Idd, ik moet je gelijk geven.quote:Op zondag 11 juni 2006 17:24 schreef -Wolf- het volgende:
[..]
Hetzelfde waar Huntelaar last van heeft als hij niet weet te scoren.
Sneijder en Matthijsen mij vandaag ook niet. Hadden Aissati en Luirink dan ook maar mee gemoeten?quote:Op zondag 11 juni 2006 17:16 schreef Urquhart het volgende:
Ruud heeft mij vandaag niet kunnen overtuigen.
Als ze ook 54 doelpunten hadden gescoord dit seizoen, welquote:Op zondag 11 juni 2006 17:33 schreef cultheld het volgende:
[..]
Sneijder en Matthijsen mij vandaag ook niet. Hadden Aissati en Luirink dan ook maar mee gemoeten?
Pfff wat een gezeik toch weer.quote:Op zondag 11 juni 2006 18:21 schreef Gelderland het volgende:
kijk, hierdoor had Huntelaar meegemoeten..... V. basten! V. Nistelrooij speelde slecht, dan heb je alleen Kuyt voor in de spits, en eigenlijk ook niet, want Kuyt is meegenomen voor rechtsbuiten. Huntelaar was in deze situatie de ideale vervanger geweest....
jammer datie niet mee isvind ik een grote fout van v. Basten en ik hoop dat een Journalist 't hem nogmaasl zal vragen van: 'vandaag was het moment dat je Huntelaar had kunnen gebruiken'
Daarom alleen had JKH mee gemoeten. Hierdoor lopen er 2 andere spelers vrij.quote:Op zondag 11 juni 2006 18:02 schreef the_legend_killer het volgende:
Huntelaar had ook aan de 3 mans ketting gelegen.
Centraal achterin is het daar gewoon pot dicht
is dat z'n broer?quote:Op zondag 11 juni 2006 20:22 schreef patrickt37 het volgende:
[..]
Daarom alleen had JKH mee gemoeten. Hierdoor lopen er 2 andere spelers vrij.
Idd. Daar schiet je weinig mee op. En welke ballen had KJH er dan in geschoten...quote:Op zondag 11 juni 2006 20:45 schreef -Vaduz- het volgende:
Nu weer de Huntelaar/Oranje kwestie bovenhalen vind ik wat zielig overkomen.
Inderdaad. Ruud liet gisteren zien de onbetwiste nr 1 te zijn.quote:Op zondag 11 juni 2006 20:45 schreef -Vaduz- het volgende:
Nu weer de Huntelaar/Oranje kwestie bovenhalen vind ik wat zielig overkomen.
Ja daardoor kregen andere mensen ruimtequote:Op maandag 12 juni 2006 13:28 schreef Erwtensoep het volgende:
[..]
Inderdaad. Ruud liet gisteren zien de onbetwiste nr 1 te zijn.
Kan best, Ajax wordt gesponsord door Audiquote:Op woensdag 14 juni 2006 11:33 schreef assie het volgende:
Klopt het dat KJH een zwarte Audi A3 rijdt???? Dan zag ik hem gisteren in ons dorpje rijden...
vetquote:Op woensdag 14 juni 2006 11:33 schreef assie het volgende:
Klopt het dat KJH een zwarte Audi A3 rijdt???? Dan zag ik hem gisteren in ons dorpje rijden...
maar ook van een jaar of 15-16? Ik dacht meer dat dat 'broertje' rond de 20 ofsow was... maargoed... foto's iemandquote:Op woensdag 14 juni 2006 19:25 schreef daaaaan het volgende:
Ja hij heeft een broertje dat heel erg op hem lijkt.
Die is 19, heet Jelle en ken ik heel erg goed. Heb je hem om een handtekening gevraagd of ging je met hem op de foto?quote:Op woensdag 14 juni 2006 19:08 schreef Gelderland het volgende:
[..]
vet
klopt het dat hij een broertje van rond de 16 heeft? Ik zag laatst een kereltje op Arnhem CS voorbij lopen (richting spoor die naar de 'achterhoek' gaat) en dat gastje leekzo hendig veel op Klaas Jan Huntelaar... moest haast wél een broertje zijn![]()
![]()
en zit hij in Arnhem op school? zo ja, dan was het 'm waarschijnlijkquote:Op woensdag 14 juni 2006 20:05 schreef cultheld het volgende:
[..]
Die is 19, heet Jelle en ken ik heel erg goed. Heb je hem om een handtekening gevraagd of ging je met hem op de foto?
Groupie
Nijmegen, is 'm wel kan ik je alvast vertellen.quote:Op woensdag 14 juni 2006 20:26 schreef Gelderland het volgende:
[..]
en zit hij in Arnhem op school? zo ja, dan was het 'm waarschijnlijkFotooooo
![]()
grappig zegquote:Op woensdag 14 juni 2006 20:27 schreef cultheld het volgende:
[..]
Nijmegen, is 'm wel kan ik je alvast vertellen.
Maak ik je dag dan goed?quote:Op woensdag 14 juni 2006 20:32 schreef Gelderland het volgende:
[..]
grappig zeghad alleen donkerder haar (beetje zwart) dan KJH. Keer foto zou helemaal tof zijn
![]()
![]()
quote:Op woensdag 14 juni 2006 20:34 schreef cultheld het volgende:
[..]
Maak ik je dag dan goed?
http://www.nachtpracht.nl(...)/normal_DSC_0340.jpg
Zaterdag 2 september: Luxemburg - Nederland. Lekker inkomertje voor de toekomstig topscoorder van Oranje.quote:Op maandag 26 juni 2006 00:03 schreef X-fi het volgende:
Huntelaar voor EK2008!
Hopen op een hattrickquote:Op maandag 26 juni 2006 00:05 schreef -Wolf- het volgende:
[..]
Zaterdag 2 september: Luxemburg - Nederland. Lekker inkomertje voor de toekomstig topscoorder van Oranje.
Wacht maar tot de kwalificatie weer begint.quote:Op maandag 26 juni 2006 00:07 schreef Zjakkie het volgende:
En toch vind ik die Huntelaar hype nog steeds overdreven
hoeveel doelpunten, records en prijzen moet hij nog pakken voordat je om bent?quote:Op maandag 26 juni 2006 00:07 schreef Zjakkie het volgende:
En toch vind ik die Huntelaar hype nog steeds overdreven
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |