Daar werk ik!quote:Op dinsdag 20 juni 2006 22:15 schreef Bad_Moon_Rising het volgende:
Ben vandaag voor het eerst in de vernieuwde C1000 geweest, wat een prachtzaak geworden !
Lekker belangrijk trouwens
Prachtig!quote:Op maandag 4 december 2006 23:20 schreef nikanoru het volgende:
En deze mag niet ontbreken natuurlijk!
[afbeelding]
Leuke username!quote:Op maandag 27 november 2006 17:05 schreef Aaichie het volgende:
Heb zojuist wat Papendrechtse sites bekeken...Welke Papendrechtse sites vinden jullie eigenlijk de leukste/beste?
Ha! Ik woon lekker op de vierde verdieping!quote:Op donderdag 7 december 2006 16:17 schreef Harmen1984 het volgende:
http://www.ahn.nl/hoogtetool/index.php
Ik woon op -1,7 meter t.o.v. NAP (Molenvliet). Ik ben zelf 1,92m lang, dus ik kan nog net ademen als de dijk het begeeft.![]()
Biancavia verdrinkt dan wel....![]()
En Goof Geloof voor Godsdienst, en Piggelmee voor Geschiedenis.quote:
Nou die zitten er nog steeds hoorquote:Op maandag 25 december 2006 23:34 schreef Spohr het volgende:
[..]
En Goof Geloof voor Godsdienst, en Piggelmee voor Geschiedenis.
Laten we 't eens over bijnamen van docenten van DLW hebben
Ah, vroegâh... (heb er van 1991 t/m 1997 gezeten).
Toevallig kreeg ik vandaag van een collega een mooi blaadje. De zaak heet Rio en zit achter de Macdonalds bij de N3 (Dordt).quote:Op dinsdag 26 december 2006 22:27 schreef Blue-eyes het volgende:
Wij willen dit jaar weer eens wat vuurwerk kopen. Waar halen jullie het altijd ?
Goof Geloof.quote:Op maandag 25 december 2006 23:34 schreef Spohr het volgende:
[..]
En Goof Geloof voor Godsdienst, en Piggelmee voor Geschiedenis.
Laten we 't eens over bijnamen van docenten van DLW hebben
Ah, vroegâh... (heb er van 1991 t/m 1997 gezeten).
Ja, die heb ik nog gehad, want ik heb daar ook gezetenquote:Op donderdag 28 december 2006 23:41 schreef Jeanne_Darc het volgende:
Iemand Niemeijer voor Geschiedenis gehad op de Bernard mavo. Wat een figuur was dat. Aardige man met vage anecdotes over Nederlands-Indie en tabaksplantages.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |