Het oude Bernhard Mavo gebouw is afgebroken hoor.quote:Op vrijdag 29 december 2006 10:33 schreef Harmen1984 het volgende:
De MAVO is toch niet afgebroken, is toch gewoon omgedoopt tot De Lage Waard?
Goof Geloofquote:Op donderdag 28 december 2006 22:57 schreef Frazz het volgende:
[..]
Goof geloof, dat is lang geleden (1997 - 2001)
Heb daar bijna m'n hele leven gewoont, in de Wilgendonk. Mijn hele leven al in Papendrecht, tot eind augustus. Toen naar Rotterdam op kamers gegaanquote:
Bouw ken ik ook helaas. Wat een geitenwollensokken waren dat. Gaven echt emotieloos les. Die wiskunde leraar kon dat ook zo vlak. Hermans. Wullink voor Engels had ik ook een hekel aan. Vage en veels te labiele vrouw. ze is toen (hoorde ik later) ook eerder weggegaan omdat ze het lesgeven zo zwaar vond. Inderdaad Bernard mavo kende je iedereen, toen het samen klitte met de Keijzerweerd was de kleinschaligheid en de gezelligheid weg. Jammer hoor.quote:Op vrijdag 29 december 2006 10:23 schreef UncleFunk het volgende:
[..]
Ja, die heb ik nog gehad, want ik heb daar ook gezetenHij las ook regelmatig Godfried Bomans voor
En Rolloos, wat een fantastische docent. Ik vind het wel jammer dat dat schooltje is afgebroken, dat kleinschalige vond ik heerlijk! Zou ik bijna nog conciërge Piet van Wijngaarden met "z'n zonnetjes" vergeten...
Mindere docenten waren er natuurlijk ook, zoals het Bouw-trio bijvoorbeeld. Ik vond hen alledrie verschrikkelijk. Altijd streng en bot. En Molenaar was zo'n duffe docent, daar ging echt helemaal niets van uit. Ik heb me verschrikkelijk gevoeld in zijn lessen. Ik weet nog goed dat je de volgorde van de bijbelboeken uit je hoofd moest leren en dat dat vervolgens op verschillende SO's overhoord werd. Nog steeds begrijp ik niet het nut hiervan.
Je bedoelt Herremansquote:Op vrijdag 29 december 2006 23:04 schreef Jeanne_Darc het volgende:
[..]
Bouw ken ik ook helaas. Wat een geitenwollensokken waren dat. Gaven echt emotieloos les. Die wiskunde leraar kon dat ook zo vlak. Hermans. Wullink voor Engels had ik ook een hekel aan. Vage en veels te labiele vrouw. ze is toen (hoorde ik later) ook eerder weggegaan omdat ze het lesgeven zo zwaar vond. Inderdaad Bernard mavo kende je iedereen, toen het samen klitte met de Keijzerweerd was de kleinschaligheid en de gezelligheid weg. Jammer hoor.
Aangenaamquote:Op zaterdag 30 december 2006 12:56 schreef Jeanne_Darc het volgende:
aangenaam.Ik heb je fotoboek even bekeken, maar ik kon geen geboortedatum vinden. Ik heb zelf van 1995 tot 99 op de Mavo doorgebracht. In de 3e moesten we verkassen naar de Keijzerweerd. Vreselijke fabriek. Ken jij die verhalen trouwens dat Ritchie (gym) en Oof (Duits) achter de meiden aanzaten. Ik vraag me af of we ons dat niet ingebeeld hebben of dat het algemeen bekend is....Al die nostalgie.
![]()
De trauma'squote:Op zaterdag 30 december 2006 10:19 schreef Spohr het volgende:
*Spohr herinnert zich Henk (?) Bouw voor tekenen, toen hij nog een brugsmurf was*![]()
Klikkerdeklikquote:Op zondag 4 februari 2007 12:22 schreef Biancavia het volgende:
Waar stond ook al weer zo'n plattegrond met welke winkels erin komen?
In september dit jaar moeten de eerste winkels openen...quote:Op zaterdag 14 april 2007 11:20 schreef Jeanne_Darc het volgende:
Wanneer is het winkelcetrum klaar voor gebruik?
Dat is de bedoeling. Parkeren zal ook leuk worden. Wordt straks alleen maar ergerquote:Op zaterdag 14 april 2007 11:31 schreef UncleFunk het volgende:
[..]
In september dit jaar moeten de eerste winkels openen...
Rondkijken wie er een vingertop mistquote:Op dinsdag 29 mei 2007 14:28 schreef Biancavia het volgende:
Hoera, de kermis is er weer!![]()
http://www.nu.nl/news/109(...)beten_op_kermis.html
Weet iemand om wie dit gaat?
Triest..... Dat niemand ingrijpt is eigenlijk nog veel triesterquote:Op dinsdag 29 mei 2007 14:28 schreef Biancavia het volgende:
Hoera, de kermis is er weer!![]()
http://www.nu.nl/news/109(...)beten_op_kermis.html
Weet iemand om wie dit gaat?
Only in papendrechtquote:Op zaterdag 16 juni 2007 21:27 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Triest..... Dat niemand ingrijpt is eigenlijk nog veel triester
Hier meld een andere Papendrechter zich ook, woon er sinds 1 januari 1999. (Vlakbij het zwembad.)quote:Op zaterdag 25 november 2006 12:49 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Daar werk ik!
(verkapt Papendrechter meldt zich post)
Ook uit de Westpolderrrrrr trouwens
Leuk forum!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |