quote:Op maandag 3 juli 2006 18:50 schreef Tabu het volgende:
dat is toch marie-henriette?
Nee, dit is het niveau van ONZquote:
omg...quote:Op maandag 3 juli 2006 19:00 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Nee, dit is het niveau van ONZ![]()
Ik ben ook inspiratieloos [afbeelding]
Is er niet meer? Het heet nu Spa Citron, ik heb hier nog een fles staan.quote:Op maandag 3 juli 2006 18:53 schreef Black-Hole het volgende:
Spa Groen doet mij denken aan een soort van 7-up/Sprite. Nu heb je deze smaak niet meer.
Ik heb het echt al heel lang niet gezien in de schappenquote:Op maandag 3 juli 2006 19:02 schreef TARAraboemdijee het volgende:
[..]
Is er niet meer? Het heet nu Spa Citron, ik heb hier nog een fles staan.
Handig. Zou je dat voor me kunnen painten? Geen idee hoe ik het moet makenquote:Op maandag 3 juli 2006 19:21 schreef remlof het volgende:
[..]
van zo'n spa fles kan je trouwens ook een sjiek hendige waterpijp maken
(Vlakbij het) Waterpijp:quote:Op maandag 3 juli 2006 19:24 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Handig. Zou je dat voor me kunnen painten? Geen idee hoe ik het moet maken.
Is dat geen 7-UPquote:Op maandag 3 juli 2006 19:30 schreef Spec87 het volgende:
Plaatje toch?
[afbeelding]
Ik drink dit wekelijks, wodka- spa groen.
Het bestaat dus nog wel.
Dit is spa citroen, geen spa groen. Spa groen zoals die er vroeger was bestaat niet meer.quote:Op maandag 3 juli 2006 19:30 schreef Spec87 het volgende:
Plaatje toch?
[afbeelding]
Ik drink dit wekelijks, wodka- spa groen.
Het bestaat dus nog wel.
Er is volgens mij geen verschil tussen Spa Groen en Spa Citronquote:Op maandag 3 juli 2006 19:33 schreef ikke_ook het volgende:
[..]
Dit is spa citroen, geen spa groen. Spa groen zoals die er vroeger was bestaat niet meer.
maar met een roostertje met daarop wiet of hash boven op de opening van de fles, hoe doe je dat dan?quote:Op maandag 3 juli 2006 19:33 schreef snadrem het volgende:
[afbeelding]
Gaatje boren in de zijkant waar een rietje door kan, rietje erin steken, tot onder het gaatje vullen met water (of alcohol, kon geloof ik ook). Tegenover het gaatje waar het rietje door gaat moet ook nog een gaatje (die zit wat hoger). Joint in het uiteinde van het rietje steken, aansteken, duim op het rietloze gaatje houden en fles vacuum zuigen door de drinkhals. Fles vult zich met rook, duim van gaatje afhalen om te kunnen inhaleren.
O ja, tadaaa![]()
dunner plastic = minder plastic = minder kosten?quote:Op maandag 3 juli 2006 20:42 schreef remlof het volgende:
Waarom zijn die Spa flessen veranderd trouwens? Eerst waren ze van veel harder plastic, dacht eerst dat er tegenwoordig geen statiegeld meer op zat
quote:Op maandag 3 juli 2006 20:45 schreef alors het volgende:
[..]
dunner plastic = minder plastic = minder kosten?
Had een hit kunnen zijn voor het wk.. SPA ORANJE?quote:Op maandag 3 juli 2006 18:53 schreef Biancavia het volgende:
Waarom in vredesnaam, Spa Rood, Spa Blauw, Spa Groen, Spa Marie-Henriette?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |