Ik heb een paar jaar in Oud-Alblas gewoond!quote:
Gaan dan nu de inwonersaantallen sterk teruglopen?quote:Op dinsdag 20 juni 2006 21:58 schreef Conflict het volgende:
Inwonersaantal is nu trouwens 31.218, ik woon nu namelijk ook in Papendrecht!
Westpolder.quote:Op dinsdag 20 juni 2006 22:06 schreef freiss het volgende:
Waar wonen jullie ergens in Papendrecht?
Gezellig.quote:Op dinsdag 20 juni 2006 22:12 schreef cool_pacific het volgende:
whoei, nou euhmz kwam hier via jouw linkje
Woon er niet ver van vandaan of zowoon ook in Zuid-Holland
quote:Op dinsdag 20 juni 2006 22:13 schreef Bad_Moon_Rising het volgende:
Sterflat meldt zich !
Vlaardingen ligt hier niet echt vlakbij, ik schat een kilometer of 40 hier vandaan.quote:Op dinsdag 20 juni 2006 22:15 schreef cool_pacific het volgende:
Papendrecht ligt toch niet zover weg van Vlaardingen?
quote:Op dinsdag 20 juni 2006 22:15 schreef Bad_Moon_Rising het volgende:
Ben vandaag voor het eerst in de vernieuwde C1000 geweest, wat een prachtzaak geworden !
Lekker belangrijk trouwens
hehe, zag de postcode en van vlaardingen begint ook met 33 geloof ikquote:Op dinsdag 20 juni 2006 22:16 schreef Bad_Moon_Rising het volgende:
[..]
Vlaardingen ligt hier niet echt vlakbij, ik schat een kilometer of 40 hier vandaan.
Jaquote:
Wacht maar tot de nieuwe Meent klaar is.quote:Op dinsdag 20 juni 2006 23:43 schreef Blue-eyes het volgende:
[..]
Ja![]()
En dat in het pitoreske Papendrecht![]()
Ja, dan bouwen we een grote brug!quote:Op woensdag 21 juni 2006 10:15 schreef Conflict het volgende:
Kunnen we niet fuseren met Zwijndrecht?
Ik vind het best, is het alleen niet een beetje dubbelop?quote:Op woensdag 21 juni 2006 11:07 schreef Biancavia het volgende:
Of een Drechtstedentopic.
Maar dan wel met linkjes naar het Zwijndrecht/Papendrecht/Dordrecht (is dat er al?) topic, dat die ook nog 'los' van elkaar blijven bestaan.
Tja.quote:Op woensdag 21 juni 2006 12:18 schreef Conflict het volgende:
[..]
Ik vind het best, is het alleen niet een beetje dubbelop?
Hm, de kans zou groot zijn dat wij elkaar zouden kunnen hebben kennen gekund gehad.quote:Op woensdag 21 juni 2006 20:24 schreef LeNeHe het volgende:
Haha, grappig een Papendrecht topic. Ik woon er ook, geboren en getogen Ertepeller.![]()
Ik ben in de Torenmolen geboren.quote:Op woensdag 21 juni 2006 14:50 schreef Harmen1984 het volgende:
Zelfscankassa's de gekste!!![]()
Moolenvliet in da house...![]()
Ik woon m'n hele leven al dit prachtige dorp![]()
Ik woon er sinds 2000, vandaar ook dat ik het fout spel...quote:
In de Torenmolen?quote:Op woensdag 21 juni 2006 22:00 schreef Harmen1984 het volgende:
[..]
Ik woon er sinds 2000, vandaar ook dat ik het fout spel...![]()
met 1 O dus
Ja vind ik ook heel fijnquote:Op donderdag 22 juni 2006 21:37 schreef LeNeHe het volgende:
[..]
Was vanmiddag nog even in de C1000, echt goed die zelfscankassa's![]()
Uhh, de automaten waar postzegels, scheermesjes en rookwaren in zittenquote:Op vrijdag 23 juni 2006 16:11 schreef Harmen1984 het volgende:
Welke automaat is das??
Leuk altijd, die wedstrijden voor het oog van het winkelend publiek.quote:Op vrijdag 23 juni 2006 16:13 schreef Vector_SLD het volgende:
Ik had vroeger schaaktoernooien in de Westpolder
en toen mochten we maximaal 2 blikjes redbull drinken.quote:Op vrijdag 23 juni 2006 16:33 schreef Biancavia het volgende:
[..]
Leuk altijd, die wedstrijden voor het oog van het winkelend publiek.
En anders?quote:Op vrijdag 23 juni 2006 16:37 schreef Vector_SLD het volgende:
[..]
en toen mochten we maximaal 2 blikjes redbull drinken.
werden we hyperactief en kregen we een waarschuwingquote:
quote:Op vrijdag 23 juni 2006 17:15 schreef Vector_SLD het volgende:
[..]
werden we hyperactief en kregen we een waarschuwing
Met dat probleem zaten wij ook, we hebben nu een box gehuurd bij Shurgard. Is weliswaar niet in Papendrecht, maar net over de brug in Dordt (bij de gevangenis).quote:Op vrijdag 23 juni 2006 17:50 schreef Conflict het volgende:
[..]![]()
Vraagje van mij, ik ben op zoek naar wat opslagruimte. Heeft iemand misschien waar ik dat zou kunnen vinden, in Papendrecht? Het gaat maar om een paar vierkante meter, een hele garage zou al teveel zijn.
Wat kost zoiets?quote:Op vrijdag 23 juni 2006 18:13 schreef Blue-eyes het volgende:
[..]
Met dat probleem zaten wij ook, we hebben nu een box gehuurd bij Shurgard. Is weliswaar niet in Papendrecht, maar net over de brug in Dordt (bij de gevangenis).
Is een prima optie als je er niet al te vaak naar toe hoeft.
Hangt een beetje af van de grote van de box, maar houd rekening met zo'n 90 euro voor een kleine box.quote:
quote:Het dijkdorp Papendrecht
kende al bewoning in 400 jaar voor Christus toen zich mensen vestigde op een stroomrug in het toenmalige moersgebied. Het woord 'drecht' betekend 'een doorwaadbare plaats'. De naam Papendrecht is bekend sinds 1105. In de loop der eeuwen is op- en achter de Alblasserwaardse dijk een dorp met lintbebouwing ontstaan. Inmiddels wordt het bevolkt door zo'n 30.000 bewoners en heeft het een stedelijke karakter.
Geduld! Over twee jaar hebben we een hendig sjiek winkelcentrum!quote:
Juist. Mooie huisjes trouwens, die er nu boven worden gebouwd. Jammer dat het voor mijn portemonnee net te vroeg komt.quote:Op dinsdag 27 juni 2006 13:07 schreef Biancavia het volgende:
[..]
Geduld! Over twee jaar hebben we een hendig sjiek winkelcentrum!
Lunchpauze!quote:Op dinsdag 27 juni 2006 13:09 schreef Vector_SLD het volgende:
Schiet niet echt op, ze voeren niks uit!
ik zag verdulleme een vogeltje voorbijvliegen!quote:
Volgens mij gewoon hetzelfde als op de oude, maar dan nieuwer en groter enzo...quote:Op woensdag 28 juni 2006 12:48 schreef Multiply het volgende:
Is er al bekend welke winkels er komen op de meent?
Oh, die vloog toen ook bij Stonehenge!quote:Op woensdag 28 juni 2006 14:42 schreef Vector_SLD het volgende:
[..]
ik zag verdulleme een vogeltje voorbijvliegen!
Ik wil een V&D, een H&M, een C&A, een WE en een Espritwinkel. En een Expo. En een Bruna.quote:Op woensdag 28 juni 2006 14:44 schreef Harmen1984 het volgende:
[..]
Volgens mij gewoon hetzelfde als op de oude, maar dan nieuwer en groter enzo...
En ik wil een coffeeshop!quote:Op woensdag 28 juni 2006 15:35 schreef Biancavia het volgende:
[..]
Ik wil een V&D, een H&M, een C&A, een WE en een Espritwinkel. En een Expo. En een Bruna.
Als je zo gaat praten, waarom bouwen ze dan uberhaupt dat nieuwe winkelcentrum ? Kunnen ze wel stoppen en gaan we gewoon voor alles naar Dordtquote:Op woensdag 28 juni 2006 23:52 schreef Multiply het volgende:
Ik had wel gehoord dat er een C&A komt. Lijkt mij niet logisch omdat die in Dordt ook zit maar goed.
Waar ontsnap je naar toe?quote:Op zondag 2 juli 2006 10:58 schreef Tomasso het volgende:
*Papendrechter meldt.
De vraag is voor hoe lang nog, maar goed
Als ik ontsnap zal het naar Rotterdam zijn, maar dat zal waarschijnlijk nog wel ff duren. Het zou dan gewoon op kamers zijn.quote:
De Lage Waard, heb ik opgezeten.quote:Op zondag 2 juli 2006 19:53 schreef Ayaxola het volgende:
School de Lage Waardt ofzo zit daar toch?
Kom ook uit Papendrecht!quote:
Bloemenbuurt ?quote:Op zondag 2 juli 2006 22:05 schreef Skefthem het volgende:
[..]
Kom ook uit Papendrecht!
Zelf ben ik ook geboren in de Torenmolen... 1981
Nu vlakbij de Shell
Klopt ja, als het al niet langer is.quote:Op zondag 2 juli 2006 22:20 schreef Blue-eyes het volgende:
[..]
Bloemenbuurt ?
Trouwens, die lelijke huizen op de Keizerskroon, zeg maar langs de veerweg, raken ze aan de straatstenen niet kwijt. Dat ene huis direct naast de Shell staat volgens mij al 2 jaar te koop.
quote:Op zondag 2 juli 2006 21:47 schreef Biancavia het volgende:
[..]
De Lage Waard, heb ik opgezeten.
Locatie Vijzellaan.
quote:
Ik van 1993 - 1999.quote:
Hm, ik ben in 1980 in de Torenmolen geboren. Heb er denk ik tot 1986 of 1987 gewoond.quote:Op zondag 2 juli 2006 22:05 schreef Skefthem het volgende:
[..]
Kom ook uit Papendrecht!
Zelf ben ik ook geboren in de Torenmolen... 1981
Nu vlakbij de Shell
Welk vak?quote:Op maandag 3 juli 2006 11:47 schreef freiss het volgende:
Mijn moeder geeft les op de Lage Waard (Vijzellaan)
Woont ze bij mij in de buurt.quote:Op zondag 2 juli 2006 19:21 schreef Robin2130 het volgende:
Laat mijn zus net in Papendrecht wonen
Vlakbij de C1000 Westpolder
Hoe heet ze?quote:
De Willemquote:Op maandag 3 juli 2006 11:59 schreef Multiply het volgende:
[..]
Woont ze bij mij in de buurt.
Wat veel mensen van de Lage Waard trouwens. Niemand op de Willem gezeten?
Nee, volgens mij pas vanaf 2003 ofzo. Ze heeft als afkorting sdv (Scholten - de Vries)quote:Op maandag 3 juli 2006 11:58 schreef Biancavia het volgende:
[..]
Volgens mij ken ik haar dan niet.
Werkte ze er al voor 1999?
Wij gaan soms naar de Willem als er een leuke cabaretier ofzo is.quote:
Die naam herken ik ergens vanquote:Op maandag 3 juli 2006 18:41 schreef freiss het volgende:
[..]
Nee, volgens mij pas vanaf 2003 ofzo. Ze heeft als afkorting sdv (Scholten - de Vries)
Wij ookquote:Op maandag 3 juli 2006 18:49 schreef Biancavia het volgende:
[..]
Wij gaan soms naar de Willem als er een leuke cabaretier ofzo is.
Je mag best trots zijn op je moeder hoor, ik zie bij elke post eenquote:Op maandag 3 juli 2006 18:41 schreef freiss het volgende:
[..]
Nee, volgens mij pas vanaf 2003 ofzo. Ze heeft als afkorting sdv (Scholten - de Vries)
quote:Op maandag 3 juli 2006 21:53 schreef Harmen1984 het volgende:
[..]
Je mag best trots zijn op je moeder hoor, ik zie bij elke post een...
![]()
Het is toevallig wel één van de beste scholen in het gansche land![]()
hé, ik ook!quote:Op maandag 3 juli 2006 22:02 schreef freiss het volgende:
[..]
![]()
.
Ik zit op (een van) de slechtste scholen van het land.
En er is nu ook nog geen eens een winkelcentrumquote:Op donderdag 6 juli 2006 14:51 schreef Hik het volgende:
Ben geboren in Papendrecht en heb er m'n hele jeugd gewoond. Toen ik ging studeren wist ik echter niet hoe snél ik er weg moest... Papendrecht is zo niéts! Het is geen dorp en 't is geen stad... er is géén uitgaan, géén station
quote:Op donderdag 6 juli 2006 14:51 schreef Hik het volgende:!
Het is me wel eens eerder opgevallen dat er veel FOKkers uit Papendrecht komen! Het is wat....
Ben geboren in Papendrecht en heb er m'n hele jeugd gewoond. Toen ik ging studeren wist ik echter niet hoe snél ik er weg moest... Papendrecht is zo niéts! Het is geen dorp en 't is geen stad... er is géén uitgaan, géén station en een overmaat aan kerken, zelfmoordflats en gruw-e-lijk fantasieloze nieuwbouwwijken...![]()
Enig voordeel dat Papendrecht heeft (naast het feit dat mijn moeder er nog woont) is dat het rijkelijk bedeeld is qua parken en slootjes. Maar als we nog even wachten leggen ze daar ook wel weer een nieuwbouwwijk op...
![]()
Aukje van Ginneken dan toch ook zeker?quote:Op vrijdag 7 juli 2006 14:36 schreef Harmen1984 het volgende:
O, Marieke van Ginneken komt uit Papendrecht. Stond in het AD vanochtend.
Wat een dorp he![]()
Nee, Mariekequote:Op vrijdag 7 juli 2006 14:38 schreef Biancavia het volgende:
[..]
Aukje van Ginneken dan toch ook zeker?
Ja, hoe kan de ene wel en de andere niet uit Papendrecht komen?quote:
Zie editquote:Op vrijdag 7 juli 2006 14:43 schreef Biancavia het volgende:
[..]
Ja, hoe kan de ene wel en de andere niet uit Papendrecht komen?
Oh ja, je hebt gelijk!quote:
Ik heb er ook geen verstand van, maar AD/De Dordtenaar gelukkig wel...quote:Op vrijdag 7 juli 2006 14:45 schreef Biancavia het volgende:
[..]
Oh ja, je hebt gelijk!
Nou was ik met de gezusters in de war!
AD.nlquote:
Racistische mishandeling; Duitse neonazi met Aktiefront actief in Papendrecht
PAPENDRECHT
Een 49-jarige Antilliaan is op 20 mei op het Westeind in Papendrecht zwaar mishandeld door zes neonazi’s, onderwie de beruchte extreem-rechtse Duitser Michael K. Het slachtoffer werd buiten een café opgewacht en zo geschopt en geslagen dat hij zwaar gewond raakte en met onder meer gebroken ribben naar het ziekenhuis moest.
Dat meldde het NOS-journaal gisteravond. Ook woordvoerder Peter van Gent van de anti-fasistische groep Kafka zou hebben vernomen dat de neonazi’s van het Aktiefront Zuid-Holland Zuid en de beruchte Duitser K. betrokken was bij de racistische mishandeling.
Justitie in Dordrecht wil nog geen uitspraken doen over de achtergrond van de mishandeling en over de zes verdachten van wie er vijf nog vastzitten.
Justitie maakte pasop een maand later melding van de gebeurtenis en maakte toen ook bekend dat er zes mensen waren opgepakt. Het ging om een 22-jarige man uit Alblasserdam, een 24-jarige Papendrechter, een 22-jarige man uit Beuningen, een 29-jarige man met onbekende woonplaats, een 27-jarige inwoner van Breda en een 17-jarige jongen uit Papendrecht. De laatste is geschorst door de rechter-commissaris. De 24-jarige Papendrechtse verdachte zou Robbie G. zijn, die wordt gezien als een van de drijvende krachten achter het Aktiefront Zuid-Holland Zuid.
Deze extreem radicale groep werft via internetsites en affiches medestanders ’tegen de opdringerige multicultuur’. Volgens de website is het een onafhankelijke aktiegroepering die geen leden of leiders kent, voornamelijk uit deze regio voortkomt en deze regio ook als het ’voornaamste strijdterrein’ ziet. Het Aktiefront is bekend bij de AIVD. Die noemt de groep nog niet erg bedreigend.
Michael K. (29) die bij de mishandeling betrokken zou zijn, is een bekende neonazi in Duitsland. Hij is al eerder in Nederland gearresteerd en heeft in Duitsland vastgezeten vanwege het dragen van nazistische symbolen. Ook was hij actief in de extreem gewelddadige harde kern van de neonazibeweging in Noord-Rijn Westfalen.
Hoe ben je in Papendrecht verzeild geraakt?quote:Op vrijdag 14 juli 2006 01:02 schreef Cupra28 het volgende:
Woon sinds 3 jaar in Papendrecht en bevalt me prima.
En dat winkelcentrum gaat heel mooi worden. Duurt alleen nog een jaarMijn buren hebben daar een huis gekocht.
Schiet wel al aardig op zag ik vandaag.
Vraag ik me ook af. Toevallig een huisje gezien en beviel goed. heb goede buren. Beter dan in Zwijndrecht.quote:Op vrijdag 14 juli 2006 11:25 schreef Biancavia het volgende:
[..]
Hoe ben je in Papendrecht verzeild geraakt?
Wij staan ingeschreven. Je krijgt voor ieder woonjaar een punt en iedere maand dat je ingeschreven staat krijg je weer een punt. Wij hebben nu pas 13 punten ofzo. We verwachten dat we nog minstens anderhalf jaar moeten wachten.quote:Op zaterdag 15 juli 2006 07:49 schreef sheonlydreams86 het volgende:
Hoe zit het daar met wachttijden voor een huurhuis eigenlijk?
Ja, dat is wel onze situatie. Wij hebben al een flat momenteelquote:Op zaterdag 15 juli 2006 12:07 schreef Harmen1984 het volgende:
Vanaf ca. 20 punten maak je soms ook al kans hoor, tenzijn je per sé een rijtjeshuis met tuin wilt.
Gewoon regelmatig reageren.
Dat weet nog niemand.quote:Op vrijdag 21 juli 2006 22:58 schreef Blue-eyes het volgende:
Hoe zit het nu met dat theater, komt dat er nu wel of niet ? En zo ja, waar komt het dan precies ?
klinkt goed!quote:Op zaterdag 22 juli 2006 18:08 schreef Harmen1984 het volgende:
Uit "betrouwbare" bron vernomen:
- H&M
- C&A
- Burger King
... krijgen een vestiging in het nieuwe centrum.![]()
Via via via via de directeur van De Meent ofzo.... Pin me er dus niet op vast.quote:Op zondag 23 juli 2006 08:43 schreef Conflict het volgende:
Wie is die betrouwbare bron eigenlijk? Zolang ik dat niet weet vind ik het nmelijk niet echt betrouwbaar
Is dat nog meneer Brandenburg?quote:Op zondag 23 juli 2006 21:52 schreef Harmen1984 het volgende:
[..]
Via via via via de directeur van De Meent ofzo.... Pin me er dus niet op vast.![]()
Naam weet ik niet. Zoals ik zei; via-via-via-via...quote:Op zondag 23 juli 2006 22:37 schreef Biancavia het volgende:
[..]
Is dat nog meneer Brandenburg?
Dat was onze vroegere buurman.
Van de C&A is het zeker dat er een vestiging komt heb ik gelezen in het rapport n.a.v. een enquete die is gehouden onder winkelend publiek en de winkeliers. Ik heb ook gehoord dat er een winkel van Zara komt maar ik weet niet in hoeverre dat een gerucht is. Afwachten maar...quote:Op zaterdag 22 juli 2006 18:08 schreef Harmen1984 het volgende:
Uit "betrouwbare" bron vernomen:
- H&M
- C&A
- Burger King
... krijgen een vestiging in het nieuwe centrum.![]()
Geen idee?quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 11:04 schreef BigFire het volgende:
wat voor belachelijk lange stoet met kinderen op fietsen en muziekwagens komt er voorbij aan mijn huis?
BHFH is een oud-Papendrechter....quote:Op zaterdag 22 juli 2006 10:26 schreef Biancavia het volgende:
Fok!kers in Papendrecht:
- Biancavia
- Conflict
- Bad_Moon_Rising
- Blue-eyes
- Harmen1984
- LeNeHe
- Multiply
- Tomasso
- Skefthem
- Cupra28
- DRD
- de vriend van sheonlydreams86
Geboren in Papendrecht, maar vertrokken om onbekende redenen:
- Hik
- Raissa
Wat een lijst!
Waarom schaam je je ervoor?quote:Op zondag 20 augustus 2006 10:35 schreef badboynova het volgende:
ik wil ook erbij want woon ook in papendrecht en ik schaam me daar voor . dus daarom wil ik op de lijst met fokkers die in papendrecht wonen. nagel me aan de schand paal.
Je staat eropquote:Op zondag 20 augustus 2006 10:35 schreef badboynova het volgende:
ik wil ook erbij want woon ook in papendrecht en ik schaam me daar voor . dus daarom wil ik op de lijst met fokkers die in papendrecht wonen. nagel me aan de schand paal.
heb je me wel eens gezien, ik zie niet uit als een papendrechter ik ben gedwongen hier moeten komen wonen( kut minder jarigheid toen) dus ik ben een schande voor papendrecht.quote:
Volgens mij weet ik wie jij bent.quote:Op zondag 20 augustus 2006 10:44 schreef badboynova het volgende:
[..]
heb je me wel eens gezien, ik zie niet uit als een papendrechter ik ben gedwongen hier moeten komen wonen( kut minder jarigheid toen) dus ik ben een schande voor papendrecht.
p.s
ik heb niet eens een papendrechtse naam
Donovan (of gewoon Don )
Ik weet niet of je mij nog kent, ik heet Bianca, maar dat had je vast al begrepen.quote:Op zondag 20 augustus 2006 10:54 schreef badboynova het volgende:
ken ik jouw dan ook, of ben ik iemand die jij niet wil kennen, je maak me wel nieuwsgierrig.
Burger Kingquote:Op donderdag 26 oktober 2006 23:02 schreef Blue-eyes het volgende:
*bescheiden schopje*
Iemand al nieuws over eventuele winkels die in De Meent gaan komen ?
Volgens mij niet.quote:Op maandag 30 oktober 2006 11:11 schreef Biancavia het volgende:
[..]
Dat is toch slechts een gerucht?![]()
Welke wijk ?quote:Op zaterdag 4 november 2006 18:15 schreef Jeanne_Darc het volgende:
LOL! Zelfs topic over Papendrecht! Ik woont er ook...
Waarom niet ?quote:Op maandag 6 november 2006 19:02 schreef Multiply het volgende:
Wat een grap. De Meent kan er toch nooooit zo uit komen te zien?
Wanneer is het afgebouwd eigenlijk.quote:Op maandag 30 oktober 2006 23:47 schreef Blue-eyes het volgende:
De winkelpromenade met uitzicht op de Veerweg
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Ziet er erg leuk uit![]()
De planning staat nog steeds op 2007.quote:Op woensdag 8 november 2006 23:52 schreef Jeanne_Darc het volgende:
[..]
Wanneer is het afgebouwd eigenlijk.
OMGquote:Op woensdag 8 november 2006 13:46 schreef Biancavia het volgende:
Het Papendrecht 900 lied.
Download het hier!
o god please shoot me before it is too late.quote:Op woensdag 8 november 2006 23:52 schreef Jeanne_Darc het volgende:
[..]
Wanneer is het afgebouwd eigenlijk.
quote:Op woensdag 15 november 2006 15:41 schreef Aaichie het volgende:
Goeie site trouwens, kunnen andere gemeenten nog wat van leren!
Ik denk Lidl?quote:Op donderdag 16 november 2006 23:24 schreef Blue-eyes het volgende:
Wat gaat er eigenlijk gebeuren met het pand waar Super de Boer nu gevestigd is ?
Aha, dat zou wel een goed idee zijnquote:
Ja, het is echt belachelijk met die reisbureaus en brillenwinkels!quote:Op zaterdag 18 november 2006 14:03 schreef BigFire het volgende:
nog geen woord over Burger King en H&M dus.. en weer traditioneel meerdere supermarkten, reisbureau's en opticiens. leren ze het dan nooit??
Ook ik vrees dat we nog altijd geen "hoogwaardig" centrum krijgen en dat we voor een echt dagje winkelen nog steeds naar Dordt of R'dam moeten.quote:Op zaterdag 18 november 2006 14:03 schreef BigFire het volgende:
nog geen woord over Burger King en H&M dus.. en weer traditioneel meerdere supermarkten, reisbureau's en opticiens. leren ze het dan nooit??
Daar werk ik!quote:Op dinsdag 20 juni 2006 22:15 schreef Bad_Moon_Rising het volgende:
Ben vandaag voor het eerst in de vernieuwde C1000 geweest, wat een prachtzaak geworden !
Lekker belangrijk trouwens
Prachtig!quote:Op maandag 4 december 2006 23:20 schreef nikanoru het volgende:
En deze mag niet ontbreken natuurlijk!
[afbeelding]
Leuke username!quote:Op maandag 27 november 2006 17:05 schreef Aaichie het volgende:
Heb zojuist wat Papendrechtse sites bekeken...Welke Papendrechtse sites vinden jullie eigenlijk de leukste/beste?
Ha! Ik woon lekker op de vierde verdieping!quote:Op donderdag 7 december 2006 16:17 schreef Harmen1984 het volgende:
http://www.ahn.nl/hoogtetool/index.php
Ik woon op -1,7 meter t.o.v. NAP (Molenvliet). Ik ben zelf 1,92m lang, dus ik kan nog net ademen als de dijk het begeeft.![]()
Biancavia verdrinkt dan wel....![]()
En Goof Geloof voor Godsdienst, en Piggelmee voor Geschiedenis.quote:
Nou die zitten er nog steeds hoorquote:Op maandag 25 december 2006 23:34 schreef Spohr het volgende:
[..]
En Goof Geloof voor Godsdienst, en Piggelmee voor Geschiedenis.
Laten we 't eens over bijnamen van docenten van DLW hebben
Ah, vroegâh... (heb er van 1991 t/m 1997 gezeten).
Toevallig kreeg ik vandaag van een collega een mooi blaadje. De zaak heet Rio en zit achter de Macdonalds bij de N3 (Dordt).quote:Op dinsdag 26 december 2006 22:27 schreef Blue-eyes het volgende:
Wij willen dit jaar weer eens wat vuurwerk kopen. Waar halen jullie het altijd ?
Goof Geloof.quote:Op maandag 25 december 2006 23:34 schreef Spohr het volgende:
[..]
En Goof Geloof voor Godsdienst, en Piggelmee voor Geschiedenis.
Laten we 't eens over bijnamen van docenten van DLW hebben
Ah, vroegâh... (heb er van 1991 t/m 1997 gezeten).
Ja, die heb ik nog gehad, want ik heb daar ook gezetenquote:Op donderdag 28 december 2006 23:41 schreef Jeanne_Darc het volgende:
Iemand Niemeijer voor Geschiedenis gehad op de Bernard mavo. Wat een figuur was dat. Aardige man met vage anecdotes over Nederlands-Indie en tabaksplantages.
Het oude Bernhard Mavo gebouw is afgebroken hoor.quote:Op vrijdag 29 december 2006 10:33 schreef Harmen1984 het volgende:
De MAVO is toch niet afgebroken, is toch gewoon omgedoopt tot De Lage Waard?
Goof Geloofquote:Op donderdag 28 december 2006 22:57 schreef Frazz het volgende:
[..]
Goof geloof, dat is lang geleden (1997 - 2001)
Heb daar bijna m'n hele leven gewoont, in de Wilgendonk. Mijn hele leven al in Papendrecht, tot eind augustus. Toen naar Rotterdam op kamers gegaanquote:
Bouw ken ik ook helaas. Wat een geitenwollensokken waren dat. Gaven echt emotieloos les. Die wiskunde leraar kon dat ook zo vlak. Hermans. Wullink voor Engels had ik ook een hekel aan. Vage en veels te labiele vrouw. ze is toen (hoorde ik later) ook eerder weggegaan omdat ze het lesgeven zo zwaar vond. Inderdaad Bernard mavo kende je iedereen, toen het samen klitte met de Keijzerweerd was de kleinschaligheid en de gezelligheid weg. Jammer hoor.quote:Op vrijdag 29 december 2006 10:23 schreef UncleFunk het volgende:
[..]
Ja, die heb ik nog gehad, want ik heb daar ook gezetenHij las ook regelmatig Godfried Bomans voor
En Rolloos, wat een fantastische docent. Ik vind het wel jammer dat dat schooltje is afgebroken, dat kleinschalige vond ik heerlijk! Zou ik bijna nog conciërge Piet van Wijngaarden met "z'n zonnetjes" vergeten...
Mindere docenten waren er natuurlijk ook, zoals het Bouw-trio bijvoorbeeld. Ik vond hen alledrie verschrikkelijk. Altijd streng en bot. En Molenaar was zo'n duffe docent, daar ging echt helemaal niets van uit. Ik heb me verschrikkelijk gevoeld in zijn lessen. Ik weet nog goed dat je de volgorde van de bijbelboeken uit je hoofd moest leren en dat dat vervolgens op verschillende SO's overhoord werd. Nog steeds begrijp ik niet het nut hiervan.
Je bedoelt Herremansquote:Op vrijdag 29 december 2006 23:04 schreef Jeanne_Darc het volgende:
[..]
Bouw ken ik ook helaas. Wat een geitenwollensokken waren dat. Gaven echt emotieloos les. Die wiskunde leraar kon dat ook zo vlak. Hermans. Wullink voor Engels had ik ook een hekel aan. Vage en veels te labiele vrouw. ze is toen (hoorde ik later) ook eerder weggegaan omdat ze het lesgeven zo zwaar vond. Inderdaad Bernard mavo kende je iedereen, toen het samen klitte met de Keijzerweerd was de kleinschaligheid en de gezelligheid weg. Jammer hoor.
Aangenaamquote:Op zaterdag 30 december 2006 12:56 schreef Jeanne_Darc het volgende:
aangenaam.Ik heb je fotoboek even bekeken, maar ik kon geen geboortedatum vinden. Ik heb zelf van 1995 tot 99 op de Mavo doorgebracht. In de 3e moesten we verkassen naar de Keijzerweerd. Vreselijke fabriek. Ken jij die verhalen trouwens dat Ritchie (gym) en Oof (Duits) achter de meiden aanzaten. Ik vraag me af of we ons dat niet ingebeeld hebben of dat het algemeen bekend is....Al die nostalgie.
![]()
De trauma'squote:Op zaterdag 30 december 2006 10:19 schreef Spohr het volgende:
*Spohr herinnert zich Henk (?) Bouw voor tekenen, toen hij nog een brugsmurf was*![]()
Klikkerdeklikquote:Op zondag 4 februari 2007 12:22 schreef Biancavia het volgende:
Waar stond ook al weer zo'n plattegrond met welke winkels erin komen?
In september dit jaar moeten de eerste winkels openen...quote:Op zaterdag 14 april 2007 11:20 schreef Jeanne_Darc het volgende:
Wanneer is het winkelcetrum klaar voor gebruik?
Dat is de bedoeling. Parkeren zal ook leuk worden. Wordt straks alleen maar ergerquote:Op zaterdag 14 april 2007 11:31 schreef UncleFunk het volgende:
[..]
In september dit jaar moeten de eerste winkels openen...
Rondkijken wie er een vingertop mistquote:Op dinsdag 29 mei 2007 14:28 schreef Biancavia het volgende:
Hoera, de kermis is er weer!![]()
http://www.nu.nl/news/109(...)beten_op_kermis.html
Weet iemand om wie dit gaat?
Triest..... Dat niemand ingrijpt is eigenlijk nog veel triesterquote:Op dinsdag 29 mei 2007 14:28 schreef Biancavia het volgende:
Hoera, de kermis is er weer!![]()
http://www.nu.nl/news/109(...)beten_op_kermis.html
Weet iemand om wie dit gaat?
Only in papendrechtquote:Op zaterdag 16 juni 2007 21:27 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Triest..... Dat niemand ingrijpt is eigenlijk nog veel triester
Hier meld een andere Papendrechter zich ook, woon er sinds 1 januari 1999. (Vlakbij het zwembad.)quote:Op zaterdag 25 november 2006 12:49 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Daar werk ik!
(verkapt Papendrechter meldt zich post)
Ook uit de Westpolderrrrrr trouwens
Leuk forum!
De boekwinkel heeft veel meer keuze heeft dan bruna, dus dat zal wel meevallen.quote:Op zaterdag 15 september 2007 12:06 schreef Harmen1984 het volgende:
Een Bruna? Dat zullen ze niet zo tof vinden bij Boekhandel De Meent...
Ik woon trouwens sinds 3 maanden niet meer in PapeCity.![]()
De hele Veerweg vol met fietsen!quote:Op zaterdag 15 september 2007 11:21 schreef Biancavia het volgende:
En zijn jullie al op de nieuwe Meent geweest?
Boekhandel De Meent is ook een nette toko gewordenquote:Op zaterdag 15 september 2007 21:44 schreef Biancavia het volgende:
Die winkel van RB is zó groot dat er in het midden een bar zit waar je koffie kunt drinken!![]()
Dan heb je geluk gehad........quote:Op woensdag 19 september 2007 17:46 schreef Harmen1984 het volgende:
Gisterenavond even over de Meent gelopen, toen alles al gesloten was. Zag er erg goed uit! Ook de Oude Veer en de stoep bij Schievink sluiten goed aan bij het geheel. Tof dat die straten daar nu voetgangersgebied zijn![]()
Ik ga vrijdag maar eens kijken als alles open is.
Misschien moet ik maar weer terugverhuizen naar Papendrecht![]()
Lagendijkquote:Op woensdag 19 september 2007 14:47 schreef TJDoornbos het volgende:
Ik had maar 1 jaartje Goof Geloof, had verder dat kutwijf van Roodnat..................en owja voor Wiskunde natuurlijk Lagendijk![]()
Eens een erwtenpeller...quote:Op maandag 1 oktober 2007 01:08 schreef DRD het volgende:
Vanaf morgen officieel geen inwoner meer van m'n geboortedorpGelukkig blijft er wel een bedje staan, kan ik altijd langskomen
![]()
Nee, morgenavond.quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 18:45 schreef BigFire het volgende:
ik hoor al tijden geruchten dat Gordon vanavond zou komen optreden, maar ik zie em nu gewoon bij RTL Boulevard zitten. iemand weet hoe het zit?
thxquote:Op vrijdag 26 oktober 2007 18:51 schreef Biancavia het volgende:
[..]
Nee, morgenavond.
Vandaag waren de Smarties er.
Ik ga straks lekker naar de C1000 voor mijn boodschappen. Zoals altijd.quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 12:54 schreef UncleFunk het volgende:
Ik laat me daar vandaag maar niet zien dus. Zal wel tyfusdruk zijn
quote:Op dinsdag 6 november 2007 18:37 schreef Ruzie het volgende:
damn dat dit topic nog open is joh en gordon was kut.
Dat vermoeden had ik al gezien de achternaam.quote:Op dinsdag 15 januari 2008 12:37 schreef Harmen1984 het volgende:
Hoi ex-dorpsgenoten![]()
Niet zo druk meer in dit topic, maar ik wil dit even onder de aandacht brengen, omdat het gaat over een jongen uit Papendrecht:
Student spoorloos verdwenen
quote:Lichaam Bart Veth gevonden
1 februari 2008
Het lichaam van de vermiste student Bart Veth is donderdagnacht door de zeehavenpolitie geborgen in het Haringvliet in Rotterdam. De 19-jarige Papendrechter was al sinds 8 januari spoorloos.
Veth liep die dag in de vroege ochtend met een vriend na het stappen over de Oostmolenwerf in de richting van het Haringvliet. Daar raakten ze elkaar uit het oog. De politie ging er al vanuit dat de student in het Haringvliet was gevallen.
Het lichaam is donderdagavond ontdekt door een schipper, ter hoogte van zwembad Tropicana. Het lichaam zou al langere tijd in het water hebben gelegen. Eerdere zoektochten hadden de afgelopen weken niets opgeleverd.
quote:
En dan gewoon laten bezorgen.quote:
quote:Op maandag 9 juni 2008 11:16 schreef Biancavia het volgende:
En ik heb ook een gerucht gehoord dat er een Beren eetcafé in het gebouw aan de Muilwijckstraat komt (Cultura/Natte Klets).
Ik ben zo blij dat ik even in dit topic ging kijken. Sowieso wist ik niet dat powerpark weer voor de deur stond (interseert mij eigenlijk vrij weinig namelijk), maar al helemaal niet dat Sticks kwam. Toch nog een reden om daar een uurtje heen te gaan.quote:Op donderdag 26 juni 2008 19:14 schreef kalinho het volgende:
Ik dacht dat Powerpark nog moest komen?![]()
tenminste, zaterdag komt Sticks daar dus ik ga voor het eerst in mn leven naar powerparkhet kan bij lange na niet tippen aan wat wij hier 3 weken geleden gehad hebben maar toch
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |