quote:Op woensdag 21 juni 2006 22:54 schreef Mercy_symbol het volgende:
is primaalleen voor het stunten heb ik een andere plek in gedachten
( geen verkeer oid )
En daardoor gaat bij het plezier om te kijken in RAP tempo achteruitquote:Op woensdag 21 juni 2006 22:53 schreef -XX- het volgende:
Ik zat net even een stukje mee te kijken, maar k vind het wel zo iets belachelijksdie scheidsrechter doet nog meer dan de voetballers
![]()
Constant fout, gele kaart dit of dat
![]()
Ik ga slapen![]()
Geilquote:
quote:Op woensdag 21 juni 2006 22:47 schreef Rausdouwer het volgende:
[..]
Het is slim om dat ergens anders te doen ivm bewaking, maar daar rijden is wel gaaf ja.En uiteraard kunnen we dan eens afspreken.
![]()
Volgende week een keertje 's avonds na het eten rijdenquote:Op woensdag 21 juni 2006 22:54 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
is primaalleen voor het stunten heb ik een andere plek in gedachten
( geen verkeer oid )
quote:Op woensdag 21 juni 2006 22:56 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
Wat nou ? ze doen het juist goed![]()
ze staan op dit moment met 3-0 voor op de USA
quote:
quote:
als het aan mij ligt welquote:
Ach joh, die flikkers spelen ook irritant dom. Ok, Nederland verliest voor deze ene keer niet telkens, maar ik zie telkens 3 oranje poppetjes als ADHD'ers op zo een Argentijnse homo springen. Idem toen met Ivoorkustquote:Op woensdag 21 juni 2006 23:07 schreef Makster het volgende:
En daardoor gaat bij het plezier om te kijken in RAP tempo achteruitStink scheidsrechters, ook 1 van de redenen dat ik zelf neit meer voetbal. Die gasten weten het serieus te verzieken
Motor wordt morgen gefixed denks.quote:Op woensdag 21 juni 2006 23:09 schreef hicham het volgende:
Maarreuuh, ninja meet / potentiele stuntmeet, je motor deed 't toch niet goed dus je kunt naar geen van beide?
quote:
Ok, we checken vrijdag/zaterdag wel definitief.quote:Op woensdag 21 juni 2006 23:09 schreef Mercy_symbol het volgende:
als het aan mij ligt welmaar moet even kijken of we dan ook kunnen
![]()
ik laat het nog wel even weten![]()
Ja,hij zat in een keer dicht(na 2 posts al).Wilde nog proberen iets zinnigs te melden,maar dat ging al niet meer.quote:
quote:Op woensdag 21 juni 2006 23:08 schreef Rib-i het volgende:
Volgende week een keertje 's avonds na het eten rijden![]()
* Mercy_symbol vind dat een goed ideequote:Op woensdag 21 juni 2006 23:08 schreef Rib-i het volgende:
[..]
[..]
Volgende week een keertje 's avonds na het eten rijden![]()
[..]
![]()
[..]
![]()
Eensquote:Op woensdag 21 juni 2006 23:10 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Ach joh, die flikkers spelen ook irritant dom. Ok, Nederland verliest voor deze ene keer niet telkens, maar ik zie telkens 3 oranje poppetjes als ADHD'ers op zo een Argentijnse homo springen. Idem toen met IvoorkustKunnen ze niet wat professioneler spelen
Zondagmiddag, zaterdagnacht nog een optredenquote:Op woensdag 21 juni 2006 23:12 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Motor wordt morgen gefixed denks.![]()
En ik ga alleen buurten bij de Ninja meet als er toch met Fok! wordt gereden, geen zin om te toeren met een grote groep![]()
[..]
[..]
Ok, we checken vrijdag/zaterdag wel definitief.![]()
quote:Op woensdag 21 juni 2006 23:16 schreef Makster het volgende:
wordt ie gelijk omgelegt met 45 kogels in zijn kop.
Oh, dacht ff dat je maandag pas langs kon. Maandag <--> morgen, het begint allebei met een M dus misverstandje is wel te begrijpen tochquote:Op woensdag 21 juni 2006 23:12 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Motor wordt morgen gefixed denks.![]()
En ik ga alleen buurten bij de Ninja meet als er toch met Fok! wordt gereden, geen zin om te toeren met een grote groep![]()
10.45 vertrek vanuit Amsterdam, de meet staat geplanned om 12uur.quote:Op woensdag 21 juni 2006 23:16 schreef kratjuh het volgende:
Hoelaat is de Ninja meet bijdeweg ... ?
Ja, beswel he broerkequote:Op woensdag 21 juni 2006 23:19 schreef hicham het volgende:
Oh, dacht ff dat je maandag pas langs kon. Maandag <--> morgen, het begint allebei met een M dus misverstandje is wel te begrijpen toch
En zo hoort het inderdaadquote:
Laat maar weten waar het trefpunt is ..quote:Op woensdag 21 juni 2006 23:20 schreef worldpimber het volgende:
[..]
10.45 vertrek vanuit Amsterdam, de meet staat geplanned om 12uur.
Nederlands is ook een lastige taalquote:Op woensdag 21 juni 2006 23:19 schreef hicham het volgende:
[..]
Oh, dacht ff dat je maandag pas langs kon. Maandag <--> morgen, het begint allebei met een M dus misverstandje is wel te begrijpen toch
ik moet veeeeeel oefenenquote:Op woensdag 21 juni 2006 23:13 schreef worldpimber het volgende:
's Avonds kan ik ook altijd
Hicham vast ook wel
quote:Op woensdag 21 juni 2006 23:16 schreef Makster het volgende:
[..]
Eens
En dan ook nog die bejaarde stront commentator. Zit geloof ik onderhand met zijn komplete arm in de hol van Argentinie. Ipv die gasten verrrot te schelden en enthousiast te doen voor Nederland zit ie die lang harige gaylords de hemel in te prijzen. Moet een commentator in Argentinie of Colombia flikken, wordt ie gelijk omgelegt met 45 kogels in zijn kop. Nee wat doet Nederland, we laten hem gewoon de volgende wedstrijd weer commentaar gevenVolgende wedstrijd zorg ik OF dat ik zo lam als een aap ben OF ik kijk op internet met commentaar van Gordon, dan word het misschien nog wat
![]()
Mjah, alleen Raus kan stunten dus wat hebben we aan jouquote:Op woensdag 21 juni 2006 23:25 schreef Mercy_symbol het volgende:
ik moet veeeeeel oefenenalleen centjes werken niet mee
![]()
en als Rausje zondag toch al niet kan, dan misschien ikke wel
Eensquote:Op woensdag 21 juni 2006 23:34 schreef richardgie het volgende:
richardgie gaat z'n bed eens opzoeken.Weltrusten voor straks.
quote:Op woensdag 21 juni 2006 23:30 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Mjah, alleen Raus kan stunten dus wat hebben we aan jou![]()
![]()
![]()
![]()
But i'll be thereDoen we gewoon wat later op de dag meeten aangezien onze aller rib-i zijn kater uit moet slapen
quote:Op woensdag 21 juni 2006 23:38 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
ik spreek zondag wel alleen met Ribbetje af
tegenover hem kom ik misschien nog wel erg stoer over
![]()
Je hebt een kloonquote:Op woensdag 21 juni 2006 23:54 schreef BazzieK het volgende:
AvondNet lekker gewerkt
Daarna met 180 met mijn pa door de bebouwde kom gereden om de laatste 45 sec van de wedstrijd te zien![]()
quote:Op donderdag 22 juni 2006 00:05 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Je hebt een kloon
http://www.motor-forum.nl/forum/topic.php/137589/last
Waarom dan pas?quote:Op woensdag 21 juni 2006 18:12 schreef -XX- het volgende:
[..]
Ik KAN het tenminste!![]()
Wacht maar tot ik 18 ben, ik doe je broek zo uit![]()
![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |