Jammer he.quote:Op maandag 5 juni 2006 14:30 schreef DrDentz het volgende:
wat een jammerlijke prestatie van Huntelaar.. slechts topscorer, mooiste goal en man of the match in finale
Dat laatste was mijn inziens onterecht. Hofs zet Huntelaar vrij voor de keeper. Huntelaar voert het weliswaar prima uit, maar dé laatste verdediger onderschepte de pass van Hofs niet en dé verdediger schatte de voorzet verkeerd in, waardoor hands maken als optie overbleef.quote:Op maandag 5 juni 2006 14:30 schreef DrDentz het volgende:
wat een jammerlijke prestatie van Huntelaar.. slechts topscorer, mooiste goal en man of the match in finale
Iedereen is belangrijk voor het team in zijn eigen manier natuurlijk. Persoonlijk vond ik De Zeeuw de belangrijkste spelerquote:Op maandag 5 juni 2006 14:30 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Inderdaad. Hofs was voor mij belangrijker in de halve finale en finale dan kjh. Feit is gewoon dat er meer op hem wordt gelet , dan op de andere spelers in het team.
quote:Op maandag 5 juni 2006 14:41 schreef okee6 het volgende:
[..]
Dat laatste was mijn inziens onterecht. Hofs zet Huntelaar vrij voor de keeper. Huntelaar voert het weliswaar prima uit, maar dé laatste verdediger onderschepte de pass van Hofs niet en dé verdediger schatte de voorzet verkeerd in, waardoor hands maken als optie overbleef.
Ik denk dat het topscorerschap hem tot man of the match maakte, waar Hofs de opening vond voor de beslissende goal en de powerplay nog eens uitbuitte met een fraaie treffer na eigen actie. Dat Klaas-Jan zoveel afdwingt alleen al op basis van dreiging bewijst wel weer zijn klasse.
ook gister was weer niet elke kans een doelpunt, en moesten zijn fouten worden hersteld, hetgeen geschiedde
quote:Uniek aantal goals Huntelaar in één seizoen
5/6/2006 18:00
Met zijn twee goals in de finale van het EK onder 21 bekroonde Klaas-Jan Huntelaar een uniek seizoen. De spits van Ajax beëindigde het seizoen met een totaal van 54 officiële doelpunten en verwierf zich een plaatsje in het rijtje grote topschutters uit de Nederlandse historie.
Het aantal van 54 doelpunten voor SC Heerenveen, Ajax en Jong Oranje is een ongekend aantal in het hedendaagse profvoetbal. Zelfs goalgetters van naam en faam als Ruud Geels, Ruud van Nistelrooij, Willy van der Kuijlen, Marco van Basten en Johan Cruijff slaagden er nooit in om in één seizoen de magische grens van vijftig officiële treffers te halen.
Zijn prestaties brengen Huntelaar met stip op de tweede plaats van klassement van Nederlandse topschutters. Alleen Henk Groot scoorde ooit meer goals in één seizoen. In het seizoen 1960/61 kwam de aanvaller van eveneens Ajax tot het ongelooflijke aantal van 69 doelpunten, waarvan 42 in de competitie. Coen Dillen maakte ooit 43 competitietreffers (nog steeds een record), maar scoorde dat seizoen in totaal minder dan Groot.
En dan? Huntelaar, Kuijt en VOH alle 3 op de bank zetten?quote:Op maandag 5 juni 2006 16:43 schreef methodmich het volgende:
Goed werk van Klaas. Als Kew Jaliens nou geblesseerd blijft, heeft Marco misschien het lef om hem alsnog mee te nemen.
Kuyt is stand-in voor Persiequote:Op maandag 5 juni 2006 18:13 schreef Loesj het volgende:
[..]
En dan? Huntelaar, Kuijt en VOH alle 3 op de bank zetten?
En voor RVN. Of denk je dat als RVN niet mee doet hij VOH in de basis laat starten en Kuijt op de bank laat zitten?quote:
Dan moet hij inderdaad Huntelaar laten beginnenquote:Op maandag 5 juni 2006 18:17 schreef Loesj het volgende:
[..]
En voor RVN. Of denk je dat als RVN niet mee doet hij VOH in de basis laat starten en Kuijt op de bank laat zitten?
Die gaat lekker op vakantie naar de Antillenquote:Op maandag 5 juni 2006 18:18 schreef VoreG het volgende:
[..]
Dan moet hij inderdaad Huntelaar laten beginnen
Als hij meegaat staat hij natuurlijk hoger in rang dan Kuyt en VoHquote:Op maandag 5 juni 2006 18:20 schreef Loesj het volgende:
[..]
Die gaat lekker op vakantie naar de Antillen![]()
Lijkt mij niet, want dan had van Basten hem wel vanaf het begin af aan geselecteerd.quote:Op maandag 5 juni 2006 18:21 schreef VoreG het volgende:
[..]
Als hij meegaat staat hij natuurlijk hoger in rang dan Kuyt en VoH
Als Ruud geblesseerd is heb je meer aan Huntelaar dan aan Kuyt, Kuyt is namelijk totaal geen afmaker, maar een werkpaard.quote:Op maandag 5 juni 2006 18:22 schreef Loesj het volgende:
[..]
Lijkt mij niet, want dan had van Basten hem wel vanaf het begin af aan geselecteerd.
En dan als Nederland wordt uitgeschakeld in de poule effe met Marco bellen :quote:Op maandag 5 juni 2006 18:22 schreef -Vaduz- het volgende:
Twee toernooien zou ook wel teveel van het goede zijn, Klaas verdient een vakantie.
quote:Op maandag 5 juni 2006 18:24 schreef DeTolk het volgende:
[..]
"Eeeeyyyyy Marcootje! Huntelaartje hier!. Had je me toch maar moeten meenenmen!!!
Onderbouw dat eens dan. Dat moet je met Huntelaar en Kuijt gaan spelen, of met van Nistelrooij en Kuijt. Want Huntelaar en van Nistelrooij zijn 2 dezelfde type spelers. En Huntelaar maakt goals uit een voorzet. Waar moeten die vanaf komen dan? En wat te doen moet Robben en van Persie?quote:Op maandag 5 juni 2006 18:47 schreef Dos37 het volgende:
Dan kan van Nistelrooy ook nog zat mee hoor. We moeten gewoon 4-4-2 gaan spelen met dit materiaal.
En dat blijft dan thuisquote:
let voortaan op mijn droge humor.quote:Op maandag 5 juni 2006 13:17 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Ik schop ook wel eens mensen...
Let voortaan op PI
quote:Klaas-Jan Huntelaar, de man van de twee belangrijke doelpunten in de finale van het EK-21, heeft in het afgelopen seizoen in totaal het ongekend hoge aantal van 54 doelpunten gefabriceerd.
Huntelaar, met vier goals topscorer op het EK-21, scoorde dit seizoen eerder voor sc Heerenveen en Ajax in de competitie, beker en in internationaal verband al 50 keer.
Met zijn 54 doelpunten laat Huntelaar bondscoach Marco van Basten achter zich. Van Basten scoorde in het seizoen 1986/1987 46 doelpunten. Huntelaar moet alleen Henk Groot voor zich dulden. In het seizoen 1960/1961 kwam de Groot tot 69 doelpunten. Daarvan scoorde de Groot er 41 in de competitie.
Spitsen worden vaker gewisseld dan verdedigers. Dan kan je Huntelaar voor Ruud doen indien nodig en mag die Lange Jan nog breekijzer spelen indien gewenst.quote:Op maandag 5 juni 2006 18:13 schreef Loesj het volgende:
[..]
En dan? Huntelaar, Kuijt en VOH alle 3 op de bank zetten?
Mooi liedje erachter ookquote:Op dinsdag 6 juni 2006 18:57 schreef Badabingea het volgende:
http://www.ajaxlive.nl/Nieuws/524.html
Compilatie Huntelaar bij Jong Oranje
Klaas-Jan is een voetballende speler. De eerste voetballende ploeg die Oranje treft is Argentinië, en dat zal Klaas-Jan niet in de fluwelen watten leggen zoals de jeugdploegen vanaf afgelopen week dat deden. Een knipoog en meneer Huntelaar ligt over de boarding, alweer een speler kwijt. Een speler zijn debuut laten maken in een cruciale wedstrijd durf er maar aan! En om nu een spits voor de 1/8finale en later mee te nemen... Daarbij mist deze kandidaat internationale ervaring, en dat lijkt me juist waar het Nederlands elftal om verlegen zit. De Jong en Schaars brengen die ook al niet mee.quote:Op dinsdag 6 juni 2006 19:48 schreef methodmich het volgende:
[..]
Spitsen worden vaker gewisseld dan verdedigers. Dan kan je Huntelaar voor Ruud doen indien nodig en mag die Lange Jan nog breekijzer spelen indien gewenst.
Z'n frommeldoelpunt tegen de Oekraïne mist daarin. Typisch.quote:
Precies, dan geen Huntelaar. Is ook niet erg, heeft ie tenminste wat vakantie. Immers aan de top komen is makkelijker dan er blijven. En Ajax verwacht nogal wat, met Ten Cate én Huntelaar moet de landstitel toch zeker een fluitje van een cent zijnquote:Op dinsdag 6 juni 2006 20:24 schreef methodmich het volgende:
De enige invaller met ervaring zou Davids kunnen zijn, dus dat is geen argument meer lijkt me.
quote:6/6/2006 - Huntelaar sluit transfer Italië "over een jaar niet uit"
(Gepost door RvN)
BRON: Nove da Firenza
De naam van Klaas-Jan Huntelaar is op de sportpagina's van alle voetballanden in Europa terug te vinden sinds de finale van het Europees Kampioenschap onder 21. Alom wordt hem een grote toekomst toegedicht. Dat leidt uiteraard ook tot speculaties van interesse van clubs voor de jonge spits. Volgens Gazzetta dello Sport zou Ajax 15 miljoen euro voor hem vragen, Inter en Fiorentina zouden geinteresseerd zijn. Fiorentina is een van de clubs die al bijna twee jaar achter hem aanzit. Om die reden sprak een regionale krant hem en David Endt. "Ik vind dat Ajax op dit moment de ideale club is om me verder te ontwikkelen" aldus Huntelaar. "Maar over een jaar zou ik een uitdaging als de Italiaanse competitie niet uitsluiten."
Ajax Netwerk
Volgens David Endt tekent dat de Ajax spits. "Klaas is bescheiden, maar ook bewust van zijn eigen kracht. Hij heeft een enorme woede in zijn lichaam, maar weet dat te controleren door heel stoicijns te reageren. Met zijn personaliteit is hij in een paar maanden het idool van de fans van Ajax geworden."
Klopt wel, hij is niet de man van de contractverlengingquote:
Idd, maar ook niet vreemd, hij kreeg ook geen speelbare ballen n de 16.quote:Op zondag 11 juni 2006 17:16 schreef Urquhart het volgende:
Ruud heeft mij vandaag niet kunnen overtuigen.
Hetzelfde waar Huntelaar last van heeft als hij niet weet te scoren.quote:Op zondag 11 juni 2006 17:19 schreef Skwish het volgende:
[..]
Idd, maar ook niet vreemd, hij kreeg ook geen speelbare ballen n de 16.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |