Ik KAN het tenminste!quote:Op woensdag 21 juni 2006 17:38 schreef kratjuh het volgende:
[..]
Ik KAN het tenminste
Ongeëmancipeerde breezerwannabemotorrijder ...
Dat kan nooit goed gaanquote:Op woensdag 21 juni 2006 17:53 schreef Fulcrum_X het volgende:
[..]
[afbeelding]
Ik ben ook aan het koken nu![]()
quote:Op woensdag 21 juni 2006 18:11 schreef Macchia_Nera het volgende:
[..]
Alleen die kut theorie wil niet lukken, kan daarom andere examen niet doen![]()
quote:Op woensdag 21 juni 2006 18:16 schreef Macchia_Nera het volgende:
[..]
Tis dat je te ver weg woont, maar anders![]()
![]()
quote:
laat me raden!quote:Op woensdag 21 juni 2006 18:17 schreef Rib-i het volgende:
Woooooooooot!!11!!11!!!!!!!11
Net stoplicht/snelwegsprint tegen een RSV Mille, eervol verloren. Maar de bestuurder was wel verrrast dat hij mij niet kwijt had gereden. Bij 230 + deed hij z'n gas dicht en ik zat er nog steeds achter. Op een gegeven moment keek hij achterom, zag hij mij links van hem rijden, deed ie z'n gas weer open![]()
Nooooooooooooooooooohhhhhh, niet normaal!!!!111!!!!11!11!
![]()
quote:Op woensdag 21 juni 2006 18:17 schreef Rib-i het volgende:
Woooooooooot!!11!!11!!!!!!!11
Net stoplicht/snelwegsprint tegen een RSV Mille, eervol verloren. Maar de bestuurder was wel verrrast dat hij mij niet kwijt had gereden. Bij 230 + deed hij z'n gas dicht en ik zat er nog steeds achter. Op een gegeven moment keek hij achterom, zag hij mij links van hem rijden, deed ie z'n gas weer open![]()
Nooooooooooooooooooohhhhhh, niet normaal!!!!111!!!!11!11!
![]()
Nee, een RSV Millequote:Op woensdag 21 juni 2006 18:21 schreef -XX- het volgende:
laat me raden!
Bestuurder: Jonge man / ą 25, in een rode bak met een ed wenkbrouw
quote:Op woensdag 21 juni 2006 18:21 schreef BazzieK het volgende:
[..]
U gedraagt zich als een lul op het internet, wat gebeurt er:
A)U krijgt kots over uw eigen broek heen.
B)U wordt genegeerd door Bazzie
C)U krijgt een motor in uw reet geparkeerd
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
2 van de 3 fout, vindt je het gek dat je je theorie niet haaltquote:Op woensdag 21 juni 2006 18:23 schreef Macchia_Nera het volgende:
[..]
![]()
A, misschien zaterdag wel, feesten enzo![]()
B, je hapt noch steeds elke keer![]()
C, kan lekker zijn, al hou ik er zelf niet zo van...
![]()
Gaat prima hoor, kan het bijna serverenquote:Op woensdag 21 juni 2006 18:13 schreef -XX- het volgende:
[..]
Dat kan nooit goed gaanKoken achter de computer
![]()
![]()
![]()
Verschil moet er blijven natuurlijk...quote:Op woensdag 21 juni 2006 18:25 schreef BazzieK het volgende:
[..]
2 van de 3 fout, vindt je het gek dat je je theorie niet haalt
Rode bak?quote:Op woensdag 21 juni 2006 18:21 schreef -XX- het volgende:
[..]
laat me raden!
Bestuurder: Jonge man / ą 25, in een rode bak met een ed wenkbrouw
Voor deze ene keer vergeven we het jequote:Op woensdag 21 juni 2006 18:30 schreef -XX- het volgende:
Ho!Ik lees het
![]()
Stommmmm stom stom!![]()
Maar soms kan ik wel slim zijn hoor![]()
![]()
quote:Op woensdag 21 juni 2006 18:23 schreef worldpimber het volgende:
[..]![]()
Wel geinig, altijd als je op de snelweg een dikke auto tegen komt gaan ze altijd een beetje racen met je.En dan heb ik het echt over van die zwaar opvallende wagens, een keer toen ik nog 25 kW had, heb ik een paar keer een Lambo oid ingehaald. Omstebeurt.
![]()
Ik deed stiekem wel een grote aanloop, kon ie niet zien dat ik niet vooruit te branden was
quote:[..]
Nee, een RSV Mille![]()
Noooooooooooooooh
* Rib-i klapt laptop dicht door sterke onaangename knoflookgeurquote:Op woensdag 21 juni 2006 18:56 schreef BazzieK het volgende:
Net pizza shoarma met knoflooksaus opZullen de collega's leuk vinden vanavond
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mooie benen in dit topic.Zoiets doe je toch niet.
![]()
Waarom zo bedroefd???quote:
quote:Op woensdag 21 juni 2006 19:29 schreef Worldbeater het volgende:
Ik eet ook weer eens wat anders.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mooie benen in dit topic.Zoiets doe je toch niet.
![]()
![]()
Doet me denken aan de SM plek van jou
Lake Titikaka, where people are bred without a bunghole....
Whats a bunghole? You're a bunghole! Bunghole!
Afscheid genomen zeker.quote:Op woensdag 21 juni 2006 19:36 schreef bwt het volgende:
Waarom zo bedroefd???
stunt bike wordt nix?
of omdat je de stuntelmeet gemist hebt?
dat juist welquote:Op woensdag 21 juni 2006 19:36 schreef bwt het volgende:
stunt bike wordt nix?
Dat zeg ikquote:Op woensdag 21 juni 2006 19:43 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
[afbeelding]
Voor het scheren nog zelfs.![]()
![]()
Mijnes is slechts een gsm piccie.![]()
[..]
![]()
![]()
ahhh, vandaar. Dacht dat je die al kwijt wasquote:Op woensdag 21 juni 2006 19:45 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
dat juist wel![]()
7 is net opgehaald![]()
Maar dit zijn slechts schaafwondjes, de CR blessures betrefde bloeduitstortingen van binnenuit.quote:
En waarom is dat nog neit tezien aan het vlindertje naast je plaatje?quote:
I know the feelingquote:Op woensdag 21 juni 2006 19:45 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
dat juist wel![]()
7 is net opgehaald![]()
Ik was er bij jaquote:Op woensdag 21 juni 2006 19:47 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Maar dit zijn slechts schaafwondjes, de CR blessures betrefde bloeduitstortingen van binnenuit.![]()
En zo sneed een kickstarter door een vrijwel nieuwe ss laars. Wel netjes recht.![]()
[afbeelding]
Oh men, deze zomer stunnahquote:Op woensdag 21 juni 2006 19:45 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
dat juist wel![]()
1e onderdeel heb ik al
[afbeelding]
7 is net opgehaald![]()
Uhmmm... waarom is dat niet te zien?quote:Op woensdag 21 juni 2006 19:47 schreef bwt het volgende:
[..]
En waarom is dat nog neit tezien aan het vlindertje naast je plaatje?
Ja, in goed gezelschap, die gast van Sugerbabes.nl, OPM, en de friethandelaar uit Hoek van Holland.quote:Op woensdag 21 juni 2006 19:51 schreef Makster het volgende:
Ik was er bij ja![]()
CROndanks onze korte, doch zeer hevige romance komt er ooit weer een CR. Denk voor het gemak qua kicken maar een 250 ofz
![]()
Vroagske, wat betekend "ARē stunning"quote:Op woensdag 21 juni 2006 19:53 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Oh men, deze zomer stunnah
Zodra je het een beetje onder de knie hebt wordt het echt vet![]()
HAhahahahhahaquote:Op woensdag 21 juni 2006 19:57 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Ja, in goed gezelschap, die gast van Sugerbabes.nl, OPM, en de friethandelaar uit Hoek van Holland.![]()
With you m8quote:
quote:Op woensdag 21 juni 2006 20:03 schreef Makster het volgende:
[..]
With you m8
Ik word ook wat te oud voor al die "slang"...
Snaak bedoel![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |