Jammer dat die halfafgesleten rubbers van me zo weinig grip bieden in de bocht ..quote:Op donderdag 22 juni 2006 17:17 schreef Fulcrum_X het volgende:
[..]
Nepperd![]()
Die druppels waaien er wel af![]()
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 22 juni 2006 17:40 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
:^
Zelfmoord plegen doe je maar lekker zelfSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ik ga je niet uit je lijden verlossen.
Honda: alleen het beste van het beste is goed genoeg!
Zou 't daarom zelfmoord heten .. ?quote:Op donderdag 22 juni 2006 17:46 schreef Rausdouwer het volgende:
[..]
Zelfmoord plegen doe je maar lekker zelf![]()
quote:Op donderdag 22 juni 2006 17:40 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
:^
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Hoe heb je dat voor elkaar gekregenquote:Op donderdag 22 juni 2006 17:26 schreef worldpimber het volgende:
Yeah, motor doet het weer
Aansluiting van de ram-air bleek losgeschoten te zijn![]()
Simpel op te lossen? of moest dat gepaard gaan met een pak geld?quote:Op donderdag 22 juni 2006 17:26 schreef worldpimber het volgende:
Yeah, motor doet het weer
Aansluiting van de ram-air bleek losgeschoten te zijn![]()
Uurtje werk bij de dealer. Ram-air zelf aansluiten misschien zo gepiept, maar hij moest eerst het probleem vindenquote:Op donderdag 22 juni 2006 18:02 schreef koffiekoekje het volgende:
Simpel op te lossen? of moest dat gepaard gaan met een pak geld?
Lefgoozeeerrrtss!!! back to the hippy times en gooi de wilde haren losquote:Op donderdag 22 juni 2006 18:06 schreef ondeugend het volgende:
Oh ja.. RB vindt het niet nodig zijn db-killers er in te stoppen.... tis maar even dat juliie het weten en ik hier dus straks niet hoef te roepen; " Ik zei het nog !!"
Dombo (enkelvoud) bedoel je.quote:Op donderdag 22 juni 2006 18:09 schreef hicham het volgende:
Ik was nog benieuwd naar dat fragment van DENNISSS BERGGKAAMP!!!! van gisteren en heb het filmpje erbij gevonden. Voor de geinteresseerden >> http://www.youtube.com/watch?v=HqEWpHuib9A
[..]
Lefgoozeeerrrtss!!! back to the hippy times en gooi de wilde haren los [afbeelding]
Blijft geweldigquote:Op donderdag 22 juni 2006 18:09 schreef hicham het volgende:
Ik was nog benieuwd naar dat fragment van DENNISSS BERGGKAAMP!!!! van gisteren en heb het filmpje erbij gevonden. Voor de geinteresseerden >> http://www.youtube.com/watch?v=HqEWpHuib9A
Zodra je achterop de motor stapt bestaat enkelvoud niet meer, iedereen ziet jullie als stelletjequote:Op donderdag 22 juni 2006 18:12 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Dombo (enkelvoud) bedoel je.
Ik betaal niet mee...... enne haren onder mijn hoofddoek, weet je toch.
Vooral hoe Bergkamp die Argentijn dissed, hoe die Argentijn binnen komt stappen zou heden ten dage een reden voor een schwalbe zijnquote:
quote:Op donderdag 22 juni 2006 18:09 schreef hicham het volgende:
Klopt maar vorige WK waren de spelers ook gewoon interessanter. De huidige spelers hebben totaal geen imago.quote:
Geld ook voor het voetbal commentaar. Tenminste, ik denk dat je dat niet bedoelde.quote:
Juist het commentaarquote:Op donderdag 22 juni 2006 19:00 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
Geld ook voor het voetbal commentaar. Tenminste, ik denk dat je dat niet bedoelde.
Die spons die nu het "commentaar" geeft heeft de wedstrijd al 10 minuten voor tijd afgerond![]()
Wave disks, carbon velgen, sport demper + uitlaat systeem, powercommander, carbon spatbord en hugger enzquote:Op donderdag 22 juni 2006 19:12 schreef kratjuh het volgende:
Weet iemand misschien nog leuke accessoires voor m'n blauwe Kwaak?
Ik ben op dreef ... En wel ff serieus graag .. Handtasjes, make-up spiegels, etc grappen ken ik al ..
remschijven: neequote:Op donderdag 22 juni 2006 19:13 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Wave disks, carbon velgen, sport demper + uitlaat systeem, powercommander, carbon spatbord en hugger enz
Je bent lekker op dreef maar je wilt helemaal niksquote:Op donderdag 22 juni 2006 19:15 schreef kratjuh het volgende:
[..]
remschijven: nee
carbon velgen: nee
sport demper+uitlaat systeem: Is het aan te raden om je hele systeem te vervangen?duur grapje, demper vind ik eigenlijk duur zat
wat is een powercommander ook alweer?
En carbon ben ik sowieso niet gek van .. Hugger heb ik overigens al in't blauw ..
Spinners, lachgas injectie en natuurlijk "no fear" stickers.quote:Op donderdag 22 juni 2006 19:13 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Wave disks, carbon velgen, sport demper + uitlaat systeem, powercommander, carbon spatbord en hugger enz
Die zooi van mij was tenminste nog enigzins funtioneelquote:Op donderdag 22 juni 2006 19:17 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
Spinners, lachgas injectie en natuurlijk "no fear" stickers.
Wat wil je dan dat we voor je verzinnenquote:Op donderdag 22 juni 2006 19:17 schreef kratjuh het volgende:
[..]
Had ik ook al naar gekeken ..
Damn wat prijzig ..
Jawel maar ik ben geen sjonnie die dan meteen doordraaft om z'n motor om te toveren voor een fortuin ..quote:Op donderdag 22 juni 2006 19:17 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Je bent lekker op dreef maar je wilt helemaal niks
Powercommander zorgt dat je motor optimaal loopt mits goed afgesteld. Hele systeem vervangen is niet echt nodig maar geeft wel meer vermogenswinst dan alleen de demper.
Alles is duur aan een motorquote:Op donderdag 22 juni 2006 19:20 schreef kratjuh het volgende:
[..]
Jawel maar ik ben geen sjonnie die dan meteen doordraaft om z'n motor om te toveren voor een fortuin ..
Remschijven ooit misschien wel waves als deze versleten raken, anders niet ..
Zeker duur grapje zo'n Powercommander ..
quote:Op donderdag 22 juni 2006 19:17 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
Spinners, lachgas injectie en natuurlijk "no fear" stickers.
Die heb ik al op m'n voorrem zitten, van de vorige eigenaar ..quote:Op donderdag 22 juni 2006 19:22 schreef Makster het volgende:
[..]
![]()
Stalen remleidingen, daar heb je ook echt wat aan
Tankpad heb ik al, al zou een nieuwe wel kunnen ..quote:Op donderdag 22 juni 2006 19:22 schreef BazzieK het volgende:
Nouja, tankpad, andere spiegels en een nieuw schermpje dan, is allemaal goed te betalen.
Lastige klantquote:Op donderdag 22 juni 2006 19:24 schreef kratjuh het volgende:
[..]
Tankpad heb ik al, al zou een nieuwe wel kunnen ..
Spiegels vind ik wel best eigenlijk, maar misschien met een paar mooie led knippers erin
Kuipruitje had ik ook al aan zitten denken ... een glimmende blauwe ofzo ..
Spinners zij handig in de keuken (scheeld een food processor)quote:Op donderdag 22 juni 2006 19:19 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Die zooi van mij was tenminste nog enigzins funtioneel![]()
quote:Op donderdag 22 juni 2006 19:26 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
Spinners zij handig in de keuken (scheeld een food processor)
Lachgas, goed voor de sprintjes (wat minder voor de portemonnee)
"no fear" sticker... ummm... ontzettend stoer in bepaalde lagen van de samenleving en dan heb ik het nog niet eens over het virtuele vermogen wat je er extra bij krijgt.(en aandacht van meneer agent)
Moet je achter ook doenquote:Op donderdag 22 juni 2006 19:22 schreef kratjuh het volgende:
[..]
Die heb ik al op m'n voorrem zitten, van de vorige eigenaar ..
Kost zo'n grapje dan ?quote:Op donderdag 22 juni 2006 19:26 schreef BazzieK het volgende:
http://www.motormaf.nl/forum/misc.php?file=34030
Nieuwe normale velgen? Lichter en poser
Niet geld teveel maar ander dempertje moet idd wel .. Hij klinkt nu teveel als een Aprilia scooter vinnik ..quote:Op donderdag 22 juni 2006 19:27 schreef Makster het volgende:
[..]
Moet je achter ook doen
En uhh, voor de rest is al het betaalbare wel genoemd![]()
Het is maar net wat je uit wil geven. Maar ik zou anders zeker een andere demper kopen, desnoods tweedehands. Of juist tweedehands moet ik zeggen
Zo een demper is een verlengstuk van je lul, doet het altijd goedDaarom heb ik er 2 onder mijn motor
![]()
Of anders een een puike helm ofzo, of als je echt NIET weet wat je met je geld moet doen, ik zoek nog:
Belly pan
SLS stuur
Bar end mirrors
Koso RX1 digi dahs
Ander Voorkuipje
Komt u maar door![]()
Op sidekick performance verkopen ze van die semi blauwe (soort van heet geworden) aluminium Ixil dempers. Betaalbaar en ik ken die eigenaar van die site. Ik ben van plan om ook wat te bestellen, wie weet als we samen een zooi halen dat we korting genietenquote:Op donderdag 22 juni 2006 19:29 schreef kratjuh het volgende:
[..]
Niet geld teveel maar ander dempertje moet idd wel .. Hij klinkt nu teveel als een Aprilia scooter vinnik ..
ik vind die Blue Flame dingen gruwlijk mooi, maar geen idee hoe die klinken ....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |