Dit gesprek kost ¤050 cent per minuut, plus de kosten voor het gebruik van uw mobiele telefoon.quote:Op donderdag 29 juni 2006 00:04 schreef Waxxer het volgende:
Zeg!!! Stofje!!!
Nu maar hopen dat je niet één van die figuren bent maar dan met een andere nickname...
En NJ ook niet!![]()
is je vriendin nou eindelijk in het keldertje terecht gekomen?quote:Op donderdag 29 juni 2006 00:04 schreef Stofje het volgende:
[..]
In het keldertje bevredigt men elkaar niet oraal.
ook als ik de huistelefoon gebruik?quote:Op donderdag 29 juni 2006 00:05 schreef Stofje het volgende:
[..]
Dit gesprek kost ¤050 cent per minuut, plus de kosten voor het gebruik van uw mobiele telefoon.
Nee. Toch?quote:Op donderdag 29 juni 2006 00:06 schreef frenzy2003 het volgende:
[..]
is je vriendin nou eindelijk in het keldertje terecht gekomen?.
"Het door u gekozen nummer is niet in gebruik. Controleer het nummer en kies opnieuw. Of raadpleeg de inlichtingendienst. U kunt ook de plaatselijke politie bellen."quote:Op donderdag 29 juni 2006 00:05 schreef Stofje het volgende:
[..]
Dit gesprek kost ¤050 cent per minuut, plus de kosten voor het gebruik van uw mobiele telefoon.
Toets 1 als u een ander nummer wilt hebbenquote:Op donderdag 29 juni 2006 00:07 schreef Waxxer het volgende:
[..]
"Het door u gekozen nummer is niet in gebruik. Controleer het nummer en kies opnieuw. Of raadpleeg de inlichtingendienst. U kunt ook de plaatselijke politie bellen."
*ophangt.quote:Op donderdag 29 juni 2006 00:09 schreef Stofje het volgende:
[..]
Toets 1 als u een ander nummer wilt hebben
Toets 2 als u dit nummer nog eens wilt proberen. Let op, het nummer bestaat niet.
Toets 3 als u Stofje wilt spreken, die u zoals altijd voorziet van snuggere antwoorden en verheldering in troebele tijden.
[neurotisch]quote:Op donderdag 29 juni 2006 00:09 schreef Stofje het volgende:
[..]
Toets 1 als u een ander nummer wilt hebben
Toets 2 als u dit nummer nog eens wilt proberen. Let op, het nummer bestaat niet.
Toets 3 als u Stofje wilt spreken, die u zoals altijd voorziet van snuggere antwoorden en verheldering in troebele tijden.
Ja, hallo met NJ, Stofje is er niet, zegtuut maar.quote:Op donderdag 29 juni 2006 00:11 schreef Waxxer het volgende:
[..]
[neurotisch]
3-3-3-3-3-3-3-3-3-3-3-3-3!!!!!
[/neurotisch]
Ow, ja yoow NJ eehhh... zeg, eehhh... ehm, ja kijk, eh... het is zo datteeehhh... verrrrrrrrkeerd verbonden. Klik.quote:Op donderdag 29 juni 2006 00:17 schreef Stofje het volgende:
[..]
Ja, hallo met NJ, Stofje is er niet, zegtuut maar.
quote:Op donderdag 29 juni 2006 00:04 schreef Stofje het volgende:
[..]
In het keldertje bevredigt men elkaar niet oraal.
Het was gewoon een beetje Verdonk-erd.quote:Op donderdag 29 juni 2006 21:19 schreef Bupatih het volgende:
Deze keer was er geen skateboard voor nodig. [afbeelding]
Zeg ook even iets over "Waaah, ik postte door een slotje heen!!!quote:
Oh ja, goeie, die edit ik er wel in!quote:Op donderdag 29 juni 2006 21:43 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Zeg ook even iets over "Waaah, ik postte door een slotje heen!!!"
Omdat het geen leuke topics waren. Het waren stomme topics. En daarom zijn ze dicht en gaan ze ook niet openquote:Op vrijdag 30 juni 2006 19:36 schreef minkuukel het volgende:
Ik had 2 leuke topics over voetbal.![]()
Waarom gooit Stofje deze dicht![]()
Open ze dan weer na de wedstrijd aub.![]()
U ook een fijn weekend.quote:Op vrijdag 30 juni 2006 19:41 schreef Stofje het volgende:
[..]
Omdat het geen leuke topics waren. Het waren stomme topics. En daarom zijn ze dicht en gaan ze ook niet open.
En toch denk ik er anders over.quote:Op vrijdag 30 juni 2006 19:41 schreef Stofje het volgende:
[..]
Omdat het geen leuke topics waren. Het waren stomme topics. En daarom zijn ze dicht en gaan ze ook niet open.
Helaas is Fok! geen democratie.quote:Op vrijdag 30 juni 2006 22:04 schreef minkuukel het volgende:
[..]
En toch denk ik er anders over.
Gelukkig mag dat in een democratie.![]()
quote:Op zaterdag 1 juli 2006 02:50 schreef Xalopalyps het volgende:
Het testbeeld Islamiseert
Waarom gaat die op slot
quote:Op zaterdag 1 juli 2006 02:50 schreef Xalopalyps het volgende:
Het testbeeld Islamiseert
Waarom gaat die op slot
quote:
Nee.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |