'save as'quote:Op donderdag 22 juni 2006 21:30 schreef Makster het volgende:
Dit is de shit
[afbeelding]
Zelfs voor je geupload heh
Ach ja, zelfs de besten kunnen blijkbaar onderuit gaan als het er niet eens echt om draait.quote:Op donderdag 22 juni 2006 21:17 schreef worldpimber het volgende:
Zo zie je maar dat die homo's ook helemaal niet kunnen rijden op obekend terrein![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Indekpogingquote:Op donderdag 22 juni 2006 22:23 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Ach ja, zelfs de besten kunnen blijkbaar onderuit gaan als het er niet eens echt om draait.
Zandvoort. ..![]()
Vast nietquote:Op donderdag 22 juni 2006 18:01 schreef ondeugend het volgende:
Zo eens kijken of het achterop zitten nog bevalt.
Even sfeer proeven.
Met 4000 toeren ging dat juist prima.quote:
quote:
Wilde net langzaam afbouwen en over een maand Lars druit kicken omdat we hem toch niet meer nodig hebben ... ga je hem mailenquote:Op vrijdag 23 juni 2006 08:43 schreef Rausdouwer het volgende:![]()
Lars, ik heb je een mailtje gestuurd. Ik kan jouw expertise wel gebruiken.![]()
Ik ben met een verwoede poging bezig me door het boek heen te worstelenquote:Op vrijdag 23 juni 2006 00:14 schreef BazzieK het volgende:
AvondNet naar de Davinci Code geweest, puike film
quote:Op vrijdag 23 juni 2006 08:52 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Wilde net langzaam afbouwen en over een maand Lars druit kicken omdat we hem toch niet meer nodig hebben ... ga je hem mailen![]()
quote:Volgende keer overleggen![]()
Welk adres?quote:Op vrijdag 23 juni 2006 08:43 schreef Rausdouwer het volgende:
[..]
![]()
Lars, ik heb je een mailtje gestuurd. Ik kan jouw expertise wel gebruiken.![]()
hotmail, jouw nick namequote:Op vrijdag 23 juni 2006 09:08 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Welk adres?Gewone account niks en hotmail wordt op dit moment volgens mij geDDOS't.
![]()
de volgende keer maar duidelijke gedragscodes doorsturen danquote:Op vrijdag 23 juni 2006 08:52 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Wilde net langzaam afbouwen en over een maand Lars druit kicken omdat we hem toch niet meer nodig hebben ... ga je hem mailen![]()
Volgende keer overleggen![]()
quote:Op vrijdag 23 juni 2006 09:32 schreef Rausdouwer het volgende:
[..]
de volgende keer maar duidelijke gedragscodes doorsturen dan![]()
ik heb al wat tijd verspiltquote:Op vrijdag 23 juni 2006 09:50 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
moet jij niet hard aan het werk zijn ?
![]()
Pik je dat zomaar?Zou voor mij helemaal een rede zijn om tegendraads te gaan zitten wezenquote:Op vrijdag 23 juni 2006 09:54 schreef Rausdouwer het volgende:
[..]
ik heb al wat tijd verspiltmaar wel aan iets nuttigs, nl. CBR meet.
![]()
ik zal nu maar even doorwerken dan![]()
daar heeft ze alleen zichzelf meequote:Op vrijdag 23 juni 2006 10:00 schreef richardgie het volgende:
[..]
Pik je dat zomaar?Zou voor mij helemaal een rede zijn om tegendraads te gaan zitten wezen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |