quote:Op donderdag 22 juni 2006 11:39 schreef ondeugend het volgende:
Ik ga de keren niet opzoeken dat men hier een redelijk noordelijke rit te ver vond. Die discussie is al vaker gevoerd. Het maakt ook niet uit ...motorrijden kan immers altijd en overal.![]()
Stelletje huilebalken waren datquote:Op donderdag 22 juni 2006 11:47 schreef worldpimber het volgende:
[..]Er waren toch ook van die gozers die weggingen alleen al om die instelling
![]()
quote:Op donderdag 22 juni 2006 11:51 schreef hicham het volgende:
[..]
Stelletje huilebalken waren dat [afbeelding]
Waarom lach jij nou ?quote:
Elfstedentochtje ...quote:Op donderdag 22 juni 2006 12:05 schreef richardgie het volgende:
Ik hoor wat dat betreft ook niet meer tot de echte die-hard motorijders.Petje af voor die mannen die wel eerst 100 km gaan rijden om vervolgens nog een tochtje te gaan doen.
quote:Op donderdag 22 juni 2006 11:47 schreef worldpimber het volgende:
[..]Er waren toch ook van die gozers die weggingen alleen al om die instelling
![]()
over wie hebben jullie het danquote:Op donderdag 22 juni 2006 11:51 schreef hicham het volgende:
[..]
Stelletje huilebalken waren dat [afbeelding]
quote:Op donderdag 22 juni 2006 12:01 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Waarom lach jij nou ?
Jij vindt het ook gauw te ver.
De laatste echt grote rit die ik gereden heb was de Motary,vanuit Nijkerk.Woonde zelf nog in Nieuwegein,dus dat is denk ik ook al een jaar of 15 geleden(afgezien van naar de vakantie bestemming rijden),toen ik nog jong en onbezonnen was.quote:
Kun je nog wel rijden toch?quote:Op donderdag 22 juni 2006 13:00 schreef kratjuh het volgende:
Wie heeft dit belachelijke Hollandse Weer besteld ?
Ik.quote:Op donderdag 22 juni 2006 13:00 schreef kratjuh het volgende:
Wie heeft dit belachelijke Hollandse Weer besteld ?
Je kan wel rijden, maar je kunt niet meer genietenquote:Op donderdag 22 juni 2006 13:02 schreef Fulcrum_X het volgende:
Afgelopen maandag door een onweersbui gereden.. Plenstte erg hard, maar was wel verfrissend![]()
Het is nog altijd meer genieten dan in de autoquote:Op donderdag 22 juni 2006 13:12 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Je kan wel rijden, maar je kunt niet meer genieten
Dus not done, zeker als je een leasebak hebt![]()
Tijdens een flinke plensbui heb ik meer plezier met keiharde muziek aan in de auto dan dat ik de regendruppels van m'n vizier aan het vegen ben ..quote:Op donderdag 22 juni 2006 13:15 schreef Fulcrum_X het volgende:
[..]
Het is nog altijd meer genieten dan in de auto![]()
Ja maar, ja maar ... Dan weet ik niet meer welke waar wat en en en .. enzo ..quote:Op donderdag 22 juni 2006 13:25 schreef Alexxxxx het volgende:
waar is deel 494?
ideetje: de topics gewoon niet meer nummeren?
BMW motorenquote:Op donderdag 22 juni 2006 13:25 schreef Alexxxxx het volgende:
waar is deel 494?
ideetje: de topics gewoon niet meer nummeren?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |