong80 het volgende:
Steeds erger dat ie niet op het WK was
quote:Op woensdag 16 augustus 2006 23:19 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
Kan er ook niks anders van maken. Knap hoor!
Ik kan er echt niet mee zitten.quote:Op woensdag 16 augustus 2006 23:48 schreef tong80 het volgende:
Steeds erger dat ie niet op het WK was
Hij kan zijn been wel breken morgenquote:Op woensdag 16 augustus 2006 23:50 schreef -Wolf- het volgende:
[..]
met zijn leeftijd kunnen we nog wel tot 3 WK's toe winnen.
Huiliequote:Op maandag 26 juni 2006 09:40 schreef SCH het volgende:
Oh een fantopic voor Klaas-Jan van al die Ajacieden die hem laten vallen als een baksteen als hij de eerste 6 wedstrijden niet scoort en vervolgens geblesseerd raakt
Diezelfde homo die zei dat Huntelaar zijn been mocht breken toen hij naar Ajax ging.quote:Op donderdag 17 augustus 2006 00:00 schreef devv05 het volgende:
[..]
Huilie
Maarja je moet toch wat verzinnen nu KJH niet hopeloos gefaald heeft en je eigenlijk gewoon keihard voor lul staat met je uitspraken.
Gebrek aan ervaringquote:Op donderdag 10 augustus 2006 00:40 schreef Flawless2006 het volgende:
Waarom ging hij ook weer niet meer naar Duitsland?![]()
ja, dat heeft ie vorig seizoen ook niet gedaan hequote:Op donderdag 17 augustus 2006 08:50 schreef SCH het volgende:
Huntelaar moet zich eerst maar eens een heel seizoen bewijzen
Zelfvertrouwen is goed, maar men moet altijd kijken dat je daardoor niet naast je schoenen gaat lopen. Dat kan hij, nu, nog niet maken.quote:Op donderdag 17 augustus 2006 08:57 schreef -Schorpioen- het volgende:
Weer met verbazing gekeken.....hoe flikt die gozer dat toch !!!
En voor de wedstrijd ook gewoon zeggen dat je gaat scoren. Net als voor de wedstrijd tegen Kopehagen. Daar zei ie ook gewoon droog, "Ik schiet er vandaag 2 in" .
Een appel en een eiquote:Op donderdag 17 augustus 2006 09:05 schreef gitaarsnaar het volgende:
Wat zou Huntelaar nu waard zijn?
Ik ken er nog 1quote:Op donderdag 17 augustus 2006 01:59 schreef Gelderland het volgende:
wat een geweldenaar....![]()
hij had gewoon mee moeten gaan naar Duitsland, daar ben ik nóg kwaad over , dat v. Basten dat niet gedaan heeft
met hem waren we zeker verder gekomen
Wat ben jij zielig bezig zeg.quote:
Meer dan 18 miljoen i.i.g.........................quote:
Het dubbelequote:Op donderdag 17 augustus 2006 13:22 schreef M.A.R.S. het volgende:
[..]
Meer dan 18 miljoen i.i.g.........................
Joh... moet je eens zien wat Ajax-"fans" in het feyenoord-topic doen.quote:Op donderdag 17 augustus 2006 13:20 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
Wat ben jij zielig bezig zeg.
Ik ben Feyenoorder en óók fan van Huntelaar. Vind het dus gewoon zielig om iemand van een andere club het plezier niet te gunnen. Als je nou één keer iets post van "hij is stom en heeft konijnentanden" à la, maar om elke thread te vullen met sneue opmerkingen, kom op zeg.quote:Op donderdag 17 augustus 2006 13:29 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Joh... moet je eens zien wat Ajax-"fans" in het feyenoord-topic doen.
Dat hou je toch...
Eensch... maar daar moet je gewoon over heen lezen en vooral geen aandacht aan besteden.quote:Op donderdag 17 augustus 2006 13:36 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
Ik ben Feyenoorder en óók fan van Huntelaar. Vind het dus gewoon zielig om iemand van een andere club het plezier niet te gunnen. Als je nou één keer iets post van "hij is stom en heeft konijnentanden" à la, maar om elke thread te vullen met sneue opmerkingen, kom op zeg.![]()
quote:Op donderdag 17 augustus 2006 09:13 schreef DieLange78 het volgende:
Niemand weet waar ik de doelpunten kan bekijken?
quote:Op donderdag 17 augustus 2006 13:29 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Joh... moet je eens zien wat Ajax-"fans" in het feyenoord-topic doen.
Dat hou je toch...
Op een gegeven moment zegt die commentator, bij het 2e goal van Huntelaar, dat ie op Edwin van der Sar af gaat.quote:Op donderdag 17 augustus 2006 14:18 schreef twi het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=r-cl64Um3ZU
Al was het niet het B-elftal, dan ben ik ervan overtuigd dat ze ook wel hadden gewonnen. Wat speelde Huntelaar gister weer geweldig.quote:Op donderdag 17 augustus 2006 09:47 schreef Ingridh007 het volgende:
The Hunter
Sowieso was Nederland goed bezig, tegen dat B elftal van de Ieren dan
Inderdaad, wtf zeg.. Amerikanen weer. Die vent moet ook eens nodig naar een Britse uitzending van een Chelsea-pot kijken om een fatsoenlijke Engelse uitspraak van 'Arjen Robben' te horen. Damn, wat gaar.quote:Op donderdag 17 augustus 2006 17:41 schreef Ronaldsen het volgende:
[..]
Op een gegeven moment zegt die commentator, bij het 2e goal van Huntelaar, dat ie op Edwin van der Sar af gaat.
Of heb ik niet goed geluisterd?
2 op 1 bedoel je.quote:Op donderdag 17 augustus 2006 18:09 schreef michiel_merk het volgende:
hans kraai jr vroeg voor de wedstrijd 'wat weet jij van faas wilkes' waarop hij antwoorde 'hij scoorde 1 op 1 maar ik ga 1 op 2 spelen' en hij blufte niet![]()
Jup. Amerikanenquote:Op donderdag 17 augustus 2006 17:41 schreef Ronaldsen het volgende:
[..]
Op een gegeven moment zegt die commentator, bij het 2e goal van Huntelaar, dat ie op Edwin van der Sar af gaat.
Of heb ik niet goed geluisterd?
Wat was nummer twee dan?quote:Op donderdag 17 augustus 2006 18:12 schreef Nashje het volgende:
2 assists.
Dat hakje was echt subliemquote:Op donderdag 17 augustus 2006 19:39 schreef devv05 het volgende:
[..]
Hakje op Robben en de prachtige pass op van Persie.
Ah, die pass heb ik dan gemist. Oké, des te beter.quote:Op donderdag 17 augustus 2006 19:39 schreef devv05 het volgende:
[..]
Hakje op Robben en de prachtige pass op van Persie.
eensquote:Op donderdag 17 augustus 2006 22:24 schreef spurs het volgende:
Huntelaar is op dit moment gewoon de beste Nederlandse spits en dat was hij ook al voor het WK, was ook onbegrijpelijk dat van Basten hem niet mee nam.
Precies, hij kon bij PSV in het 2e spelen, maar hij ging naar AGOVV om te voetballen. Die blijft nog wel evenquote:Op donderdag 17 augustus 2006 23:32 schreef patrickt37 het volgende:
KJH is een hele slimme nuchtere jongen, die heel zijn carriere al heeft uitgestippeld.
Ik denk dat hij blijft voetballen bij Ajax tot na de EK. Daarna gaat hij voor een mega salaris naar het buitenland.
hij ging toch naar de Graafschap en dáárna (omdatie weg mocht/moest bij de Graafschap) naar AGOVVquote:Op donderdag 17 augustus 2006 23:35 schreef VoreG het volgende:
[..]
Precies, hij kon bij PSV in het 2e spelen, maar hij ging naar AGOVV om te voetballen. Die blijft nog wel even
Was toch door psv geleent aan de Graafschap en daarna kon hij terug? Dat dacht ik tenminste.quote:Op donderdag 17 augustus 2006 23:40 schreef Gelderland het volgende:
[..]
hij ging toch naar de Graafschap en dáárna (omdatie weg mocht/moest bij de Graafschap) naar AGOVV![]()
nja iig isie de laatste jaren pas goed.. hij moet 't ook niet van alleen talent (ála vd Vaart bijv.) hebben, maar vooral van ontwikkeling....(groei)
Hangt ervan af wat je onder "even" verstaatquote:Op donderdag 17 augustus 2006 23:35 schreef VoreG het volgende:
[..]
Precies, hij kon bij PSV in het 2e spelen, maar hij ging naar AGOVV om te voetballen. Die blijft nog wel even
wat zegt z'n broertje ervanquote:Op donderdag 17 augustus 2006 23:45 schreef cultheld het volgende:
[..]
Hangt ervan af wat je onder "even" verstaat.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |