Nou ik kom uit een motor familie,dus ik heb met de paplepel in gekregen!quote:
quote:Op woensdag 21 juni 2006 01:52 schreef Rib-i het volgende:
Antwoord is door Mercy & Makster gegeven
Een naked bike/Crosser/ alles zonder kuip is hierbij wel makkelijker omdat je, over het algemeen, beter bij de carburateur en luchtinlaat kan.
Er zijn verschillende manieren om een vervuilde carburateur en de daarbij horende leidingen schoon te krijgen. Je zou het zelf kunnen doen maar ik zou het aan een bedrijf over laten ivm brand-/explosiegevaar
Mocht je het toch willen weten dan moet je dat aangeven en dan type ik wel een heel verhaal
Eeyzz rijkequote:Op woensdag 21 juni 2006 13:15 schreef TimoBasso het volgende:
Nou ik kom uit een motor familie,dus ik heb met de paplepel in gekregen!
Zo heb ik het virus al op jongen leeftijd snel binnen gekregen.
Ik ben 21 jaar,en ik k'ga de omgekeerde weg volgen om eerst mijn motor rijbewijs te halen,dan mijn koekblikken pasje
Wat ik wil gaan rijden? een Suzuki GSXR 600 CC 2004 model
Waarom.. de kriebels in mijn buik zeggen al genoeg,als ik achter op zit![]()
![]()
quote:Op woensdag 21 juni 2006 14:19 schreef worldpimber het volgende:
[..]
En nu ben ik zo brak als BazzieK een ei, even kijken wat ik ga doenMogguh
We mogen geen alcohol.quote:Op woensdag 21 juni 2006 13:02 schreef dribbel79 het volgende:
Zaterdag meeten?????????
Fust en ik kunnen wel mee...
Dat ruitje valt nog mee maar dat stukje topkuip kan nog weleens een duur geintje worden.quote:Op woensdag 21 juni 2006 14:19 schreef worldpimber het volgende:
Alleen ik draaide zo dat ik met mijn voet het ruitje kapot trapte![]()
![]()
No problemoquote:Op woensdag 21 juni 2006 14:20 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Eeyzz rijke
Vrienden?
Nee geintje![]()
Keep us updated
Gigaopdracht ??quote:Op woensdag 21 juni 2006 08:20 schreef Rausdouwer het volgende:
![]()
![]()
en weer aan het vertaalwerkff wat bandjes verdienen.
![]()
zoek op users, Fust of Afkickcentrum...rijdt ook CBRquote:
quote:Op woensdag 21 juni 2006 14:30 schreef dribbel79 het volgende:
[..]
zoek op users, Fust of Afkickcentrum...rijdt ook CBR![]()
Blij dat je 'm op z'n username afrekent, niet op zijn motorkeuzequote:
quote:Op woensdag 21 juni 2006 14:19 schreef worldpimber het volgende:
[..]![]()
![]()
Ik laat het wel even gauw door hen fixen, geen zin om moeite te doen. Alleen het regent, dus nou heb ik nergens zin an en heb erg weinig geslapen vannacht. Hoop wel dat het voor 25 juni nog een beetje mooi weer wordt, anders blijft de motor telkens zo staan en kan ik niet naar de ninja meet![]()
Damn, waar is die goede oude tijd dat ik gewoon reed de hele winter doorTis niet eens zo ver de dealer op de hoek
![]()
Truucje was het zeker niet waard, we waren eigenlijk al klaar met stunten.En toen ging ik even heel plat rechtsom à lage snelheid maar proberen de stepjes aan de grond te krijgen.
En vna de 1 op de andere momen lag ik inene op de grond (ER-5 flashback
) Het kuttte is, ik heb hem expres een paar keer op de grond gesmashed e.d., die cage beschermt heel goed.
Alleen ik draaide zo dat ik met mijn voet het ruitje kapot trapte![]()
![]()
En nu ben ik zo brak als BazzieK een ei, even kijken wat ik ga doenMogguh
Mjah voor mensen die daar een probleem van maken misschien, maar de boel even uit elkaar halen en zogoed mogelijk vast zetten met tieraps en lijm will doquote:Op woensdag 21 juni 2006 14:27 schreef hollander172 het volgende:
Dat ruitje valt nog mee maar dat stukje topkuip kan nog weleens een duur geintje worden.![]()
Jaja, ruitje heb je niet hequote:
Ik snap soms echt niet hoe mensen op dit soort nicks komen.quote:Op woensdag 21 juni 2006 15:46 schreef dribbel79 het volgende:
[..]
Blij dat je 'm op z'n username afrekent, niet op zijn motorkeuze
Wootquote:Op dinsdag 20 juni 2006 23:32 schreef Makster het volgende:
[..]
Misschien vuil in je benzine filter of je carbs die goor cq aangekoekt zijnKen veel zijn maar ik gok een beetje op het laatste
en dit blijft gek
[afbeelding]
En dit ook wel
[afbeelding]
En dit ook wel
[afbeelding]
Adios
Abbo bij de YabYum opgezegd?quote:Op woensdag 21 juni 2006 17:11 schreef kratjuh het volgende:
Thuis
Zometeen ga ik koken voor 2 vrienden van me, wat een grap
Ik heb overigens gister een wijze beslissing genomen waardoor ik elke maand dik geld over ga houden voor andere leuke dingen ..
Ander pijpje, ander kuipruitje, leren motorpakkie en een beter remsysteem voor m'n achterwiel
Volvo S40 -> Peugeot 206 SWquote:Op woensdag 21 juni 2006 17:24 schreef BazzieK het volgende:
Wat reed je eerst dan en wat rijdt je binnenkort?
quote:Op woensdag 21 juni 2006 17:13 schreef BazzieK het volgende:
Abbo bij de YabYum opgezegd?
Iets goedkoper ... Tja deze kost me geloof ik maar 25% van wat ik voor die Volvo kwijt ben ...quote:Op woensdag 21 juni 2006 17:25 schreef worldpimber het volgende:
[..]![]()
![]()
Maar wel een goede beslissing trouwens ja, of tenminste... een iets goedkopere auto. Boodschappenwagentje is misschien weer tèMaareeuh, betere remsysteem achter? Waarom
Met dat simpele remsysteempje achter kun je hem al blokkeren voor je dat wil
quote:
Mannen en kokenquote:Op woensdag 21 juni 2006 17:11 schreef kratjuh het volgende:
Thuis
Zometeen ga ik koken voor 2 vrienden van me, wat een grap
Ik heb overigens gister een wijze beslissing genomen waardoor ik elke maand dik geld over ga houden voor andere leuke dingen ..
Ander pijpje, ander kuipruitje, leren motorpakkie en een beter remsysteem voor m'n achterwiel
Welke game is dat ?quote:Op woensdag 21 juni 2006 15:38 schreef BazzieK het volgende:
Even wat meuk posten dan maar
Rondje ring met de GSX-R 1000 K5 (op de eerste na):
plaatjes enzo
Tourist Trophyquote:Op woensdag 21 juni 2006 17:43 schreef Macchia_Nera het volgende:
[..]
Welke game is dat ?
Rijbewijs gaat ook lekker, binnenkort een keertje afrijden en dan hoop ik het in de pocket te hebben![]()
quote:Op woensdag 21 juni 2006 17:46 schreef Macchia_Nera het volgende:
[..]
'k thanx, eens ff zien waar die gratis te verkrijgen is![]()
Doe mij die ook maarquote:Op woensdag 21 juni 2006 17:46 schreef Macchia_Nera het volgende:
[..]
'k thanx, eens ff zien waar die gratis te verkrijgen is![]()
quote:Op woensdag 21 juni 2006 17:38 schreef kratjuh het volgende:
[..]
Ik KAN het tenminste
Ongeëmancipeerde breezerwannabemotorrijder ...
Jij bent eerder begonnen en hebt em ook nog niet dus niet zeikahquote:Op woensdag 21 juni 2006 18:02 schreef Macchia_Nera het volgende:
[..]
Iets met torrents ofzo![]()
[..]
Goed bezig![]()
quote:Op woensdag 21 juni 2006 18:04 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Jij bent eerder begonnen en hebt em ook nog niet dus niet zeikah
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |