Ik heb een paar jaar in Oud-Alblas gewoond!quote:
Gaan dan nu de inwonersaantallen sterk teruglopen?quote:Op dinsdag 20 juni 2006 21:58 schreef Conflict het volgende:
Inwonersaantal is nu trouwens 31.218, ik woon nu namelijk ook in Papendrecht!
Westpolder.quote:Op dinsdag 20 juni 2006 22:06 schreef freiss het volgende:
Waar wonen jullie ergens in Papendrecht?
Gezellig.quote:Op dinsdag 20 juni 2006 22:12 schreef cool_pacific het volgende:
whoei, nou euhmz kwam hier via jouw linkje
Woon er niet ver van vandaan of zowoon ook in Zuid-Holland
quote:Op dinsdag 20 juni 2006 22:13 schreef Bad_Moon_Rising het volgende:
Sterflat meldt zich !
Vlaardingen ligt hier niet echt vlakbij, ik schat een kilometer of 40 hier vandaan.quote:Op dinsdag 20 juni 2006 22:15 schreef cool_pacific het volgende:
Papendrecht ligt toch niet zover weg van Vlaardingen?
quote:Op dinsdag 20 juni 2006 22:15 schreef Bad_Moon_Rising het volgende:
Ben vandaag voor het eerst in de vernieuwde C1000 geweest, wat een prachtzaak geworden !
Lekker belangrijk trouwens
hehe, zag de postcode en van vlaardingen begint ook met 33 geloof ikquote:Op dinsdag 20 juni 2006 22:16 schreef Bad_Moon_Rising het volgende:
[..]
Vlaardingen ligt hier niet echt vlakbij, ik schat een kilometer of 40 hier vandaan.
Jaquote:
Wacht maar tot de nieuwe Meent klaar is.quote:Op dinsdag 20 juni 2006 23:43 schreef Blue-eyes het volgende:
[..]
Ja![]()
En dat in het pitoreske Papendrecht![]()
Ja, dan bouwen we een grote brug!quote:Op woensdag 21 juni 2006 10:15 schreef Conflict het volgende:
Kunnen we niet fuseren met Zwijndrecht?
Ik vind het best, is het alleen niet een beetje dubbelop?quote:Op woensdag 21 juni 2006 11:07 schreef Biancavia het volgende:
Of een Drechtstedentopic.
Maar dan wel met linkjes naar het Zwijndrecht/Papendrecht/Dordrecht (is dat er al?) topic, dat die ook nog 'los' van elkaar blijven bestaan.
Tja.quote:Op woensdag 21 juni 2006 12:18 schreef Conflict het volgende:
[..]
Ik vind het best, is het alleen niet een beetje dubbelop?
Hm, de kans zou groot zijn dat wij elkaar zouden kunnen hebben kennen gekund gehad.quote:Op woensdag 21 juni 2006 20:24 schreef LeNeHe het volgende:
Haha, grappig een Papendrecht topic. Ik woon er ook, geboren en getogen Ertepeller.![]()
Ik ben in de Torenmolen geboren.quote:Op woensdag 21 juni 2006 14:50 schreef Harmen1984 het volgende:
Zelfscankassa's de gekste!!![]()
Moolenvliet in da house...![]()
Ik woon m'n hele leven al dit prachtige dorp![]()
Ik woon er sinds 2000, vandaar ook dat ik het fout spel...quote:
In de Torenmolen?quote:Op woensdag 21 juni 2006 22:00 schreef Harmen1984 het volgende:
[..]
Ik woon er sinds 2000, vandaar ook dat ik het fout spel...![]()
met 1 O dus
Ja vind ik ook heel fijnquote:Op donderdag 22 juni 2006 21:37 schreef LeNeHe het volgende:
[..]
Was vanmiddag nog even in de C1000, echt goed die zelfscankassa's![]()
Uhh, de automaten waar postzegels, scheermesjes en rookwaren in zittenquote:Op vrijdag 23 juni 2006 16:11 schreef Harmen1984 het volgende:
Welke automaat is das??
Leuk altijd, die wedstrijden voor het oog van het winkelend publiek.quote:Op vrijdag 23 juni 2006 16:13 schreef Vector_SLD het volgende:
Ik had vroeger schaaktoernooien in de Westpolder
en toen mochten we maximaal 2 blikjes redbull drinken.quote:Op vrijdag 23 juni 2006 16:33 schreef Biancavia het volgende:
[..]
Leuk altijd, die wedstrijden voor het oog van het winkelend publiek.
En anders?quote:Op vrijdag 23 juni 2006 16:37 schreef Vector_SLD het volgende:
[..]
en toen mochten we maximaal 2 blikjes redbull drinken.
werden we hyperactief en kregen we een waarschuwingquote:
quote:Op vrijdag 23 juni 2006 17:15 schreef Vector_SLD het volgende:
[..]
werden we hyperactief en kregen we een waarschuwing
Met dat probleem zaten wij ook, we hebben nu een box gehuurd bij Shurgard. Is weliswaar niet in Papendrecht, maar net over de brug in Dordt (bij de gevangenis).quote:Op vrijdag 23 juni 2006 17:50 schreef Conflict het volgende:
[..]![]()
Vraagje van mij, ik ben op zoek naar wat opslagruimte. Heeft iemand misschien waar ik dat zou kunnen vinden, in Papendrecht? Het gaat maar om een paar vierkante meter, een hele garage zou al teveel zijn.
Wat kost zoiets?quote:Op vrijdag 23 juni 2006 18:13 schreef Blue-eyes het volgende:
[..]
Met dat probleem zaten wij ook, we hebben nu een box gehuurd bij Shurgard. Is weliswaar niet in Papendrecht, maar net over de brug in Dordt (bij de gevangenis).
Is een prima optie als je er niet al te vaak naar toe hoeft.
Hangt een beetje af van de grote van de box, maar houd rekening met zo'n 90 euro voor een kleine box.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |