in de zin van werken dan hehquote:
Neequote:Op vrijdag 23 juni 2006 10:19 schreef kratjuh het volgende:
[..]
Gaat pimber vrachtwagen rijden ?
Of z'n zendvergunning halen?
Mên, jullie plannen allesquote:Op vrijdag 23 juni 2006 10:11 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
daar heeft ze alleen zichzelf meeen dan kan ze zondag ook binnen zitten
![]()
Heb alles allang en ga deze week of snel beginnen zodat ik de hele vakantie kan cashenquote:
Als je deadlines hebt die je MOET halen, dan zul je wel wat moeten plannen. Dit is trouwens niet eens plannen te noemen. Het is meer dan logisch dat hoe meer ik vandaag doe, hoe minder ik van het weekend nog moet doen en hoe meer tijd ik dan eventueel over zou hebben om nog even te gaan rijden. Snappie?quote:Op vrijdag 23 juni 2006 10:28 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Mên, jullie plannen allesAls je vandaag goed hard werkt mag je zondag rijden
![]()
Of begrijp ik dat verkeerd![]()
ik doe wel mijn bestquote:Op vrijdag 23 juni 2006 10:11 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
daar heeft ze alleen zichzelf meeen dan kan ze zondag ook binnen zitten
![]()
Had in Dordt gewoond en je had alllllaaaaanng gereden. Bovendoen is het zo dat chauffeurs meer dan schaars zijn! Beding ook ff een hogere inschalingquote:Op vrijdag 23 juni 2006 10:28 schreef worldpimber het volgende:
Ben nu bezig met een bedrijf waar ik van achter mijn huis zo op kan kijken (bij Food Center)Zou retehandig zijn als ik daar kon beginnen.
Die uitzendsletjes hedde ge nix an.
Werkloos of in Dordt wonen, is net als kiezen tussen een tumor in je linker- of je rechteroorquote:Op vrijdag 23 juni 2006 10:49 schreef Makster het volgende:
Had in Dordt gewoond en je had alllllaaaaanng gereden. Bovendoen is het zo dat chauffeurs meer dan schaars zijn! Beding ook ff een hogere inschalingde chauffies liggen niet voor het oprapen!
Hoeveel adressen moet je rijden
Nou ja,goed dan ben je al op de helft en dan is het allemaal te overzien.Je zal pas op pagina 11 van de 250 zijn zegquote:Op vrijdag 23 juni 2006 10:44 schreef Rausdouwer het volgende:
[..]
ik doe wel mijn bestik ben al bijna op pagina 11 van de 23.
![]()
Hell, je hebt je CEquote:Op vrijdag 23 juni 2006 11:13 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Werkloos of in Dordt wonen, is net als kiezen tussen een tumor in je linker- of je rechteroor![]()
Sjef, ik heb nog geen eisen en nog geen info, is een transport bedrijf dat werkt in de BeNeLux (G. Vlug & Zn. Transportbedrijf). En enige reden dat ik CE heb gehaald is inderdaad omdat er veel werk te vinden is + dat ik geen zin meer heb in kranten en geen slecht betaald bijbaantje wil![]()
Maar nu vragen ze wat mijn hobby's zijn... als ik daar motorrijden schrijf nemen ze me niet aan omdat ik of invalide raak of mijn rijbewijs kwijtraak toch? Bel me gewoon sletten!
![]()
![]()
Kutquote:Op vrijdag 23 juni 2006 11:21 schreef hollander172 het volgende:
Om je even voor te zijn, het is een gewoon transportbedrijf.![]()
Ik laat je wel weten wat het wordt, verdere berichtgeving volgt over mail. Hier verder is ongewenstquote:Op vrijdag 23 juni 2006 11:32 schreef Makster het volgende:
Hell, je hebt je CEDan zit je helemaal goed. Vooral in de zomer is er echt VOLLOP werk. GEzien je ervaringsjaren heb je recht op een DO salaris. Maar beding anders dat je bij goed functioneren na de zomer D1 krijgt ofzo
Mijn ideequote:Op vrijdag 23 juni 2006 11:54 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Kut
Tnx, maar ben momenteel ws voorzien.![]()
[..]
Ik laat je wel weten wat het wordt, verdere berichtgeving volgt over mail. Hier verder is ongewenst
Eventviewer ... run -> eventvwrquote:Op vrijdag 23 juni 2006 12:22 schreef Gawaine het volgende:
And Now for Something Completely Different
[afbeelding]
Kan ik in een log file zien of ik een stroomuitval heb gehad op mijn pc ?
En waar vind ik die log ?
quote:Op vrijdag 23 juni 2006 12:28 schreef kratjuh het volgende:
[..]
Eventviewer ... run -> eventvwr
En in de System Log staat dan bijvoorbeeld wel een even met de naam "The Event log service was started. " maar geen stopped ... Geloof zelfs dat er dan een event staat met omschrijving: "The previous system shutdown was unexpected" oid ..
bah, de sys gaat maar terug tot begin maand 6quote:Op vrijdag 23 juni 2006 12:28 schreef kratjuh het volgende:
[..]
Eventviewer ... run -> eventvwr
En in de System Log staat dan bijvoorbeeld wel een even met de naam "The Event log service was started. " maar geen stopped ... Geloof zelfs dat er dan een event staat met omschrijving: "The previous system shutdown was unexpected" oid ..
Was ook niet serieus bedoeltquote:Op donderdag 22 juni 2006 23:47 schreef Rausdouwer het volgende:
[..]
Met 4000 toeren ging dat juist prima.Met mijn CBR moet ik wel hoger in de toeren zitten. Ik heb het extra nog nagevraagd of 4000 toeren ideaal was en Da Liks vond van wel.
![]()
Restecp voor je discipline, als ik 2 weken geleden ff keihard voor school ging werken had ik nu volgens mij al zomervakantiequote:Op vrijdag 23 juni 2006 10:38 schreef Rausdouwer het volgende:
[..]
Als je deadlines hebt die je MOET halen, dan zul je wel wat moeten plannen. Dit is trouwens niet eens plannen te noemen. Het is meer dan logisch dat hoe meer ik vandaag doe, hoe minder ik van het weekend nog moet doen en hoe meer tijd ik dan eventueel over zou hebben om nog even te gaan rijden. Snappie?![]()
Kortom: als ik nu niet doorwerk dan weet ik dat ik de rest van het weekend alleen nog maar moet werken.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |