Respect, Je weet.quote:Op woensdag 8 maart 2006 20:58 schreef Dagonet het volgende: Ze worden erop uitgekozen. Na een gruwelijk trainingskamp waarin ze moeten waden door de topicdiarree en postbrei krijgen ze 48 uur om het complete oeuvre (let op de spelling NJ) van Conflict en alle badsloeven uit het hoofd te leren. Daarna krijgen ze een herkenningstest met willekeurige topics van Paniekzaaier, sweetgirly, paultjuhh, Emmykuhh, en croupouque waarbij ze de verschillende gradaties van baggerheid moeten benoemen. Bij meer dan 1 inschattingsfout gaat hun account door de shredder en mogen ze het later nog eens proberen onder een kloon.
They are the few, the proud, the able.
Geen idee over welk topic je het hebt en ik heb ook helemaal geen zin om FB te geven nuquote:Op zondag 25 juni 2006 23:08 schreef Camplo het volgende:
Stofje moet jij het boeiend vinden om een topic open te houden?
Tering al die schijtrommel die geopend wordt is ok, en zoiets gaat meteen dicht terwijl dat toch humor is.
LOL
quote:Op zondag 25 juni 2006 23:17 schreef Waxxer het volgende:
Stofje, het is wel schokkend te moeten constateren dat iemand met zón, ja, rustige, kalme nickname, waarbij nare verbale uitspattingen wel het laatste is waar je dan aan denkt, het woord kut gebruikt.. Dat ís nogal wat!
Stom, naar of waardeloos had ook gekund.
quote:Op zondag 25 juni 2006 23:22 schreef Camplo het volgende:
Hij doet ook maar ze werk, @ Waxxer
Jaaaa daarom.quote:Op zondag 25 juni 2006 23:23 schreef Stofje het volgende:
[..]! Nu je het zegt, ik schrik er zelf ook van. Poeh, dan hebben "de jongens" me toch wel diep geraakt, zojuist.
De spijker op z'n kop! Je hebt helemaal gelijk. Zulke woorden zijn gewoon niet goed. Ik delete ze uit mijn systeem. Sorry voor diegenen die gekwetst zijn door gedane uitspraken met een scheldwoord erinquote:Op zondag 25 juni 2006 23:34 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Jaaaa daarom.. We vergeten het gewoon man.
![]()
Stof erover!Kan het me goed voorstellen hoor, het is ook niet zomaar iets wat er net is gebeurd, en dan al die topics die je dan moet bekijken, beoordelen en vaak zelfs sluiten, dan houd je het ook gewoon eventjes niet vol natuurlijk. Dan verlies je gewoon een beetje de controle.
Ja joh, maar soms moet je natuurlijk wel!quote:Op zondag 25 juni 2006 23:36 schreef Stofje het volgende:
[..]
De spijker op z'n kop! Je hebt helemaal gelijk. Zulke woorden zijn gewoon niet goed. Ik delete ze uit mijn systeem. Sorry voor diegenen die gekwetst zijn door gedane uitspraken met een scheldwoord erin.
quote:Op zondag 25 juni 2006 23:39 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Ja joh, maar soms moet je natuurlijk wel!Je hebt nu eenmaal van die users die zichzelf verliezen en dan zo doen! Dan kun je niks anders dan in hún taal te spreken. Dat maakt écht niet uit, hoor! Kom op, rug recht, borst vooruit, kin omhoog!
![]()
Ja naja ik heb moeite me te uiten, dus ik zeg nooit zoveelquote:Op zondag 25 juni 2006 23:37 schreef Adelante het volgende:
waxxer, de man van weinig woorden
stofje, de man van.... uhm jah...
Ja maar wat wil je, als mod van ONZ héb je nogal een taak! Je doet het hartstikke goed.quote:Op zondag 25 juni 2006 23:41 schreef Stofje het volgende:
[..]
Ik voelde liefde. Begrip. Een arm op m'n schouder. Dit betekent heel veel voor me. Echt waar.
![]()
Deze user krijgt een positieve note.quote:Op zondag 25 juni 2006 23:44 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Ja maar wat wil je, als mod van ONZ héb je nogal een taak! Je doet het hartstikke goed.
Stelletje klerelijers! Bannen die gasten!quote:Op zondag 25 juni 2006 23:59 schreef Sebasser het volgende:
Er wordt nu ook gewoon volop in gescholden met wat mij betreft banwaardige teksten..
Conflict..quote:Op maandag 26 juni 2006 00:07 schreef Conflict het volgende:
[..]
Stelletje klerelijers! Bannen die gasten!
Ik ben bang van wel ja. Eerste wedstrijd die ik niet in Amsterdam keek en ik had mijn oranje shirt niet aan.quote:Op maandag 26 juni 2006 03:21 schreef Lyr het volgende:
Jogy. Bah, kutmod. Allemaal zijn schuld dat Nederland eruit ligt.
quote:Op maandag 26 juni 2006 07:16 schreef jogy het volgende:
[..]
Ik ben bang van wel ja. Eerste wedstrijd die ik niet in Amsterdam keek en ik had mijn oranje shirt niet aan.
Sorrie.
Mjin reden om te leven, wat doe je?!?quote:
Omdat ik jouw topic zag en degene die ik openliet, niet. Als ik dat topic had gezien, had ik 'm ook dichtgedaan.quote:Op zondag 25 juni 2006 23:55 schreef Sebasser het volgende:
Stof, waarom tyf je deze op slot, Dit krijg je er van! en laat je vervolgens Ook mijn toetsenbord haat figo open ?
Daar kwam je wel een beetje laat mee hequote:Op maandag 26 juni 2006 13:24 schreef Snakey het volgende:
Nee hoor.![]()
Je hoeft het ook niet apart te vermelden trouwens.![]()
Eensch.quote:Op maandag 26 juni 2006 13:25 schreef most_wanted het volgende:
Die scheidsrechter van gister, eh...
Geef het een kans!
Nee.quote:Op maandag 26 juni 2006 13:26 schreef VaderJacob het volgende:
[..]
Daar kwam je wel een beetje laat mee he![]()
krijg ik nu compensatie als ik een ander topic open?
Beter laat dan nooit.quote:Op maandag 26 juni 2006 13:26 schreef VaderJacob het volgende:
[..]
Daar kwam je wel een beetje laat mee he![]()
krijg ik nu compensatie als ik een ander topic open?
Moa daar doe ik het voorquote:Op maandag 26 juni 2006 13:27 schreef Snakey het volgende:
[..]
Beter laat dan nooit.![]()
Alleen als het een potentieel TTT is.![]()
Die trutjes zijn ook nóóit tevreden.quote:Op maandag 26 juni 2006 13:28 schreef Snakey het volgende:
[..]
Krijgt ie eindelijk eens wat extra aandacht is het weer niet goed.![]()
trutjesquote:
Ga Barbecuëen in een bezemkast ofzo. Met de deur op slot.quote:Op maandag 26 juni 2006 13:34 schreef VaderJacob het volgende:
[..]
trutjes![]()
Ik zou bijna een verkapte doodsverwensing maken in de zin van "ga jij eens even lekker in een olifantenhok spelen ofzo", maar je hebt geluk dat ik vandaag in een goede bui ben![]()
Dus alleen je excuses volstaan vandaag![]()
Oe die is ook verkaptquote:Op maandag 26 juni 2006 13:35 schreef jogy het volgende:
[..]
Ga Barbecuëen in een bezemkast ofzo. Met de deur op slot.
Niet waar, ik ben niet door de selectie gekomen, toen hebben ze me maar een functie gegeven waar ik enkel contact krijg met mensen waarvan de capaciteiten nóg lager zitten dan die van mij.quote:
quote:Op maandag 26 juni 2006 13:42 schreef jogy het volgende:
[..]
Niet waar, ik ben niet door de selectie gekomen, toen hebben ze me maar een functie gegeven waar ik enkel contact krijg met mensen waarvan de capaciteiten nóg lager zitten dan die van mij.
Verdommequote:Op maandag 26 juni 2006 13:42 schreef jogy het volgende:
[..]
Niet waar, ik ben niet door de selectie gekomen, toen hebben ze me maar een functie gegeven waar ik enkel contact krijg met mensen waarvan de capaciteiten nóg lager zitten dan die van mij.
Aldus Benny.quote:Alle heren voor het volkslied even met met ontbloot hoofd, alles dames met ontbloot bovenlijf.
Verzorger in de Apenheulquote:Op maandag 26 juni 2006 13:42 schreef jogy het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 27 juni 2006 00:30 schreef remlof het volgende:
ow hier is ie, ik was onz fb al kwijt in myat
quote:Op dinsdag 27 juni 2006 01:54 schreef remlof het volgende:
[..]
ey Dribbel_ is terug!
bier zelfmoord!!!
Ik geef het doorquote:Op maandag 26 juni 2006 22:00 schreef BadKeukenTegel het volgende:
Stofje,
Deden de andere lieden achter de schermen nogal lastig over m'n recent geopende topique?
Maakt niet uit hoor, ik kon de druk zelfs hier voelen.
Kusjes,
BKT.
Knowall had gelijk.quote:Op dinsdag 27 juni 2006 22:30 schreef cyberstalker het volgende:
Mag het niet-leuke topic van knowall weer open? Ik vond hem wel leuk namelijk.
Jij bent een kneus.quote:Op woensdag 28 juni 2006 12:48 schreef FuifDuif het volgende:
Sorry voor het openen van het Ijsmeis topic, ik dacht echt dat ik iets nieuws had gevonden.
Dat is dan wel weer stoer, maar je hebt wel kans dat ik van angst in je nek kotsquote:Op woensdag 28 juni 2006 13:03 schreef mcDavid het volgende:
Jogy, ik vind je een toffe mod. Je mag wel een keer meevliegen hoor!
Nee hoor, want ik mag nog geen passagiers rondvliegen. Dus ik zal een ander slachtoffer moeten zoeken die jou rond wil vliegen.quote:Op woensdag 28 juni 2006 13:45 schreef jogy het volgende:
[..]
Dat is dan wel weer stoer, maar je hebt wel kans dat ik van angst in je nek kots.
Hehe, ok. Wanneer kan je passagiers meenemen trouwens?quote:Op woensdag 28 juni 2006 13:50 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Nee hoor, want ik mag nog geen passagiers rondvliegen. Dus ik zal een ander slachtoffer moeten zoeken die jou rond wil vliegen.
Als je een brevet hebt.quote:Op woensdag 28 juni 2006 13:58 schreef jogy het volgende:
[..]
Hehe, ok. Wanneer kan je passagiers meenemen trouwens?
En om en nabij hoelang tot die memorabele dag in jouw geval?quote:
Dat ligt eraan hoe snel ik zin heb om mijn theorie-examen te doenquote:Op woensdag 28 juni 2006 14:38 schreef jogy het volgende:
[..]
En om en nabij hoelang tot die memorabele dag in jouw geval?
Klinkt een beetje als mijn studie.quote:Op woensdag 28 juni 2006 14:43 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Dat ligt eraan hoe snel ik zin heb om mijn theorie-examen te doen
in principe zou ik het dit seizoen nog moeten kunnen halen. Maar in verband met de zin, denk ik niet dat dat lukt.
Foto's uit je fotoboek mogen juist wel. Je hebt, door de foto's in je fotoboek te plaatsen, indirect toestemming gegeven om deze foto's ook in andere subsites van FOK te gebruiken.quote:Op woensdag 28 juni 2006 23:39 schreef Canisfire het volgende:
NBK deel 3 F-lowz over de knie
Nitespeed post een foto uit mijn fotoboek volgens mij mocht dat niet
Als het kan even weg halen
Foto's die jij op Fok! plaatst mogen binnen Fok! hergebruikt worden. Tenzij ze worden gebruikt om een user stelselmatig af te zeiken.quote:Op woensdag 28 juni 2006 23:39 schreef Canisfire het volgende:
NBK deel 3 F-lowz over de knie
Nitespeed post een foto uit mijn fotoboek volgens mij mocht dat niet
Als het kan even weg halen
Ik moet écht die nieuwe regels eens onthoudenquote:Op woensdag 28 juni 2006 23:42 schreef Stofje het volgende:
[..]
Foto's uit je fotoboek mogen juist wel. Je hebt, door de foto's in je fotoboek te plaatsen, indirect toestemming gegeven om deze foto's ook in andere subsites van FOK te gebruiken.
quote:Op woensdag 28 juni 2006 23:43 schreef NJ het volgende:
[..]
Foto's die jij op Fok! plaatst mogen binnen Fok! hergebruikt worden. Tenzij ze worden gebruikt om een user stelselmatig af te zeiken.
Voortaan ook voor de volledigheid weergeven dat afzeiken niet mag hè.quote:
Haal dan ook je fotoboekicoontje weg, bijvoorbeeld.quote:Op woensdag 28 juni 2006 23:44 schreef Canisfire het volgende:
Maar ik heb liever niet dat NBK leden mijn foto te zien krijgen dank u wel![]()
Ik ben een newbie-mod, ik mag zulke fouten maken.quote:Op woensdag 28 juni 2006 23:46 schreef NJ het volgende:
[..]
Voortaan ook voor de volledigheid weergeven dat afzeiken niet mag hè..
Goed punt.quote:Op woensdag 28 juni 2006 23:48 schreef Stofje het volgende:
[..]
Ik ben een newbie-mod, ik mag zulke fouten maken.
lek eens dan!quote:Op woensdag 28 juni 2006 23:59 schreef NJ het volgende:
Je moest eens weten hoe het er áchter de schermen aan toe gaat.
het keldertje is dus verplaatst naar achter de schermenquote:Op donderdag 29 juni 2006 00:02 schreef Stofje het volgende:
Bupatih en ik bevredigen elkaar regelmatig oraal achter de schermen.
In het keldertje bevredigt men elkaar niet oraalquote:Op donderdag 29 juni 2006 00:03 schreef frenzy2003 het volgende:
[..]
het keldertje is dus verplaatst naar achter de schermen.
Dit gesprek kost ¤050 cent per minuut, plus de kosten voor het gebruik van uw mobiele telefoon.quote:Op donderdag 29 juni 2006 00:04 schreef Waxxer het volgende:
Zeg!!! Stofje!!!
Nu maar hopen dat je niet één van die figuren bent maar dan met een andere nickname...
En NJ ook niet!![]()
is je vriendin nou eindelijk in het keldertje terecht gekomen?quote:Op donderdag 29 juni 2006 00:04 schreef Stofje het volgende:
[..]
In het keldertje bevredigt men elkaar niet oraal.
ook als ik de huistelefoon gebruik?quote:Op donderdag 29 juni 2006 00:05 schreef Stofje het volgende:
[..]
Dit gesprek kost ¤050 cent per minuut, plus de kosten voor het gebruik van uw mobiele telefoon.
Nee. Toch?quote:Op donderdag 29 juni 2006 00:06 schreef frenzy2003 het volgende:
[..]
is je vriendin nou eindelijk in het keldertje terecht gekomen?.
"Het door u gekozen nummer is niet in gebruik. Controleer het nummer en kies opnieuw. Of raadpleeg de inlichtingendienst. U kunt ook de plaatselijke politie bellen."quote:Op donderdag 29 juni 2006 00:05 schreef Stofje het volgende:
[..]
Dit gesprek kost ¤050 cent per minuut, plus de kosten voor het gebruik van uw mobiele telefoon.
Toets 1 als u een ander nummer wilt hebbenquote:Op donderdag 29 juni 2006 00:07 schreef Waxxer het volgende:
[..]
"Het door u gekozen nummer is niet in gebruik. Controleer het nummer en kies opnieuw. Of raadpleeg de inlichtingendienst. U kunt ook de plaatselijke politie bellen."
*ophangt.quote:Op donderdag 29 juni 2006 00:09 schreef Stofje het volgende:
[..]
Toets 1 als u een ander nummer wilt hebben
Toets 2 als u dit nummer nog eens wilt proberen. Let op, het nummer bestaat niet.
Toets 3 als u Stofje wilt spreken, die u zoals altijd voorziet van snuggere antwoorden en verheldering in troebele tijden.
[neurotisch]quote:Op donderdag 29 juni 2006 00:09 schreef Stofje het volgende:
[..]
Toets 1 als u een ander nummer wilt hebben
Toets 2 als u dit nummer nog eens wilt proberen. Let op, het nummer bestaat niet.
Toets 3 als u Stofje wilt spreken, die u zoals altijd voorziet van snuggere antwoorden en verheldering in troebele tijden.
Ja, hallo met NJ, Stofje is er niet, zegtuut maar.quote:Op donderdag 29 juni 2006 00:11 schreef Waxxer het volgende:
[..]
[neurotisch]
3-3-3-3-3-3-3-3-3-3-3-3-3!!!!!
[/neurotisch]
Ow, ja yoow NJ eehhh... zeg, eehhh... ehm, ja kijk, eh... het is zo datteeehhh... verrrrrrrrkeerd verbonden. Klik.quote:Op donderdag 29 juni 2006 00:17 schreef Stofje het volgende:
[..]
Ja, hallo met NJ, Stofje is er niet, zegtuut maar.
quote:Op donderdag 29 juni 2006 00:04 schreef Stofje het volgende:
[..]
In het keldertje bevredigt men elkaar niet oraal.
Het was gewoon een beetje Verdonk-erd.quote:Op donderdag 29 juni 2006 21:19 schreef Bupatih het volgende:
Deze keer was er geen skateboard voor nodig. [afbeelding]
Zeg ook even iets over "Waaah, ik postte door een slotje heen!!!quote:
Oh ja, goeie, die edit ik er wel in!quote:Op donderdag 29 juni 2006 21:43 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Zeg ook even iets over "Waaah, ik postte door een slotje heen!!!"
Omdat het geen leuke topics waren. Het waren stomme topics. En daarom zijn ze dicht en gaan ze ook niet openquote:Op vrijdag 30 juni 2006 19:36 schreef minkuukel het volgende:
Ik had 2 leuke topics over voetbal.![]()
Waarom gooit Stofje deze dicht![]()
Open ze dan weer na de wedstrijd aub.![]()
U ook een fijn weekend.quote:Op vrijdag 30 juni 2006 19:41 schreef Stofje het volgende:
[..]
Omdat het geen leuke topics waren. Het waren stomme topics. En daarom zijn ze dicht en gaan ze ook niet open.
En toch denk ik er anders over.quote:Op vrijdag 30 juni 2006 19:41 schreef Stofje het volgende:
[..]
Omdat het geen leuke topics waren. Het waren stomme topics. En daarom zijn ze dicht en gaan ze ook niet open.
Helaas is Fok! geen democratie.quote:Op vrijdag 30 juni 2006 22:04 schreef minkuukel het volgende:
[..]
En toch denk ik er anders over.
Gelukkig mag dat in een democratie.![]()
quote:Op zaterdag 1 juli 2006 02:50 schreef Xalopalyps het volgende:
Het testbeeld Islamiseert
Waarom gaat die op slot
quote:Op zaterdag 1 juli 2006 02:50 schreef Xalopalyps het volgende:
Het testbeeld Islamiseert
Waarom gaat die op slot
quote:
Nee.quote:
Graag gedaan, veldmuis.quote:Op zaterdag 1 juli 2006 23:28 schreef veldmuis het volgende:
HEY BUPATIH DIE SLOTJE MAAKT ME NIET UIT MAAR IK VOND JE SLUITPOST TOF!
Fietsen, teef!
HAHAHAH.
Whaha, ik zette een slotje op het topic na jouw sluitpost...jij helemaal blij enzo!quote:
Zou je een grote foto van jezelf willen posten?quote:Op zaterdag 1 juli 2006 23:59 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Whaha, ik zette een slotje op het topic na jouw sluitpost...jij helemaal blij enzo!En ik snel het slotje eraf halen!
Zijn je eigen foto's op?quote:Op zondag 2 juli 2006 00:01 schreef Dangel het volgende:
[..]
Zou je een grote foto van jezelf willen posten?Dan print ik die uit en ga ik er op poepen.
Nee, die mag ik niet meer posten van Lucille.quote:
Hilarische en tevens gevatte reply. Mijn complimenten.quote:Op zondag 2 juli 2006 00:01 schreef Dangel het volgende:
[..]
Zou je een grote foto van jezelf willen posten?Dan print ik die uit en ga ik er op poepen.
Om op te poepen, trutje.quote:Op zondag 2 juli 2006 00:02 schreef Dangel het volgende:
[..]
Nee, die mag ik niet meer posten van Lucille.
Ik spetter liever bloed op mn eigen foto'squote:
Dat kan maar een paar dagen per maand, poepen elke dag.quote:Op zondag 2 juli 2006 00:06 schreef Dangel het volgende:
[..]
Ik spetter liever bloed op mn eigen foto's
Ik spetter soms wel een paar keer per dagquote:Op zondag 2 juli 2006 00:07 schreef Snakey het volgende:
[..]
Dat kan maar een paar dagen per maand, poepen elke dag.![]()
Ik gun 'm z'n pleziertje. Ik vind het volkomen terecht. Heel goed, Bupaquote:Op zondag 2 juli 2006 00:03 schreef Bupatih het volgende:
Ja, ik heb je reacties verwijderd, Stof!
Laat die Rekkie toch zijn pleziertje hebben! Wie ben jij om dat voor hem te verpesten?
Neequote:Op zondag 2 juli 2006 00:15 schreef Dribbel_ het volgende:
mag ik nog een topic openen vanavond ?
Dat duurt nog wel even...dus dat zien we tegen die tijd dan wel weer.quote:Op zondag 2 juli 2006 00:15 schreef Dribbel_ het volgende:
mag ik nog een topic openen vanavond ?
Als jij hetzelfde doet met je fontanel.quote:Op zondag 2 juli 2006 00:22 schreef Biogarde het volgende:
[Bupatith] Zijn plaatje, met r v persie.
Mag deze weeeaer opeuhnImmers
![]()
Aaah, heb je vanavodn weer iest te hard aan je konthaar getrokken?quote:Op zondag 2 juli 2006 00:23 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Als jij hetzelfde doet met je fontanel.
Mond houden. Het was een gevatte opmerking!quote:Op zondag 2 juli 2006 00:25 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Aaah, heb je vanavodn weer iest te hard aan je konthaar getrokken?
muwoa muwoaquote:Op zondag 2 juli 2006 00:26 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Mond houden. Het was een gevatte opmerking!
Klopt! Daar ben ik heele geod in! Immersquote:Op zondag 2 juli 2006 00:26 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Mond houden. Het was een gevatte opmerking!
Weh!quote:Op zondag 2 juli 2006 00:23 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Buupiquote:Op zondag 2 juli 2006 00:23 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Graag gedaan.quote:Op zondag 2 juli 2006 09:41 schreef Dark_Killah het volgende:
Bedankt bup! Ik was gister al gaan slapen dus kon niet meer in het topic posten
groetjes
tim
Ik heb daar ook een apart topic voor geopend in FEEDBACK, te ernstig dat RENSITE ook nog eens loop te reageren ipv van een gastslotje te zetten.quote:Op zondag 2 juli 2006 21:51 schreef ..-._---_-.- het volgende:
Bijna onacceptabele moppen: Hard, Grof, Ranzig, etc.
Te idioot voor woorden dat dit ongestraft al uren open is. Het is ook niet een klein beetje racistisch en onsmakelijk. Het racisme druipt er aan alle kanten van af.
Hum ja, dat werkt.quote:Op zondag 2 juli 2006 21:43 schreef stukovich het volgende:
Bijna onacceptabele moppen: Hard, Grof, Ranzig, etc.
Stelletje klootviolen,
strafbaar?quote:Op zondag 2 juli 2006 23:27 schreef jogy het volgende:
Hat slotje is hartstikke terecht voor de redenen die zijn aangegeven, het is gewoon strafbaar, ergo zit er niets anders op dan een slotje.
Racisme enzo, moet je best voorzichtig mee zijn denk ik. En ik heb werkelijk géén idee waar de klepel hangt hoor.quote:
Anders stap je eens met je goede been uit bed en voel je je niet zo aangesproken tot wat men op internet zegt.quote:Op zondag 2 juli 2006 22:05 schreef stukovich het volgende:
Mocht een mod zich genoodzaakt voelen om eens beleid uit te voeren waar het voor in dienst is genomen:
Racisme wordt gestimuleerd door FOK!
Fok! staat toch bekend om zijn niet softe gedrag.quote:Op zondag 2 juli 2006 23:40 schreef jogy het volgende:
[..]
Racisme enzo, moet je best voorzichtig mee zijn denk ik. En ik heb werkelijk géén idee waar de klepel hangt hoor.
Danny geeft in zijn sluitpost dan ook duidelijk aan dat het met de tijdsgeest te maken heeft. Ik was vanavond afwezig, maar als ik aanwezig was geweest, had ik 'm waarschijnlijk opengelaten. Aan de andere kant, zijn er een aantal TopicReports geplaatst, is er een topic in Feedback verschenen en zijn er ook wat klachten geweest in dit topic. Dus blijkbaar vinden toch veel mensen het dermate choquerend en is deze vorm van humor in deze tijden niet meer wenselijk.quote:Op zondag 2 juli 2006 23:46 schreef Sweetsixteen16 het volgende:
[..]
Fok! staat toch bekend om zijn niet softe gedrag.
En nu dit.![]()
Dan is Fok! misschien niet helemaal voor die mensen weggelegd.quote:Op zondag 2 juli 2006 23:50 schreef Stofje het volgende:
[..]
Danny geeft in zijn sluitpost dan ook duidelijk aan dat het met de tijdsgeest te maken heeft. Ik was vanavond afwezig, maar als ik aanwezig was geweest, had ik 'm waarschijnlijk opengelaten. Aan de andere kant, zijn er een aantal TopicReports geplaatst, is er een topic in Feedback verschenen en zijn er ook wat klachten geweest in dit topic. Dus blijkbaar vinden toch veel mensen het dermate choquerend en is deze vorm van humor in deze tijden niet meer wenselijk.
Uiteraard snap ik alles omtrent het feit racisme wel.quote:Op zondag 2 juli 2006 23:50 schreef Stofje het volgende:
[..]
Danny geeft in zijn sluitpost dan ook duidelijk aan dat het met de tijdsgeest te maken heeft. Ik was vanavond afwezig, maar als ik aanwezig was geweest, had ik 'm waarschijnlijk opengelaten. Aan de andere kant, zijn er een aantal TopicReports geplaatst, is er een topic in Feedback verschenen en zijn er ook wat klachten geweest in dit topic. Dus blijkbaar vinden toch veel mensen het dermate choquerend en is deze vorm van humor in deze tijden niet meer wenselijk.
Juist, ja... dit was een topic met potentie.quote:Op zondag 2 juli 2006 23:53 schreef Sweetsixteen16 het volgende:
[..]
Uiteraard snap ik alles omtrent het feit racisme wel.
Toch wil ik graag nog even erop doorgaan (I am sorry).
Dus aan de hand van het aantal klachten sluiten jullie een topic en ook wel voor een duidelijke reden, er zijn zoveel discriminerende topics aanwezig.
Zou het niet verstandig zijn om alles te veranderen in <vul zelf maar in>. Zo kan alles gewoon door blijven gaan zonder dat er gevoelige snaren worden geraakt.
En wat bedoel je precies met tijdgeest? Ik denk dat dit soort groepen per decennium en groepering niet geaccepteerd werden.
Is dit sarcastisch?quote:Op zondag 2 juli 2006 23:56 schreef most_wanted het volgende:
[..]
Juist, ja... dit was een topic met potentie.
Zover ik het topic gelezen heb, lijkt me dat onmogelijk. Er werden toch grappen gemaakt, die echt van toepassing zijn op de donkere medemens, de andersgelovende medemens en de mens die minder eten tot zijn/haar beschikking heeft? Dan is de 'grap' weg, denk ikquote:Op zondag 2 juli 2006 23:53 schreef Sweetsixteen16 het volgende:
[..]
Uiteraard snap ik alles omtrent het feit racisme wel.
Toch wil ik graag nog even erop doorgaan (I am sorry).
Dus aan de hand van het aantal klachten sluiten jullie een topic en ook wel voor een duidelijke reden, er zijn zoveel discriminerende topics aanwezig.
Zou het niet verstandig zijn om alles te veranderen in <vul zelf maar in>. Zo kan alles gewoon door blijven gaan zonder dat er gevoelige snaren worden geraakt.
Er worden op FOK! zeer regelmatig erg grove grappen gemaakt. De samenleving is echter multicultureel, dus ook de users van FOK! bestaan uit meerdere culturen. Zoals in de 'echte samenleving', botsen deze culturen hier ook wel eens, wat zorgt voor een spanningsveld. Dit is internet, dus hier gaan de grappen véél verder dan in real life, maar dit is ook internet, dus de gevolgen kunnen ook aanzienlijk zijn. Zoiets,denk ik. Maar pin me er niet op vast, het zou een redenatie kunnen zijnquote:En wat bedoel je precies met tijdgeest? Ik denk dat dit soort groepen per decennium en groepering niet geaccepteerd werden.
Misschien heb je wel gelijk m.b.t. het weglaten van het essentiële ras/geloof etc.quote:Op maandag 3 juli 2006 00:00 schreef Stofje het volgende:
[..]
Zover ik het topic gelezen heb, lijkt me dat onmogelijk. Er werden toch grappen gemaakt, die echt van toepassing zijn op de donkere medemens, de andersgelovende medemens en de mens die minder eten tot zijn/haar beschikking heeft? Dan is de 'grap' weg, denk ik![]()
[..]
Er worden op FOK! zeer regelmatig erg grove grappen gemaakt. De samenleving is echter multicultureel, dus ook de users van FOK! bestaan uit meerdere culturen. Zoals in de 'echte samenleving', botsen deze culturen hier ook wel eens, wat zorgt voor een spanningsveld. Dit is internet, dus hier gaan de grappen véél verder dan in real life, maar dit is ook internet, dus de gevolgen kunnen ook aanzienlijk zijn. Zoiets,denk ik. Maar pin me er niet op vast, het zou een redenatie kunnen zijn.
MOD-wannabe?quote:Op maandag 3 juli 2006 00:26 schreef BlueEyed het volgende:
Hoe jammer ik het persoonlijk ook vind dat deze grappen blijkbaar niet meer kunnen op een publiek forum, het lijkt me dat Danny vrij duidelijk was? Dit nieuwe topic zal alleen maar provocerend werken.
Halve?quote:Op maandag 3 juli 2006 00:29 schreef frenzy2003 het volgende:
ik zeg,geef het nog een kans. als het uitloopt op echte harde grappen kun je er een slot op tyfen. als je hier al over moet gaan zeiken BlueEyed,dan kun je net zogoed het halve forum op slot doen.
Ik ben het met je eens dat het moet kunnen, ook de grappen over buitenlanders, joden etc.quote:Op maandag 3 juli 2006 00:29 schreef frenzy2003 het volgende:
ik zeg,geef het nog een kans. als het uitloopt op echte harde grappen kun je er een slot op tyfen. als je hier al over moet gaan zeiken BlueEyed,dan kun je net zogoed het halve forum op slot doen.
Hoe dan wel?quote:Op maandag 3 juli 2006 00:32 schreef BlueEyed het volgende:
[..]
Ik ben het met je eens dat het moet kunnen, ook de grappen over buitenlanders, joden etc.
Ik heb ook vrolijk meegepost in het originele topic
Alleen denk ik dat dit op deze manier niet gaat werken
quote:Op maandag 3 juli 2006 00:32 schreef frenzy2003 het volgende:
[..]
jij bent pas 13,dat snap jij niet.
Niet dus, omdat er een paar (allochtone) azijnpissers op dit forum zitten die er niet tegen kunnen omdat ze zich blijkbaar persoonlijk aangevallen voelen, en de kans aanwezig is dat ze de wet daarbij aan hun zijde hebben. En ik kan me gewoon voorstellen dat een eigenaar van een forum derhalve besluit dat een dergelijk topic niet gewenst isquote:
Hoe krijgen die mensen de macht in ons land?quote:Op maandag 3 juli 2006 00:37 schreef BlueEyed het volgende:
[..]
Niet dus, omdat er een paar (allochtone) azijnpissers op dit forum zitten die er niet tegen kunnen omdat ze zich blijkbaar persoonlijk aangevallen voelen, en de kans aanwezig is dat ze de wet daarbij aan hun zijde hebben. En ik kan me gewoon voorstellen dat een eigenaar van een forum derhalve besluit dat een dergelijk topic niet gewenst is
ze hebben helaas het recht hierheen te komen,hun cultuurtje aan te houden,een uitkering te krijgen en van alles te eisen en claimen zonder zich voor ons waardevol te bewijzen. het is hier zo geregeld dat het recht dan aan jouw kant staat. als Danny en consorten daar problemen mee krijgen dan lijkt het mij wel logisch om het op deze manier op te lossen.quote:Op maandag 3 juli 2006 00:38 schreef Sweetsixteen16 het volgende:
[..]
Hoe krijgen die mensen de macht in ons land?
Niet dat ik wil dat autochtonen de macht hebben, maar we maken het ze gewoon soms te gemakkelijk en we zijn echt te soft. Je moet er gewoon tegen kunnen en daarmee basta.
Het is een funtopic, in ONZ, met een waarschuwende topictitel. Ze kiezen er zelf voor om erop te klikken.
Het tweede topic loopt al aardig.quote:Op maandag 3 juli 2006 00:46 schreef frenzy2003 het volgende:
[..]
ze hebben helaas het recht hierheen te komen,hun cultuurtje aan te houden,een uitkering te krijgen en van alles te eisen en claimen zonder zich voor ons waardevol te bewijzen. het is hier zo geregeld dat het recht dan aan jouw kant staat. als Danny en consorten daar problemen mee krijgen dan lijkt het mij wel logisch om het op deze manier op te lossen.
En niet racistisch ook.quote:Op maandag 3 juli 2006 00:47 schreef Sweetsixteen16 het volgende:
[..]
Het tweede topic loopt al aardig.
Je weet niet wat je gemist heb hè, dat mens zag er botergeil uitquote:Op maandag 3 juli 2006 09:34 schreef Doderok het volgende:
DIE CHICK *NU* OP SBS6!!!
ik wacht nog steeds op een foto van die chick![]()
quote:Op maandag 3 juli 2006 09:58 schreef jogy het volgende:
[..]
Je weet niet wat je gemist heb hè, dat mens zag er botergeil uit.
Ik heb het echt geprobeerd, maar ik kan me dus werkelijk geen enkele nuttige bijdrage van jou in dit topic herinneren.quote:
Dat is nou most_wanted!quote:Op maandag 3 juli 2006 14:36 schreef NJ het volgende:
[..]
Ik heb het echt geprobeerd, maar ik kan me dus werkelijk geen enkele nuttige bijdrage van jou in dit topic herinneren.
Niet zolang jij er nog bent.quote:Op maandag 3 juli 2006 15:29 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Dat is nou most_wanted!
En hij wil zo graag mod worden, hè!
Jij hebt ook niet één nuttige bijdrage in dit topic op dit forum. Verder dan het posten dat je jezelf erg tof vind kom je niet.quote:Op maandag 3 juli 2006 14:36 schreef NJ het volgende:
[..]
Ik heb het echt geprobeerd, maar ik kan me dus werkelijk geen enkele nuttige bijdrage van jou in dit topic herinneren.
Dát. En ik modereer het natuurlijk al een jaar.quote:Op maandag 3 juli 2006 17:00 schreef most_wanted het volgende:
[..]
Jij hebt ook niet één nuttige bijdrage in dit topic op dit forum. Verder dan het posten dat je jezelf erg tof vind kom je niet.
Een mooie tijd om je ontslag in te dienen.quote:Op maandag 3 juli 2006 17:07 schreef NJ het volgende:
[..]
Dát. En ik modereer het natuurlijk al een jaar.
Mwoh, ik heb het nog wel naar m'n zin zo.quote:Op maandag 3 juli 2006 17:11 schreef most_wanted het volgende:
[..]
Een mooie tijd om je ontslag in te dienen, imo.
Heb je ook wat concreets wat je niet goed vind aan mijn modereren of dring je jezelf op als de personificatie van de mening van alle users?quote:
Ohja, Pool (RIP) was rond deze tijd een jaar, ik twee weken later.quote:
Ik probeer je alleen duidelijk te maken dat je niet zo`n eigendunk moet hebben, daar is namelijk nooit iemand beter van geworden.quote:Op maandag 3 juli 2006 17:14 schreef NJ het volgende:
[..]
Heb je ook wat concreets wat je niet goed vind aan mijn modereren of dring je jezelf op als de personificatie van de mening van alle users?
Mwoh. Mijn eigendunk valt wel mee, maar daar begon de discussie niet mee. Ik zie jou al maanden in elk FB topic geforceerd reageren op van alles en nog wat, maar eigenlijk nooit met ook maar enig inhoudelijke achtergrond. Die post van hierboven met "Tijd dat je ontslag neemt", was eigenlijk nog het meest toegespitst op het moderatiebeleid, waar dit topic voor bedoeld is.quote:Op maandag 3 juli 2006 17:18 schreef most_wanted het volgende:
[..]
Ik probeer je alleen duidelijk te maken dat je niet zo`n eigendunk moet hebben, daar is namelijk nooit iemand beter van geworden.![]()
quote:Op maandag 3 juli 2006 17:22 schreef NJ het volgende:
Dan stijgen je kansen om ooit nog mod te worden ook een beetje.
Zou het?quote:Op maandag 3 juli 2006 17:22 schreef NJ het volgende:
[..]
Mwoh. Mijn eigendunk valt wel mee, maar daar begon de discussie niet mee. Ik zie jou al maanden in elk FB topic geforceerd reageren op van alles en nog wat, maar eigenlijk nooit met ook maar enig inhoudelijke achtergrond. Die post van hierboven met "Tijd dat je ontslag neemt", was eigenlijk nog het meest toegespitst op het moderatiebeleid, waar dit topic voor bedoeld is.
Kortom, kap met dat geforceerd leuk meebabbelen en kom hier gewoon als je wat toe te voegen hebt. Dan stijgen je kansen om ooit nog mod te worden ook een beetje.
Edit: Lekken vanuit besloten foraquote:Op maandag 3 juli 2006 17:35 schreef Stofje het volgende:
Is most_wanted nou nog niet blauw? We waren het er toch allang over eens?
Doe d'r wat aan!quote:Op maandag 3 juli 2006 17:24 schreef BadKeukenTegel het volgende:
Wat een niveau hier zeg.
De vorige keer was amper langer dan FF.quote:
Ik vind dit soort reactiesquote:
erger.quote:
Ikquote:
ik vind dit soort reacties:quote:Op maandag 3 juli 2006 19:11 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ik vind dit soort reacties
[..]
erger.
veel ergerquote:Op maandag 3 juli 2006 18:50 schreef remlof het volgende:
Spa Groen was iets met citroen, fles in OP is Marie-Henriette...
Maar aangezien die Spa Groen met citroensmaak niet meer bestaat geloof ik zou je Spa Marie-Henriette nu ook Spa Groen kunnen noemen
Beter dan Spa Rood trouwens, daar zit echt veel te veel koolzuur in
Dan reageer je níét, lamstraal!quote:Op maandag 3 juli 2006 19:12 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Ik
kan
er
niet
anders
in
reageren,
lieve
Bupa
![]()
Ik niet. Ik vond het wel wat toevoegen aan het topic.quote:Op maandag 3 juli 2006 19:12 schreef remlof het volgende:
[..]
ik vind dit soort reacties:
[..]
veel erger
En er kan ook wat gedaan worden aan het regelmatig verneuken van een topic door jou.quote:Op maandag 3 juli 2006 19:14 schreef Biogarde het volgende:
En kan er ook wat gedaan worden aan het veelvuldig gebruik van: "Talpa"
![]()
Het is niet aan ons, een keuze voor te leggen aan een modquote:Op maandag 3 juli 2006 19:14 schreef remlof het volgende:
Weet je wat Bupa, 3 keuzes:verwijder onze bagger en schop em naar GC of CUL gooi em op slot laat ons em volbaggeren
ann jou de keus
Wie ben jij om mij drie keuzes voor te leggen?quote:Op maandag 3 juli 2006 19:14 schreef remlof het volgende:
Weet je wat Bupa, 3 keuzes:verwijder onze bagger en schop em naar GC of CUL gooi em op slot laat ons em volbaggeren
ann jou de keus
ja 3 is wel veel he?quote:Op maandag 3 juli 2006 19:15 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Wie ben jij om mij drie keuzes voor te leggen?
Immersquote:
ik vind dat optie 3:quote:Op maandag 3 juli 2006 19:18 schreef Bupatih het volgende:
Ik laat hem open.
Maar die keuze zat er bij remlof niet bij!
Leuk, dan zijn we ook weer een tijdje van jou verlost in ONZ!quote:Op maandag 3 juli 2006 19:20 schreef remlof het volgende:
[..]
ik vind dat optie 3:laat ons em volbaggeren
bedankt bupa
hoezo dat dan?quote:Op maandag 3 juli 2006 19:20 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Leuk, dan zijn we ook weer een tijdje van jou verlost in ONZ!
Dan ben jij werkloos, binnenkortquote:Op maandag 3 juli 2006 19:20 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Leuk, dan zijn we ook weer een tijdje van jou verlost in ONZ!
Maak er iets leuks van. En dan heb ik het over iets leuks en niet over bagger!quote:Op maandag 3 juli 2006 19:23 schreef remlof het volgende:
[..]
hoezo dat dan?
wat moeten we anders met zo'n topic in ONZ?
Haal die naar ONZ danquote:Op maandag 3 juli 2006 19:24 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Maak er iets leuks van. En dan heb ik het over iets leuks en niet over bagger!
En als je dat niet kan, dan reageer je niet. Simpel, hè?
Neem een voorbeeld aan dit topic.
Of die GC-mods moeten eens wakker worden!quote:
Heeft niets met m'n bui te maken hoor, dat slotje sloeg wel ergens op. Zie sluitpost.quote:Op maandag 3 juli 2006 19:58 schreef Flyga het volgende:
Dat slotje sloeg echt nergens op, veel leuke (bedoelde) reacties..
Maarja zeker in een slechte bui?
Reeds gebeurd. Kennelijk.quote:Op maandag 3 juli 2006 23:44 schreef febster het volgende:
Eindhoven 839; praten over je vrouwelijke trekjes is hip! even veranderen in 839 please
Faster then light, you are!quote:
er zijn grenzenquote:Op dinsdag 4 juli 2006 00:29 schreef BaajGuardian het volgende:
hip zijn is ok, net als dat jogy ok is, mits naakt.
Ik vind het allemaal prima, als ik er maar geen foto's van tegenkom.quote:
Naakt, knut, niet enkel mijn bilnaad die behaard te aanschouwen is.quote:Op dinsdag 4 juli 2006 08:01 schreef GI het volgende:
Ik heb nog ergens een foto staan van een moonmeet, telt dat ook ?
Just checking.quote:Op dinsdag 4 juli 2006 08:04 schreef jogy het volgende:
[..]
Naakt, knut, niet enkel mijn bilnaad die behaard te aanschouwen is.
quote:Op dinsdag 4 juli 2006 16:56 schreef Xebber het volgende:
Ik heb net dat hele stuk met bloed zweet en tranen vertaald gooi je hem op slot. Waarom Stofje. Waarom?
Stofje is Tof!quote:Op dinsdag 4 juli 2006 16:59 schreef Stofje het volgende:
[..]
Waarvoor absolute hulde! Maar helaas was het topic al verkloot door de OP. Als je dit voortaan in FB post, ben ik helemaal bij met je.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |