BHFH is een oud-Papendrechter....quote:Op zaterdag 22 juli 2006 10:26 schreef Biancavia het volgende:
Fok!kers in Papendrecht:
- Biancavia
- Conflict
- Bad_Moon_Rising
- Blue-eyes
- Harmen1984
- LeNeHe
- Multiply
- Tomasso
- Skefthem
- Cupra28
- DRD
- de vriend van sheonlydreams86
Geboren in Papendrecht, maar vertrokken om onbekende redenen:
- Hik
- Raissa
Wat een lijst!
Waarom schaam je je ervoor?quote:Op zondag 20 augustus 2006 10:35 schreef badboynova het volgende:
ik wil ook erbij want woon ook in papendrecht en ik schaam me daar voor . dus daarom wil ik op de lijst met fokkers die in papendrecht wonen. nagel me aan de schand paal.
Je staat eropquote:Op zondag 20 augustus 2006 10:35 schreef badboynova het volgende:
ik wil ook erbij want woon ook in papendrecht en ik schaam me daar voor . dus daarom wil ik op de lijst met fokkers die in papendrecht wonen. nagel me aan de schand paal.
heb je me wel eens gezien, ik zie niet uit als een papendrechter ik ben gedwongen hier moeten komen wonen( kut minder jarigheid toen) dus ik ben een schande voor papendrecht.quote:
Volgens mij weet ik wie jij bent.quote:Op zondag 20 augustus 2006 10:44 schreef badboynova het volgende:
[..]
heb je me wel eens gezien, ik zie niet uit als een papendrechter ik ben gedwongen hier moeten komen wonen( kut minder jarigheid toen) dus ik ben een schande voor papendrecht.
p.s
ik heb niet eens een papendrechtse naam
Donovan (of gewoon Don )
Ik weet niet of je mij nog kent, ik heet Bianca, maar dat had je vast al begrepen.quote:Op zondag 20 augustus 2006 10:54 schreef badboynova het volgende:
ken ik jouw dan ook, of ben ik iemand die jij niet wil kennen, je maak me wel nieuwsgierrig.
Burger Kingquote:Op donderdag 26 oktober 2006 23:02 schreef Blue-eyes het volgende:
*bescheiden schopje*
Iemand al nieuws over eventuele winkels die in De Meent gaan komen ?
Volgens mij niet.quote:Op maandag 30 oktober 2006 11:11 schreef Biancavia het volgende:
[..]
Dat is toch slechts een gerucht?![]()
Welke wijk ?quote:Op zaterdag 4 november 2006 18:15 schreef Jeanne_Darc het volgende:
LOL! Zelfs topic over Papendrecht! Ik woont er ook...
Waarom niet ?quote:Op maandag 6 november 2006 19:02 schreef Multiply het volgende:
Wat een grap. De Meent kan er toch nooooit zo uit komen te zien?
Wanneer is het afgebouwd eigenlijk.quote:Op maandag 30 oktober 2006 23:47 schreef Blue-eyes het volgende:
De winkelpromenade met uitzicht op de Veerweg
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Ziet er erg leuk uit![]()
De planning staat nog steeds op 2007.quote:Op woensdag 8 november 2006 23:52 schreef Jeanne_Darc het volgende:
[..]
Wanneer is het afgebouwd eigenlijk.
OMGquote:Op woensdag 8 november 2006 13:46 schreef Biancavia het volgende:
Het Papendrecht 900 lied.
Download het hier!
o god please shoot me before it is too late.quote:Op woensdag 8 november 2006 23:52 schreef Jeanne_Darc het volgende:
[..]
Wanneer is het afgebouwd eigenlijk.
quote:Op woensdag 15 november 2006 15:41 schreef Aaichie het volgende:
Goeie site trouwens, kunnen andere gemeenten nog wat van leren!
Ik denk Lidl?quote:Op donderdag 16 november 2006 23:24 schreef Blue-eyes het volgende:
Wat gaat er eigenlijk gebeuren met het pand waar Super de Boer nu gevestigd is ?
Aha, dat zou wel een goed idee zijnquote:
Ja, het is echt belachelijk met die reisbureaus en brillenwinkels!quote:Op zaterdag 18 november 2006 14:03 schreef BigFire het volgende:
nog geen woord over Burger King en H&M dus.. en weer traditioneel meerdere supermarkten, reisbureau's en opticiens. leren ze het dan nooit??
Ook ik vrees dat we nog altijd geen "hoogwaardig" centrum krijgen en dat we voor een echt dagje winkelen nog steeds naar Dordt of R'dam moeten.quote:Op zaterdag 18 november 2006 14:03 schreef BigFire het volgende:
nog geen woord over Burger King en H&M dus.. en weer traditioneel meerdere supermarkten, reisbureau's en opticiens. leren ze het dan nooit??
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |