Zitten wel wat leuke stukkies in hoorquote:Op dinsdag 20 juni 2006 23:22 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
@ feedback, ik had al gezegd dat het bagger was, maar jullie moesten het zonodig zien
![]()
en jouw motor heeft je gelijk al afgestraft![]()
![]()
* Add segment ...quote:Op dinsdag 20 juni 2006 23:23 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
ik heb hem ook versneld afgespeeld toen ik hem controleerde,
![]()
Sommige dingen in 't leven moet je gewoon geprobeerd hebben. That includes van de zijkant op je je motor springen. Vanaf de achterkant ging het even daarvoor wel goedquote:Op dinsdag 20 juni 2006 23:25 schreef Makster het volgende:
[..]
Das niet slimSterker nog das kenkerdom swa
![]()
Ik neer
Heb je een puntquote:Op dinsdag 20 juni 2006 23:39 schreef hicham het volgende:
Sommige dingen in 't leven moet je gewoon geprobeerd hebben. That includes van de zijkant op je je motor springen. Vanaf de achterkant ging het even daarvoor wel goed![]()
![]()
Gewoon strippen, wheeliebar er op en raggenquote:Op dinsdag 20 juni 2006 23:54 schreef worldpimber het volgende:
[afbeelding]
The beginning of the end of beter gezegd the end of the beginning ...?
Jaaaaahhhhhh, echt knakezooi joh. Alles moet er gewoon af en kapot raggen. Kuipen er alleen op als we gaan posen. Dit is gewoon zonde majah, woon nog thuis hequote:Op woensdag 21 juni 2006 00:01 schreef BazzieK het volgende:
Gewoon strippen, wheeliebar er op en raggen
Whehehe, slim bedacht in the heat of the momentquote:Op dinsdag 20 juni 2006 23:44 schreef Makster het volgende:
[..]
Net als die nieuwe eigenaar van mijn KLX die hem in de sloot gereden heeft![]()
Rem remde toch harder dan gedacht, voorwiel ging glijden en de sloot kwam eraan. Dan maar erin, dan hebben we geen krassen![]()
Opzich slim van hem
quote:Op woensdag 21 juni 2006 00:03 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Jaaaaahhhhhh, echt knakezooi joh. Alles moet er gewoon af en kapot raggen. Kuipen er alleen af als we gaan posen. Dit is gewoon zonde majah, woon nog thuis he![]()
Confisceer de woonkamer als sleutelhokquote:Op woensdag 21 juni 2006 00:03 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Jaaaaahhhhhh, echt knakezooi joh. Alles moet er gewoon af en kapot raggen. Kuipen er alleen op als we gaan posen. Dit is gewoon zonde majah, woon nog thuis he![]()
quote:Op dinsdag 20 juni 2006 23:08 schreef hicham het volgende:
[..]
Tering, net kenkerhard de binnenkant van mijn onderbeen bezeerdDacht leuk ff op mijn motor te springen vanaf de linkerkant terwijl ie op de jiffy stond. Nou, daar was mijn rechtersteppie het dus niet mee eens want toen mijn been daar belande sloeg ie me keihard
Lag wel ff een minuutje gestrekt
Antwoord is door Mercy & Makster gegevenquote:Op dinsdag 20 juni 2006 23:26 schreef worldpimber het volgende:
Eeeh smatjes van de FokMCHoe is het met de ~DusHi's~ ik had een vraagske
![]()
Ik heb inene dat het lijkt alsof mijn benzine op isIn zijn 1 kan ik hem redelijk doortrekken, daarna in zijn twee gaat is sputteren en stribbelen
Wat kan er aan de hand zijn? Ik had mijn benzinekraan op reserve gezet en bijgetankt, maar nix
![]()
Ben op de choke cq cruise control met 50 km/u naar huis gereden. Alhoewel ... na het bijtanken heb ik reserve volgens mij niet terug gezet dus misschien als ik hem weer op ON zet dat ie het dan weer beter doet(tenminste, met hicham's brommert waren er altijd problemen met de reserve stand
)
Morgen maar weer langs de geld inners, maar misschien Rib-i, onze enige motor 007 die raad weet?
Standup Wheelie with I have no turn signals kick, left variaton while doing the Noob Wave Advancedquote:Op dinsdag 20 juni 2006 23:54 schreef worldpimber het volgende:
[afbeelding]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
gaat het over die krassen op je tank of over dat gescheurde kuipruitje ?quote:Op dinsdag 20 juni 2006 23:54 schreef worldpimber het volgende:
[afbeelding]
quote:Op woensdag 21 juni 2006 08:20 schreef Rausdouwer het volgende:
![]()
![]()
en weer aan het vertaalwerkff wat bandjes een ten Kate Honda CBR600RR verdienen.
![]()
Denk je dat het alcohol dan al je lichaam heeft verlatenquote:Op woensdag 21 juni 2006 07:47 schreef bwt het volgende:
O ja, 22-7 moet ik kunnen
Gaan we weer bReEzAh stijl MSN'nen?quote:
En dan toch met heel veel moeite iets positiefs vertellen over de talenten of gewoon keihard bashen?quote:Op woensdag 21 juni 2006 01:52 schreef Rib-i het volgende:
Vanavond voor een muziekschool gejureerd... Damn, wat denken veel pubers dat ze muzikaal zijn![]()
Waar zie jij krassen swaquote:Op woensdag 21 juni 2006 08:41 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
gaat het over die krassen op je tank of over dat gescheurde kuipruitje ?![]()
quote:Op woensdag 21 juni 2006 09:35 schreef dribbel79 het volgende:
[..]
Gaan we weer bReEzAh stijl MSN'nen?
O ja, moguh
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
verspreid over de gehele motorquote:Op woensdag 21 juni 2006 09:44 schreef hicham het volgende:
[..]
En dan toch met heel veel moeite iets positiefs vertellen over de talenten of gewoon keihard bashen?
[..]
Waar zie jij krassen swa
Krassen niet wel een schaafplekje op de voorkuip.quote:Op woensdag 21 juni 2006 09:44 schreef hicham het volgende:zie jij krassen swa[/b]
Nee, dat is het stukje dat van zijn topkuip gesloopt is samen met ruitje en nu dus op de tank ligt. Vergelijk maar eens deze foto ...quote:Op woensdag 21 juni 2006 09:51 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
verspreid over de gehele motor![]()
blijkt een gescheurd tankkapje te zijn![]()
Mocht ze willen ...quote:Op dinsdag 20 juni 2006 22:44 schreef bwt het volgende:
ehhhhh, gezamelijk?????
ehhh, krakjehh, das wel erg snel hoor![]()
ah is dat hetquote:Op woensdag 21 juni 2006 09:58 schreef hicham het volgende:
[..]
Nee, dat is het stukje dat van zijn topkuip gesloopt is samen met ruitje en nu dus op de tank ligt. Vergelijk maar eens deze foto ...
[afbeelding]
met dit ...
Rara, wat mist er![]()
quote:Op woensdag 21 juni 2006 10:09 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
ah is dat hethet lijkt net op de foto alsof er een flinke kras op de tank zit
![]()
en weg is de eventuele inruilwaardedus nu nog meer stimulans om dat ding helemaal af te raggen
![]()
Mag ie zelf vertellenquote:Op woensdag 21 juni 2006 10:12 schreef Fulcrum_X het volgende:
[..]
[afbeelding]
Wat heeft ie eigenlijk uitgespookt![]()
quote:Op woensdag 21 juni 2006 09:49 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
jAh DaT gAAn wE doEn
Dat is interessant. Dat zal dan wel onder de PNVD vallen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Honda: alleen het beste van het beste is goed genoeg!
Heeft die niet minder haar op zijn benen?quote:
Dat zal met deze opdracht nog niet lukken. Misschien als de andere doorgaan.quote:
Bashen was te makkelijkquote:Op woensdag 21 juni 2006 09:44 schreef hicham het volgende:
[..]
En dan toch met heel veel moeite iets positiefs vertellen over de talenten of gewoon keihard bashen?
Ik had het vannacht al geraden:quote:
quote:Op woensdag 21 juni 2006 10:25 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Ik had het vannacht al geraden:
Standup Wheelie with I have no turn signals kick, left variaton while doing the Noob Wave Advanced
Bron
![]()
[..]
Standup Wheelie with I have no turn signals kick, left variaton while doing the Noob Wave Advanced Squad , Turn, Clap, Point wave
Bron
![]()
Ik probeerde nog een vergelijkingspic te maken maar heb de foto niet terug kunnen vinden in mijn oneindige archieven en logsquote:Op woensdag 21 juni 2006 10:24 schreefhollander172
het volgende:
[..]
Heeft die niet minder haar op zijn benen?![]()
![]()
[..]
Standup Wheelie with I have no turn signals kick, left variaton while doing the Noob Wave Advanced
Bron
![]()
quote:Op woensdag 21 juni 2006 10:28 schreef hicham het volgende:
[..]
Ik probeerde nog een vergelijkingspic te maken maar heb de foto niet terug kunnen vinden in mijn oneindige archieven en logs
[..]
Bijna goed
Die "I have no turn signals kick" is / was Pepijn trouwens ook goed in
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik heb beloofd dat ik onze houten vloer zou boenen, apparaat gehaald enz, kan ik geen aan/uit-knopje vinden![]()
Heb hem nog wel maar niet hier.quote:Op woensdag 21 juni 2006 10:28 schreef hicham het volgende:
Ik probeerde nog een vergelijkingspic te maken maar heb de foto niet terug kunnen vinden in mijn oneindige archieven en logs
wtf heb jij gedaanquote:Op dinsdag 20 juni 2006 23:54 schreef worldpimber het volgende:
[afbeelding]
quote:Op woensdag 21 juni 2006 10:13 schreef hicham het volgende:
Mijn valbeugels trouwens nog, aan de linkerkant precies ook zo 1![]()
[afbeelding]
En m'n battle scars van gisteren op mijn manlijke benen
[afbeelding]
Flashbackpic naar de CR van Pepijn
Van onder tot boven een dikke pijnlijke streep. Kan nog net normaal lopen
Oh, en daaronder ligt mijn te gek gave NIVEA rugtas![]()
"zit de stekker er wel in?"quote:Op woensdag 21 juni 2006 10:31 schreef Rib-i het volgende:
Ik heb beloofd dat ik onze houten vloer zou boenen, apparaat gehaald enz, kan ik geen aan/uit-knopje vinden![]()
Veel plezierquote:Op woensdag 21 juni 2006 12:19 schreef TimoBasso het volgende:
Yeah volgende week.. heb ik mijn eerste les![]()
![]()
Wat wil je gaan rijden en waarom?quote:Op woensdag 21 juni 2006 12:19 schreef TimoBasso het volgende:
Yeah volgende week.. heb ik mijn eerste les![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |