Komop manquote:Op dinsdag 20 juni 2006 08:51 schreef kratjuh het volgende:
[..]
Mjah ik moet gewoon ff wat regelen met d'r .. Ze zit nu wel met een (dure) vakantie voor 2 personen in d'r maag, dus ik wil d'r wel de helft terug gaan geven ..
En de reden dat het uit is, is volgens mij op zich snel op te lossen, maar dat kan zij gewoon niet .. Dat is dus gewoon ff zuur zo achteraf he ..
Mjah, als zij het uit heeft gemaakt dan mag ze ook de vakantie houden toch?quote:Op dinsdag 20 juni 2006 08:51 schreef kratjuh het volgende:
[..]
Mjah ik moet gewoon ff wat regelen met d'r .. Ze zit nu wel met een (dure) vakantie voor 2 personen in d'r maag, dus ik wil d'r wel de helft terug gaan geven ..
En de reden dat het uit is, is volgens mij op zich snel op te lossen, maar dat kan zij gewoon niet .. Dat is dus gewoon ff zuur zo achteraf he ..
Wrong way around, dude ... Ik heb het uitgemaakt ... Ze zal misschien met d'r moeder op vakantie kunnen ofzo, maar blijft toch lullig omdat zij de boekingen doen gedaan en betaald heeft.quote:Op dinsdag 20 juni 2006 09:21 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Mjah, als zij het uit heeft gemaakt dan mag ze ook de vakantie houden toch?Kan ze fijn met een vriendin gaan als ze liever niet met jou gaat.
Oeps.quote:Op dinsdag 20 juni 2006 09:28 schreef kratjuh het volgende:
[..]
Wrong way around, dude ... Ik heb het uitgemaakt ... Ze zal misschien met d'r moeder op vakantie kunnen ofzo, maar blijft toch lullig omdat zij de boekingen doen gedaan en betaald heeft.
Ze wil(de) niets liever dan met mij op vakantie ....
Ik hoor nog wel van d'r hoe ze het gaat oplossen. De helft van mijn ticket kan ze krijgen in ieder geval ...quote:Op dinsdag 20 juni 2006 09:30 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Oeps.Helemaal verkeerd begrepen.
![]()
Hmmm tsja, dit is een moeilijke.
Toch maar je verantwoordelijkheid pakken denk ik dan maar, in ieder geval de helft terugbetalen of annuleren en je verlies incasseren.![]()
Waarom eeuhh... heb je het dan trouwens uitgemaakt?quote:Op dinsdag 20 juni 2006 09:33 schreef kratjuh het volgende:
Ik hoor nog wel van d'r hoe ze het gaat oplossen. De helft van mijn ticket kan ze krijgen in ieder geval ...
Mannenquote:
quote:Op dinsdag 20 juni 2006 09:51 schreef FemaleRebbel het volgende:
Mannen. Je kan beter konijnen houden
![]()
quote:Op dinsdag 20 juni 2006 09:51 schreef FemaleRebbel het volgende:
[..]
Mannen. Je kan beter konijnen houden
![]()
![]()
@ Kratjuh: gewoon ff netjes afhandelenen op naar de volgende
![]()
![]()
Hey krat, spijtig voor je.quote:Op dinsdag 20 juni 2006 10:01 schreef kratjuh het volgende:
[..]
Enne Yous, op msn wil ik het best vertellen ..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.<a href="http://goo.gl/q8fhTe" target="_blank">FAQ?</a>
<a href="http://goo.gl/gYvZFq" target="_blank">Geel is een zonnige en vrolijke kleur, als hij tenminste enigszins warm is gekleurd en wat naar het oranje neigt</a>
quote:Op dinsdag 20 juni 2006 10:04 schreef bwt het volgende:
[..]
Hey krat, spijtig voor je.
Nu ben je weer net als velen hier singel
Ik krijg nog geld van je geloof ik.
kan op giro 5566263 o.v.v. het bwt vakantie fondsThanksSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ah, mooi geregeld ... In ieder geval bedankt dat je bank wilde spelen ..![]()
Waar gaat de vakantie heen?![]()
ehhhh, wat later deze zomer ff op bezoek bij mijn ouders in oostenrijkquote:Op dinsdag 20 juni 2006 10:18 schreef kratjuh het volgende:
[..]
Thanks
Ah, mooi geregeld ... In ieder geval bedankt dat je bank wilde spelen ..![]()
Waar gaat de vakantie heen?
Jeetje, sterkte kratquote:Op dinsdag 20 juni 2006 08:51 schreef kratjuh het volgende:
[..]
Da Liks zei inderdaad al dat ik minder voorover moest zitten, later aangepast.quote:
Volgende maand ass, 22 valt toch niet op een zaterdag in juni?quote:Op dinsdag 20 juni 2006 11:08 schreef Fulcrum_X het volgende:
Las ook nog iets over een bbq, as. zondag?
quote:Op dinsdag 20 juni 2006 02:41 schreef koffiekoekje het volgende:
Oja
VRO1 was [afbeelding]
Een erg leerzaam gebeuren, en een verrijking aan ervaring. Nu alles nog onthouden voor de momenten dat ze nodig zijn. Tevens geleerd/gezien hoe bepaalde dingen niet moetenZoals vol remmen nadat er door zand is gereden is not done
tenzij je de kortste weg naar het asfalt zoekt.
Ook goed kunnen zien dat metalen rem leidingen niet alles zijn als ze niet goed vast zitten
De dag begon met een wat oefeningen die tegenwoordig deels ook met rijles gedaan worden, beetje opfrissen kan nooit kwaad. En wat oefeningen waarbij duidelijk werd dat je motor uit zichzelf prima rechtdoor weet te gaan, zoals staan/liggen/maf zitten op de motor, met ongepast gebruik van de ledematen, en het zitten op de tank.
Daarna wat rem en uitwijk gebeuren, en ontdekt dar stadsbussen soms vermomd zijn als een rijtje pylonen.
Het eindigde in een sessie circuit rijden, wat me uiteindelijk niet snel genoeg ging, maar wat wel erg leuk was. Meer van dat imo![]()
Dit alles is mede mogelijk gemaakt door.... Mijn aller eerste eigenste motorInmiddels al een week in bezit en al/pas 1100 plezante km's op gereden.
En wat macht dat dan wel voor een apparaat wezen?
Ja, na een hoop passen en meten ben ik uitgekomen op een Kawasaki er-6n
Dat had ik nou nooit van mezelf gedachtwas ineens verkocht
![]()
[afbeelding]
Nu kan ik me voorstellen dat niet iedereen hier warm van wordt, met name dat "rare" bolletje/toerenteller kan vreemd aan doen. Maar smaak is nog altijd te beïnvloeden![]()
[afbeelding]
![]()
![]()
Gefeliciteerdquote:Op dinsdag 20 juni 2006 11:55 schreef Faithy het volgende:
Korpsselectiegesprek gehad bij Politie Haaglanden
en...ze willen me hebben
ik ben erdoor!
nou ja, ik mag de testen gaan doen, maar ze WILLEN me!woei
*vreugdedansje*
en omdat ik mn conditie op peil wil brengen krijg ik ook nog te tijd om dat te doen en dus veel te gaan sportenhoef pas eind augustus contact op te nemen om een datum voor de testen af te spreken
Oooh weet ik veel, ik let niet echt op dataquote:Op dinsdag 20 juni 2006 11:39 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Volgende maand ass, 22 valt toch niet op een zaterdag in juni?![]()
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 20 juni 2006 11:07 schreef richardgie het volgende:
[..]
Jij houdt wel van eh..jonge konijntjes?
Gefeliciteerdquote:Op dinsdag 20 juni 2006 11:55 schreef Faithy het volgende:
en...
enthousiasme![]()
quote:Op dinsdag 20 juni 2006 03:39 schreef BazzieK het volgende:
Ziet er goed uiten de motor is ook niet lelijk
![]()
quote:
quote:Op dinsdag 20 juni 2006 07:37 schreef hicham het volgende:
[..]
Chicdefriemel heej, toffe shit[afbeelding]
Je kunt nu dus ook komen meeten. Als dat nog gaat gebeurenFeli met je nieuwe bike
En die picca's van de stuntdag zijn ook gaaf![]()
quote:Op dinsdag 20 juni 2006 07:46 schreef Rib-i het volgende:
Mogguh![]()
Gefeliciteerd met je nieuwe bike Kofiekoekje![]()
Had alleen wel een brute 2 cylinder verwacht![]()
quote:Op dinsdag 20 juni 2006 08:47 schreef FemaleRebbel het volgende:
@ Koekje: Feli met je nieuwe bike......mooi![]()
quote:Op dinsdag 20 juni 2006 09:06 schreef Mercy_symbol het volgende:
@koekie Feli met je nieuwe bikeziet er cool uit
quote:
quote:Op dinsdag 20 juni 2006 11:39 schreef Worldbeater het volgende:
Leuke zusjes Koffiekoekje, en dat kuipje van de ER vind ik vrij stoer, zonder de teller bovenop.
Kan dat er af.Feli nog.
![]()
quote:Op dinsdag 20 juni 2006 11:08 schreef Fulcrum_X het volgende:
Leuke fiets trouwens, koekie![]()
Nog gefeliciteerd met de aankoop en heel veel plezier ermee![]()
Zo te lezen is er weer veel gebeurd, stuntmeet etc... leuke foto's![]()
Las ook nog iets over een bbq, as. zondag? Weet niet of het voor mij mogelijk is om te komen, zal er nog even over nadenken. Heb het momenteel vreselijk druk met de laatste tentamens van dit jaar en om enkele projecten nog af te ronden.. echt alles tegelijk , maja dat krijg je als je aan het uitstellen bent![]()
Vandaar dat ik ook weinig post de laatste we(e)k(en)
En jij gefeliciteerdquote:Op dinsdag 20 juni 2006 11:55 schreef Faithy het volgende:
en...ze willen me hebben
ik ben erdoor!
*vreugdedansje*
en omdat ik mn conditie op peil wil brengen krijg ik ook nog te tijd om dat te doen en dus veel te gaan sportenhoef pas eind augustus contact op te nemen om een datum voor de testen af te spreken
Dat is geheel wederzijds hoor.quote:Op dinsdag 20 juni 2006 13:45 schreef worldpimber het volgende:
Ik zou ook niet met je willen ruilen, maar evenmin zou ik dat met hollander willen
Gek genoeg wel ... Dol op vis ..quote:Op dinsdag 20 juni 2006 14:03 schreef koffiekoekje het volgende:
@ kratjuh
Humm.. dat is opzich toch ergens best wel naatje. Er zit in iedergeval nog wat vis in de zee, maar daar zit je nu vast niet op te wachten.
whehe spanks, ik moest zelf eerst ook ff wennen, maar ik kan niet anders zeggen dat ik er ernstig blij mee benquote:Op dinsdag 20 juni 2006 14:12 schreef hollander172 het volgende:
koffiekoekje, gefeliciteerd met je nieuwe fiets.![]()
Moest er nog even aan wennen, heb een halve zomer tegen een heule grote vlag met de 6 aan moeten kijken.
4 cylinder homoquote:Op dinsdag 20 juni 2006 14:33 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
whehe spanks, ik moest zelf eerst ook ff wennen, maar ik kan niet anders zeggen dat ik er ernstig blij mee ben![]()
Maar ik moet naar buiten, het asfalt roept![]()
Uit welke plaats kom je? Of ben je ook zo een brabokneus?quote:Op dinsdag 20 juni 2006 14:33 schreef koffiekoekje het volgende:
Maar ik moet naar buiten, het asfalt roept![]()
quote:Op dinsdag 20 juni 2006 14:39 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Uit welke plaats kom je? Of ben je ook zo een brabokneus?![]()
Doorrijden kan wel, alleen je zicht wordt er niet beter op. als je wil weten hoe het voelt moet je met je nieuwe vizier ff een tunnel in rijdenquote:Op dinsdag 20 juni 2006 14:59 schreef dribbel79 het volgende:
Ah, net even een donker getint viziertje besteld voor de Shoei helmet, seht gut aus ja... 42,95 toch nog.
Hoe zit dat met schemer/ donker weer/ avond enzo?? moet ie er dan gelijk af of kan je nog wel doorrijden??
quote:Op dinsdag 20 juni 2006 15:02 schreef Makster het volgende:
Doorrijden kan wel, alleen je zicht wordt er niet beter op. als je wil weten hoe het voelt moet je met je nieuwe vizier ff een tunnel in rijden![]()
das 22 juli die BBQquote:Op dinsdag 20 juni 2006 11:08 schreef Fulcrum_X het volgende:
Leuke fiets trouwens, koekie![]()
Nog gefeliciteerd met de aankoop en heel veel plezier ermee![]()
Zo te lezen is er weer veel gebeurd, stuntmeet etc... leuke foto's![]()
Las ook nog iets over een bbq, as. zondag? Weet niet of het voor mij mogelijk is om te komen, zal er nog even over nadenken. Heb het momenteel vreselijk druk met de laatste tentamens van dit jaar en om enkele projecten nog af te ronden.. echt alles tegelijk , maja dat krijg je als je aan het uitstellen bent![]()
Vandaar dat ik ook weinig post de laatste we(e)k(en)
Hmm, weet zo neit of je nu moet feliciterenquote:Op dinsdag 20 juni 2006 11:55 schreef Faithy het volgende:
en...ze willen me hebben
ik ben erdoor!
*vreugdedansje*
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.<a href="http://goo.gl/q8fhTe" target="_blank">FAQ?</a>
<a href="http://goo.gl/gYvZFq" target="_blank">Geel is een zonnige en vrolijke kleur, als hij tenminste enigszins warm is gekleurd en wat naar het oranje neigt</a>
Hey Rooie relnichtquote:Op dinsdag 20 juni 2006 14:37 schreef Makster het volgende:
[..]
4 cylinder homo![]()
![]()
![]()
En schiet is wat plaatjes van de fiets
quote:Op dinsdag 20 juni 2006 13:48 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
![]()
![]()
[..]
![]()
![]()