quote:Op maandag 3 juli 2006 09:58 schreef jogy het volgende:
[..]
Je weet niet wat je gemist heb hè, dat mens zag er botergeil uit.
Ik heb het echt geprobeerd, maar ik kan me dus werkelijk geen enkele nuttige bijdrage van jou in dit topic herinneren.quote:
Dat is nou most_wanted!quote:Op maandag 3 juli 2006 14:36 schreef NJ het volgende:
[..]
Ik heb het echt geprobeerd, maar ik kan me dus werkelijk geen enkele nuttige bijdrage van jou in dit topic herinneren.
Niet zolang jij er nog bent.quote:Op maandag 3 juli 2006 15:29 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Dat is nou most_wanted!
En hij wil zo graag mod worden, hè!
Jij hebt ook niet één nuttige bijdrage in dit topic op dit forum. Verder dan het posten dat je jezelf erg tof vind kom je niet.quote:Op maandag 3 juli 2006 14:36 schreef NJ het volgende:
[..]
Ik heb het echt geprobeerd, maar ik kan me dus werkelijk geen enkele nuttige bijdrage van jou in dit topic herinneren.
Dát. En ik modereer het natuurlijk al een jaar.quote:Op maandag 3 juli 2006 17:00 schreef most_wanted het volgende:
[..]
Jij hebt ook niet één nuttige bijdrage in dit topic op dit forum. Verder dan het posten dat je jezelf erg tof vind kom je niet.
Een mooie tijd om je ontslag in te dienen.quote:Op maandag 3 juli 2006 17:07 schreef NJ het volgende:
[..]
Dát. En ik modereer het natuurlijk al een jaar.
Mwoh, ik heb het nog wel naar m'n zin zo.quote:Op maandag 3 juli 2006 17:11 schreef most_wanted het volgende:
[..]
Een mooie tijd om je ontslag in te dienen, imo.
Heb je ook wat concreets wat je niet goed vind aan mijn modereren of dring je jezelf op als de personificatie van de mening van alle users?quote:
Ohja, Pool (RIP) was rond deze tijd een jaar, ik twee weken later.quote:
Ik probeer je alleen duidelijk te maken dat je niet zo`n eigendunk moet hebben, daar is namelijk nooit iemand beter van geworden.quote:Op maandag 3 juli 2006 17:14 schreef NJ het volgende:
[..]
Heb je ook wat concreets wat je niet goed vind aan mijn modereren of dring je jezelf op als de personificatie van de mening van alle users?
Mwoh. Mijn eigendunk valt wel mee, maar daar begon de discussie niet mee. Ik zie jou al maanden in elk FB topic geforceerd reageren op van alles en nog wat, maar eigenlijk nooit met ook maar enig inhoudelijke achtergrond. Die post van hierboven met "Tijd dat je ontslag neemt", was eigenlijk nog het meest toegespitst op het moderatiebeleid, waar dit topic voor bedoeld is.quote:Op maandag 3 juli 2006 17:18 schreef most_wanted het volgende:
[..]
Ik probeer je alleen duidelijk te maken dat je niet zo`n eigendunk moet hebben, daar is namelijk nooit iemand beter van geworden.![]()
quote:Op maandag 3 juli 2006 17:22 schreef NJ het volgende:
Dan stijgen je kansen om ooit nog mod te worden ook een beetje.
Zou het?quote:Op maandag 3 juli 2006 17:22 schreef NJ het volgende:
[..]
Mwoh. Mijn eigendunk valt wel mee, maar daar begon de discussie niet mee. Ik zie jou al maanden in elk FB topic geforceerd reageren op van alles en nog wat, maar eigenlijk nooit met ook maar enig inhoudelijke achtergrond. Die post van hierboven met "Tijd dat je ontslag neemt", was eigenlijk nog het meest toegespitst op het moderatiebeleid, waar dit topic voor bedoeld is.
Kortom, kap met dat geforceerd leuk meebabbelen en kom hier gewoon als je wat toe te voegen hebt. Dan stijgen je kansen om ooit nog mod te worden ook een beetje.
Edit: Lekken vanuit besloten foraquote:Op maandag 3 juli 2006 17:35 schreef Stofje het volgende:
Is most_wanted nou nog niet blauw? We waren het er toch allang over eens?
Doe d'r wat aan!quote:Op maandag 3 juli 2006 17:24 schreef BadKeukenTegel het volgende:
Wat een niveau hier zeg.
De vorige keer was amper langer dan FF.quote:
Ik vind dit soort reactiesquote:
erger.quote:
Ikquote:
ik vind dit soort reacties:quote:Op maandag 3 juli 2006 19:11 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ik vind dit soort reacties
[..]
erger.
veel ergerquote:Op maandag 3 juli 2006 18:50 schreef remlof het volgende:
Spa Groen was iets met citroen, fles in OP is Marie-Henriette...
Maar aangezien die Spa Groen met citroensmaak niet meer bestaat geloof ik zou je Spa Marie-Henriette nu ook Spa Groen kunnen noemen
Beter dan Spa Rood trouwens, daar zit echt veel te veel koolzuur in
Dan reageer je níét, lamstraal!quote:Op maandag 3 juli 2006 19:12 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Ik
kan
er
niet
anders
in
reageren,
lieve
Bupa
![]()
Ik niet. Ik vond het wel wat toevoegen aan het topic.quote:Op maandag 3 juli 2006 19:12 schreef remlof het volgende:
[..]
ik vind dit soort reacties:
[..]
veel erger
En er kan ook wat gedaan worden aan het regelmatig verneuken van een topic door jou.quote:Op maandag 3 juli 2006 19:14 schreef Biogarde het volgende:
En kan er ook wat gedaan worden aan het veelvuldig gebruik van: "Talpa"
![]()
Het is niet aan ons, een keuze voor te leggen aan een modquote:Op maandag 3 juli 2006 19:14 schreef remlof het volgende:
Weet je wat Bupa, 3 keuzes:verwijder onze bagger en schop em naar GC of CUL gooi em op slot laat ons em volbaggeren
ann jou de keus
Wie ben jij om mij drie keuzes voor te leggen?quote:Op maandag 3 juli 2006 19:14 schreef remlof het volgende:
Weet je wat Bupa, 3 keuzes:verwijder onze bagger en schop em naar GC of CUL gooi em op slot laat ons em volbaggeren
ann jou de keus
ja 3 is wel veel he?quote:Op maandag 3 juli 2006 19:15 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Wie ben jij om mij drie keuzes voor te leggen?
Immersquote:
ik vind dat optie 3:quote:Op maandag 3 juli 2006 19:18 schreef Bupatih het volgende:
Ik laat hem open.
Maar die keuze zat er bij remlof niet bij!
Leuk, dan zijn we ook weer een tijdje van jou verlost in ONZ!quote:Op maandag 3 juli 2006 19:20 schreef remlof het volgende:
[..]
ik vind dat optie 3:laat ons em volbaggeren
bedankt bupa
hoezo dat dan?quote:Op maandag 3 juli 2006 19:20 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Leuk, dan zijn we ook weer een tijdje van jou verlost in ONZ!
Dan ben jij werkloos, binnenkortquote:Op maandag 3 juli 2006 19:20 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Leuk, dan zijn we ook weer een tijdje van jou verlost in ONZ!
Maak er iets leuks van. En dan heb ik het over iets leuks en niet over bagger!quote:Op maandag 3 juli 2006 19:23 schreef remlof het volgende:
[..]
hoezo dat dan?
wat moeten we anders met zo'n topic in ONZ?
Haal die naar ONZ danquote:Op maandag 3 juli 2006 19:24 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Maak er iets leuks van. En dan heb ik het over iets leuks en niet over bagger!
En als je dat niet kan, dan reageer je niet. Simpel, hè?
Neem een voorbeeld aan dit topic.
Of die GC-mods moeten eens wakker worden!quote:
Heeft niets met m'n bui te maken hoor, dat slotje sloeg wel ergens op. Zie sluitpost.quote:Op maandag 3 juli 2006 19:58 schreef Flyga het volgende:
Dat slotje sloeg echt nergens op, veel leuke (bedoelde) reacties..
Maarja zeker in een slechte bui?
Reeds gebeurd. Kennelijk.quote:Op maandag 3 juli 2006 23:44 schreef febster het volgende:
Eindhoven 839; praten over je vrouwelijke trekjes is hip! even veranderen in 839 please
Faster then light, you are!quote:
er zijn grenzenquote:Op dinsdag 4 juli 2006 00:29 schreef BaajGuardian het volgende:
hip zijn is ok, net als dat jogy ok is, mits naakt.
Ik vind het allemaal prima, als ik er maar geen foto's van tegenkom.quote:
Naakt, knut, niet enkel mijn bilnaad die behaard te aanschouwen is.quote:Op dinsdag 4 juli 2006 08:01 schreef GI het volgende:
Ik heb nog ergens een foto staan van een moonmeet, telt dat ook ?
Just checking.quote:Op dinsdag 4 juli 2006 08:04 schreef jogy het volgende:
[..]
Naakt, knut, niet enkel mijn bilnaad die behaard te aanschouwen is.
quote:Op dinsdag 4 juli 2006 16:56 schreef Xebber het volgende:
Ik heb net dat hele stuk met bloed zweet en tranen vertaald gooi je hem op slot. Waarom Stofje. Waarom?
Stofje is Tof!quote:Op dinsdag 4 juli 2006 16:59 schreef Stofje het volgende:
[..]
Waarvoor absolute hulde! Maar helaas was het topic al verkloot door de OP. Als je dit voortaan in FB post, ben ik helemaal bij met je.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |