quote:Op maandag 26 juni 2006 13:42 schreef jogy het volgende:
[..]
Niet waar, ik ben niet door de selectie gekomen, toen hebben ze me maar een functie gegeven waar ik enkel contact krijg met mensen waarvan de capaciteiten nóg lager zitten dan die van mij.
Verdommequote:Op maandag 26 juni 2006 13:42 schreef jogy het volgende:
[..]
Niet waar, ik ben niet door de selectie gekomen, toen hebben ze me maar een functie gegeven waar ik enkel contact krijg met mensen waarvan de capaciteiten nóg lager zitten dan die van mij.
Aldus Benny.quote:Alle heren voor het volkslied even met met ontbloot hoofd, alles dames met ontbloot bovenlijf.
Verzorger in de Apenheulquote:Op maandag 26 juni 2006 13:42 schreef jogy het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 27 juni 2006 00:30 schreef remlof het volgende:
ow hier is ie, ik was onz fb al kwijt in myat
quote:Op dinsdag 27 juni 2006 01:54 schreef remlof het volgende:
[..]
ey Dribbel_ is terug!
bier zelfmoord!!!
Ik geef het doorquote:Op maandag 26 juni 2006 22:00 schreef BadKeukenTegel het volgende:
Stofje,
Deden de andere lieden achter de schermen nogal lastig over m'n recent geopende topique?
Maakt niet uit hoor, ik kon de druk zelfs hier voelen.
Kusjes,
BKT.
Knowall had gelijk.quote:Op dinsdag 27 juni 2006 22:30 schreef cyberstalker het volgende:
Mag het niet-leuke topic van knowall weer open? Ik vond hem wel leuk namelijk.
Jij bent een kneus.quote:Op woensdag 28 juni 2006 12:48 schreef FuifDuif het volgende:
Sorry voor het openen van het Ijsmeis topic, ik dacht echt dat ik iets nieuws had gevonden.
Dat is dan wel weer stoer, maar je hebt wel kans dat ik van angst in je nek kotsquote:Op woensdag 28 juni 2006 13:03 schreef mcDavid het volgende:
Jogy, ik vind je een toffe mod. Je mag wel een keer meevliegen hoor!
Nee hoor, want ik mag nog geen passagiers rondvliegen. Dus ik zal een ander slachtoffer moeten zoeken die jou rond wil vliegen.quote:Op woensdag 28 juni 2006 13:45 schreef jogy het volgende:
[..]
Dat is dan wel weer stoer, maar je hebt wel kans dat ik van angst in je nek kots.
Hehe, ok. Wanneer kan je passagiers meenemen trouwens?quote:Op woensdag 28 juni 2006 13:50 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Nee hoor, want ik mag nog geen passagiers rondvliegen. Dus ik zal een ander slachtoffer moeten zoeken die jou rond wil vliegen.
Als je een brevet hebt.quote:Op woensdag 28 juni 2006 13:58 schreef jogy het volgende:
[..]
Hehe, ok. Wanneer kan je passagiers meenemen trouwens?
En om en nabij hoelang tot die memorabele dag in jouw geval?quote:
Dat ligt eraan hoe snel ik zin heb om mijn theorie-examen te doenquote:Op woensdag 28 juni 2006 14:38 schreef jogy het volgende:
[..]
En om en nabij hoelang tot die memorabele dag in jouw geval?
Klinkt een beetje als mijn studie.quote:Op woensdag 28 juni 2006 14:43 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Dat ligt eraan hoe snel ik zin heb om mijn theorie-examen te doen
in principe zou ik het dit seizoen nog moeten kunnen halen. Maar in verband met de zin, denk ik niet dat dat lukt.
Foto's uit je fotoboek mogen juist wel. Je hebt, door de foto's in je fotoboek te plaatsen, indirect toestemming gegeven om deze foto's ook in andere subsites van FOK te gebruiken.quote:Op woensdag 28 juni 2006 23:39 schreef Canisfire het volgende:
NBK deel 3 F-lowz over de knie
Nitespeed post een foto uit mijn fotoboek volgens mij mocht dat niet
Als het kan even weg halen
Foto's die jij op Fok! plaatst mogen binnen Fok! hergebruikt worden. Tenzij ze worden gebruikt om een user stelselmatig af te zeiken.quote:Op woensdag 28 juni 2006 23:39 schreef Canisfire het volgende:
NBK deel 3 F-lowz over de knie
Nitespeed post een foto uit mijn fotoboek volgens mij mocht dat niet
Als het kan even weg halen
Ik moet écht die nieuwe regels eens onthoudenquote:Op woensdag 28 juni 2006 23:42 schreef Stofje het volgende:
[..]
Foto's uit je fotoboek mogen juist wel. Je hebt, door de foto's in je fotoboek te plaatsen, indirect toestemming gegeven om deze foto's ook in andere subsites van FOK te gebruiken.
quote:Op woensdag 28 juni 2006 23:43 schreef NJ het volgende:
[..]
Foto's die jij op Fok! plaatst mogen binnen Fok! hergebruikt worden. Tenzij ze worden gebruikt om een user stelselmatig af te zeiken.
Voortaan ook voor de volledigheid weergeven dat afzeiken niet mag hè.quote:
Haal dan ook je fotoboekicoontje weg, bijvoorbeeld.quote:Op woensdag 28 juni 2006 23:44 schreef Canisfire het volgende:
Maar ik heb liever niet dat NBK leden mijn foto te zien krijgen dank u wel![]()
Ik ben een newbie-mod, ik mag zulke fouten maken.quote:Op woensdag 28 juni 2006 23:46 schreef NJ het volgende:
[..]
Voortaan ook voor de volledigheid weergeven dat afzeiken niet mag hè..
Goed punt.quote:Op woensdag 28 juni 2006 23:48 schreef Stofje het volgende:
[..]
Ik ben een newbie-mod, ik mag zulke fouten maken.
lek eens dan!quote:Op woensdag 28 juni 2006 23:59 schreef NJ het volgende:
Je moest eens weten hoe het er áchter de schermen aan toe gaat.
het keldertje is dus verplaatst naar achter de schermenquote:Op donderdag 29 juni 2006 00:02 schreef Stofje het volgende:
Bupatih en ik bevredigen elkaar regelmatig oraal achter de schermen.
In het keldertje bevredigt men elkaar niet oraalquote:Op donderdag 29 juni 2006 00:03 schreef frenzy2003 het volgende:
[..]
het keldertje is dus verplaatst naar achter de schermen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |