quote:Het dijkdorp Papendrecht
kende al bewoning in 400 jaar voor Christus toen zich mensen vestigde op een stroomrug in het toenmalige moersgebied. Het woord 'drecht' betekend 'een doorwaadbare plaats'. De naam Papendrecht is bekend sinds 1105. In de loop der eeuwen is op- en achter de Alblasserwaardse dijk een dorp met lintbebouwing ontstaan. Inmiddels wordt het bevolkt door zo'n 30.000 bewoners en heeft het een stedelijke karakter.
Geduld! Over twee jaar hebben we een hendig sjiek winkelcentrum!quote:
Juist. Mooie huisjes trouwens, die er nu boven worden gebouwd. Jammer dat het voor mijn portemonnee net te vroeg komt.quote:Op dinsdag 27 juni 2006 13:07 schreef Biancavia het volgende:
[..]
Geduld! Over twee jaar hebben we een hendig sjiek winkelcentrum!
Lunchpauze!quote:Op dinsdag 27 juni 2006 13:09 schreef Vector_SLD het volgende:
Schiet niet echt op, ze voeren niks uit!
ik zag verdulleme een vogeltje voorbijvliegen!quote:
Volgens mij gewoon hetzelfde als op de oude, maar dan nieuwer en groter enzo...quote:Op woensdag 28 juni 2006 12:48 schreef Multiply het volgende:
Is er al bekend welke winkels er komen op de meent?
Oh, die vloog toen ook bij Stonehenge!quote:Op woensdag 28 juni 2006 14:42 schreef Vector_SLD het volgende:
[..]
ik zag verdulleme een vogeltje voorbijvliegen!
Ik wil een V&D, een H&M, een C&A, een WE en een Espritwinkel. En een Expo. En een Bruna.quote:Op woensdag 28 juni 2006 14:44 schreef Harmen1984 het volgende:
[..]
Volgens mij gewoon hetzelfde als op de oude, maar dan nieuwer en groter enzo...
En ik wil een coffeeshop!quote:Op woensdag 28 juni 2006 15:35 schreef Biancavia het volgende:
[..]
Ik wil een V&D, een H&M, een C&A, een WE en een Espritwinkel. En een Expo. En een Bruna.
Als je zo gaat praten, waarom bouwen ze dan uberhaupt dat nieuwe winkelcentrum ? Kunnen ze wel stoppen en gaan we gewoon voor alles naar Dordtquote:Op woensdag 28 juni 2006 23:52 schreef Multiply het volgende:
Ik had wel gehoord dat er een C&A komt. Lijkt mij niet logisch omdat die in Dordt ook zit maar goed.
Waar ontsnap je naar toe?quote:Op zondag 2 juli 2006 10:58 schreef Tomasso het volgende:
*Papendrechter meldt.
De vraag is voor hoe lang nog, maar goed
Als ik ontsnap zal het naar Rotterdam zijn, maar dat zal waarschijnlijk nog wel ff duren. Het zou dan gewoon op kamers zijn.quote:
De Lage Waard, heb ik opgezeten.quote:Op zondag 2 juli 2006 19:53 schreef Ayaxola het volgende:
School de Lage Waardt ofzo zit daar toch?
Kom ook uit Papendrecht!quote:
Bloemenbuurt ?quote:Op zondag 2 juli 2006 22:05 schreef Skefthem het volgende:
[..]
Kom ook uit Papendrecht!
Zelf ben ik ook geboren in de Torenmolen... 1981
Nu vlakbij de Shell
Klopt ja, als het al niet langer is.quote:Op zondag 2 juli 2006 22:20 schreef Blue-eyes het volgende:
[..]
Bloemenbuurt ?
Trouwens, die lelijke huizen op de Keizerskroon, zeg maar langs de veerweg, raken ze aan de straatstenen niet kwijt. Dat ene huis direct naast de Shell staat volgens mij al 2 jaar te koop.
quote:Op zondag 2 juli 2006 21:47 schreef Biancavia het volgende:
[..]
De Lage Waard, heb ik opgezeten.
Locatie Vijzellaan.
quote:
Ik van 1993 - 1999.quote:
Hm, ik ben in 1980 in de Torenmolen geboren. Heb er denk ik tot 1986 of 1987 gewoond.quote:Op zondag 2 juli 2006 22:05 schreef Skefthem het volgende:
[..]
Kom ook uit Papendrecht!
Zelf ben ik ook geboren in de Torenmolen... 1981
Nu vlakbij de Shell
Welk vak?quote:Op maandag 3 juli 2006 11:47 schreef freiss het volgende:
Mijn moeder geeft les op de Lage Waard (Vijzellaan)
Woont ze bij mij in de buurt.quote:Op zondag 2 juli 2006 19:21 schreef Robin2130 het volgende:
Laat mijn zus net in Papendrecht wonen
Vlakbij de C1000 Westpolder
Hoe heet ze?quote:
De Willemquote:Op maandag 3 juli 2006 11:59 schreef Multiply het volgende:
[..]
Woont ze bij mij in de buurt.
Wat veel mensen van de Lage Waard trouwens. Niemand op de Willem gezeten?
Nee, volgens mij pas vanaf 2003 ofzo. Ze heeft als afkorting sdv (Scholten - de Vries)quote:Op maandag 3 juli 2006 11:58 schreef Biancavia het volgende:
[..]
Volgens mij ken ik haar dan niet.
Werkte ze er al voor 1999?
Wij gaan soms naar de Willem als er een leuke cabaretier ofzo is.quote:
Die naam herken ik ergens vanquote:Op maandag 3 juli 2006 18:41 schreef freiss het volgende:
[..]
Nee, volgens mij pas vanaf 2003 ofzo. Ze heeft als afkorting sdv (Scholten - de Vries)
Wij ookquote:Op maandag 3 juli 2006 18:49 schreef Biancavia het volgende:
[..]
Wij gaan soms naar de Willem als er een leuke cabaretier ofzo is.
Je mag best trots zijn op je moeder hoor, ik zie bij elke post eenquote:Op maandag 3 juli 2006 18:41 schreef freiss het volgende:
[..]
Nee, volgens mij pas vanaf 2003 ofzo. Ze heeft als afkorting sdv (Scholten - de Vries)
quote:Op maandag 3 juli 2006 21:53 schreef Harmen1984 het volgende:
[..]
Je mag best trots zijn op je moeder hoor, ik zie bij elke post een...
![]()
Het is toevallig wel één van de beste scholen in het gansche land![]()
hé, ik ook!quote:Op maandag 3 juli 2006 22:02 schreef freiss het volgende:
[..]
![]()
.
Ik zit op (een van) de slechtste scholen van het land.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |