quote:
Voor oefenen heb je geen centjes nodig eik0l, niet pleuren das allesquote:Op woensdag 21 juni 2006 23:25 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
ik moet veeeeeel oefenenalleen centjes werken niet mee
![]()
en als Rausje zondag toch al niet kan, dan misschien ikke wel
vertel eensquote:Op donderdag 22 juni 2006 07:34 schreef hicham het volgende:
[..]
[..]
Voor oefenen heb je geen centjes nodig eik0l, niet pleuren das alles![]()
Mogguh
Zondagmiddag is goed idee![]()
![]()
Ben ik ook nietquote:Op donderdag 22 juni 2006 08:54 schreef -XX- het volgende:
[..]
Stiekem klinkt dat toch niet inteligent!![]()
![]()
Tankpasquote:Op donderdag 22 juni 2006 08:54 schreef Mercy_symbol het volgende:
vertel eensrijd jouw motor op lucht ? of water ?
Jawel ... Kwaak Ninja meet ..quote:Op donderdag 22 juni 2006 09:00 schreef dribbel79 het volgende:moguh...
Gaat er zaterdag niemand rijden???
Als we meemogen met 2 CBR's...who gives a damnquote:
Ik niet .. Blijf daar denk ik toch niet lang staan, ik wil rijden !quote:Op donderdag 22 juni 2006 09:30 schreef dribbel79 het volgende:
[..]
Als we meemogen met 2 CBR's...who gives a damn![]()
De Ninja meet is op zondag, daar gaan we heen met een groep vanuit Amsterdam via Almere en dan even posen/kijken. Daarna ga ik waarschijnlijk ergens naar Den Bosch even raggen, als dat doorgaatquote:Op donderdag 22 juni 2006 09:30 schreef dribbel79 het volgende:
Als we meemogen met 2 CBR's...who gives a damn![]()
ik zal je vertellenquote:Op donderdag 22 juni 2006 08:54 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
vertel eensrijd jouw motor op lucht ? of water ?
Kun je hem niet gebruiken als cockring?quote:Op donderdag 22 juni 2006 09:47 schreef Makster het volgende:
Bij mij past hij niet meer op de remschijf![]()
sypoquote:Op donderdag 22 juni 2006 10:18 schreef hicham het volgende:
ik zal je vertellenmijn motor rijdt op banden [afbeelding]
ik ga vanavond nog even wat verschillende locaties bekijken of ze geschikt zijn voor stuntwerkquote:Op donderdag 22 juni 2006 09:54 schreef worldpimber het volgende:
[..]
De Ninja meet is op zondag, daar gaan we heen met een groep vanuit Amsterdam via Almere en dan even posen/kijken. Daarna ga ik waarschijnlijk ergens naar Den Bosch even raggen, als dat doorgaat![]()
De Ninja groep zelf gaat wel een eind rijden, na 12en ergens
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |