quote:Op woensdag 21 juni 2006 22:54 schreef Mercy_symbol het volgende:
is primaalleen voor het stunten heb ik een andere plek in gedachten
( geen verkeer oid )
En daardoor gaat bij het plezier om te kijken in RAP tempo achteruitquote:Op woensdag 21 juni 2006 22:53 schreef -XX- het volgende:
Ik zat net even een stukje mee te kijken, maar k vind het wel zo iets belachelijksdie scheidsrechter doet nog meer dan de voetballers
![]()
Constant fout, gele kaart dit of dat
![]()
Ik ga slapen![]()
Geilquote:
quote:Op woensdag 21 juni 2006 22:47 schreef Rausdouwer het volgende:
[..]
Het is slim om dat ergens anders te doen ivm bewaking, maar daar rijden is wel gaaf ja.En uiteraard kunnen we dan eens afspreken.
![]()
Volgende week een keertje 's avonds na het eten rijdenquote:Op woensdag 21 juni 2006 22:54 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
is primaalleen voor het stunten heb ik een andere plek in gedachten
( geen verkeer oid )
quote:Op woensdag 21 juni 2006 22:56 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
Wat nou ? ze doen het juist goed![]()
ze staan op dit moment met 3-0 voor op de USA
quote:
quote:
als het aan mij ligt welquote:
Ach joh, die flikkers spelen ook irritant dom. Ok, Nederland verliest voor deze ene keer niet telkens, maar ik zie telkens 3 oranje poppetjes als ADHD'ers op zo een Argentijnse homo springen. Idem toen met Ivoorkustquote:Op woensdag 21 juni 2006 23:07 schreef Makster het volgende:
En daardoor gaat bij het plezier om te kijken in RAP tempo achteruitStink scheidsrechters, ook 1 van de redenen dat ik zelf neit meer voetbal. Die gasten weten het serieus te verzieken
Motor wordt morgen gefixed denks.quote:Op woensdag 21 juni 2006 23:09 schreef hicham het volgende:
Maarreuuh, ninja meet / potentiele stuntmeet, je motor deed 't toch niet goed dus je kunt naar geen van beide?
quote:
Ok, we checken vrijdag/zaterdag wel definitief.quote:Op woensdag 21 juni 2006 23:09 schreef Mercy_symbol het volgende:
als het aan mij ligt welmaar moet even kijken of we dan ook kunnen
![]()
ik laat het nog wel even weten![]()
Ja,hij zat in een keer dicht(na 2 posts al).Wilde nog proberen iets zinnigs te melden,maar dat ging al niet meer.quote:
quote:Op woensdag 21 juni 2006 23:08 schreef Rib-i het volgende:
Volgende week een keertje 's avonds na het eten rijden![]()
* Mercy_symbol vind dat een goed ideequote:Op woensdag 21 juni 2006 23:08 schreef Rib-i het volgende:
[..]
[..]
Volgende week een keertje 's avonds na het eten rijden![]()
[..]
![]()
[..]
![]()
Eensquote:Op woensdag 21 juni 2006 23:10 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Ach joh, die flikkers spelen ook irritant dom. Ok, Nederland verliest voor deze ene keer niet telkens, maar ik zie telkens 3 oranje poppetjes als ADHD'ers op zo een Argentijnse homo springen. Idem toen met IvoorkustKunnen ze niet wat professioneler spelen
Zondagmiddag, zaterdagnacht nog een optredenquote:Op woensdag 21 juni 2006 23:12 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Motor wordt morgen gefixed denks.![]()
En ik ga alleen buurten bij de Ninja meet als er toch met Fok! wordt gereden, geen zin om te toeren met een grote groep![]()
[..]
[..]
Ok, we checken vrijdag/zaterdag wel definitief.![]()
quote:Op woensdag 21 juni 2006 23:16 schreef Makster het volgende:
wordt ie gelijk omgelegt met 45 kogels in zijn kop.
Oh, dacht ff dat je maandag pas langs kon. Maandag <--> morgen, het begint allebei met een M dus misverstandje is wel te begrijpen tochquote:Op woensdag 21 juni 2006 23:12 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Motor wordt morgen gefixed denks.![]()
En ik ga alleen buurten bij de Ninja meet als er toch met Fok! wordt gereden, geen zin om te toeren met een grote groep![]()
10.45 vertrek vanuit Amsterdam, de meet staat geplanned om 12uur.quote:Op woensdag 21 juni 2006 23:16 schreef kratjuh het volgende:
Hoelaat is de Ninja meet bijdeweg ... ?
Ja, beswel he broerkequote:Op woensdag 21 juni 2006 23:19 schreef hicham het volgende:
Oh, dacht ff dat je maandag pas langs kon. Maandag <--> morgen, het begint allebei met een M dus misverstandje is wel te begrijpen toch
En zo hoort het inderdaadquote:
Laat maar weten waar het trefpunt is ..quote:Op woensdag 21 juni 2006 23:20 schreef worldpimber het volgende:
[..]
10.45 vertrek vanuit Amsterdam, de meet staat geplanned om 12uur.
Nederlands is ook een lastige taalquote:Op woensdag 21 juni 2006 23:19 schreef hicham het volgende:
[..]
Oh, dacht ff dat je maandag pas langs kon. Maandag <--> morgen, het begint allebei met een M dus misverstandje is wel te begrijpen toch
ik moet veeeeeel oefenenquote:Op woensdag 21 juni 2006 23:13 schreef worldpimber het volgende:
's Avonds kan ik ook altijd
Hicham vast ook wel
quote:Op woensdag 21 juni 2006 23:16 schreef Makster het volgende:
[..]
Eens
En dan ook nog die bejaarde stront commentator. Zit geloof ik onderhand met zijn komplete arm in de hol van Argentinie. Ipv die gasten verrrot te schelden en enthousiast te doen voor Nederland zit ie die lang harige gaylords de hemel in te prijzen. Moet een commentator in Argentinie of Colombia flikken, wordt ie gelijk omgelegt met 45 kogels in zijn kop. Nee wat doet Nederland, we laten hem gewoon de volgende wedstrijd weer commentaar gevenVolgende wedstrijd zorg ik OF dat ik zo lam als een aap ben OF ik kijk op internet met commentaar van Gordon, dan word het misschien nog wat
![]()
Mjah, alleen Raus kan stunten dus wat hebben we aan jouquote:Op woensdag 21 juni 2006 23:25 schreef Mercy_symbol het volgende:
ik moet veeeeeel oefenenalleen centjes werken niet mee
![]()
en als Rausje zondag toch al niet kan, dan misschien ikke wel
Eensquote:Op woensdag 21 juni 2006 23:34 schreef richardgie het volgende:
richardgie gaat z'n bed eens opzoeken.Weltrusten voor straks.
quote:Op woensdag 21 juni 2006 23:30 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Mjah, alleen Raus kan stunten dus wat hebben we aan jou![]()
![]()
![]()
![]()
But i'll be thereDoen we gewoon wat later op de dag meeten aangezien onze aller rib-i zijn kater uit moet slapen
quote:Op woensdag 21 juni 2006 23:38 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
ik spreek zondag wel alleen met Ribbetje af
tegenover hem kom ik misschien nog wel erg stoer over
![]()
Je hebt een kloonquote:Op woensdag 21 juni 2006 23:54 schreef BazzieK het volgende:
AvondNet lekker gewerkt
Daarna met 180 met mijn pa door de bebouwde kom gereden om de laatste 45 sec van de wedstrijd te zien![]()
quote:Op donderdag 22 juni 2006 00:05 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Je hebt een kloon
http://www.motor-forum.nl/forum/topic.php/137589/last
Waarom dan pas?quote:Op woensdag 21 juni 2006 18:12 schreef -XX- het volgende:
[..]
Ik KAN het tenminste!![]()
Wacht maar tot ik 18 ben, ik doe je broek zo uit![]()
![]()
![]()
quote:
Voor oefenen heb je geen centjes nodig eik0l, niet pleuren das allesquote:Op woensdag 21 juni 2006 23:25 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
ik moet veeeeeel oefenenalleen centjes werken niet mee
![]()
en als Rausje zondag toch al niet kan, dan misschien ikke wel
vertel eensquote:Op donderdag 22 juni 2006 07:34 schreef hicham het volgende:
[..]
[..]
Voor oefenen heb je geen centjes nodig eik0l, niet pleuren das alles![]()
Mogguh
Zondagmiddag is goed idee![]()
![]()
Ben ik ook nietquote:Op donderdag 22 juni 2006 08:54 schreef -XX- het volgende:
[..]
Stiekem klinkt dat toch niet inteligent!![]()
![]()
Tankpasquote:Op donderdag 22 juni 2006 08:54 schreef Mercy_symbol het volgende:
vertel eensrijd jouw motor op lucht ? of water ?
Jawel ... Kwaak Ninja meet ..quote:Op donderdag 22 juni 2006 09:00 schreef dribbel79 het volgende:moguh...
Gaat er zaterdag niemand rijden???
Als we meemogen met 2 CBR's...who gives a damnquote:
Ik niet .. Blijf daar denk ik toch niet lang staan, ik wil rijden !quote:Op donderdag 22 juni 2006 09:30 schreef dribbel79 het volgende:
[..]
Als we meemogen met 2 CBR's...who gives a damn![]()
De Ninja meet is op zondag, daar gaan we heen met een groep vanuit Amsterdam via Almere en dan even posen/kijken. Daarna ga ik waarschijnlijk ergens naar Den Bosch even raggen, als dat doorgaatquote:Op donderdag 22 juni 2006 09:30 schreef dribbel79 het volgende:
Als we meemogen met 2 CBR's...who gives a damn![]()
ik zal je vertellenquote:Op donderdag 22 juni 2006 08:54 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
vertel eensrijd jouw motor op lucht ? of water ?
Kun je hem niet gebruiken als cockring?quote:Op donderdag 22 juni 2006 09:47 schreef Makster het volgende:
Bij mij past hij niet meer op de remschijf![]()
sypoquote:Op donderdag 22 juni 2006 10:18 schreef hicham het volgende:
ik zal je vertellenmijn motor rijdt op banden [afbeelding]
ik ga vanavond nog even wat verschillende locaties bekijken of ze geschikt zijn voor stuntwerkquote:Op donderdag 22 juni 2006 09:54 schreef worldpimber het volgende:
[..]
De Ninja meet is op zondag, daar gaan we heen met een groep vanuit Amsterdam via Almere en dan even posen/kijken. Daarna ga ik waarschijnlijk ergens naar Den Bosch even raggen, als dat doorgaat![]()
De Ninja groep zelf gaat wel een eind rijden, na 12en ergens
Nee druk aan het testrijden.quote:Op donderdag 22 juni 2006 10:44 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Heb je nou al een brik of blijf je het geheimhouden![]()
Meiske toch, minder met je dikke lichaam op de bank met cola + chips en wat vaker een appeltje + blokje omquote:
En nu heb je jezelf de toegang tot mijn appeltaart ontzegt.quote:Op donderdag 22 juni 2006 10:51 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Meiske toch, minder met je dikke lichaam op de bank met cola + chips en wat vaker een appeltje + blokje omJa nee, dit is niet gebaseerd op mijn eigen waarnemingen.
![]()
Ach joh, meeten... sjah... wat is meeten nouNieuwe fases zijn aangebroken
![]()
quote:Op donderdag 22 juni 2006 10:47 schreef ondeugend het volgende:
[..]
om te pimpen meeten jullie veel te ver hier vandaan.
Uit mijn broekzak.quote:Op donderdag 22 juni 2006 10:53 schreef hicham het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
Waar haal je het lef vandaan om dat te zeggen![]()
TT is meer dan dat hoor.quote:
We hebben ook wel 's een Amsterdam-meet en wellicht komt Fulcrum in je buurt ?quote:Op donderdag 22 juni 2006 10:47 schreef ondeugend het volgende:
[..]
om te pimpen meeten jullie veel te ver hier vandaan.
2 uur motorrijden en ik ben bekaf.
Trainingen,Nacht van Assen en dat soort dingen heb ik nooit wat van mee gekregenquote:Op donderdag 22 juni 2006 10:57 schreef ondeugend het volgende:
[..]
TT is meer dan dat hoor.
Het gonst hier nu al van het motorgeronk.
Vanavond maar even wat plaatjes schieten.
quote:Op donderdag 22 juni 2006 10:53 schreef ondeugend het volgende:
En nu heb je jezelf de toegang tot mijn appeltaart ontzegt.![]()
Ik ga er van uit dat het meer wennen is... andere nu diehards die ik sprak hadden dat in het begin ook. Dus komt vast wel goed.quote:Op donderdag 22 juni 2006 11:00 schreef kratjuh het volgende:
[..]
We hebben ook wel 's een Amsterdam-meet en wellicht komt Fulcrum in je buurt ?
Ik kan het niet ontlopen... maar das ook helemaal niet erg.quote:Op donderdag 22 juni 2006 11:01 schreef richardgie het volgende:
[..]
Trainingen,Nacht van Assen en dat soort dingen heb ik nooit wat van mee gekregen.Ging altijd 's morgens vroeg pas de deur uit
.
Dat is een ding wat zeker is ..quote:Op donderdag 22 juni 2006 11:02 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Ik ga er van uit dat het meer wennen is... andere nu diehards die ik sprak hadden dat in het begin ook. Dus komt vast wel goed.
Te ver is taboe in de Fok!MCquote:Op donderdag 22 juni 2006 10:55 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Uit mijn broekzak.
Den Bosch man !![]()
W'rom zou ikquote:Ben je nou je benen aan het waxen ?
Ik moet je heel eerlijk zeggen dat het hele GP gebeuren me ook niet meer zo aanspreekt.Ben meer liefhebber van zoals het op Mann en in Ierland gebeurt,maar dat zijn dan ook circuits die in de verste verte niet meer voldoen aan de hedendaagse eisen met betrekking tot veiligheid etc.quote:Op donderdag 22 juni 2006 11:03 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Ik kan het niet ontlopen... maar das ook helemaal niet erg.
Ja dat weten we.quote:
quote:W'rom zou ik
Nog niet zo lang geleden deed Doohan ons circuit ook bestempelen als gevaarlijk en verwonderde zich dat er nog geen kroegen langs de baan stonden.quote:Op donderdag 22 juni 2006 11:13 schreef richardgie het volgende:
[..]
Ik moet je heel eerlijk zeggen dat het hele GP gebeuren me ook niet meer zo aanspreekt.Ben meer liefhebber van zoals het op Mann en in Ierland gebeurt,maar dat zijn dan ook circuits die in de verste verte niet meer voldoen aan de hedendaagse eisen met betrekking tot veiligheid etc.
3 km hemelsbreed.quote:Maar jij woonde toch zowat op het circuit?![]()
Dan zou ik het me ook niet laten ontnemen.
quote:Op donderdag 22 juni 2006 10:53 schreef hicham het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
Waar haal je het lef vandaan om dat te zeggen![]()
quote:Op donderdag 22 juni 2006 11:18 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Nog niet zo lang geleden deed Doohan ons circuit ook bestempelen als gevaarlijk en verwonderde zich dat er nog geen kroegen langs de baan stonden.
[..]
3 km hemelsbreed.
Het is meer geen keus hebben.. of je moet Assen ontvluchten.
Vuurtje ?quote:Op donderdag 22 juni 2006 11:29 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
[afbeelding] al die wannabee motorrijderswillen allemaal graag motorrijden maar het mag weer niet te ver zijn
![]()
ik las vanmorgen in de Moto73 een verhaal van iemand die de testafette met een R1 mocht doen, rijd zelf ongeveer 3000 KM per jaarals je een beetje goeie lente/zomer heb zit je toch al gauw op de 10.000 KM lijkt me
![]()
afgelopen jaar toch al wel 13000 km gereden in totaal, en daarvan was ik ook nog eens een 1,5 maand uit de running![]()
quote:Op donderdag 22 juni 2006 11:39 schreef ondeugend het volgende:
Ik ga de keren niet opzoeken dat men hier een redelijk noordelijke rit te ver vond. Die discussie is al vaker gevoerd. Het maakt ook niet uit ...motorrijden kan immers altijd en overal.![]()
Stelletje huilebalken waren datquote:Op donderdag 22 juni 2006 11:47 schreef worldpimber het volgende:
[..]Er waren toch ook van die gozers die weggingen alleen al om die instelling
![]()
quote:Op donderdag 22 juni 2006 11:51 schreef hicham het volgende:
[..]
Stelletje huilebalken waren dat [afbeelding]
Waarom lach jij nou ?quote:
Elfstedentochtje ...quote:Op donderdag 22 juni 2006 12:05 schreef richardgie het volgende:
Ik hoor wat dat betreft ook niet meer tot de echte die-hard motorijders.Petje af voor die mannen die wel eerst 100 km gaan rijden om vervolgens nog een tochtje te gaan doen.
quote:Op donderdag 22 juni 2006 11:47 schreef worldpimber het volgende:
[..]Er waren toch ook van die gozers die weggingen alleen al om die instelling
![]()
over wie hebben jullie het danquote:Op donderdag 22 juni 2006 11:51 schreef hicham het volgende:
[..]
Stelletje huilebalken waren dat [afbeelding]
quote:Op donderdag 22 juni 2006 12:01 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Waarom lach jij nou ?
Jij vindt het ook gauw te ver.
De laatste echt grote rit die ik gereden heb was de Motary,vanuit Nijkerk.Woonde zelf nog in Nieuwegein,dus dat is denk ik ook al een jaar of 15 geleden(afgezien van naar de vakantie bestemming rijden),toen ik nog jong en onbezonnen was.quote:
Kun je nog wel rijden toch?quote:Op donderdag 22 juni 2006 13:00 schreef kratjuh het volgende:
Wie heeft dit belachelijke Hollandse Weer besteld ?
Ik.quote:Op donderdag 22 juni 2006 13:00 schreef kratjuh het volgende:
Wie heeft dit belachelijke Hollandse Weer besteld ?
Je kan wel rijden, maar je kunt niet meer genietenquote:Op donderdag 22 juni 2006 13:02 schreef Fulcrum_X het volgende:
Afgelopen maandag door een onweersbui gereden.. Plenstte erg hard, maar was wel verfrissend![]()
Het is nog altijd meer genieten dan in de autoquote:Op donderdag 22 juni 2006 13:12 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Je kan wel rijden, maar je kunt niet meer genieten
Dus not done, zeker als je een leasebak hebt![]()
Tijdens een flinke plensbui heb ik meer plezier met keiharde muziek aan in de auto dan dat ik de regendruppels van m'n vizier aan het vegen ben ..quote:Op donderdag 22 juni 2006 13:15 schreef Fulcrum_X het volgende:
[..]
Het is nog altijd meer genieten dan in de auto![]()
Ja maar, ja maar ... Dan weet ik niet meer welke waar wat en en en .. enzo ..quote:Op donderdag 22 juni 2006 13:25 schreef Alexxxxx het volgende:
waar is deel 494?
ideetje: de topics gewoon niet meer nummeren?
BMW motorenquote:Op donderdag 22 juni 2006 13:25 schreef Alexxxxx het volgende:
waar is deel 494?
ideetje: de topics gewoon niet meer nummeren?
ja baasquote:Op donderdag 22 juni 2006 14:03 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Geef je d'r nog een nummertje aan?![]()
Vandaag 08:15 op mijn werk, geen kenker uitgevoerd. Beetje ge MF, internetten op het aanleggen van een vijverquote:Op donderdag 22 juni 2006 14:45 schreef hicham het volgende:
Maar die opmerking van richardgie was wel uberdroogDe bovenkant vergeten
![]()
Enieweej, hoi![]()
9.30 naar school .. gamen, filmpjes kijken, forummen en om 14.00 naar huis. Ik kom er wel
quote:Op donderdag 22 juni 2006 14:52 schreef Makster het volgende:
[..]
Vandaag 08:15 op mijn werk, geen kenker uitgevoerd. Beetje ge MF, internetten op het aanleggen van een vijverBeetje constateren dat het werk opstapelt en maar besloten dat vandaag geen topdag wordt
![]()
Ik kom er ook wel![]()
Naja voor eht eerst sinds 2 maanden een beetje lucht hier om vooral niet continu shit te ruimen. Best lekker![]()
Je werkt toch bij die uitzendboer?quote:Op donderdag 22 juni 2006 14:52 schreef Makster het volgende:
[..]
Vandaag 08:15 op mijn werk, geen kenker uitgevoerd. Beetje ge MF, internetten op het aanleggen van een vijverBeetje constateren dat het werk opstapelt en maar besloten dat vandaag geen topdag wordt
![]()
Ik kom er ook wel![]()
Naja voor eht eerst sinds 2 maanden een beetje lucht hier om vooral niet continu shit te ruimen. Best lekker![]()
Ik heb nog 10 weken vakantie staanquote:Op donderdag 22 juni 2006 14:56 schreef hicham het volgende:
[..]
Jij krijgt betaald om te niksen, ik betaal om te niksen
En daar betaal jij dan weer aan mee, ik krijg het in de vorm van stufi
Hou je bek sletquote:Op donderdag 22 juni 2006 14:56 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Je werkt toch bij die uitzendboer?![]()
dat ben ik (pssst, intercedent heet dat "vak")quote:Op donderdag 22 juni 2006 14:56 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Je werkt toch bij die uitzendboer?![]()
Ik ook vriendquote:Op donderdag 22 juni 2006 15:14 schreef dribbel79 het volgende:
[..]
dat ben ik (pssst, intercedent heet dat "vak")
Ja baas.quote:
Hier worden die sletjes zowat afgeschoten als ze niks te doen hebben.quote:ja![]()
Uitzendsletje, dat zeg ik.quote:Op donderdag 22 juni 2006 15:14 schreef dribbel79 het volgende:
[..]
dat ben ik (pssst, intercedent heet dat "vak")
Er is baas boven baas vriend. Ik run mijn eigen toko hierquote:Op donderdag 22 juni 2006 15:31 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Ja baas.![]()
[..]
Hier worden die sletjes zowat afgeschoten als ze niks te doen hebben.![]()
[..]
Uitzendsletje, dat zeg ik.![]()
Maak je geen zorgen, ik ben declaratiehoer en dat is misschien nog wel erger.![]()
Weet je hoe het is om een echte dominante, strenge en super chaotische baas te hebben?quote:Op donderdag 22 juni 2006 15:33 schreef Makster het volgende:
Er is baas boven baas vriend. Ik run mijn eigen toko hierHeb het echt TE durk gehad de laatste weken dus vandaag is nationale aan kut dag
![]()
Morgen weer lekker naar Naaldwijk om te werken en dit keer hopen dat ik niet weer bij Rockanje sta![]()
![]()
Elke dag, ik woon met haar samenquote:Op donderdag 22 juni 2006 16:06 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Weet je hoe het is om een echte dominante, strenge en super chaotische baas te hebben?
Dat dan ook weer nietquote:Ik verzet meer werk als de stoorzender buiten de deur is.![]()
Huh?? Wat ??quote:Op donderdag 22 juni 2006 15:28 schreef Makster het volgende:
[..]
Ik ook vriend
Had ik je al een keer verteld maar mensen in de techniek willen vaak niet luisteren
Welke deel van "Ik ook" snap je nietquote:
Ik heb een aantal jaar geleden samen met Volvo Dynafleet ontwikkeldquote:Op donderdag 22 juni 2006 16:27 schreef Makster het volgende:
[..]
Welke deel van "Ik ook" snap je niet![]()
Jij Techniek, ik Transport![]()
Dyna wattusquote:Op donderdag 22 juni 2006 16:29 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Ik heb een aantal jaar geleden samen met Volvo Dynafleet ontwikkeld![]()
De eerste hit op google zegt wel zoiets, maar dan andersquote:Op donderdag 22 juni 2006 16:49 schreef Makster het volgende:
[..]
Dyna wattusIk heb in 2 jaar tijd veel termen gehoord. Van dubbel klutsers naar kopschoten, van fietsbellen naar Wip karren, van concentionele combi's naar pianolossers maar Dynafleet is weer nieuw
![]()
Vast een of andere programma die dingen voor je berekend ofzo![]()
Nepperdquote:Op donderdag 22 juni 2006 13:19 schreef kratjuh het volgende:
[..]
Tijdens een flinke plensbui heb ik meer plezier met keiharde muziek aan in de auto dan dat ik de regendruppels van m'n vizier aan het vegen ben ..
Jammer dat die halfafgesleten rubbers van me zo weinig grip bieden in de bocht ..quote:Op donderdag 22 juni 2006 17:17 schreef Fulcrum_X het volgende:
[..]
Nepperd![]()
Die druppels waaien er wel af![]()
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 22 juni 2006 17:40 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
:^
Zelfmoord plegen doe je maar lekker zelfSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ik ga je niet uit je lijden verlossen.
Honda: alleen het beste van het beste is goed genoeg!
Zou 't daarom zelfmoord heten .. ?quote:Op donderdag 22 juni 2006 17:46 schreef Rausdouwer het volgende:
[..]
Zelfmoord plegen doe je maar lekker zelf![]()
quote:Op donderdag 22 juni 2006 17:40 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
:^
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Hoe heb je dat voor elkaar gekregenquote:Op donderdag 22 juni 2006 17:26 schreef worldpimber het volgende:
Yeah, motor doet het weer
Aansluiting van de ram-air bleek losgeschoten te zijn![]()
Simpel op te lossen? of moest dat gepaard gaan met een pak geld?quote:Op donderdag 22 juni 2006 17:26 schreef worldpimber het volgende:
Yeah, motor doet het weer
Aansluiting van de ram-air bleek losgeschoten te zijn![]()
Uurtje werk bij de dealer. Ram-air zelf aansluiten misschien zo gepiept, maar hij moest eerst het probleem vindenquote:Op donderdag 22 juni 2006 18:02 schreef koffiekoekje het volgende:
Simpel op te lossen? of moest dat gepaard gaan met een pak geld?
Lefgoozeeerrrtss!!! back to the hippy times en gooi de wilde haren losquote:Op donderdag 22 juni 2006 18:06 schreef ondeugend het volgende:
Oh ja.. RB vindt het niet nodig zijn db-killers er in te stoppen.... tis maar even dat juliie het weten en ik hier dus straks niet hoef te roepen; " Ik zei het nog !!"
Dombo (enkelvoud) bedoel je.quote:Op donderdag 22 juni 2006 18:09 schreef hicham het volgende:
Ik was nog benieuwd naar dat fragment van DENNISSS BERGGKAAMP!!!! van gisteren en heb het filmpje erbij gevonden. Voor de geinteresseerden >> http://www.youtube.com/watch?v=HqEWpHuib9A
[..]
Lefgoozeeerrrtss!!! back to the hippy times en gooi de wilde haren los [afbeelding]
Blijft geweldigquote:Op donderdag 22 juni 2006 18:09 schreef hicham het volgende:
Ik was nog benieuwd naar dat fragment van DENNISSS BERGGKAAMP!!!! van gisteren en heb het filmpje erbij gevonden. Voor de geinteresseerden >> http://www.youtube.com/watch?v=HqEWpHuib9A
Zodra je achterop de motor stapt bestaat enkelvoud niet meer, iedereen ziet jullie als stelletjequote:Op donderdag 22 juni 2006 18:12 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Dombo (enkelvoud) bedoel je.
Ik betaal niet mee...... enne haren onder mijn hoofddoek, weet je toch.
Vooral hoe Bergkamp die Argentijn dissed, hoe die Argentijn binnen komt stappen zou heden ten dage een reden voor een schwalbe zijnquote:
quote:Op donderdag 22 juni 2006 18:09 schreef hicham het volgende:
Klopt maar vorige WK waren de spelers ook gewoon interessanter. De huidige spelers hebben totaal geen imago.quote:
Geld ook voor het voetbal commentaar. Tenminste, ik denk dat je dat niet bedoelde.quote:
Juist het commentaarquote:Op donderdag 22 juni 2006 19:00 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
Geld ook voor het voetbal commentaar. Tenminste, ik denk dat je dat niet bedoelde.
Die spons die nu het "commentaar" geeft heeft de wedstrijd al 10 minuten voor tijd afgerond![]()
Wave disks, carbon velgen, sport demper + uitlaat systeem, powercommander, carbon spatbord en hugger enzquote:Op donderdag 22 juni 2006 19:12 schreef kratjuh het volgende:
Weet iemand misschien nog leuke accessoires voor m'n blauwe Kwaak?
Ik ben op dreef ... En wel ff serieus graag .. Handtasjes, make-up spiegels, etc grappen ken ik al ..
remschijven: neequote:Op donderdag 22 juni 2006 19:13 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Wave disks, carbon velgen, sport demper + uitlaat systeem, powercommander, carbon spatbord en hugger enz
Je bent lekker op dreef maar je wilt helemaal niksquote:Op donderdag 22 juni 2006 19:15 schreef kratjuh het volgende:
[..]
remschijven: nee
carbon velgen: nee
sport demper+uitlaat systeem: Is het aan te raden om je hele systeem te vervangen?duur grapje, demper vind ik eigenlijk duur zat
wat is een powercommander ook alweer?
En carbon ben ik sowieso niet gek van .. Hugger heb ik overigens al in't blauw ..
Spinners, lachgas injectie en natuurlijk "no fear" stickers.quote:Op donderdag 22 juni 2006 19:13 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Wave disks, carbon velgen, sport demper + uitlaat systeem, powercommander, carbon spatbord en hugger enz
Die zooi van mij was tenminste nog enigzins funtioneelquote:Op donderdag 22 juni 2006 19:17 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
Spinners, lachgas injectie en natuurlijk "no fear" stickers.
Wat wil je dan dat we voor je verzinnenquote:Op donderdag 22 juni 2006 19:17 schreef kratjuh het volgende:
[..]
Had ik ook al naar gekeken ..
Damn wat prijzig ..
Jawel maar ik ben geen sjonnie die dan meteen doordraaft om z'n motor om te toveren voor een fortuin ..quote:Op donderdag 22 juni 2006 19:17 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Je bent lekker op dreef maar je wilt helemaal niks
Powercommander zorgt dat je motor optimaal loopt mits goed afgesteld. Hele systeem vervangen is niet echt nodig maar geeft wel meer vermogenswinst dan alleen de demper.
Alles is duur aan een motorquote:Op donderdag 22 juni 2006 19:20 schreef kratjuh het volgende:
[..]
Jawel maar ik ben geen sjonnie die dan meteen doordraaft om z'n motor om te toveren voor een fortuin ..
Remschijven ooit misschien wel waves als deze versleten raken, anders niet ..
Zeker duur grapje zo'n Powercommander ..
quote:Op donderdag 22 juni 2006 19:17 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
Spinners, lachgas injectie en natuurlijk "no fear" stickers.
Die heb ik al op m'n voorrem zitten, van de vorige eigenaar ..quote:Op donderdag 22 juni 2006 19:22 schreef Makster het volgende:
[..]
![]()
Stalen remleidingen, daar heb je ook echt wat aan
Tankpad heb ik al, al zou een nieuwe wel kunnen ..quote:Op donderdag 22 juni 2006 19:22 schreef BazzieK het volgende:
Nouja, tankpad, andere spiegels en een nieuw schermpje dan, is allemaal goed te betalen.
Lastige klantquote:Op donderdag 22 juni 2006 19:24 schreef kratjuh het volgende:
[..]
Tankpad heb ik al, al zou een nieuwe wel kunnen ..
Spiegels vind ik wel best eigenlijk, maar misschien met een paar mooie led knippers erin
Kuipruitje had ik ook al aan zitten denken ... een glimmende blauwe ofzo ..
Spinners zij handig in de keuken (scheeld een food processor)quote:Op donderdag 22 juni 2006 19:19 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Die zooi van mij was tenminste nog enigzins funtioneel![]()
quote:Op donderdag 22 juni 2006 19:26 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
Spinners zij handig in de keuken (scheeld een food processor)
Lachgas, goed voor de sprintjes (wat minder voor de portemonnee)
"no fear" sticker... ummm... ontzettend stoer in bepaalde lagen van de samenleving en dan heb ik het nog niet eens over het virtuele vermogen wat je er extra bij krijgt.(en aandacht van meneer agent)
Moet je achter ook doenquote:Op donderdag 22 juni 2006 19:22 schreef kratjuh het volgende:
[..]
Die heb ik al op m'n voorrem zitten, van de vorige eigenaar ..
Kost zo'n grapje dan ?quote:Op donderdag 22 juni 2006 19:26 schreef BazzieK het volgende:
http://www.motormaf.nl/forum/misc.php?file=34030
Nieuwe normale velgen? Lichter en poser
Niet geld teveel maar ander dempertje moet idd wel .. Hij klinkt nu teveel als een Aprilia scooter vinnik ..quote:Op donderdag 22 juni 2006 19:27 schreef Makster het volgende:
[..]
Moet je achter ook doen
En uhh, voor de rest is al het betaalbare wel genoemd![]()
Het is maar net wat je uit wil geven. Maar ik zou anders zeker een andere demper kopen, desnoods tweedehands. Of juist tweedehands moet ik zeggen
Zo een demper is een verlengstuk van je lul, doet het altijd goedDaarom heb ik er 2 onder mijn motor
![]()
Of anders een een puike helm ofzo, of als je echt NIET weet wat je met je geld moet doen, ik zoek nog:
Belly pan
SLS stuur
Bar end mirrors
Koso RX1 digi dahs
Ander Voorkuipje
Komt u maar door![]()
Op sidekick performance verkopen ze van die semi blauwe (soort van heet geworden) aluminium Ixil dempers. Betaalbaar en ik ken die eigenaar van die site. Ik ben van plan om ook wat te bestellen, wie weet als we samen een zooi halen dat we korting genietenquote:Op donderdag 22 juni 2006 19:29 schreef kratjuh het volgende:
[..]
Niet geld teveel maar ander dempertje moet idd wel .. Hij klinkt nu teveel als een Aprilia scooter vinnik ..
ik vind die Blue Flame dingen gruwlijk mooi, maar geen idee hoe die klinken ....
eejquote:
Ah....quote:Op donderdag 22 juni 2006 18:01 schreef ondeugend het volgende:
Zo eens kijken of het achterop zitten nog bevalt.
Even sfeer proeven.
Ligt eraan waar je woontquote:Op donderdag 22 juni 2006 19:42 schreef -XX- het volgende:
Bijna weekend![]()
Mensen nog te stappen vh weekend
?
Woon je ook in Dordt danquote:
Jaaahquote:Op donderdag 22 juni 2006 19:34 schreef Makster het volgende:
Deze dingen dus
[afbeelding]
Staat wel stoer bij je blauwe 9
Kratjuh heeft toch carbs? Powercommander is voor injectie, dynojet kit voor carbs.quote:Op donderdag 22 juni 2006 19:17 schreef BazzieK het volgende:
Powercommander zorgt dat je motor optimaal loopt mits goed afgesteld. Hele systeem vervangen is niet echt nodig maar geeft wel meer vermogenswinst dan alleen de demper.
Hele goeie ..quote:Op donderdag 22 juni 2006 20:16 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Kratjuh heeft toch carbs? Powercommander is voor injectie, dynojet kit voor carbs.
Ik zou hem du inderdaad af laten stellen incl. dynojet kit, wave schijven, en gekleurde ketting + tandwielenRuitje en spiegels zijn ook wel een must en dan heb je het wel zo een beetje gehad.
http://www.cyccon.comquote:Op donderdag 22 juni 2006 20:22 schreef kratjuh het volgende:
[..]
Hele goeie ..
Weet jij dan nog leuke spiegels ? Kom niet met carbon bij me aan want daar heb ik een bepaalde afkeer tegen ...
Khoef geen open demper an sich .. Als er maar een lekkere diepe roffel in zit ipv dat kattengejank wat m'n standaard demper produceert ..quote:Op donderdag 22 juni 2006 20:25 schreef hicham het volgende:
Open dempers zijn voor mensen die hun slechte rijkwaliteiten willen compenseren met herrie
Standaard demper ftw! [afbeelding]
ik zoek der 2quote:Op donderdag 22 juni 2006 20:25 schreef hicham het volgende:
Open dempers zijn voor mensen die hun slechte rijkwaliteiten willen compenseren met herrie
Wanneer, uhhmmm naja even afhankelijk van zijn prijs zsm zeg maarquote:Op donderdag 22 juni 2006 20:02 schreef kratjuh het volgende:
[..]
Jaaah
Precies wat ik bedoelde ... Wanneer wil jij dat bestellen, ik ben wel geïnteresseerd ...
Edit: Zou ie ze ook kunnen leveren met een dubbele opening zoals bij Blue Flame .. ?
Had je die VT-1100 moeten houden.. of'u'n TL1000R moeten kopen.quote:Op donderdag 22 juni 2006 20:27 schreef kratjuh het volgende:
Khoef geen open demper an sich .. Als er maar een lekkere diepe roffel in zit ipv dat kattengejank wat m'n standaard demper produceert ..
Laat maar weten, geld is voor mij ook de tijdsfactorquote:Op donderdag 22 juni 2006 20:28 schreef Makster het volgende:
[..]
Wanneer, uhhmmm naja even afhankelijk van zijn prijs zsm zeg maar![]()
Misschien heeft ie ook wel die dubbele ja, zla het hem is vragen
heb er eigenijk 4 nodig, maarja vind maar es 4 dezelfde open dempersquote:Op donderdag 22 juni 2006 20:31 schreef hicham het volgende:
Dat is ook wel nodig met jouw rijkwaliteiten ja
Tuurlijk joh, kattengejank.quote:Op donderdag 22 juni 2006 20:28 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Had je die VT-1100 moeten houden.. of'u'n TL1000R moeten kopen.![]()
4 cylinder is gewoon kattegejank.Hoogstens wat harder, of wat zachter.
![]()
Hoeft niet .. Ja, in de hoogste toeren jankt ie altijd .. Dat mag ook ..quote:Op donderdag 22 juni 2006 20:28 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Had je die VT-1100 moeten houden.. of'u'n TL1000R moeten kopen.![]()
4 cylinder is gewoon kattegejank.Hoogstens wat harder, of wat zachter.
![]()
Zal ik je anders is toevoegen op Msnquote:Op donderdag 22 juni 2006 20:32 schreef kratjuh het volgende:
[..]
Laat maar weten, geld is voor mij ook de tijdsfactor![]()
Anders voeg je me ff toe op msn ofzo ..
quote:Op donderdag 22 juni 2006 20:32 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
heb er eigenijk 4 nodig, maarja vind maar es 4 dezelfde open dempers![]()
![]()
Of koop een Raptor. SS is voor homo'squote:Op donderdag 22 juni 2006 20:34 schreef kratjuh het volgende:
[..]
Hoeft niet .. Ja, in de hoogste toeren jankt ie altijd .. Dat mag ook ..
Maar bij het toerengebied tot 6000 vind ik het maar brommer-achtig klinken en saai ...
Ik kom normaal niet tot de 5.000 Rpm.quote:Op donderdag 22 juni 2006 20:34 schreef kratjuh het volgende:
Hoeft niet .. Ja, in de hoogste toeren jankt ie altijd .. Dat mag ook ..
Maar bij het toerengebied tot 6000 vind ik het maar brommer-achtig klinken en saai ...
Jah hè hè .. Maar ik trek 'm regelmatig door naar de 11.000 ...quote:Op donderdag 22 juni 2006 20:36 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Ik kom normaal niet tot de 5.000 Rpm.
Alleen met stuntelen zondag ging ik tot de 7.
Martie zei dat hij het op de Blade met slechts 4 deed.![]()
Vandaar dat 't hem niet luktequote:Op donderdag 22 juni 2006 20:36 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Martie zei dat hij het op de Blade met slechts 4 deed.![]()
Ik hou mijn muil want ik heb geenrecht van sprekenquote:
quote:Op donderdag 22 juni 2006 20:42 schreef kratjuh het volgende:
[..]
Ach, staat goed in je posthistory ..
quote:Op donderdag 22 juni 2006 20:50 schreef kratjuh het volgende:
@ Pimber, deel 's een adresje voor die gekleurde ketting+tandwielen ?![]()
klikquote:Op donderdag 22 juni 2006 20:50 schreef kratjuh het volgende:
@ Pimber, deel 's een adresje voor die gekleurde ketting+tandwielen ?![]()
quote:Op donderdag 22 juni 2006 20:55 schreef Makster het volgende:
![]()
Please gedraag je![]()
Koop een andere demper en doe wat met je luchtfilters. Maar aub wordt geen wigger en gooi er geen blauwe ketting op. Please for all mankind, doe normaal![]()
Pimber, geef hem de url en sterf met 2 losse voortanden![]()
quote:Op donderdag 22 juni 2006 20:55 schreef Makster het volgende:
[..]
Pimber, geef hem de url en sterf met 2 losse voortanden![]()
Ok, nu ga jij bloedenquote:Op donderdag 22 juni 2006 20:57 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
klikop MF meerdere malen gelezen dat het een puike zaak is (snelle levering)
ook genoeg andere leuke goodies om je negeneR te pimpen
![]()
het moment om je wat vragenquote:
Sterf met een open hart infarctquote:ik weet, op MF weten ze alles maar daar ben ik (nog) niet zo actief...
Nee dat zijn ze niet. Ik zoek ff voor jequote:Op donderdag 22 juni 2006 21:02 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
het moment om je wat vragen![]()
zijn dit die filters die ik nodig hebik weet, op MF weten ze alles maar daar ben ik (nog) niet zo actief...
thx![]()
Ik haat Rossiquote:Op donderdag 22 juni 2006 21:07 schreef Worldbeater het volgende:
Rossi onderuit. Vandaag gebeurt, en wel hier in Nederland.![]()
Zo zie je maar dat die homo's ook helemaal niet kunnen rijden op obekend terreinquote:Op donderdag 22 juni 2006 21:07 schreef Worldbeater het volgende:
Rossi onderuit. Vandaag gebeurt, en wel hier in Nederland.![]()
quote:Op donderdag 22 juni 2006 21:17 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Zo zie je maar dat die homo's ook helemaal niet kunnen rijden op obekend terrein![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
dat bloeden bevalt welquote:Op donderdag 22 juni 2006 21:20 schreef Makster het volgende:
OPM
check dit topic anders isStaat veel info in
Mooi ding ook geworden
Mail Gixxerron of hij nog een setjes heeft liggen
email: ronstreetfighter@msn.com
Filters staan op pagina 2 geloof ik en op pagina 18 zie je ze zitten
Zal zo ff een beter plaatje fixen
'save as'quote:Op donderdag 22 juni 2006 21:30 schreef Makster het volgende:
Dit is de shit
[afbeelding]
Zelfs voor je geupload heh
Ach ja, zelfs de besten kunnen blijkbaar onderuit gaan als het er niet eens echt om draait.quote:Op donderdag 22 juni 2006 21:17 schreef worldpimber het volgende:
Zo zie je maar dat die homo's ook helemaal niet kunnen rijden op obekend terrein![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Indekpogingquote:Op donderdag 22 juni 2006 22:23 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Ach ja, zelfs de besten kunnen blijkbaar onderuit gaan als het er niet eens echt om draait.
Zandvoort. ..![]()
Vast nietquote:Op donderdag 22 juni 2006 18:01 schreef ondeugend het volgende:
Zo eens kijken of het achterop zitten nog bevalt.
Even sfeer proeven.
Met 4000 toeren ging dat juist prima.quote:
quote:
Wilde net langzaam afbouwen en over een maand Lars druit kicken omdat we hem toch niet meer nodig hebben ... ga je hem mailenquote:Op vrijdag 23 juni 2006 08:43 schreef Rausdouwer het volgende:![]()
Lars, ik heb je een mailtje gestuurd. Ik kan jouw expertise wel gebruiken.![]()
Ik ben met een verwoede poging bezig me door het boek heen te worstelenquote:Op vrijdag 23 juni 2006 00:14 schreef BazzieK het volgende:
AvondNet naar de Davinci Code geweest, puike film
quote:Op vrijdag 23 juni 2006 08:52 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Wilde net langzaam afbouwen en over een maand Lars druit kicken omdat we hem toch niet meer nodig hebben ... ga je hem mailen![]()
quote:Volgende keer overleggen![]()
Welk adres?quote:Op vrijdag 23 juni 2006 08:43 schreef Rausdouwer het volgende:
[..]
![]()
Lars, ik heb je een mailtje gestuurd. Ik kan jouw expertise wel gebruiken.![]()
hotmail, jouw nick namequote:Op vrijdag 23 juni 2006 09:08 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Welk adres?Gewone account niks en hotmail wordt op dit moment volgens mij geDDOS't.
![]()
de volgende keer maar duidelijke gedragscodes doorsturen danquote:Op vrijdag 23 juni 2006 08:52 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Wilde net langzaam afbouwen en over een maand Lars druit kicken omdat we hem toch niet meer nodig hebben ... ga je hem mailen![]()
Volgende keer overleggen![]()
quote:Op vrijdag 23 juni 2006 09:32 schreef Rausdouwer het volgende:
[..]
de volgende keer maar duidelijke gedragscodes doorsturen dan![]()
ik heb al wat tijd verspiltquote:Op vrijdag 23 juni 2006 09:50 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
moet jij niet hard aan het werk zijn ?
![]()
Pik je dat zomaar?Zou voor mij helemaal een rede zijn om tegendraads te gaan zitten wezenquote:Op vrijdag 23 juni 2006 09:54 schreef Rausdouwer het volgende:
[..]
ik heb al wat tijd verspiltmaar wel aan iets nuttigs, nl. CBR meet.
![]()
ik zal nu maar even doorwerken dan![]()
daar heeft ze alleen zichzelf meequote:Op vrijdag 23 juni 2006 10:00 schreef richardgie het volgende:
[..]
Pik je dat zomaar?Zou voor mij helemaal een rede zijn om tegendraads te gaan zitten wezen.
in de zin van werken dan hehquote:
Neequote:Op vrijdag 23 juni 2006 10:19 schreef kratjuh het volgende:
[..]
Gaat pimber vrachtwagen rijden ?
Of z'n zendvergunning halen?
Mên, jullie plannen allesquote:Op vrijdag 23 juni 2006 10:11 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
daar heeft ze alleen zichzelf meeen dan kan ze zondag ook binnen zitten
![]()
Heb alles allang en ga deze week of snel beginnen zodat ik de hele vakantie kan cashenquote:
Als je deadlines hebt die je MOET halen, dan zul je wel wat moeten plannen. Dit is trouwens niet eens plannen te noemen. Het is meer dan logisch dat hoe meer ik vandaag doe, hoe minder ik van het weekend nog moet doen en hoe meer tijd ik dan eventueel over zou hebben om nog even te gaan rijden. Snappie?quote:Op vrijdag 23 juni 2006 10:28 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Mên, jullie plannen allesAls je vandaag goed hard werkt mag je zondag rijden
![]()
Of begrijp ik dat verkeerd![]()
ik doe wel mijn bestquote:Op vrijdag 23 juni 2006 10:11 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
daar heeft ze alleen zichzelf meeen dan kan ze zondag ook binnen zitten
![]()
Had in Dordt gewoond en je had alllllaaaaanng gereden. Bovendoen is het zo dat chauffeurs meer dan schaars zijn! Beding ook ff een hogere inschalingquote:Op vrijdag 23 juni 2006 10:28 schreef worldpimber het volgende:
Ben nu bezig met een bedrijf waar ik van achter mijn huis zo op kan kijken (bij Food Center)Zou retehandig zijn als ik daar kon beginnen.
Die uitzendsletjes hedde ge nix an.
Werkloos of in Dordt wonen, is net als kiezen tussen een tumor in je linker- of je rechteroorquote:Op vrijdag 23 juni 2006 10:49 schreef Makster het volgende:
Had in Dordt gewoond en je had alllllaaaaanng gereden. Bovendoen is het zo dat chauffeurs meer dan schaars zijn! Beding ook ff een hogere inschalingde chauffies liggen niet voor het oprapen!
Hoeveel adressen moet je rijden
Nou ja,goed dan ben je al op de helft en dan is het allemaal te overzien.Je zal pas op pagina 11 van de 250 zijn zegquote:Op vrijdag 23 juni 2006 10:44 schreef Rausdouwer het volgende:
[..]
ik doe wel mijn bestik ben al bijna op pagina 11 van de 23.
![]()
Hell, je hebt je CEquote:Op vrijdag 23 juni 2006 11:13 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Werkloos of in Dordt wonen, is net als kiezen tussen een tumor in je linker- of je rechteroor![]()
Sjef, ik heb nog geen eisen en nog geen info, is een transport bedrijf dat werkt in de BeNeLux (G. Vlug & Zn. Transportbedrijf). En enige reden dat ik CE heb gehaald is inderdaad omdat er veel werk te vinden is + dat ik geen zin meer heb in kranten en geen slecht betaald bijbaantje wil![]()
Maar nu vragen ze wat mijn hobby's zijn... als ik daar motorrijden schrijf nemen ze me niet aan omdat ik of invalide raak of mijn rijbewijs kwijtraak toch? Bel me gewoon sletten!
![]()
![]()
Kutquote:Op vrijdag 23 juni 2006 11:21 schreef hollander172 het volgende:
Om je even voor te zijn, het is een gewoon transportbedrijf.![]()
Ik laat je wel weten wat het wordt, verdere berichtgeving volgt over mail. Hier verder is ongewenstquote:Op vrijdag 23 juni 2006 11:32 schreef Makster het volgende:
Hell, je hebt je CEDan zit je helemaal goed. Vooral in de zomer is er echt VOLLOP werk. GEzien je ervaringsjaren heb je recht op een DO salaris. Maar beding anders dat je bij goed functioneren na de zomer D1 krijgt ofzo
Mijn ideequote:Op vrijdag 23 juni 2006 11:54 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Kut
Tnx, maar ben momenteel ws voorzien.![]()
[..]
Ik laat je wel weten wat het wordt, verdere berichtgeving volgt over mail. Hier verder is ongewenst
Eventviewer ... run -> eventvwrquote:Op vrijdag 23 juni 2006 12:22 schreef Gawaine het volgende:
And Now for Something Completely Different
[afbeelding]
Kan ik in een log file zien of ik een stroomuitval heb gehad op mijn pc ?
En waar vind ik die log ?
quote:Op vrijdag 23 juni 2006 12:28 schreef kratjuh het volgende:
[..]
Eventviewer ... run -> eventvwr
En in de System Log staat dan bijvoorbeeld wel een even met de naam "The Event log service was started. " maar geen stopped ... Geloof zelfs dat er dan een event staat met omschrijving: "The previous system shutdown was unexpected" oid ..
bah, de sys gaat maar terug tot begin maand 6quote:Op vrijdag 23 juni 2006 12:28 schreef kratjuh het volgende:
[..]
Eventviewer ... run -> eventvwr
En in de System Log staat dan bijvoorbeeld wel een even met de naam "The Event log service was started. " maar geen stopped ... Geloof zelfs dat er dan een event staat met omschrijving: "The previous system shutdown was unexpected" oid ..
Was ook niet serieus bedoeltquote:Op donderdag 22 juni 2006 23:47 schreef Rausdouwer het volgende:
[..]
Met 4000 toeren ging dat juist prima.Met mijn CBR moet ik wel hoger in de toeren zitten. Ik heb het extra nog nagevraagd of 4000 toeren ideaal was en Da Liks vond van wel.
![]()
Restecp voor je discipline, als ik 2 weken geleden ff keihard voor school ging werken had ik nu volgens mij al zomervakantiequote:Op vrijdag 23 juni 2006 10:38 schreef Rausdouwer het volgende:
[..]
Als je deadlines hebt die je MOET halen, dan zul je wel wat moeten plannen. Dit is trouwens niet eens plannen te noemen. Het is meer dan logisch dat hoe meer ik vandaag doe, hoe minder ik van het weekend nog moet doen en hoe meer tijd ik dan eventueel over zou hebben om nog even te gaan rijden. Snappie?![]()
Kortom: als ik nu niet doorwerk dan weet ik dat ik de rest van het weekend alleen nog maar moet werken.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |