Dan ineens welquote:Op maandag 26 juni 2006 18:10 schreef Erwtensoep het volgende:
Nee want ik vind het een totaal onzinnige discussie
En de discussie of Huntelaar mee moest naar het WK is wel zinvolquote:Op maandag 26 juni 2006 18:11 schreef Erwtensoep het volgende:
?
quote:Op maandag 26 juni 2006 18:02 schreef -Wolf- het volgende:
Babel heb ik dus nooit afgeschreven. Wat een hoop onzin kraam jij uit zeg.
Dat is je goed recht, dan praat je toch niet mee, even goede vrienden, snertje van mequote:Op maandag 26 juni 2006 18:10 schreef Erwtensoep het volgende:
Nee want ik vind het een totaal onzinnige discussie
Nee, niet hier neequote:Op maandag 26 juni 2006 18:14 schreef Erwtensoep het volgende:
Heb ik geen woord over gerept in dit topic
quote:Op maandag 26 juni 2006 11:06 schreef Mwanatabu het volgende:
Straks begint het seizoen weer, en dan gaat deze Feyenoord(st)er lekker genieten van mooie goaltjes, behalve astie-t tegen Feyenoord doet
Ik help het je hopen maar ik geloof daar dus niet zo in. Spelers zijn over het algemeen zo goed als hun laatste 2 of 3 wedstrijden. Als het Ajax tegen zit en Huntelaar 2 x een pingel mist, nog wat kansen niet maakt en Ajax tegen Sinterklaas op de 8e plek staat en niet door voorronde CL komt, dan denk ik niet dat de Ajax-supporters nog steeds teren op die momenten van afgelopen seizoen.quote:Op maandag 26 juni 2006 18:17 schreef Suijk het volgende:
Ik denk dat KJH toch op een wat hoger niveau zit en dat hij zijn goaltjes wel zal blijven meepakken. Als nou de rest van het team ook eens ging draaien, dat niet alles van hem afhangt, dan mag hij best eens een keer droogstaan. Maar volgens mij vergeten de Ajax-supporters niet dat hij zo ongeveer in zijn eentje Ajax naar de CL playoffs en de beker heeft geschoten.
Dat is bij elke club zo. Je kan niet eeuwig blijven teren op prestaties uit het verleden. Als hij een paar kansen mist oké. Maar als hij een seizoen lang alle kansen mist die hij krijgt vind ik het terecht.quote:Op maandag 26 juni 2006 19:33 schreef SCH het volgende:
[..]
Ik help het je hopen maar ik geloof daar dus niet zo in. Spelers zijn over het algemeen zo goed als hun laatste 2 of 3 wedstrijden. Als het Ajax tegen zit en Huntelaar 2 x een pingel mist, nog wat kansen niet maakt en Ajax tegen Sinterklaas op de 8e plek staat en niet door voorronde CL komt, dan denk ik niet dat de Ajax-supporters nog steeds teren op die momenten van afgelopen seizoen.
Dan is het: Huntelaar eruit, ole, ole.
Nee hoor. Ik niet, ik geef alle spelers kansen, en als ze hun dag niet hebben. Dat kan gebeuren.quote:Op maandag 26 juni 2006 19:33 schreef SCH het volgende:
[..]
Ik help het je hopen maar ik geloof daar dus niet zo in. Spelers zijn over het algemeen zo goed als hun laatste 2 of 3 wedstrijden. Als het Ajax tegen zit en Huntelaar 2 x een pingel mist, nog wat kansen niet maakt en Ajax tegen Sinterklaas op de 8e plek staat en niet door voorronde CL komt, dan denk ik niet dat de Ajax-supporters nog steeds teren op die momenten van afgelopen seizoen.
Dan is het: Huntelaar eruit, ole, ole.
Welke mensenquote:Op woensdag 28 juni 2006 23:36 schreef -Wolf- het volgende:
Mensen, ophouden met die flauwekul... Huntelaar gaat echt niet weg.
Nog even.quote:Op vrijdag 30 juni 2006 13:24 schreef mennoeminem het volgende:
Huntelaar blijft ....
Die oefenpotjes moeten natuurlijk wel gewonnen wordenquote:Op vrijdag 30 juni 2006 13:42 schreef Erasmusch het volgende:
Da's handig, zo in de zomerstop
Wat een grap!quote:Op vrijdag 30 juni 2006 14:05 schreef Pritt het volgende:
Mijn moeder hoorde van de bakker dat Feyenoord geitresseerd is in Huntelaar.
Patrick Paauwe en Chris Gyan zouden mogelijk als ruilmiddel gebruikt worden.
Tuurlijk wil Feyenoord Huntelaar, maar de grote vraag luidt: Wil Huntelaar naar Feyenoordquote:Op vrijdag 30 juni 2006 14:08 schreef Erasmusch het volgende:
Dan is je bakker slecht geinformeerd, Gyan en Paauwe zouden het niet eens overwegen naar ajax te verkassen
quote:Op vrijdag 30 juni 2006 14:05 schreef Pritt het volgende:
Mijn moeder hoorde van de bakker dat Feyenoord geitresseerd is in Huntelaar.
Patrick Paauwe en Chris Gyan zouden mogelijk als ruilmiddel gebruikt worden.
quote:Op dinsdag 4 juli 2006 10:34 schreef Pritt het volgende:
Huntelaar zag er gewoon goed uit in het nieuwe Ajax-shirt.
Want Huntelaar had die ballen wél bij de middenlijn opgehaald en persoonlijk naar de 16 gebracht?quote:Op donderdag 6 juli 2006 00:23 schreef tong80 het volgende:
Over 3 maanden vragen we ons massaal af wat van Basten bezielde hem niet te selecteren.
Jaquote:Op donderdag 6 juli 2006 00:24 schreef cultheld het volgende:
[..]
Want Huntelaar had die ballen wél bij de middenlijn opgehaald en persoonlijk naar de 16 gebracht?
Ik ook!quote:Op maandag 26 juni 2006 00:13 schreef -Wolf- het volgende:
[..]
ik ga heerlijk genieten van Klaas-Jan komend seizoen.
Ze vinden hem wel goed, maar durven het niet toe te geven.quote:Op maandag 10 juli 2006 12:59 schreef Erwtensoep het volgende:
En de Ajax-haters gaan zich weer doodergeren![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |