Die quoten we nog even voor het nageslacht.quote:Op dinsdag 20 juni 2006 16:02 schreef worldpimber het volgende:
Ja F5 kneus, ga ff wat nuttigs doen want ik ben bezig met de OP smatjes![]()
Ach ja mijn politiegedoe gaat allemaal niet zo snel dus ben getroostquote:Op dinsdag 20 juni 2006 15:55 schreef Faithy het volgende:
[..]
naar jong.. nog 10 dagen eerder dan ik
Zorg jij nou maar eerst voor nageslacht ipv van alleen je pikkie te strelen voor eigen genotquote:Op dinsdag 20 juni 2006 16:05 schreef hollander172 het volgende:
Die quoten we nog even voor het nageslacht.![]()
AR² = jargonquote:
Ah, shitquote:Op dinsdag 20 juni 2006 16:07 schreef -XX- het volgende:
Hoi![]()
ARhg![]()
Mijn enigste bezit op 2 wielen is gestolen
![]()
Mijn mooie antieke gazelle!
![]()
Vond later alleen het slingertje die ik om het stuur had nog op de stoep!![]()
![]()
En dat in jouw wereldstad c.q. metropoolquote:Op dinsdag 20 juni 2006 16:07 schreef -XX- het volgende:
Hoi![]()
ARhg![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 20 juni 2006 16:02 schreef worldpimber het volgende:
Check deze vette G-star truitje, laatst had ik deze gepost. Nu is er de remix
Echt meer foto's had ik nietquote:Op dinsdag 20 juni 2006 16:18 schreef worldpimber het volgende:
[..]
AR² = jargon![]()
Heb je nog meer foto's/filmpjes van je camera kunnen trekken? Of waren ze te ver/mislukt? Of tenminste 1 foto van de blade
Wat een mongool. Ik zou hem verrot slaan met mijn kevlar Rev-its als ik hem zagquote:Op dinsdag 20 juni 2006 16:09 schreef -XX- het volgende:
Wanneer ik iemand op mijn fiets zie rijden, OWWWWWWWW die krijgt serieus geheid mijn zure lipclose in zijn of haar ogen!![]()
Sorry ik ben echt woest!![]()
Geeft niet, uploadenquote:
quote:Op dinsdag 20 juni 2006 16:31 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Geeft niet, uploaden![]()
En Raus had ik toch ook nog wheelieën gefilmdEn wanneer gaan we weer stunten
?
quote:Op dinsdag 20 juni 2006 16:31 schreef Fulcrum_X het volgende:
[..]
Wat een mongool. Ik zou hem verrot slaan met mijn kevlar Rev-its als ik hem zag![]()
Nou dat die kevlar knokkels best hard aankomen!quote:Op dinsdag 20 juni 2006 16:40 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Wat lul je dan met je gedetailleerde materiaal beschrijving?
quote:Op dinsdag 20 juni 2006 16:33 schreef Mercy_symbol het volgende:
als ik dat aan Rausje vraagt dan is het antwoord: VANAVOND
die heeft echt de smaak te pakken
![]()
enne als het aan mij ligt zo snel mogelijk, ik mag best nog wel wat oefenen![]()
![]()
Nick vind dat je een neppe motor hebtquote:Op dinsdag 20 juni 2006 16:41 schreef Fulcrum_X het volgende:
[..]
Nou dat die kevlar knokkels best hard aankomen!
[afbeelding]
* Fullie wacht op zijn huisgenoot die een Hollandse Nieuwe meeneemt![]()
ik weet van niks hoorquote:Op dinsdag 20 juni 2006 17:01 schreef ondeugend het volgende:
Ook heb ik een breezahchick in mijn msn-lijst staan zag ik net....
Mercy Symbol
quote:Op dinsdag 20 juni 2006 16:47 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Nick vind dat je een neppe motor hebt![]()
quote:Op dinsdag 20 juni 2006 17:01 schreef ondeugend het volgende:
Ik heb motor gereden vandaag en ben er helemaal lekker moe van !
Mercy Symbol
Nooooooooooooooooooooohhhquote:Op dinsdag 20 juni 2006 16:07 schreef -XX- het volgende:
Hoi![]()
ARhg![]()
![]()
![]()
![]()
Als je er echt last van hebt: pinlock, beetje last: neuskapje. Heb zelf ook zo een neuskapje maar ondanks dat toch nog een beslaande vizier (wel minder). Vizier op een kier, huub huub barbatrucquote:Op dinsdag 20 juni 2006 16:58 schreef dribbel79 het volgende:
Probleem: vizier beslaat
Oplossing 1: pinlock
Optie 2: zo'n neuskapje in je helm duwen
Ideëen??
Vraag vrouw / vriendin / zus / (schoon)moeder / tante / omaquote:Op dinsdag 20 juni 2006 16:59 schreef dribbel79 het volgende:
Probleem 2: lijmresten van oud balanceerlood op velg
Ideëen??
Jaquote:Op dinsdag 20 juni 2006 18:01 schreef bwt het volgende:
Heeft iemand nog dat filmpje van die gek die midden in de woonkamer die motor gebaren maakt en over gaat in dom dansen?
Emancipatie he.....cook your own dinnerquote:Op dinsdag 20 juni 2006 18:47 schreef Makster het volgende:
Fucking omelet moet je dus niet gaan maken op een WokbranderHeb meer aangebakken omelet dan normale omelet binnen gekrgen, wat een crap
Waarom staat mijn eten niet klaar is ik thuis kom
hebbe hebbe hebbequote:
Wat een toevalquote:Op dinsdag 20 juni 2006 19:42 schreef bwt het volgende:
[..]
hebbe hebbe hebbe
Op m'n werk heeft iemand het filmpje gevonden van die andere gek die danst op muziek van de black eyed peas.
Nu wil ik aangeven dat ik dat niet was maar niemand gelooft me.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 20 juni 2006 19:42 schreef bwt het volgende:
[..]
hebbe hebbe hebbe
Op m'n werk heeft iemand het filmpje gevonden van die andere gek die danst op muziek van de black eyed peas.
Nu wil ik aangeven dat ik dat niet was maar niemand gelooft me.
quote:Op dinsdag 20 juni 2006 20:01 schreef Mercy_symbol het volgende:![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
wat zijn dat kutfilmpjesnou krijg ik nog meer zin om mijn motor af te gaan raggen straks
![]()
quote:
Ey, regel eens samen met RB zo een suzuki ding voor me. Je woont om de hoekquote:Op dinsdag 20 juni 2006 17:01 schreef ondeugend het volgende:
Ik heb motor gereden vandaag en ben er helemaal lekker moe van !
Mercy Symbol
quote:Op dinsdag 20 juni 2006 20:31 schreef hicham het volgende:
[..]
Ey, regel eens samen met RB zo een suzuki ding voor me. Je woont om de hoek
Yo respetc voor mij. Ik kook normaal als een debiel, ik kook eigenlijk altijd als ik er over nadenkquote:
Emancipatie zuigtquote:Op dinsdag 20 juni 2006 19:18 schreef FemaleRebbel het volgende:
@ Worldpimber, wat een geweldige OP![]()
[..]
Emancipatie he.....cook your own dinner![]()
* Rebbel kijkt in magnetron......en daar staat nog een bord![]()
en ja, ik zorg wel dat 't eten klaar is, alleen voor degene voor wie 't is, is nog niet klaar![]()
quote:Op dinsdag 20 juni 2006 19:39 schreef Fulcrum_X het volgende:
[..]
![]()
Durf te wedden dat ik beter kan koken als jij![]()
quote:Op dinsdag 20 juni 2006 20:56 schreef Mercy_symbol het volgende:
Hier een samenvatting van mijn filmpjes van de wheely dag![]()
Juustquote:Op dinsdag 20 juni 2006 21:14 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Klopt, ik heb honger dus koken sl..................
dan ga je toch even wheelies oefenen?quote:Op dinsdag 20 juni 2006 22:05 schreef kratjuh het volgende:
Ik verveel me de t****g .. Nog 8 daagjes werken en dan lekker op vakantie
Wat mag het wezenquote:Op dinsdag 20 juni 2006 21:14 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Klopt, ik heb honger dus koken sl..................
Komend weekend tijd genoeg voor ..quote:Op dinsdag 20 juni 2006 22:07 schreef Rausdouwer het volgende:
[..]
dan ga je toch even wheelies oefenen?![]()
Van zwemmen krijg je van dieeeeeeee hugeeee armen vanquote:Op dinsdag 20 juni 2006 22:10 schreef kratjuh het volgende:
[..]
Komend weekend tijd genoeg voor ..
Morgenavond weer zwemmen ... Wil ik in ieder geval 2x per week doen ..
Dat is ook weer waar.quote:Op dinsdag 20 juni 2006 22:10 schreef kratjuh het volgende:
[..]
Komend weekend tijd genoeg voor ..
Morgenavond weer zwemmen ... Wil ik in ieder geval 2x per week doen ..
Ik ben het niet, maar zo moeilijk is dat nou ook weer niet hoorquote:
Tja ik moet eigenlijk weer 's aan het leerwerk voor een examen wat ik al veel te lang uitstel ... Toch maar 's wat vaart achter gaan zetten, is tenslotte ook goed voor m'n salaris ..quote:Op dinsdag 20 juni 2006 22:15 schreef Rausdouwer het volgende:
[..]
Dat is ook weer waar.
Goed voornemenik moet ook weer aan de slag, maar mijn schema is nog niet up-to-date en zonder schema komt er bij mij van sporten niet zo heel veel terecht.
![]()
Er is genoeg te doen, maar je hebt zeker nergens zin in?Je mag me wel helpen met het overtypen van teksten, maar daar heb je vast al helemaal geen zin in.
![]()
Wiehie Dat liedjequote:Op dinsdag 20 juni 2006 22:18 schreef bwt het volgende:
[..]
Ik ben het niet, maar zo moeilijk is dat nou ook weer niet hoor
Biefstuk en asperges! dat is geen combinatiequote:Op dinsdag 20 juni 2006 22:15 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Peperbiefstuk met asperges en piepers doe maar![]()
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 20 juni 2006 22:22 schreef -XX- het volgende:
[..]
Biefstuk en asperges! dat is geen combinatieDoe dan ipv asperges
sperziboontjes!
![]()
Een echte hollander prakt alles door elkaar!quote:Op dinsdag 20 juni 2006 22:23 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Eet trouwens altijd alles los dus maakt niet uit
Ben niet zo'n menger
Tja is toch echt niet aan mij besteedquote:Op dinsdag 20 juni 2006 22:26 schreef -XX- het volgende:
[..]
Een echte hollander prakt alles door elkaar!![]()
quote:
quote:
quote:Op dinsdag 20 juni 2006 22:44 schreef bwt het volgende:
[..]
[..]
ehhhhh, gezamelijk?????
ehhh, krakjehh, das wel erg snel hoor![]()
Whoa, ik wist niet eens dat je zoveel gefilmd hadquote:Op dinsdag 20 juni 2006 20:56 schreef Mercy_symbol het volgende:
met overtypen help je me al heel ergquote:Op dinsdag 20 juni 2006 22:19 schreef kratjuh het volgende:
[..]
Tja ik moet eigenlijk weer 's aan het leerwerk voor een examen wat ik al veel te lang uitstel ... Toch maar 's wat vaart achter gaan zetten, is tenslotte ook goed voor m'n salaris ..
En mijn vertaalwerk is niet best vrees ik ...
ehhh, ik wil niet heel erg vervelend zijn of zo.quote:Op dinsdag 20 juni 2006 20:56 schreef Mercy_symbol het volgende:
quote:Op dinsdag 20 juni 2006 23:13 schreef bwt het volgende:
[..]
ehhh, ik wil niet heel erg vervelend zijn of zo.![]()
Maare, laat je nu 3x achter elkaar het zelfde zien in dat filmpje?????![]()
quote:Op dinsdag 20 juni 2006 23:08 schreef hicham het volgende:
[..]
Whoa, ik wist niet eens dat je zoveel gefilmd hadFeedback; het zou prettiger zijn als je de volgende keer alleen de leuke stukken erin laat en de rest wegknipt. Ik ga toch niet 8 minuten lang die shit kijken
Tering, net kenkerhard de binnenkant van mijn onderbeen bezeerdDacht leuk ff op mijn motor te springen vanaf de linkerkant terwijl ie op de jiffy stond. Nou, daar was mijn rechtersteppie het dus niet mee eens want toen mijn been daar belande sloeg ie me keihard
Lag wel ff een minuutje gestrekt
quote:Op dinsdag 20 juni 2006 23:20 schreef hicham het volgende:
[..]
Volgens mij heb je gelijk, hij vroeg zich al af waarom de complatie zo groot was terwijl de losse filmpjes bij elkaar opgeteld kleiner waren. Nou, dat komt dus omdat ie 3x hetzelfde erin heeft gezet
Das niet slimquote:Op dinsdag 20 juni 2006 23:08 schreef hicham het volgende:
[..]
Whoa, ik wist niet eens dat je zoveel gefilmd hadFeedback; het zou prettiger zijn als je de volgende keer alleen de leuke stukken erin laat en de rest wegknipt. Ik ga toch niet 8 minuten lang die shit kijken
Tering, net kenkerhard de binnenkant van mijn onderbeen bezeerdDacht leuk ff op mijn motor te springen vanaf de linkerkant terwijl ie op de jiffy stond. Nou, daar was mijn rechtersteppie het dus niet mee eens want toen mijn been daar belande sloeg ie me keihard
Apartheidquote:Op dinsdag 20 juni 2006 20:53 schreef Makster het volgende:
Emancipatie zuigtNet als de afschaffing van apartheid. Beide zorgte voor veel duidelijkheid en nu is het eind zoek
![]()
![]()
quote:
Misschien vuil in je carbs ? omdat je hem op reserve gezet heb komt er misschien ook meer troep vanuit je tank in de Carburateursquote:Op dinsdag 20 juni 2006 23:26 schreef worldpimber het volgende:
Eeeh smatjes van de FokMCHoe is het met de ~DusHi's~ ik had een vraagske
![]()
Ik heb inene dat het lijkt alsof mijn benzine op isIn zijn 1 kan ik hem redelijk doortrekken, daarna in zijn twee gaat is sputteren en stribbelen
Wat kan er aan de hand zijn? Ik had mijn benzinekraan op reserve gezet en bijgetankt, maar nix
![]()
Ben op de choke cq cruise control met 50 km/u naar huis gereden. Alhoewel ... na het bijtanken heb ik reserve volgens mij niet terug gezet dus misschien als ik hem weer op ON zet dat ie het dan weer beter doet(tenminste, met hicham's brommert waren er altijd problemen met de reserve stand
)
Morgen maar weer langs de geld inners, maar misschien Rib-i, onze enige motor 007 die raad weet?
[..]
Apartheid![]()
Gewaagd
[..]
![]()
Nou ff filmpje van martie sjekke![]()
Misschien vuil in je benzine filter of je carbs die goor cq aangekoekt zijnquote:Op dinsdag 20 juni 2006 23:26 schreef worldpimber het volgende:
![]()
Ik heb inene dat het lijkt alsof mijn benzine op isIn zijn 1 kan ik hem redelijk doortrekken, daarna in zijn twee gaat is sputteren en stribbelen
Wat kan er aan de hand zijn? Ik had mijn benzinekraan op reserve gezet en bijgetankt, maar nix
![]()
Ben op de choke cq cruise control met 50 km/u naar huis gereden. Alhoewel ... na het bijtanken heb ik reserve volgens mij niet terug gezet dus misschien als ik hem weer op ON zet dat ie het dan weer beter doet(tenminste, met hicham's brommert waren er altijd problemen met de reserve stand
)
Morgen maar weer langs de geld inners, maar misschien Rib-i, onze enige motor 007 die raad weet?
[..]
Apartheid![]()
Gewaagd
[..]
![]()
Nou ff filmpje van martie sjekke![]()
Gammaquote:Op dinsdag 20 juni 2006 23:32 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
Misschien vuil in je carbs ? omdat je hem op reserve gezet heb komt er misschien ook meer troep vanuit je tank in de Carburateurs![]()
Ik heb mijnes ook neergelegd en werkt nog ook nog primaquote:Op dinsdag 20 juni 2006 23:36 schreef worldpimber het volgende:
Eehhh tnx beideAls dat zo is zou het geweldig zijn, want ik ga altijd direct van een total loss motor uit
Het gebeurde trouwens wel nadat ik hem had neergelegd
Maar morgen ga ik de park wel checken.
Slaapze
Zitten wel wat leuke stukkies in hoorquote:Op dinsdag 20 juni 2006 23:22 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
@ feedback, ik had al gezegd dat het bagger was, maar jullie moesten het zonodig zien
![]()
en jouw motor heeft je gelijk al afgestraft![]()
![]()
* Add segment ...quote:Op dinsdag 20 juni 2006 23:23 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
ik heb hem ook versneld afgespeeld toen ik hem controleerde,
![]()
Sommige dingen in 't leven moet je gewoon geprobeerd hebben. That includes van de zijkant op je je motor springen. Vanaf de achterkant ging het even daarvoor wel goedquote:Op dinsdag 20 juni 2006 23:25 schreef Makster het volgende:
[..]
Das niet slimSterker nog das kenkerdom swa
![]()
Ik neer
Heb je een puntquote:Op dinsdag 20 juni 2006 23:39 schreef hicham het volgende:
Sommige dingen in 't leven moet je gewoon geprobeerd hebben. That includes van de zijkant op je je motor springen. Vanaf de achterkant ging het even daarvoor wel goed![]()
![]()
Gewoon strippen, wheeliebar er op en raggenquote:Op dinsdag 20 juni 2006 23:54 schreef worldpimber het volgende:
[afbeelding]
The beginning of the end of beter gezegd the end of the beginning ...?
Jaaaaahhhhhh, echt knakezooi joh. Alles moet er gewoon af en kapot raggen. Kuipen er alleen op als we gaan posen. Dit is gewoon zonde majah, woon nog thuis hequote:Op woensdag 21 juni 2006 00:01 schreef BazzieK het volgende:
Gewoon strippen, wheeliebar er op en raggen
Whehehe, slim bedacht in the heat of the momentquote:Op dinsdag 20 juni 2006 23:44 schreef Makster het volgende:
[..]
Net als die nieuwe eigenaar van mijn KLX die hem in de sloot gereden heeft![]()
Rem remde toch harder dan gedacht, voorwiel ging glijden en de sloot kwam eraan. Dan maar erin, dan hebben we geen krassen![]()
Opzich slim van hem
quote:Op woensdag 21 juni 2006 00:03 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Jaaaaahhhhhh, echt knakezooi joh. Alles moet er gewoon af en kapot raggen. Kuipen er alleen af als we gaan posen. Dit is gewoon zonde majah, woon nog thuis he![]()
Confisceer de woonkamer als sleutelhokquote:Op woensdag 21 juni 2006 00:03 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Jaaaaahhhhhh, echt knakezooi joh. Alles moet er gewoon af en kapot raggen. Kuipen er alleen op als we gaan posen. Dit is gewoon zonde majah, woon nog thuis he![]()
quote:Op dinsdag 20 juni 2006 23:08 schreef hicham het volgende:
[..]
Antwoord is door Mercy & Makster gegevenquote:Op dinsdag 20 juni 2006 23:26 schreef worldpimber het volgende:
![]()
![]()
)
Standup Wheelie with I have no turn signals kick, left variaton while doing the Noob Wave Advancedquote:Op dinsdag 20 juni 2006 23:54 schreef worldpimber het volgende:
[afbeelding]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
gaat het over die krassen op je tank of over dat gescheurde kuipruitje ?quote:Op dinsdag 20 juni 2006 23:54 schreef worldpimber het volgende:
[afbeelding]
quote:Op woensdag 21 juni 2006 08:20 schreef Rausdouwer het volgende:
![]()
![]()
en weer aan het vertaalwerkff wat bandjes een ten Kate Honda CBR600RR verdienen.
![]()
Denk je dat het alcohol dan al je lichaam heeft verlatenquote:Op woensdag 21 juni 2006 07:47 schreef bwt het volgende:
O ja, 22-7 moet ik kunnen
Gaan we weer bReEzAh stijl MSN'nen?quote:
En dan toch met heel veel moeite iets positiefs vertellen over de talenten of gewoon keihard bashen?quote:Op woensdag 21 juni 2006 01:52 schreef Rib-i het volgende:
Vanavond voor een muziekschool gejureerd... Damn, wat denken veel pubers dat ze muzikaal zijn![]()
Waar zie jij krassen swaquote:Op woensdag 21 juni 2006 08:41 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
gaat het over die krassen op je tank of over dat gescheurde kuipruitje ?![]()
quote:Op woensdag 21 juni 2006 09:35 schreef dribbel79 het volgende:
[..]
Gaan we weer bReEzAh stijl MSN'nen?
O ja, moguh
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
verspreid over de gehele motorquote:Op woensdag 21 juni 2006 09:44 schreef hicham het volgende:
[..]
En dan toch met heel veel moeite iets positiefs vertellen over de talenten of gewoon keihard bashen?
[..]
Waar zie jij krassen swa
Krassen niet wel een schaafplekje op de voorkuip.quote:Op woensdag 21 juni 2006 09:44 schreef hicham het volgende:zie jij krassen swa[/b]
Nee, dat is het stukje dat van zijn topkuip gesloopt is samen met ruitje en nu dus op de tank ligt. Vergelijk maar eens deze foto ...quote:Op woensdag 21 juni 2006 09:51 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
verspreid over de gehele motor![]()
blijkt een gescheurd tankkapje te zijn![]()
Mocht ze willen ...quote:Op dinsdag 20 juni 2006 22:44 schreef bwt het volgende:
ehhhhh, gezamelijk?????
ehhh, krakjehh, das wel erg snel hoor![]()
ah is dat hetquote:Op woensdag 21 juni 2006 09:58 schreef hicham het volgende:
[..]
Nee, dat is het stukje dat van zijn topkuip gesloopt is samen met ruitje en nu dus op de tank ligt. Vergelijk maar eens deze foto ...
[afbeelding]
met dit ...
Rara, wat mist er![]()
quote:Op woensdag 21 juni 2006 10:09 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
ah is dat hethet lijkt net op de foto alsof er een flinke kras op de tank zit
![]()
en weg is de eventuele inruilwaardedus nu nog meer stimulans om dat ding helemaal af te raggen
![]()
Mag ie zelf vertellenquote:Op woensdag 21 juni 2006 10:12 schreef Fulcrum_X het volgende:
[..]
[afbeelding]
Wat heeft ie eigenlijk uitgespookt![]()
quote:Op woensdag 21 juni 2006 09:49 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
jAh DaT gAAn wE doEn
Dat is interessant. Dat zal dan wel onder de PNVD vallen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Honda: alleen het beste van het beste is goed genoeg!
Heeft die niet minder haar op zijn benen?quote:
Dat zal met deze opdracht nog niet lukken. Misschien als de andere doorgaan.quote:
Bashen was te makkelijkquote:Op woensdag 21 juni 2006 09:44 schreef hicham het volgende:
[..]
En dan toch met heel veel moeite iets positiefs vertellen over de talenten of gewoon keihard bashen?
Ik had het vannacht al geraden:quote:
quote:Op woensdag 21 juni 2006 10:25 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Ik had het vannacht al geraden:
Standup Wheelie with I have no turn signals kick, left variaton while doing the Noob Wave Advanced
Bron
![]()
[..]
Standup Wheelie with I have no turn signals kick, left variaton while doing the Noob Wave Advanced Squad , Turn, Clap, Point wave
Bron
![]()
Ik probeerde nog een vergelijkingspic te maken maar heb de foto niet terug kunnen vinden in mijn oneindige archieven en logsquote:Op woensdag 21 juni 2006 10:24 schreefhollander172
het volgende:
[..]
Heeft die niet minder haar op zijn benen?![]()
![]()
[..]
Standup Wheelie with I have no turn signals kick, left variaton while doing the Noob Wave Advanced
Bron
![]()
quote:Op woensdag 21 juni 2006 10:28 schreef hicham het volgende:
[..]
Ik probeerde nog een vergelijkingspic te maken maar heb de foto niet terug kunnen vinden in mijn oneindige archieven en logs
[..]
Bijna goed
Die "I have no turn signals kick" is / was Pepijn trouwens ook goed in
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik heb beloofd dat ik onze houten vloer zou boenen, apparaat gehaald enz, kan ik geen aan/uit-knopje vinden![]()
Heb hem nog wel maar niet hier.quote:Op woensdag 21 juni 2006 10:28 schreef hicham het volgende:
Ik probeerde nog een vergelijkingspic te maken maar heb de foto niet terug kunnen vinden in mijn oneindige archieven en logs
wtf heb jij gedaanquote:Op dinsdag 20 juni 2006 23:54 schreef worldpimber het volgende:
[afbeelding]
quote:Op woensdag 21 juni 2006 10:13 schreef hicham het volgende:
Mijn valbeugels trouwens nog, aan de linkerkant precies ook zo 1![]()
[afbeelding]
En m'n battle scars van gisteren op mijn manlijke benen
[afbeelding]
Flashbackpic naar de CR van Pepijn
Van onder tot boven een dikke pijnlijke streep. Kan nog net normaal lopen
Oh, en daaronder ligt mijn te gek gave NIVEA rugtas![]()
"zit de stekker er wel in?"quote:Op woensdag 21 juni 2006 10:31 schreef Rib-i het volgende:
Ik heb beloofd dat ik onze houten vloer zou boenen, apparaat gehaald enz, kan ik geen aan/uit-knopje vinden![]()
Veel plezierquote:Op woensdag 21 juni 2006 12:19 schreef TimoBasso het volgende:
Yeah volgende week.. heb ik mijn eerste les![]()
![]()
Wat wil je gaan rijden en waarom?quote:Op woensdag 21 juni 2006 12:19 schreef TimoBasso het volgende:
Yeah volgende week.. heb ik mijn eerste les![]()
![]()
Nou ik kom uit een motor familie,dus ik heb met de paplepel in gekregen!quote:
quote:Op woensdag 21 juni 2006 01:52 schreef Rib-i het volgende:
Antwoord is door Mercy & Makster gegeven
Een naked bike/Crosser/ alles zonder kuip is hierbij wel makkelijker omdat je, over het algemeen, beter bij de carburateur en luchtinlaat kan.
Er zijn verschillende manieren om een vervuilde carburateur en de daarbij horende leidingen schoon te krijgen. Je zou het zelf kunnen doen maar ik zou het aan een bedrijf over laten ivm brand-/explosiegevaar
Mocht je het toch willen weten dan moet je dat aangeven en dan type ik wel een heel verhaal
Eeyzz rijkequote:Op woensdag 21 juni 2006 13:15 schreef TimoBasso het volgende:
Nou ik kom uit een motor familie,dus ik heb met de paplepel in gekregen!
Zo heb ik het virus al op jongen leeftijd snel binnen gekregen.
Ik ben 21 jaar,en ik k'ga de omgekeerde weg volgen om eerst mijn motor rijbewijs te halen,dan mijn koekblikken pasje
Wat ik wil gaan rijden? een Suzuki GSXR 600 CC 2004 model
Waarom.. de kriebels in mijn buik zeggen al genoeg,als ik achter op zit![]()
![]()
quote:Op woensdag 21 juni 2006 14:19 schreef worldpimber het volgende:
[..]
En nu ben ik zo brak als BazzieK een ei, even kijken wat ik ga doenMogguh
We mogen geen alcohol.quote:Op woensdag 21 juni 2006 13:02 schreef dribbel79 het volgende:
Zaterdag meeten?????????
Fust en ik kunnen wel mee...
Dat ruitje valt nog mee maar dat stukje topkuip kan nog weleens een duur geintje worden.quote:Op woensdag 21 juni 2006 14:19 schreef worldpimber het volgende:
Alleen ik draaide zo dat ik met mijn voet het ruitje kapot trapte![]()
![]()
No problemoquote:Op woensdag 21 juni 2006 14:20 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Eeyzz rijke
Vrienden?
Nee geintje![]()
Keep us updated
Gigaopdracht ??quote:Op woensdag 21 juni 2006 08:20 schreef Rausdouwer het volgende:
![]()
![]()
en weer aan het vertaalwerkff wat bandjes verdienen.
![]()
zoek op users, Fust of Afkickcentrum...rijdt ook CBRquote:
quote:Op woensdag 21 juni 2006 14:30 schreef dribbel79 het volgende:
[..]
zoek op users, Fust of Afkickcentrum...rijdt ook CBR![]()
Blij dat je 'm op z'n username afrekent, niet op zijn motorkeuzequote:
quote:Op woensdag 21 juni 2006 14:19 schreef worldpimber het volgende:
[..]![]()
![]()
Ik laat het wel even gauw door hen fixen, geen zin om moeite te doen. Alleen het regent, dus nou heb ik nergens zin an en heb erg weinig geslapen vannacht. Hoop wel dat het voor 25 juni nog een beetje mooi weer wordt, anders blijft de motor telkens zo staan en kan ik niet naar de ninja meet![]()
Damn, waar is die goede oude tijd dat ik gewoon reed de hele winter doorTis niet eens zo ver de dealer op de hoek
![]()
Truucje was het zeker niet waard, we waren eigenlijk al klaar met stunten.En toen ging ik even heel plat rechtsom à lage snelheid maar proberen de stepjes aan de grond te krijgen.
En vna de 1 op de andere momen lag ik inene op de grond (ER-5 flashback
) Het kuttte is, ik heb hem expres een paar keer op de grond gesmashed e.d., die cage beschermt heel goed.
Alleen ik draaide zo dat ik met mijn voet het ruitje kapot trapte![]()
![]()
En nu ben ik zo brak als BazzieK een ei, even kijken wat ik ga doenMogguh
Mjah voor mensen die daar een probleem van maken misschien, maar de boel even uit elkaar halen en zogoed mogelijk vast zetten met tieraps en lijm will doquote:Op woensdag 21 juni 2006 14:27 schreef hollander172 het volgende:
Dat ruitje valt nog mee maar dat stukje topkuip kan nog weleens een duur geintje worden.![]()
Jaja, ruitje heb je niet hequote:
Ik snap soms echt niet hoe mensen op dit soort nicks komen.quote:Op woensdag 21 juni 2006 15:46 schreef dribbel79 het volgende:
[..]
Blij dat je 'm op z'n username afrekent, niet op zijn motorkeuze
Wootquote:Op dinsdag 20 juni 2006 23:32 schreef Makster het volgende:
[..]
Misschien vuil in je benzine filter of je carbs die goor cq aangekoekt zijnKen veel zijn maar ik gok een beetje op het laatste
en dit blijft gek
[afbeelding]
En dit ook wel
[afbeelding]
En dit ook wel
[afbeelding]
Adios
Abbo bij de YabYum opgezegd?quote:Op woensdag 21 juni 2006 17:11 schreef kratjuh het volgende:
Thuis
Zometeen ga ik koken voor 2 vrienden van me, wat een grap
Ik heb overigens gister een wijze beslissing genomen waardoor ik elke maand dik geld over ga houden voor andere leuke dingen ..
Ander pijpje, ander kuipruitje, leren motorpakkie en een beter remsysteem voor m'n achterwiel
Volvo S40 -> Peugeot 206 SWquote:Op woensdag 21 juni 2006 17:24 schreef BazzieK het volgende:
Wat reed je eerst dan en wat rijdt je binnenkort?
quote:Op woensdag 21 juni 2006 17:13 schreef BazzieK het volgende:
Abbo bij de YabYum opgezegd?
Iets goedkoper ... Tja deze kost me geloof ik maar 25% van wat ik voor die Volvo kwijt ben ...quote:Op woensdag 21 juni 2006 17:25 schreef worldpimber het volgende:
[..]![]()
![]()
Maar wel een goede beslissing trouwens ja, of tenminste... een iets goedkopere auto. Boodschappenwagentje is misschien weer tèMaareeuh, betere remsysteem achter? Waarom
Met dat simpele remsysteempje achter kun je hem al blokkeren voor je dat wil
quote:
Mannen en kokenquote:Op woensdag 21 juni 2006 17:11 schreef kratjuh het volgende:
Thuis
Zometeen ga ik koken voor 2 vrienden van me, wat een grap
Ik heb overigens gister een wijze beslissing genomen waardoor ik elke maand dik geld over ga houden voor andere leuke dingen ..
Ander pijpje, ander kuipruitje, leren motorpakkie en een beter remsysteem voor m'n achterwiel
Welke game is dat ?quote:Op woensdag 21 juni 2006 15:38 schreef BazzieK het volgende:
Even wat meuk posten dan maar
Rondje ring met de GSX-R 1000 K5 (op de eerste na):
plaatjes enzo
Tourist Trophyquote:Op woensdag 21 juni 2006 17:43 schreef Macchia_Nera het volgende:
[..]
Welke game is dat ?
Rijbewijs gaat ook lekker, binnenkort een keertje afrijden en dan hoop ik het in de pocket te hebben![]()
quote:Op woensdag 21 juni 2006 17:46 schreef Macchia_Nera het volgende:
[..]
'k thanx, eens ff zien waar die gratis te verkrijgen is![]()
Doe mij die ook maarquote:Op woensdag 21 juni 2006 17:46 schreef Macchia_Nera het volgende:
[..]
'k thanx, eens ff zien waar die gratis te verkrijgen is![]()
quote:Op woensdag 21 juni 2006 17:38 schreef kratjuh het volgende:
[..]
Ik KAN het tenminste
Ongeëmancipeerde breezerwannabemotorrijder ...
Jij bent eerder begonnen en hebt em ook nog niet dus niet zeikahquote:Op woensdag 21 juni 2006 18:02 schreef Macchia_Nera het volgende:
[..]
Iets met torrents ofzo![]()
[..]
Goed bezig![]()
quote:Op woensdag 21 juni 2006 18:04 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Jij bent eerder begonnen en hebt em ook nog niet dus niet zeikah
Ik KAN het tenminste!quote:Op woensdag 21 juni 2006 17:38 schreef kratjuh het volgende:
[..]
Ik KAN het tenminste
Ongeëmancipeerde breezerwannabemotorrijder ...
Dat kan nooit goed gaanquote:Op woensdag 21 juni 2006 17:53 schreef Fulcrum_X het volgende:
[..]
[afbeelding]
Ik ben ook aan het koken nu![]()
quote:Op woensdag 21 juni 2006 18:11 schreef Macchia_Nera het volgende:
[..]
Alleen die kut theorie wil niet lukken, kan daarom andere examen niet doen![]()
quote:Op woensdag 21 juni 2006 18:16 schreef Macchia_Nera het volgende:
[..]
Tis dat je te ver weg woont, maar anders![]()
![]()
quote:
laat me raden!quote:Op woensdag 21 juni 2006 18:17 schreef Rib-i het volgende:
Woooooooooot!!11!!11!!!!!!!11
Net stoplicht/snelwegsprint tegen een RSV Mille, eervol verloren. Maar de bestuurder was wel verrrast dat hij mij niet kwijt had gereden. Bij 230 + deed hij z'n gas dicht en ik zat er nog steeds achter. Op een gegeven moment keek hij achterom, zag hij mij links van hem rijden, deed ie z'n gas weer open![]()
Nooooooooooooooooooohhhhhh, niet normaal!!!!111!!!!11!11!
![]()
quote:Op woensdag 21 juni 2006 18:17 schreef Rib-i het volgende:
Woooooooooot!!11!!11!!!!!!!11
Net stoplicht/snelwegsprint tegen een RSV Mille, eervol verloren. Maar de bestuurder was wel verrrast dat hij mij niet kwijt had gereden. Bij 230 + deed hij z'n gas dicht en ik zat er nog steeds achter. Op een gegeven moment keek hij achterom, zag hij mij links van hem rijden, deed ie z'n gas weer open![]()
Nooooooooooooooooooohhhhhh, niet normaal!!!!111!!!!11!11!
![]()
Nee, een RSV Millequote:Op woensdag 21 juni 2006 18:21 schreef -XX- het volgende:
laat me raden!
Bestuurder: Jonge man / ± 25, in een rode bak met een ed wenkbrouw
quote:Op woensdag 21 juni 2006 18:21 schreef BazzieK het volgende:
[..]
U gedraagt zich als een lul op het internet, wat gebeurt er:
A)U krijgt kots over uw eigen broek heen.
B)U wordt genegeerd door Bazzie
C)U krijgt een motor in uw reet geparkeerd
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
2 van de 3 fout, vindt je het gek dat je je theorie niet haaltquote:Op woensdag 21 juni 2006 18:23 schreef Macchia_Nera het volgende:
[..]
![]()
A, misschien zaterdag wel, feesten enzo![]()
B, je hapt noch steeds elke keer![]()
C, kan lekker zijn, al hou ik er zelf niet zo van...
![]()
Gaat prima hoor, kan het bijna serverenquote:Op woensdag 21 juni 2006 18:13 schreef -XX- het volgende:
[..]
Dat kan nooit goed gaanKoken achter de computer
![]()
![]()
![]()
Verschil moet er blijven natuurlijk...quote:Op woensdag 21 juni 2006 18:25 schreef BazzieK het volgende:
[..]
2 van de 3 fout, vindt je het gek dat je je theorie niet haalt
Rode bak?quote:Op woensdag 21 juni 2006 18:21 schreef -XX- het volgende:
[..]
laat me raden!
Bestuurder: Jonge man / ± 25, in een rode bak met een ed wenkbrouw
Voor deze ene keer vergeven we het jequote:Op woensdag 21 juni 2006 18:30 schreef -XX- het volgende:
Ho!Ik lees het
![]()
Stommmmm stom stom!![]()
Maar soms kan ik wel slim zijn hoor![]()
![]()
quote:Op woensdag 21 juni 2006 18:23 schreef worldpimber het volgende:
[..]![]()
Wel geinig, altijd als je op de snelweg een dikke auto tegen komt gaan ze altijd een beetje racen met je.En dan heb ik het echt over van die zwaar opvallende wagens, een keer toen ik nog 25 kW had, heb ik een paar keer een Lambo oid ingehaald. Omstebeurt.
![]()
Ik deed stiekem wel een grote aanloop, kon ie niet zien dat ik niet vooruit te branden was
quote:[..]
Nee, een RSV Mille![]()
Noooooooooooooooh
* Rib-i klapt laptop dicht door sterke onaangename knoflookgeurquote:Op woensdag 21 juni 2006 18:56 schreef BazzieK het volgende:
Net pizza shoarma met knoflooksaus opZullen de collega's leuk vinden vanavond
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mooie benen in dit topic.Zoiets doe je toch niet.
![]()
Waarom zo bedroefd???quote:
quote:Op woensdag 21 juni 2006 19:29 schreef Worldbeater het volgende:
Ik eet ook weer eens wat anders.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mooie benen in dit topic.Zoiets doe je toch niet.
![]()
![]()
Doet me denken aan de SM plek van jou
Lake Titikaka, where people are bred without a bunghole....
Whats a bunghole? You're a bunghole! Bunghole!
Afscheid genomen zeker.quote:Op woensdag 21 juni 2006 19:36 schreef bwt het volgende:
Waarom zo bedroefd???
stunt bike wordt nix?
of omdat je de stuntelmeet gemist hebt?
dat juist welquote:Op woensdag 21 juni 2006 19:36 schreef bwt het volgende:
stunt bike wordt nix?
Dat zeg ikquote:Op woensdag 21 juni 2006 19:43 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
[afbeelding]
Voor het scheren nog zelfs.![]()
![]()
Mijnes is slechts een gsm piccie.![]()
[..]
![]()
![]()
ahhh, vandaar. Dacht dat je die al kwijt wasquote:Op woensdag 21 juni 2006 19:45 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
dat juist wel![]()
7 is net opgehaald![]()
Maar dit zijn slechts schaafwondjes, de CR blessures betrefde bloeduitstortingen van binnenuit.quote:
En waarom is dat nog neit tezien aan het vlindertje naast je plaatje?quote:
I know the feelingquote:Op woensdag 21 juni 2006 19:45 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
dat juist wel![]()
7 is net opgehaald![]()
Ik was er bij jaquote:Op woensdag 21 juni 2006 19:47 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Maar dit zijn slechts schaafwondjes, de CR blessures betrefde bloeduitstortingen van binnenuit.![]()
En zo sneed een kickstarter door een vrijwel nieuwe ss laars. Wel netjes recht.![]()
[afbeelding]
Oh men, deze zomer stunnahquote:Op woensdag 21 juni 2006 19:45 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
dat juist wel![]()
1e onderdeel heb ik al
[afbeelding]
7 is net opgehaald![]()
Uhmmm... waarom is dat niet te zien?quote:Op woensdag 21 juni 2006 19:47 schreef bwt het volgende:
[..]
En waarom is dat nog neit tezien aan het vlindertje naast je plaatje?
Ja, in goed gezelschap, die gast van Sugerbabes.nl, OPM, en de friethandelaar uit Hoek van Holland.quote:Op woensdag 21 juni 2006 19:51 schreef Makster het volgende:
Ik was er bij ja![]()
CROndanks onze korte, doch zeer hevige romance komt er ooit weer een CR. Denk voor het gemak qua kicken maar een 250 ofz
![]()
Vroagske, wat betekend "AR² stunning"quote:Op woensdag 21 juni 2006 19:53 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Oh men, deze zomer stunnah
Zodra je het een beetje onder de knie hebt wordt het echt vet![]()
HAhahahahhahaquote:Op woensdag 21 juni 2006 19:57 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Ja, in goed gezelschap, die gast van Sugerbabes.nl, OPM, en de friethandelaar uit Hoek van Holland.![]()
With you m8quote:
quote:Op woensdag 21 juni 2006 20:03 schreef Makster het volgende:
[..]
With you m8
Ik word ook wat te oud voor al die "slang"...
Snaak bedoel![]()
quote:Op woensdag 21 juni 2006 20:32 schreef hicham het volgende:
Filmpje van pimber die donuts aan het maken is: hiero (open in browser)
quote:Op woensdag 21 juni 2006 20:32 schreef hicham het volgende:
EeeehhhJullie hadden nog een filmpie van mij tegoed
Compilatie van mijn filmpjes tijdens wheelielesmeet: hierrrr (save as)
Filmpje van pimber die donuts aan het maken is: hiero (open in browser)
[..]
Wanneer ga je die fighter ophalen [afbeelding]
als het goed is heb ik hem zaterdagquote:Op woensdag 21 juni 2006 20:32 schreef hicham het volgende:
Wanneer ga je die fighter ophalen [afbeelding]
Waar haal je ze vandaanquote:Op woensdag 21 juni 2006 20:43 schreef worldpimber het volgende:
http://www.kladblog.com/content/html/200606/toilet.asp![]()
Die WC-potten ook
Niemand kan je wheelien lerenquote:Op woensdag 21 juni 2006 20:48 schreef Makster het volgende:
Nu echt pleite voor voetbal....
MAAAAAAAR waarom 15 euro dokken en scrappy Da Likes als de lims het ons ook kunnen lerenJa toch, word up fuckers
Tot laters
Kladblogquote:Op woensdag 21 juni 2006 20:54 schreef bwt het volgende:
Waar haal je ze vandaan
quote:Op woensdag 21 juni 2006 21:06 schreef Worldbeater het volgende:
Niemand kan je wheelien leren, the power comes from inside.
![]()
Het is vooral veel oefenen, en dat leer je niet in 1 middag.
De zwarte CBR die rondreed, was al weken iedere zaterdag aan het oefenen.
En zoals met alles moet je vooral willen leren, door eindeloos oefenen.
Oefenen dus.![]()
Iemand nog een winterpakkie afhalen? Zie MF.![]()
Omdat wij het geduld er niet voor hebbenquote:Op woensdag 21 juni 2006 20:48 schreef Makster het volgende:
Nu echt pleite voor voetbal....
MAAAAAAAR waarom 15 euro dokken en scrappy Da Likes als de lims het ons ook kunnen lerenJa toch, word up fuckers
Tot laters
Aan de URL te zien, kladblog.comquote:
Straight to the pointquote:Op woensdag 21 juni 2006 21:09 schreef Worldbeater het volgende:
De helm die ervoor staat mag ook weg, samen. Geen gelul, zo mee. Heb geen tijd.![]()
OMGquote:Op woensdag 21 juni 2006 20:43 schreef worldpimber het volgende:
http://www.kladblog.com/content/html/200606/toilet.asp![]()
Die WC-potten ook
quote:Op woensdag 21 juni 2006 21:23 schreef hicham het volgende:
En ik ben natuurlijk de kansloze wannabe IT'er die geen voetbal kijkt en dus als enige post
en daar wil ik dus bewijs vanquote:Op woensdag 21 juni 2006 17:38 schreef kratjuh het volgende:
[..]
Ik KAN het tenminste
Ongeëm
ancipeerde breezerwannabemotorrijder ...
* Rib-i is:quote:Op woensdag 21 juni 2006 21:29 schreef Faithy het volgende:
[..]
en daar wil ik dus bewijs van![]()
als mannen dat zeggen word ik altijd beetje huiverig
Dan ben ik waarschijnlijk de enige kansloze drukker die geen voetballen kijktquote:Op woensdag 21 juni 2006 21:23 schreef hicham het volgende:
En ik ben natuurlijk de kansloze wannabe IT'er die geen voetbal kijkt en dus als enige post
Valt me tegen dat je niet het best was in etenquote:Op woensdag 21 juni 2006 21:33 schreef Rib-i het volgende:
[..]
* Rib-i is:
- Goed in koken
- Beter in bestellen
- Beste in betalen
![]()
Is goed,gooi het in de "groep"wat je op je hart hebtquote:Op woensdag 21 juni 2006 21:45 schreef hicham het volgende:
Zullen we dan maar een praatgroepje [afbeelding] oprichten?
Wat lul je sjaakquote:Op woensdag 21 juni 2006 21:06 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Niemand kan je wheelien leren, the power comes from inside.
![]()
Het is vooral veel oefenen, en dat leer je niet in 1 middag.
De zwarte CBR die rondreed, was al weken iedere zaterdag aan het oefenen.
En zoals met alles moet je vooral willen leren, door eindeloos oefenen.
Oefenen dus.![]()
Iemand nog een winterpakkie afhalen? Zie MF.![]()
Hoe oudquote:
Luie tering buitenlander, werk is voor wat geldquote:Op woensdag 21 juni 2006 21:15 schreef hicham het volgende:
[..]
Omdat wij het geduld er niet voor hebben
Ik lust niet allesquote:Op woensdag 21 juni 2006 21:44 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Valt me tegen dat je niet het best was in eten![]()
En vorig jaar was ik ook de eerste die poste, volgend jaar ga ik voor de wisselbeker.quote:Op woensdag 21 juni 2006 21:25 schreef hicham het volgende:
Maar Pepijn postte dit jaar tijdens de jaarwisseling om 00:00, dat was nog iets erger[afbeelding]
Ach, het is ook een stukje waardering en entertaiment van -en voor die gasten. Dat is wel 15 euro waard.quote:Op woensdag 21 juni 2006 21:49 schreef Makster het volgende:
Als je het toch niet in een dag leer dan hoef je dus ook geen 15 euro te dokken![]()
Kan ie beter niet doen,want dan lazert hij echt achteroverquote:Op woensdag 21 juni 2006 22:28 schreef -XX- het volgende:
http://i23.photobucket.co(...)eles/kl7p09321iv.jpg <--- wie is dat?!
Die doet dat echt met zijn vinger in zijn neus!![]()
nee hoorquote:Op woensdag 21 juni 2006 21:23 schreef hicham het volgende:
Dat is Da Liks van het motor-forum. Zal jou wel niks zeggen want jij komt alleen op het Tina forum toch?quote:Op woensdag 21 juni 2006 22:28 schreef -XX- het volgende:
http://i23.photobucket.co(...)eles/kl7p09321iv.jpg <--- wie is dat?!
Die doet dat echt met zijn vinger in zijn neus!![]()
Mijn grote IT kneus voorbeeldquote:
quote:Op woensdag 21 juni 2006 22:31 schreef richardgie het volgende:
[..]
Kan ie beter niet doen,want dan lazert hij echt achterover.
Zit constant heen en weer te switchen tussen Motor-Forum en Fok-Mc.Leuke stelling daar over wat te dragen bij warm weer.quote:Op woensdag 21 juni 2006 22:34 schreef hicham het volgende:
[..]
Dat is Da Liks van het motor-forum. Zal jou wel niks zeggen want jij komt alleen op het Tina forum toch?
[..]
Mijn grote IT kneus voorbeeld![]()
Inderdaad, goed verhaal.quote:Op woensdag 21 juni 2006 21:15 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Kladblog
[..]![]()
Ik wilde een reactie plaatsen over slechte voorgaande aankopen bij jou door andere forummers, maar toch maar niet gedaan![]()
Trouwens, wheelielesje is echt wel nuttig en leuk hoor. Zodra je het een beetje onder de knie heb leggen ze heel veel dingen uit die je verkeerd doet of waar je eerder helemaal niet aan zou denken. Maar inderdaad, daarna is het een kwestie van veel oefenen.
Liks hoefde het maar 1 keer uit te leggen, daarna deed ik het 1 keer foutNog een rondje en het voorwiel kwam lekker omhoog
Dus sjah Mark, tegen die tijd maken we gewoon weer een afspraak met ze. Als je een wheelie kan leggen ze vanzelf wel weer de volgende stap uit e.d. Kunnen zij veel beter
Over een maand ofzo gaan we weer stunnah met hun, tenminste... dat moest van Howie
Kleding- en zwaaitopics doen het altijd goed op motor-forumquote:Op woensdag 21 juni 2006 22:37 schreef richardgie het volgende:
[..]
Zit constant heen en weer te switchen tussen Motor-Forum en Fok-Mc.Leuke stelling daar over wat te dragen bij warm weer.
quote:Op woensdag 21 juni 2006 22:34 schreef hicham het volgende:
[..]
Dat is Da Liks van het motor-forum. Zal jou wel niks zeggen want jij komt alleen op het Tina forum toch?
[..]
Da Liks zegt me niets nee, motor forum lees ik soms maar ben me gek daar te registeren!quote:Op woensdag 21 juni 2006 22:34 schreef hicham het volgende:
[..]
[..]
Kunnen we een keertje 's avonds afspreken in den bosch waar het altijd fikt en waar veel vrachtwagens komen (Hint geleend van Worldpimber) kan ik met jullie stuntelenquote:
Het is slim om dat ergens anders te doen ivm bewaking, maar daar rijden is wel gaaf ja.quote:Op woensdag 21 juni 2006 22:45 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Kunnen we een keertje 's avonds afspreken in den bosch waar het altijd fikt en waar veel vrachtwagens komen (Hint geleend van Worldpimber) kan ik met jullie stuntelen
is primaquote:Op woensdag 21 juni 2006 22:45 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Kunnen we een keertje 's avonds afspreken in den bosch waar het altijd fikt en waar veel vrachtwagens komen (Hint geleend van Worldpimber) kan ik met jullie stuntelen
Weltrustenquote:Op woensdag 21 juni 2006 22:53 schreef -XX- het volgende:
Ik zat net even een stukje mee te kijken, maar k vind het wel zo iets belachelijksdie scheidsrechter doet nog meer dan de voetballers
![]()
Constant fout, gele kaart dit of dat
![]()
Ik ga slapen![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |