En er is nu ook nog geen eens een winkelcentrumquote:Op donderdag 6 juli 2006 14:51 schreef Hik het volgende:
Ben geboren in Papendrecht en heb er m'n hele jeugd gewoond. Toen ik ging studeren wist ik echter niet hoe snél ik er weg moest... Papendrecht is zo niéts! Het is geen dorp en 't is geen stad... er is géén uitgaan, géén station
quote:Op donderdag 6 juli 2006 14:51 schreef Hik het volgende:!
Het is me wel eens eerder opgevallen dat er veel FOKkers uit Papendrecht komen! Het is wat....
Ben geboren in Papendrecht en heb er m'n hele jeugd gewoond. Toen ik ging studeren wist ik echter niet hoe snél ik er weg moest... Papendrecht is zo niéts! Het is geen dorp en 't is geen stad... er is géén uitgaan, géén station en een overmaat aan kerken, zelfmoordflats en gruw-e-lijk fantasieloze nieuwbouwwijken...![]()
Enig voordeel dat Papendrecht heeft (naast het feit dat mijn moeder er nog woont) is dat het rijkelijk bedeeld is qua parken en slootjes. Maar als we nog even wachten leggen ze daar ook wel weer een nieuwbouwwijk op...
![]()
Aukje van Ginneken dan toch ook zeker?quote:Op vrijdag 7 juli 2006 14:36 schreef Harmen1984 het volgende:
O, Marieke van Ginneken komt uit Papendrecht. Stond in het AD vanochtend.
Wat een dorp he![]()
Nee, Mariekequote:Op vrijdag 7 juli 2006 14:38 schreef Biancavia het volgende:
[..]
Aukje van Ginneken dan toch ook zeker?
Ja, hoe kan de ene wel en de andere niet uit Papendrecht komen?quote:
Zie editquote:Op vrijdag 7 juli 2006 14:43 schreef Biancavia het volgende:
[..]
Ja, hoe kan de ene wel en de andere niet uit Papendrecht komen?
Oh ja, je hebt gelijk!quote:
Ik heb er ook geen verstand van, maar AD/De Dordtenaar gelukkig wel...quote:Op vrijdag 7 juli 2006 14:45 schreef Biancavia het volgende:
[..]
Oh ja, je hebt gelijk!
Nou was ik met de gezusters in de war!
AD.nlquote:
Racistische mishandeling; Duitse neonazi met Aktiefront actief in Papendrecht
PAPENDRECHT
Een 49-jarige Antilliaan is op 20 mei op het Westeind in Papendrecht zwaar mishandeld door zes neonazi’s, onderwie de beruchte extreem-rechtse Duitser Michael K. Het slachtoffer werd buiten een café opgewacht en zo geschopt en geslagen dat hij zwaar gewond raakte en met onder meer gebroken ribben naar het ziekenhuis moest.
Dat meldde het NOS-journaal gisteravond. Ook woordvoerder Peter van Gent van de anti-fasistische groep Kafka zou hebben vernomen dat de neonazi’s van het Aktiefront Zuid-Holland Zuid en de beruchte Duitser K. betrokken was bij de racistische mishandeling.
Justitie in Dordrecht wil nog geen uitspraken doen over de achtergrond van de mishandeling en over de zes verdachten van wie er vijf nog vastzitten.
Justitie maakte pasop een maand later melding van de gebeurtenis en maakte toen ook bekend dat er zes mensen waren opgepakt. Het ging om een 22-jarige man uit Alblasserdam, een 24-jarige Papendrechter, een 22-jarige man uit Beuningen, een 29-jarige man met onbekende woonplaats, een 27-jarige inwoner van Breda en een 17-jarige jongen uit Papendrecht. De laatste is geschorst door de rechter-commissaris. De 24-jarige Papendrechtse verdachte zou Robbie G. zijn, die wordt gezien als een van de drijvende krachten achter het Aktiefront Zuid-Holland Zuid.
Deze extreem radicale groep werft via internetsites en affiches medestanders ’tegen de opdringerige multicultuur’. Volgens de website is het een onafhankelijke aktiegroepering die geen leden of leiders kent, voornamelijk uit deze regio voortkomt en deze regio ook als het ’voornaamste strijdterrein’ ziet. Het Aktiefront is bekend bij de AIVD. Die noemt de groep nog niet erg bedreigend.
Michael K. (29) die bij de mishandeling betrokken zou zijn, is een bekende neonazi in Duitsland. Hij is al eerder in Nederland gearresteerd en heeft in Duitsland vastgezeten vanwege het dragen van nazistische symbolen. Ook was hij actief in de extreem gewelddadige harde kern van de neonazibeweging in Noord-Rijn Westfalen.
Hoe ben je in Papendrecht verzeild geraakt?quote:Op vrijdag 14 juli 2006 01:02 schreef Cupra28 het volgende:
Woon sinds 3 jaar in Papendrecht en bevalt me prima.
En dat winkelcentrum gaat heel mooi worden. Duurt alleen nog een jaarMijn buren hebben daar een huis gekocht.
Schiet wel al aardig op zag ik vandaag.
Vraag ik me ook af. Toevallig een huisje gezien en beviel goed. heb goede buren. Beter dan in Zwijndrecht.quote:Op vrijdag 14 juli 2006 11:25 schreef Biancavia het volgende:
[..]
Hoe ben je in Papendrecht verzeild geraakt?
Wij staan ingeschreven. Je krijgt voor ieder woonjaar een punt en iedere maand dat je ingeschreven staat krijg je weer een punt. Wij hebben nu pas 13 punten ofzo. We verwachten dat we nog minstens anderhalf jaar moeten wachten.quote:Op zaterdag 15 juli 2006 07:49 schreef sheonlydreams86 het volgende:
Hoe zit het daar met wachttijden voor een huurhuis eigenlijk?
Ja, dat is wel onze situatie. Wij hebben al een flat momenteelquote:Op zaterdag 15 juli 2006 12:07 schreef Harmen1984 het volgende:
Vanaf ca. 20 punten maak je soms ook al kans hoor, tenzijn je per sé een rijtjeshuis met tuin wilt.
Gewoon regelmatig reageren.
Dat weet nog niemand.quote:Op vrijdag 21 juli 2006 22:58 schreef Blue-eyes het volgende:
Hoe zit het nu met dat theater, komt dat er nu wel of niet ? En zo ja, waar komt het dan precies ?
klinkt goed!quote:Op zaterdag 22 juli 2006 18:08 schreef Harmen1984 het volgende:
Uit "betrouwbare" bron vernomen:
- H&M
- C&A
- Burger King
... krijgen een vestiging in het nieuwe centrum.![]()
Via via via via de directeur van De Meent ofzo.... Pin me er dus niet op vast.quote:Op zondag 23 juli 2006 08:43 schreef Conflict het volgende:
Wie is die betrouwbare bron eigenlijk? Zolang ik dat niet weet vind ik het nmelijk niet echt betrouwbaar
Is dat nog meneer Brandenburg?quote:Op zondag 23 juli 2006 21:52 schreef Harmen1984 het volgende:
[..]
Via via via via de directeur van De Meent ofzo.... Pin me er dus niet op vast.![]()
Naam weet ik niet. Zoals ik zei; via-via-via-via...quote:Op zondag 23 juli 2006 22:37 schreef Biancavia het volgende:
[..]
Is dat nog meneer Brandenburg?
Dat was onze vroegere buurman.
Van de C&A is het zeker dat er een vestiging komt heb ik gelezen in het rapport n.a.v. een enquete die is gehouden onder winkelend publiek en de winkeliers. Ik heb ook gehoord dat er een winkel van Zara komt maar ik weet niet in hoeverre dat een gerucht is. Afwachten maar...quote:Op zaterdag 22 juli 2006 18:08 schreef Harmen1984 het volgende:
Uit "betrouwbare" bron vernomen:
- H&M
- C&A
- Burger King
... krijgen een vestiging in het nieuwe centrum.![]()
Geen idee?quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 11:04 schreef BigFire het volgende:
wat voor belachelijk lange stoet met kinderen op fietsen en muziekwagens komt er voorbij aan mijn huis?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |